Gabje, ben je al ongie dan geworden ? Is toch veel te snel ?? Gebruik je wel utrogestan. Engeltje heeeeeeel veeeeeel succes morgen. Ik mag vrijdag testen. Ik had op 8 dpo al negatief getest. Had namelijk 5000 pregnyl twee dagen voor de punctie gespoten. Na een witte test vandaag weer een tweede streep. Blijft lastig het op de foto te krijgen, maar zelfs m'n man is overtuigd.
Weten jullie inmiddels al iets meer over de eventuele doorstart? Ik heb vorige week donderdag gebeld, ze zeiden bij het GG dat ze nog niets wisten en eigenlijk vrijdag met nieuws zouden komen, maar dat dat helaas niet door kon gaan. Manlief zei tegen mij dat hij goed nieuws verwacht omdat het GG nu nog steeds door mag gaan van de curator, maar ik ben erg bang dat straks het allemaal niet door zal gaan... Dus ik hoop stiekem dat iemand van jullie iets in de wandelgangen heeft gehoord. Ik ben benieuwd!
maartje tegen mij zijden zij vrijdag dat schijnbaar 4 zijn die heel erg geïnteresseerd zijn. Helaas heeft de curator daardoor nog meer tijd nodig. Het ziet wel goed uit met een doorstart maar hoe die zal uitzien weten zij nog niet. Denk wel dat dr. Ruis alles doet dat de eisen zo blijven. Helaas niet echt nieuws die ik weet.
Wat een mooie en toch duidelijke foto Joy?! Ik ben helaas definitief (op dag 9 na mijn 2e IUI) definitief ongi geworden. Ik gebruik geen utrogestan. Lijkt erop dat de innesteling dit keer niet gelukt is (De vorige keer in elk geval wel. De innesteling is op dag 10 een feit. Dag 9 is een twijfelgeval zei (dacht) dr. Kuiper (?) de Vrouwelijke gyn. de vorige keer tegen mij. Ik zal de volgende keer eens overleggen of ik utrogestan erbij mag gebruiken idd. Er ligt nl. nog genoeg in huis...
flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 afspraken: nod: mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad. afspraken: nod: denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: 12 juni iui 4 nod: 26 juni bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 75Eh gonal f spuiten. afspraken: Nod: 18 Juni engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 17-6 iui Nod: 3-7 Clara14 => wederkerigheid, afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken: Nod: Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd afspraken: - Nod: - Mamalous => 29 jaar, maart 2014 ICSI met donorzaad en wederkerigheid, geen verse tp wel 5 cryo's Afspraken: Nod: Cicey => Afspraken: Nod: xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG. Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI Afspraak: Nod: Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: Nod: 22/6 Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: op naar IUI nr. 3... Nod: Joy85=> 29 jaar, 2 kinderen en nu verder voor 3e kindje, Ivf Afspraak: 11 juni TP Nod: 25 juni zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> IUI || Wachtbankje: Bolcol Joy85 Denanja engeltje1972
Maartje ik weet het ook niet, ze zijn wel hee lovend erover. Engeltje, jaaa je zit weer op het wachtbankje. Duim duim duim!! Mnr: fijn dat de baarmoeder wel schoon is, het is verschrikkelijk om een miskraam te moeten meemaken. Ga je wel gelijk verder of neem je kleine break?? Knuffel. Gabje, hoeveel uur voor de eisprong krijg je de iui? Want als je op dag 9 na de iui ongie wordt kan het praktisch onmogelijk innestelen. Het nestelen gebeurt tussen dag 5 en 8 namelijk. Je lf is echt te krap dan om een goede kans te maken. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het neemt je kans wel af. Ik zal zeker die utro bollen gebruiken. Heel veel knuffels. Peetjo vrijdag krijg jij de terugplaatsing hè, spannend weer. Deze moet hem gewoon worden. Duim duim duim.
Hoi Ik kom er net vandaan. Hoop echt dat ze een doorstart maken zou anders niet weten hoe ik zwanger zou moeten worden. Ga nu voor mijn 7de iui als ik nu niet zwanger ben moet ik een hcg foto maken. Vond alleen dat de verpleegkundige niet zo aardig was vandaag. Moet vrijdag terug kan alleen om 14:30 maar moet werken tot 16:00 zegt ze ja dan kan het om 17:40 nog maar we maken alleen aansluitend afspraken. terwijl de arts zei er is ook avond spreekuur. Beetje raar maar goed. Hoop dat ze doorstarten.
Joy: m'n bm is leeg (geen vruchtje) maar nog niet schoon. Ik moet nu een bloeding gaan krijgen zodat ie schoon wordt. Ik mag/kan voorlopig dus nog niet verder. Ik moet nu een week afwachten en dan bellen voor een afspraak. We weten ook nog niet of en wanneer we verder willen. De afgelopen tijd is een hel geweest en nog is het niet voorbij.
MNR: Hele dikke knuffel meis !! En neem de tijd om te beslissen wat jullie nu verder willen. Dit is niet zomaar iets. Miss1982: Ze hebben zeker wel een avond spreekuur. Maar heb je vrijdag je iui? Want volgens mij doen ze dat niet 's avonds. Dat je daarom 's avonds niet terecht kunt. Joy: dat is wel een hele duidelijke foto ! Hopen dat alles goed mag blijven gaan.
Nee bolcol loop daar al sinds vorig jaat augustus dus weet dat ze avond spreekuur hebben. Moet alleen echo maken die van mij groeien nog al langzaam. Denk dat de verpleegkundige er gewoon doorheen zat. Maar ze maken alleen maar aansluitend afspraken en geen gaten er tussen. Dat vond ik dus best apart.
Miss: dat heb ik helaas ook wel eens gehad. Ligt er inderdaad aan wie je hebt. Wat je dan wel kan proberen is morgen of donderdag bellen of het later kan. Dank jullie meiden voor de lieve woorden!
Van mij ook dikke knuf mnr! Joy: dank voor je info, ga er zeker naar informeren. Nee, het is zeker geen innesteling geweest...ik kom bijna nooit veel verder dan veertien dagen na de behandeling dat het vruchtje al weer afstoot (zucht)... Succes vrijdag Peetjo! Engeltje, hoe is het jou gegaan vandaag bij GG? Miss; hoop samen met jou, want zonder (hun) hulp word ik ook nooit zwanger (als het überhaupt al lukt). Ik heb in de loop van volgende week weer een fol.meting hier in Zutphen, gelukkig niet bij Dabekousen...Die week erop hoop ik weer naar GG te kunnen.
Hey Gabje wij hadden 17, 3 miljoen en 72 % zwemmers. Maarja zoals ik altijd zeg het moet alleen eentje vlot genoeg zijn.
sow engeltje dat zijn er wel veel!!! succes op het wachtbankje. gabje balen dat je ongi geworden bent zeg, en idd wat snel! en joy vind dat wel een duidelijke test hoor! mnr. goed dat je eerst aan jezelf/elkaar gaat denken. hoop wel dat je snel 'schoon' bent. succes met t verwerken meis!!
Mogge Engeltje, da's mooi! Wij hebben meestal ook héél veel zwemmers, iets onder of rond de 20 miljoen. En de bevruchting lukt ook eigenlijk altijd wel, maar dan...dan gaat het ergens mis, binnen veertien dagen. Het ligt aan mij, niet aan mijn mannetje...knuf!
@Joy: wat een duidelijke test! zijn de testen nog steeds zo positief of wacht je nu op de dag dat je echt mag testen? @Engeltje: Spannend! inderdaad is er maar 1 goeie nodig, maar het zijn er best wel veel. Ik duim voor je!!! @mnr: neem de tijd die jullie nodig hebben om alles te verwerken en goed te praten. Vooral geen overhaaste beslissingen nemen waar je later spijt van kan krijgen. Knuffel!! Ik hoop ook zo dat ze gaan doorstarten en dat ze op dezelfde manier doorgaan. Anders hebben we vrijdag onze laatste kans, als hij tenminste ontdooid (heb gedroomd van niet). Spannend hoor.