Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ongesteld geworden.. 28 maanden verder nu :(

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Gabje wij hadden ook al 34 miljoen, maar ja het is al met 1 genoeg die goed is.
    Bij ons ligt het ook aan mij. Het zwangerworden gaat lukken maar dan als de placenta de taak moet overnemen en van daar zeggen zij wel dat die kans groot is dat ik te oud ben. Vandaar hebben wij nu naar de 2. Miskraam de beslissing genomen om alleen nog 3 pogingen te doen. 1 kont achteraf gezien niet lukken omdat de zwangerschapstest nog positief was dus het moest wel nog iets inzitten. 1 zit ik nu op de wachtbank en als dit mislukt dan nog een keer. Dus voor ons zelf is dit de beste beslissing.

3. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Danielle, hmhm niet leuk. Knuffel.

Engeltje mooi aantal hoor!!! Nu goed warm broeden..

Hier vanmorgen weer een testje gedaan. Hij loopt op.
    Maar bah blij kan ik nog niet zijn. Ik ben zo bang voor een miskraam, na er 10 te hebben meegemaakt zit de angst heel diep. Maar ik probeer vertrouwen te hebben, maar voor nu probeer ik er zo weinig mogelijk aan te denken. Afleiding zoeken enzo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      2
  4. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Ach, wat naar Daniëlle!

Engeltje, veel pogingen zitten er voor ons helaas ook niet meer in. Of je zwanger raakt of niet, het is allemaal even erg. We zitten allemaal in het zelfde schuitje. Het geeft veel steun, deze site, vind ik.

Ik ben zo ontzettend verdrietig deze week, maar vooral teleurgesteld in mezelf. Mijn lichaam krijgt helemaal niets voor elkaar! Vooral naar mijn partner toe vind ik het beroerd. Hij heeft geen kinderen en ik 1 dochter. Hij zegt heus wel dat ik er niets aan kan doen. Hij zei ook eens een keer dat we nog nooit zwanger zijn geweest. Dat deed pijn, maar ik weet dat het hem soms ook heus wel frustreert, ook al laat hij zich er bijna nooit (negatief) over uit. Mijn partner zegt dat hij nooit eerder aan kinderen is begonnen, vanwege zijn carrière e.d. Dat vindt hij achteraf best jammer. Tja, het leven is eenmaal zo verlopen en dat kun je niet meer terugdraaien. Ik heb altijd het idee dat mannen dit soort dingen veel beter kunnen händelen. Mannen kunnen in principe ook rustig een stukje ouder zijn, dan wij vrouwen, voordat ze aan kids beginnen.
    Soms word ik boos op mezelf en wou ik dat ik samen met mijn huidige partner eerder aan kinderen was begonnen. Gezien mijn verleden was dat eigenlijk geen optie. Ik wilde eerst weer vertrouwen winnen in een relatie, want die was ik volledig kwijt. Bovendien wist ik toen nog niet dat de vervroegde overgang bij mij in de familie zit. Ik probeer echt wel positief te blijven hoor, maar soms is dat lastig...

5. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Joy, hou de moed erin meid!

6. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Gabje, is ivf voor jou geen optie? Dan weet je zeker of er bevruchting is en je kan zowel utrogestan en pregnyl ondersteuning krijgen. De kans van slagen ligt hoger dan bij iui. Gezien je leeftijd is dat wel mogelijk bij Geertgen.

Mijn mans zaad is ook het probleem, maar ik zag iui niet zitten en toen stelde dokter w ivf voor.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    joy, mooi testje hoor. probeer idd positief te blijven meid :)

gabje wat balen allemaal. hoop echt dat t voor jullie en de rest ook hoor, snel raak mag zijn.

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Dank Joy en Denanja voor jullie lieve mail. Dat doet me weer een beetje goed...

@Joy; ivf is denk is geen optie voor mij, omdat stimuleren geen zin heeft vanwege o.a. mijn redelijk hoge FSH. Ik denk zelf dat ik evenveel, misschien juist zelfs iets meer kans met IUI dan IVF heb. Ik heb 3x ivf gehad, met vrij weinig (maar wel goede) eicellen. Bovendien lukt de bevruchting bij ons meestal wel. IVF vind ik "te zwaar" voor mij, gezien ik toch niet meer dan 2 tot hooguit 3 eitjes daarmee verkrijg. Ik kan het natuurlijk wel bespreken met de arts, de volgende keer.

9. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2
    afspraken:
    nod:

mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI
    afspraken:
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad.
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: 12 juni iui 4
    nod: 26 juni

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 112,5Eh gonal f spuiten.
    afspraken: 27 juni fm
    Nod:

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine,
    afspraken: 17-6 iui
    Nod: 3-7

Clara14 => wederkerigheid,
    afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp
    Nod:

Zon79 => 34 jaar
    afspraken:
    Nod:

Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd
    afspraken: -
    Nod: -

Mamalous => 29 jaar, maart 2014 ICSI met donorzaad en wederkerigheid, geen verse tp wel 5 cryo's
    Afspraken:
    Nod:

Cicey =>
    Afspraken:
    Nod:

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG.
    Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI
    Afspraak:
    Nod:

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod: 22/6

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: op naar IUI nr. 3...
    Nod:

Joy85=> 29 jaar, 2 kinderen en nu verder voor 3e kindje, Ivf
    Afspraak: 11 juni TP
    Nod: 25 juni

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> IUI ||

Wachtbankje:
    Joy85
    Denanja
    engeltje1972

10. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danielle hoe lang moet jij wachten op die hsg of weet je dat nog niet? Als ik na deze ronde niet zwanger ben moet ik die namelijk ook. ben erg benieuwd hoe jij het ervaart. Wij zijn sinds augustus 2013 bezig een ivf gehad en nu voor 7 de keer iui. Heb de ziekte van hashimoto maar alles is gewoon goed ingesteld. Heb alleen de ene cyclus dat de follikels langzaam groeien en de andere keer snel. Je twijfelt dan toch altijd aan jezelf ook al zegt mijn vrouw het ligt niet aan jou zo voelt het wel:( ben nu 31 en willen zo graag kinderen. Ach vanavond maar eens kijken of ze al groter zijn.

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even een klein berichtje tussendoor...

gg gaat door :) schijnt dat ze overgenomen zijn :) (heb k via iemand die daar van de week geweest is en vandaag weer gaat dus misschien na vandaag nog meer nieuws)

12. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Dat zou echt super zijn!

weet je ook of ze op dezelfde manier door gaan?

Ik moet vandaag waarschijnlijk heen (als de cryo goed ontdooid is) , zal het dan ook even aan dr W vragen.

13. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik krijg de HSG deze maand, ik had hem 2 maanden geleden al kunnen laten doen maar kwam steeds iets tussen. Woensdag is het dan eindelijk zo ver :)
    Als je via Geertgen naar Weert of Boxmeer gaat dan kan je gelijk terecht.

Vanwaar eerst 1 IVF en dan toch weer IUI?

14. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2
    afspraken:
    nod:

mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI
    afspraken:
    nod:

frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad.
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: 12 juni iui 4
    nod: 26 juni

bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 112,5Eh gonal f spuiten.
    afspraken: 27 juni fm
    Nod:

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine,
    afspraken: 17-6 iui
    Nod: 3-7

Clara14 => wederkerigheid,
    afspraken: wachten op 2. ms naar punctie dan tp
    Nod:

Zon79 => 34 jaar
    afspraken:
    Nod:

Tiem => 29 jaar, inter-relationele ecd
    afspraken: -
    Nod: -

Mamalous => 29 jaar, maart 2014 ICSI met donorzaad en wederkerigheid, geen verse tp wel 5 cryo's
    Afspraken:
    Nod:

Cicey =>
    Afspraken:
    Nod:

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Wachten op HSG.
    Afspraak : Boxmeer HSG. - September GG IUI/IVF
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

mb82 => 31 jaar, 2 jaar bezig, IUI
    Afspraak:
    Nod:

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod: 22/6

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod:

Joy85=> 29 jaar, 2 kinderen en nu verder voor 3e kindje, Ivf
    Afspraak: 11 juni TP
    Nod: 25 juni

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> IUI ||

Wachtbankje:
    Joy85
    Denanja
    engeltje1972
    Peetjo

15. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Zo ik kom ook gezellig op het wachtbankje, weer de lange 2 weken in. Een 4 cellige cryo van de beste kwaliteit teruggeplaatst gekregen.

Heb gevraagd aan Dr W hoe de vooruitzichten zijn.
    Er is sowieso een doorstart, echter hoe en wat weet zelfs het personeel nog niet. De kans is groot dat ze allemaal opnieuw moeten solliciteren zei dr W :$, dus voor hun is het allemaal ook erg onzeker en spannend. Als het goed is komt er maandag weer info op de site.

Maar hij zei: maak je geen zorgen, je raakt nu gewoon zwanger.
    heel lief, maar moet het eerst maar zien voor ik het geloof.

16. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Danielle heb mee gedaan aan de wederkerigheid dus dan is de eerste altijd volgens mij ivf. Ben benieuwd hoe het je vergaat woensdag hoop dat het allemaal mee valt. Heb wel gelezen dat veel mensen daarna makkelijker zwanger worden hoop ook dat dat voor jou geld.

Wat het gg betreft als ze een doorstart maken moet iedereen opnieuw solliciteren want ze hebben allemaal ontslag gehad.
    Zal het vanavond wel eens vragen of er meer nieuws is. Denk allern als ze doorgaan dat we er iets voor moeten gaan betalen is in het zh ook enzo

17. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Oeetjoh voeten goed warm houden, granaatappelsap drinken en frambozenblad thee. Dat waren mijn dingen, duim duim duim

18. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja en dat er zo weinig info is komt doordat ze niks naar buiten mogen brengen van de curator die is nu de baas;)

19. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Joy:
    Warme voeten: check
    Granaatappelsap: check
    Frambozenbladthee: ? Waar is dat voor? Anders ook maar een keer proberen.

Dank je voor het duimen, zal ik nodig hebben.
    Hoe is het met jou?

Kan natuurlijk ook dat ze niks mogen zeggen, maar het wel weten.
    De assistente bij de terugplaatsing zei dat er 1juli duidelijkheid zou zijn.
    We wachten maar weer af...

20. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Frambozenblad thee is voor de nesteling en goede doorbloeding van de baarmoeder. Je haalt het bij de tuinen. Zit in een wit doosje met een framboos als afbeelding erop. Zijn gewonen thee zakjes.
    Thee is ook nog heel erg lekker. Granaatappelsap blijf ik vies vinden, maar goed drink het wel. Maar ik zet het altijd eerst een half uur uit de koelkast. Drinkt dan makkelijker in 1 keer weg dan het zo koud is.

Deel Deze Pagina