Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Danielle hoe gaat het nu, bloeden gestopt.
    Engeltje wat is de zoutgrot ?
    Zon en wish succes op het wachtbankje, duim voor je.
    Gabje en Mnr jullie moesten vandaag toch naar gg? Hoe was het?

Hier gaat het oké, vandaag digitale test gedaan en is nu 3+
    Volgende week vrijdag, dan zou ik 6 wk zijn dan gaan we Geertgen bellen om te vertellen dat we zwanger zijn. Maar nu is het nog ons geheimpje en moet zeggen dat ik dat stiekem wel heel leuk vindt.

2. Joy85

Joy85 Niet meer actief

3. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Hee, Ja het bloede is gelukkig gestopt maar ik zit echt vol lucht dat dr maar niet uit wil zo vervelend gevoel..

Gefeliciteerd (als ik dat nog niet gedaan had)

4. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danielle hoe gaat het nu is het bloeden al gestopt?
    Zitten idd veel mensen op het wachtbankje gezellig:) ik wacht ook weer gezelli af haha

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Haha ja dankje bloede is gestopt. Voelt nog niet zoals het hoort.
    Hopelijk trekt het weg.

Ben nu wel erg bang om gemeenschap te hebben trouwens want het voelt gewoon niet goed aan daar beneden xD

6. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Bijna goed joy maar dat gaat wel.
    Wish zit toch niet op het wachtbankje......
    De zoutgrot is op onze camping en die grot is uit zout gemaakt die uit de himalaya komt. Dus die zoutblokken zijn ontstaan als het nog geen milieuvervuiling heeft gegeven. Daar is dan een kleine bronnen in waar altijd water loopt, lichttherapie en ontspanningsmuzik. Je ligt daar 45 minuten op een stoel en ontspannt helemaal. Die lucht zal medische werking hebben. Als ik thuis ben zal ik het nog beter opschrijven. Zij zeggen ook dat het bij hoge bloeddruk, schildklieraandoeing en hart aandoeningen helpen zal.
    Totale ontspanning kan geen quaad in de wachtweken denk ik hihi.
    En ook hier zeg ik.... schaad het niet baat het niet en ik kan als het niet lukt zeggen ik heb alles geprobeerd voor de vakantie was ik ook nog eens bij de Accupunktuur dus...
    Fijne avond nog

7. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Moet Miss1982 zijn ipv wish. Die stomme telefoon ook.
    Danielle, wat vervelend dat het nog niet allemaal lekker voelt. Fijn dat het bloeden weg is. Hopen dat het nu allemaal mag gaan lukken.
    Engeltje, ik heb het even opgezocht. Klinkt echt goed. Lijkt mij heerlijk. Geniet nog even morgen van je vakantie en zaterdag een goede terugreis.

Slaap lekker allemaal

8. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou Danielle snap het goed hoor lijkt me ook niet fijn. Maar je hebt nog een aantal dagen tot eisprong? Dus dan kan het nog ff helen. Wel fijn dat het bloeden is gestopt.

9. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zojuist voor de derde keer tante geworden. Blijft raar had namelijk nu ook al zover kunnen zijn haha. Maar ja onze tijd komt nog wel zullen we dan maar denken:) postief blijven denken.

Wat ik me trouwens af vraag voor de gene die zwanger zijn. Jullie weten aan welke kant het eitje zat weten jullie ook het geslacht? Ben namelijk benieuwd of je het geslacht af kan leiden van de kant waar het eitje zat? Haha weet het beetje een rare gedachte maar dat vraag ik me dus ook al lang af haha.

10. mnr

mnr Niet meer actief

Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het dubbel voelt.

De kant van het ei zegt niks hoor :)

11. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je:)

Hoor net dat er bij gg 12 mensen uit zijn maar geen artsen. Wel het leukste vrouwtje achter de balie:( maandag of dinsdag komt er meer op de site staan. Over wie het overgenomen heeft enzo.

12. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ben benieuwd hebben al vaker gezegd vrijdags komt er nieuws :p

Ja klopt heb nog enkele dagen tot de eisprong meestal pas op dag 17 en zit nu op dag 10 volgens mij.

Gefeliciteerd tante! Ik ken het gevoel me nichtje is nu 9 weken. Je gunt het ze zo en toch is het moeilijk ;)

13. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee nu echt als het goed is. Ke iemamd die daar werkt haha. Weet ook wie het heeft overgenomen maar weet niet of ik dat kan zeggen. Dus ga ik ook niet doen.

Dan heb je iig nog een aantal dagen haha rustig aan. Nu glijden ze beter;) haha

14. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben vooral benieuwd wat er voor de patienten veranderd.

Wel fijn dat er geen dokters weg hoeven :) en wie is het leuke meisje van de balie?

15. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dokter b zei dat er ook het een en ander gaat veranderen aan de openingstijden dus ben heel benieuwd wat het gaat worden. Dus ff de site in de gaten houden dan maar:)

16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ze zullen mischien de avond eraf halen ofzo?
    Want dagen kunnen ze niet missen?

Ben zelf ook erg benieuwd.

Hier nog altijd last van lucht in de buik en "buikloop" (maar 1a2x per dag)
    Hoop dat nog een hsg nooit meer nodig is!!

mn aanstaande zegt nu ook steeds haal die gedachte van nog een kindje nu maar vast uit je hoofd als deze lukt doen we het nooit meer haha

17. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook he dat je er teveel mee bezig bent ik heb het aardig los gelaten. We zien wel wanneer het komt:)

18. Mniekie

Mniekie Actief lid

27 okt 2010
    147
    0
    16
    Brabant
    Ik kom mij ook hier melden. In januari 2012 zijn wij ouders geworden van een prachtige dochter via Geertgen en a.s. Vrijdag hebben we de 1ste afspraak staan voor doorspreken eventuele behandeling voor een broertje / zusje. Ik vind het nu wel weer spannend worden!

19. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @miss ik lig krom van de pijn denk niet dat er mee bezig zijn daar mee te maken heeft. Morgen de arts raadplegen.

@mniekie welkom. Kom je ook uit Tilburg omdat je eerste afspraak daar was?

20. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    :eek: dat kan niet de bedoeling zijn. Tegen mij zeiden ze het is een pijn die komt en daarna weer weg zakt. Zou nu denk ik ook geen inwendige echo doen als je zoveel pijn hebt.

Welkom mniekie:)

Deel Deze Pagina