Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    waar lees je dat anoniem? wij speculeren maar wat namelijk.

2. anoniempje25

anoniempje25 Actief lid

4 feb 2012
    388
    0
    0
    Bij me lieve man!

Aah oké, dacht dat het namelijk wel zo is
    Dus het is allemaal nog niet duidelijk. Pff

3. Renata76

Renata76 Lid

5 jul 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste engeltje1972

Bij GG sinds april, begonnen met duphaston + daarna clomit 50mg, had geen menstruatie of zelden. eerst in ander ziekenhuis geweest daar 1 lijnen tot onder 40 bmi was 28 kg daarna start behandeling. alleen arts kwam afspraak niet na terwijl het op papier stond. daarna sec op. bij gg nu met clomit verder en wachten tot het raak is.

4. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nog geen brief ofzo gehad van gg iemand anders misschien wel? Zoy wel klote zijn als ze geen contact meer hebben aangezien iedereen bij cz zit. Dus ben erg benieuwd hoe het nu dan in zijn werk gaat.

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik ook nog geem brief zit er ook op te wachten beetje vreemd vind ik het allemaal te werk gaan.. Als je failliet gaat/over genomen word laat je patienten persoonlijk wat weten niet iedereen zit de hele dag achter zn pc.

Ik zit bij vgz. Eerst hadde ze geen contract en moest ik een restitutie polis afsluiten zei geertgen koste wel extra maar dat zoude zei terug betalen.. Wij dat gedaan enkele weken later zeggen ze dus alsnog een contract met vgz te hebben gehad die restitutie was dus voor niets en dat geld zoude we ook niet meer krijgen.
    (En dan kan je zeggen ach het is maar 100euro.. maar dat is veel geld voor een gezin met maar 1 inkomen.)
    Wij dachte we doen dr nie moeilijk over dat heeft toch geen zin maar nu ook allebei ons volledig eigen risico kwijt aan de onderzoeken.
    Ook dat is weer veel geld. (zonder geertgen hadde wij niet eens aan de 50euro pp perjaar gekomen)

Dan nog alle benzine kosten die gemaakt zijn.

Al met al is dit allemaal voor niks geweest gezien ze ons alsnog niet wilde helpen tot oktober.
    Als ze ons daarna door de overname niet meer gaan helpen dan zijn wij gewoon 1000€ kwijt aan niks.
    Ik zou er 10.000 aan kwijt willen zijm moest het iets uithalen moest het iets geprobeerd hebben.. maar nu er maar niks gebeurd niks duidelijk is etc vreet dat wel aan ons! we hadden het ook goed kunnen gebruiken voor andere doeleinden.

Het vreet aan ons dat we niet weten waar we staan.. Met oms natuurlijk vele andere ook buiten dit forum!

6. mnr

mnr Niet meer actief

Hier hetzelfde als bij Danielle. Wij zitten ook bij vgz. Duurdere polis moeten nemen , we zouden de 200 euro daarvan terug krijgen maar dat zie ik ook niet meer gebeuren.

Ik ben er afgelopen 2 weken een paar keer geweest maar ze weten zelf nog heel weinig.
    Het moest per 1-7 overgenomen worden dat was de uiterste datum dus dat hebben ze gedaan maar toen wisten ze nog niet veel.
    Ook wat betreft openingstijden enzo weten ze nog niet hoe het gaat worden.

Ik vind het ook erg lang duren. We zitten al vanaf 20 mei in spanning of we Nog welkom blijven.

In al die tijd nooit een brief of iets gehad.

7. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Oh Joy, wat vreselijk!

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Ik heb ook nog geen brief of iets dergelijks gehad van GG. Vind het maar vreemde gang van zaken zo allemaal. De onzekerheid en noem maar op, zitten we niet op te wachten...

9. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Dames, Ik ben er gisteren geweest en kan jullie vertellen dat iedereen die er komt moet formulieren invullen. Zoals je bij de eerste intake ook hebt gedaan. Het gaat dan om de papieren voor de apotheek enzo. Zijn er in totaal 3.

Verder is het inderdaad zo dat de contracten met de verzekering ontbonden zijn. Dit is altijd zo bij als een bedrijf failliet gaat. Ze zijn er mee bezig om contracten terug te krijgen.

Wij zijn ook bij vgz verzekerd. Heb net met ze gebeld. Het is dus zo dat je kans hebt dat alles vergoed word. Maar kan ook wezen dat je een deel vergoed gaat krijgen en een deel zelf betalen. Ondanks dat ik mijn eigen bijdrage op heb en inderdaad ook een dure restitutie polis heb.

Dit is wat DR. Wissmann en de verpleegkundige ons gisteren kon vertellen.

En zag ook ergens wat staan over benzine kosten dat kun je volgend jaar via de belasting weer terug halen.

10. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI
    afspraken: 1-7 eerste fm
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken:
    nod:

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten.
    afspraken: fm
    Nod:

engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine,
    afspraken: 11-7
    Nod:

Clara14 => wederkerigheid,
    afspraken:
    Nod:

Zon79 => 34 jaar
    afspraken:2e IUI 26-06
    Nod:16-07

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: 3/7 3e fol.meting Gelre Ziekenhuis. We gaan deze maand niet naar GG voor (3e) IUI.
    Nod:

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: ?
    Nod: ?

Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid
    Afspraak:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||

Wachtbankje:
    zon

11. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Bolcol hoe was je FM???
    Wanneer mag je terug?

Welkom Anoniempje

12. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Met een ristitutie polis word alles vergoed toch? Dan maakt het namelijk niet uit of er wel of geen contract is.

Hoe wil je die reiskosten vergoed krijgen dan? Het enige wat je kan laten zien zijn tankbonnen maar daarop kunnen ze niet uit maken of je dat geld kwijt was aan de ritjes toch?

Ik vind het indd gewoon niet kunnen dat we allemaal al zolang in onzekerheid gezet worden. Een brief had op zn minst op zn plaats geweest :)

13. Renata76

Renata76 Lid

5 jul 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man had deze ochtend ook gemaild maar ze sturen een standaard knip plak mailtje. Als er geen duidelijkheid komt zal het geen goed doen voor Nij Geertgen. De zorgverzekeraars zullen ook niet happig zijn om contracten nu af te sluiten met NGG. Vind het erg voor mensen die dure behandelingen hebben en nu financieel de dupe worden, en zo extra financieel in de problemen komen.

14. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    XDanielle: Het gaat er als ik het goed heb dat je dan de afspraken kaart kan laten zien. Weet zelf ook nog niet precies hoe het zit omdat wij sinds begin dit jaar bij gg komen. Maar volgens onze belasting man kan het wel.

En dat dacht ik ook dat ze dan alles vergoeden maar volgens die piepo aan de telefoon niet. Maar heb nu gemaild. En ga op dat antwoord wachten.

Vind ook dat ze gewoon een brief hadden moeten sturen hoe en wat.

Engeltje: We krijgen deze ronde escape ivf i.p.v. iui. Want er zitten maar liefst 13 !! eitjes van 13 mm. En baarmoederslijm was 8.2. Heb nu vrijdag weer een afspraak voor FM. En dan word er besloten wanneer de punctie plaats vind.
    Dr. Wissmann dacht zelf maandag of Dinsdag. Als het dan goed gaat krijgen we de zelfde week nog een terug plaatsing.
    Hoe is het met jou?

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Bolcol,

Ik heb ook vrijdag de afspraak om 14.40 uur.

Anders heb ik het op dit moment heel zwaar ivm wat ik al had geschreven van mijn vriendinnen en nu had ik ook nog gehoord dat het weekend bij ons in de buurt-wijk een kindje van 2.5 jaar is verdronken in het zwembadje thuis. Papa was aan het opletten en moest even naar WC dus zei hij tegen het zoontje van 5 jaar hij zal naar zijn zusje kijken en die vond haar dan ook dood in het zwembad, heel raar en heel erg.......
    Volgende maand is het dan ook 1 jaar geleden dat ik de eerste MK had......
    PPPffffffffff echt moeilijk allemaal. Ik ben niet snel van slag af maar dat maakt mij echt kapot, alles in een keer.

16. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Engeltje: Dan kom ik je zeker tegen. Heb afspraak om 14:50 ! Bij mijn grote vriendin... :) Kon echt niet meer anders.
    Wat heftig zeg ! Zo komt inderdaad alles te gelijk. Hele dikke knuffel !

17. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @bolcol zover ik weet is een restitutiepolis dat je zelf kan kiezen waar je heen gaat, ook bij niet gecontracteerde ziekenhuizen en/of klinieken.
    Dan moet je het eerst voorschieten en dan indienen bij VGZ en die betaald het dan terug aan jou.

Als je verzekering wel een contract heeft, gaat het rechtstreeks.

Ik heb ook al een paar keer dezelfde mail terug gekregen, met steeds erin over enkele weken weten wij meer. Inmiddels zijn we maanden verder ;)

18. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Danielle met de vergoedingen weet ik niet hoe het verder gaat ik ben bij CZ wij zalen wel zien is onze laatste poging. Ik vind de onzekerheid voor jullie alle wel heel erg. Maar met d Kilometers moet ik Bolcol toestemmen wij hebben het hele laatste jaar km vergoeding bij de belasting met afgerekend. Het heeft met Ziektekosten te doen en als je GG of nu NGG vraagt krijg je een soort lijst waar instaat aan welke dagen je bij GG bent geweest dan zoek je de Kilometers op en die geef je gewoon aan onder de ziekte kosten.

Ja Bolcol denk dan zalen wij ons weer zien ;) denk niet dat ml of dl bij zijn. Wij krijgen vrijdag de inloop douch gemaakt dus die 2 zijn dan thuis.

19. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo heb even een sessie gedaan met de cz die kunnen me ook niet veel vertellen maar was ik meer van ze hoor zal ik het wel plaatsen;)
    Karen: Goedendag, welkom bij CZ Klantenservice. U chat met Karen. Waarmee kan ik u helpen?
    Bezoeker: Ik heb een vraag
    Bezoeker: Ik loop bij behandelcentrum geertgen en dat is falliet
    Karen: Dat klopt inderdaad.
    Bezoeker: nu is het overgenomen door nij geertgen
    Bezoeker: hoe gaat dat nu met vergoeden enzo?
    Karen: Ik kijk dit graag voor u na.
    Bezoeker: ik weet dat ze nog aan het onderhandelen zijn enzo maar ben dus benieuwd hoe het gaat verlopen
    Karen: Bedankt voor uw informatie
    Karen: Wij moeten op dit moment afwachten hoe het verder gaat met declareren. Stichting Geertgen dient de declaratie namelijk in bij Mediparc. Zij dienen de declaratie vervolgens bij ons in. Door het faillisement betalen wij momenteel geen declaraties uit. Wij moeten de acties van Mediparc en Stichting Geertgen afwachten, zodat wij de declaraties uiteindelijk alsnog uit kunnen betalen.
    Karen: Hoe en wat is verder nog niet duidelijk op dit moment.
    Karen: Wij proberen dit wel te bespoedigen bij Mediparc en Stichting Geertgen
    Bezoeker: maar als er geen contract tot stand zou komen hoe zou het dan normaal verlopen?
    Karen: Ik kijk het voor u na.
    Karen: Een ogenblik alstublieft.
    Bezoeker: ik heb namelijk geen idee hoe dat normaal in zijn werk gaat
    Bezoeker: ok
    Bezoeker: Ik ben getrouwd met een vrouw dus wel afhankelijk van het geertgen, in een ziekenhuis kunnen wij niet terecht.
    Karen: Ik vraag het even na. Een ogenblik.
    Karen: Nog een moment alstublieft.
    Bezoeker: ok
    Karen: Helaas kan ik u op dit moment niet meer informatie geven. Vindt u het goed dat wij u hierover terugbellen?
    Bezoeker: dat is prima
    Bezoeker: mag ook mailen als dat makkelijker is
    Karen: Op welk telefoonnummer kunnen wij u bereiken?
    Karen: Dat is goed, dan geef ook maar uw e-mailadres. Dan kijken wij hoe wij u kunnen bereiken.
    Karen: Wij nemen binnen twee werkdagen contact met u op.
    Bezoeker: dat is goed
    Karen: Kan ik u op dit moment nog ergens mee helpen?
    Bezoeker: nee dat was het enige
    Karen: Dan wens ik u voor nu nog een fijne avond toe, mevrouw
    Bezoeker: hetzelfde, bedankt doei

20. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Miss super, wij horen het wel.

Ik zie dat jij ook nog niet op onze lijst staat. Als je ook met erop wilt dan kun je dat zelf doen of even doorgeven dan zet een van ons het wel op. Ik vond de Lijst altijd gemakkelijk dan kun je ook zien wie met welk behandeling bezig is en welke afspraken aanstaan.

Groetjes

Deel Deze Pagina