@Denanja nog van harte gefeliciteerd !!! Dames , ik leeg nog steeds gewoon mee , maar eerlijk gezegd niet altijd de puff om alles bij te houden. Komt omdat ik het druk met werk heb, en ik om de één of andere reden mijn hoofd er totaal niet bij kan houden. Ben super snel afgeleid, en een enorme chaoot. Maar goed... Ik ben een hele vroege tester, komt omdat ik de vorige icsi poging al 5 dagen na terugplaatsing zeer licht positief had getest.. Ik ben dus weer aan het testen geslagen ... en die kun je hier zien http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/525491-kv-indrooglijntjes-toch-niet-grr.html Ik had even een topic aangemaakt omdat ik het echt even niet meer wist Dus wel makkelijk als alles daar bij elkaar staat.
Ik heb net met cz gebeld iedereen die onder behandeling is krijgt gewoon alles vergoed. Wij kunnen er niks aan doen dat het falliet is. Wel is het slim vanaf januari een restitutie polis te pakken dan krijg je alles vegoed conform de Nederlandse bedragen die gesteld zijn. Voor nieuwe patiënten zijn andere regels. Zodra alles rond is zouden patiënten van cz ook een brief krijgen met alles zwart op wit. Dus goed nieuws lijkt me zo
Dankje engeltje en gabje. Mn huwelijk was echt geweldig, alles precies zoals we wilde . en idd hopen dat t raak is geweest maja dat zien we over een week wel weer. wat een goed bericht over de wederkerigehid! Duimen dat die laatste 10%ook nog doorgaat haha.
mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: nod: 23 Juli Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: punctie 14-7 Nod: engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 18-7 3.FM Nod: Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 21-07 3e IUI rond 26-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 3/7 3e fol.meting Gelre Ziekenhuis. We gaan deze maand niet naar GG voor (3e) IUI. Nod: Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Wachtbankje: Mnr Denanja
Hoorde vandaag dat lieve Wissmann met vakantie is, wat ben ik blij dat ik altijd bij hem ga en met hem ook had afgesproken dat ik de Utrogestan bolletjes door mag gebruiken tot week 12 van de zwangerschap. Dit geeft mij een fijn gevoel en ik hoop hierdoor er ook van te kunnen genieten ... Echt ik ben zo bang voor weer bloedingen etc .. Maar goed we blijven positief , tot nu toe gaat alles prima.
Ben vanmorgen ongesteld geworden, had er geen erge in normaal 2 dagen bruinverlies en dan pas ongesteld. Nu gewoon van een op ander moment ongesteld geworden. Normaal verga ik van de pijn, dat valt nu wel mee. Heeft de HSG toch nog iets goeds gedaan.
Ah wat jammer Daniëlle ! Hier heb ik zojuist de HA gebeld en doorgegeven dat ik weer zwanger ben. Ik heb nu ook gevraagd of het mogelijk is om de eerste paar weken langs te komen en bloed te prikken om te kijken of HCG goed op blijft lopen. Wil genieten en me niet te veel druk maken wat ik enorm doe. Mag tussen 14.00 en 14.30 terug bellen , dus hoop dat het mag / kan.
Dankje dames, maar die hoop heb ik alllaaaannnggg niet meer.. Ik laat het gewoon op me afkomen iedere maand. Heb nu wel enorm spierpijn in me buik, heb ik eigenlijk nooit gehad met menstruatie
mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: nod: 23 Juli Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: punctie 14-7 Nod: engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 18-7 3.FM Nod: Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 21-07 3e IUI rond 26-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 3/7 3e fol.meting Gelre Ziekenhuis. We gaan deze maand niet naar GG voor (3e) IUI. Nod: Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Wachtbankje: Mnr Denanja
Hey Cicey, van harte gefeliciteerd, Ik ken het je wilt genieten maar naar een MK is dat zwaar. Ik duim voor je !!!! Hey Danielle, misschien heeft de HSG niet alleen daar iets aan gedaan ik wens je op iedereen geval dat het heel vlot gaat lukken.
Cicey: Gefeliciteerd !! Geniet er van ! Engeltje: Succes vanmiddag met de fm. Hopelijk goed nieuws. Hier: Morgen de terug plaatsing om 11:00uur. Ze wouden eigenlijk vandaag doen maar konden niet kiezen welke van de 3 ze zouden gebruiken want ze groeide alle 3 even hard. Daarom nog maar een dag uit gesteld.
mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: nod: 23 Juli Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: 31-7 engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 18-7 3.FM Nod: Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 21-07 3e IUI rond 26-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 3/7 3e fol.meting Gelre Ziekenhuis. We gaan deze maand niet naar GG voor (3e) IUI. Nod: Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Wachtbankje: Mnr Denanja