Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leintje; nee die gebruik ik noet.. De terugplaatsing is in mijn natuurlijke cyclus gedaan. Volgens mijn eigen cyclus zou ik over 2 dagen mijn menstruatie krijgen.. Maar die een week lang bloed verlies weet ik het even niet meer..

2. mnr

mnr Niet meer actief

Dank je Leintje!

Lieke: dat is niet leuk :( het klinkt ook niet echt als een menstruatie, maar ik heb ook geen idee wat het wel is.
    Je zou eventueel donderdag ofzo een test kunnen doen? Spannend hoor!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @lieke: wat vreemd zeg:( Idd van de week voor de zekerheid maar even een testje doen en ik zou t de volgende keer ook ff melden bij GG als t nu niet is gelukt..

@mnr: wat goed!! Hoe groot waren ze nu ongeveer?
    Hopelijk groeien ze allebei mooi door, en blijft t daarbij! Te veel wil je natuurlijk ook weer niet hebben;)

4. mnr

mnr Niet meer actief

Flora: ze waren nu ongeveer 12 mm en volgens dr W groeien ze ongeveer 2 mm per dag. Dus zouden ze vrijdag rond de 18 moeten zijn.
    Ik hoop het! :)

5. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Ik hoop het voor je Mnr.

Lieke, die stolsels en klonten kunnen stukjes baarmoederslijmvlies zijn. Dat zou duiden dat het afbreekt en je menstruatie aan de gang is. Ik hoop voor je dat het geen menstruatie is. Maar als het bms is dan weet ik niet. Ik weet niet of je met innestelen stolsels kan verliezen. Heb ik geen ervaring mee. Misschien anderen. Ik blijf hopen dat het innesteling is. Misschien eerder testen. Donderdag of zo. Ik blijf hopen voor je, meid.

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mnr: wouw super goed! Met een beetje geluk dus een snel ei:)

7. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Leintje, hopelijk voel je je al weer wat minder grieperig. Heel veel succes met de afspraak!

@ Lieke, wat vervelend! Wat ik zo lees is het een beetje twijfelachtig. Niet echt duidelijk een menstruatie (en zou ook vroeg zijn), maar ook niet echt iets dat bij een innesteling hoort. Maar voor een menstruatie is het wel raar dat het direct na de terugplaatsing al begon. Ik zou inderdaad wat Leintje zegt ook donderdag of vrijdag een test doen ofzo. Misschien is do. nog wel net wat vroeg, aangezien ze altijd echt 2 weken aangeven. Maar er zijn er meer die eerder testen.

@ mnr, wat goed! Mooi! Heel veel succes!

@ Flora, wat goed dat je verder kunt!

Liefs Iefje

8. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    #308 Lavendel1603, 2 dec 2013
    Laatst bewerkt: 2 dec 2013
    @Lieke Wat vervelend zeg. Heb je nog gebeld naar GG om te horen wat zij ervan zeggen? Vorige week zaterdag heb je de tp gehad hè? Misschien kun je gwn wat eerder gaan testen, dan weet je mss iets meer (ik begon zelf 11 dagen na tp met testen)
    @Leintje beterschap en succes
    @Flora, fijn dat je verder kunt! (Antwoord op jouw vraag: 19 dec heb ik de 1e echo)
    @Iefje hoe voel je je? Hoe vaak heb jij getest in totaal ;) ???
    @Mnr hopelijk goed nieuws vrijdag!

9. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    @mnr spannend meissie heel spannend ik duim voor je meis
    @lieke heel raar meis ik zou het idd even aangeven bij gg
    @flora wat goed dat je verder kunt hopelijk op de valrerp van 2013 mooi nieuws
    @leintje heel veel beterschap
    @lavendel e iefje hoe voellen jullie je dames?

Ik heb vandaag mn schooldag dus zal pas vannavond reageren xxx fijne dag allemaal en zet hem op dames toi toi toi xxxx

10. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lavendel, ik heb in totaal 7 x getest:). Ik voel me op zich wel prima. Wel continu heel moe en af en toe misselijk, maar verder wel goed. Ben echt benieuwd naar de echo volgende week! Hoe gaat het met jou?

Liefs Iefje

11. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @Iefje ik heb in totaal 14x getest..kon het eerst niet bevatten en vervolgens gekeken of de test wel telkens donkerder werd i.p.v. lichter zoals vorig jaar. Ik voel me op zich prima ('s ochtends wat misselijk en gevoelige borsten) ben alleen straks heel erg geschrokken. Ik kwam thuis en moest de utro nog inbrengen en toen zat er op de applicator bloed. GG gebeld en zij gaven aan dat het door gebruik van de applicator kon komen. Ik hoop dat dat het is, tjonge pppffff krijg de zenuwen ervan..
    Ben je de hele dag moe? Of is het wel te doen? Misselijk of ook overgeven?
    Fijn zeg dat je volgende week al de echo hebt, hopelijk is alles goed. Laat je het wel ff weten please. Heb je er zin in?
    Liefs Lavendel

12. Calimerootje

Calimerootje Niet meer actief

Is ff geleden dat ik gereageerd heb, wel alles gelezen. Maar niet onthouden, sorry.

Hier is het minder. Vanmiddag wat bloed aan de applicator van de utrogestan. Donderdag is mijn testdatum en moet ook nog tot die tijd de bolletjes inbrengen. Overal lees ik dat de utrogestan de menstruatie tegenhoudt. Hier dus niet...
    Baal gruwelijk. Als het nu echt doorzet bel ik morgen naar het gg voor een afspraak.

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @iefje: spannend volgende week! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!
    Hoe zit dat, wordt je daarna overgedragen naar de vk?

@lavendel: wow 14 keer. Haha. Maar denk dat ik precies hetzelfde zou doen:) denk dat ik het de eerste keer zeker niet geloof;)
    Kan me voorstellen dat je je rot schrok toen je dat bloed zag! Maar alles is nu wat beter doorbloed daar binnenin, dus je kunt snel een bloedvatje raken.

@calimero: he bah.. Maar misschien is het van een innesteling. Anders morgen vast een testje wagen als het niet verder doorzet. Dan heb je iig duidelijkheid. Hopelijk is het vals alarm!

@hier: eerste spuit zit er weer in!! We zijn weer écht in de running!
    Wat een verademing zeg, om met een prikpen te prikken! Naaldjes zijn dunner en ik voelde helemaal niets. In tegenstelling tot de fostimon, dat spul prikte enorm!

14. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @Flora wat fijn dat je geen last hebt van deze naadjes van de prikpen!
    @Calimero vervelend zeg maar mss is het idd wel een innestelingsbloeding of heb jij een vaatje geraakt? Mss ff een testje er tegen aan gooien (maar ben zelf beetje test freak geloof ik) succes!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Iefje: spannend bijna de eerste echo!
    Ik heb hier van iemand gehoord dat je tot 12 wk bij gg onder controle blijft, en dan na de vk of gyn van het ziekenhuis wordt overgedragen (meestal de vk maar in mijn geval de gyn)

Calimero: ach meid, balen zeg! Hopelijk vals alarm..

Lavendel: ook spannend! Ik vond bij m'n zs de eerste weken heel lang langzaam gaan. Eigenlijk gingen alle weken heel langzaam maar dat lag aan de zs en dat ik zo bang bleef dat het mis ging. Hopelijk gaat het voor jou en Iefje snel en kun je lekker genieten :)

Flora: daarom vond ik de fostimon ook helemaal niks! Ik heb van de eerste spuit wel 3 weken een blauwe plek gehad. De eerste deed ook het zeerst. Gonal is dan echt heel veel makkelijker.
    Ik hoop ook voor je dat het beter werkt! Wanneer is je eerste fm?

Leintje: al een beetje opgeknapt?

Hier: nog steeds grieperig. En weer vanochtend om 6:00 wakker en viel pas rond half 1 in slaap. Pffff. Straks moeten we dit weekend klussen en hebben we de puf niet ;)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh okej, tot 12 wk bij GG. Was er wel benieuwd naar hoe t daarna zou lopen:)

Maandag heb ik weer de eerste fm:) super spannend weer :)

Ik snap nu helemaal waarom je fostimon niets vond;) ik wist nog niet beter;) hopelijk doet de gonal ook goed zn werk, dan ben ik helemaal blij :D

17. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

Hoe is het met iedereen? Ik lees wel mee maar vergert iedere keer de naam bij de ractie en als ik terug wil kijken slaat mn gsm op hol.

Ff een vraagje is gonal ook voor follikelstimulering voor iui? Ik heb eigenlijk fostimon en nog nooit van gonal gehoord :( Xxxxx

Dokter w had me gister avond nog gebeld. De laborant kon niet terug vinden waarom de embryo's plotseling overleden zijn. Hij vondt dat ik ondrrtussen wel toe was aan een zwangerschap en het me echt gunde. Ik verteode we gaan volle moed de iui te gemoed en in jan zien we wel verder...we hebben vertrouwen dat het goed komt. Dat vindt hij fijn zei hij....wat is het toch een lieverd...allemaal hoor :) xxx

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @flower: ik heb voorheen ook fostimon gebruikt, voor gewoon ovulatie inductie. Dus niet eens iui.
    Dat werkte goed bij mij, ik had een snelle eisprong. Maar ik reageerde eigenlijk een beetje té goed, ik had ook nog wat kleinere eiblaasjes. Die zijn dus doorgegroeid tot cysten..
    Nu dus overgestapt op Gonal, in een lagere dosering. Met de hoop dat ik daarvan geen cysten krijg.

19. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL

Thanx Flora voor de uitlrg. Ik heb ze sinds icsi gebruikt. Eerst voor icsi n omdat na de punctie mn eisprong steeds niet op gang kwam twee keer 4 dgn gehad. Nu voor iui om 2 tot 3 follikels te laten groeien zodat iui meer kans heeft. Ik moet op dag 3 beginnen met injecteren en heb 10 spuitjes gehad. Ik met dan op dag 9,10 of 11 terug komen voor een echo. Ik zit nu op 15 dgn na pregnyl n verwacht vrijdag mn ms te krijgen. Ik wou liever dat t vandaag komt dan morgen haha maarja daar heb ik helaas geen invloed op en zal ik moeten wachten dat t vanzelf doof komt. Xxxx

20. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lavendel, ik heb er zeker zin in! Ben de dagen aan het aftellen ;). Ik heb begrepen dat je na de eerste echo als alles goed is doorverwezen wordt naar gyn of vk. In mijn geval zal dat ook een gyn zijn waarschijnlijk. Ben wel gedurende de dag moe, maar het is wel vol te houden hoor! En merk dat ik voornamelijk op lege maag misselijk ben, dus tip, regelmatig wat eten! Gewoon om de paar uur.
    Heb je de site al bekeken Ik ben zwanger!? Online zwangerschapstest! Grote zwangerschapsite met veel informatie over je zwangerschap, zwanger worden, online cursus en baby nieuws! Die is echt leuk qua informatie enzo.

@ Mnr, wat ik begreep wordt je na de eerste echo als alles goed is doorverwezen. Ben benieuwd of dat inderdaad zo is of dat we tot 12 weken bij GG blijven en hoe vaak we er dan heen zouden moeten, want het is voor ons een aardig eindje weg. Heel veel beterschap! En veel klusplezier?

@ Calimerootje, wat balen. Het hoeft niet meteen te betekenen dat het mis is, zoals al door lavendel uitgelegd. Hoop het beste!

@ Flower, fijn dat dr W. zo lief is. Dat geeft een vertrouwd gevoel!

@ Flora, spannend! Heel veel succes!

Liefs Iefje

Deel Deze Pagina