mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: 5/6 aug iui6 nod: 19/20 aug. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: 31-7 engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 19-7 laatste IUI , laatste poging Nod: 4-8 Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 21-07 3e IUI rond 26-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 25/7 1e fol.meting Gelre Ziekenhuis. 26/7 3e IUI Nod: ca. 9/8 Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Wachtbankje: Mnr Bolcol engeltje
Heel veel succes Gabje. Ben net terug van GG , en heb een eerste echo gehad, moest er toch zijn voor utrogestan. Tot grote verrassing zag ze 2 dooierzakjes !!! YAY !!!! Ben dus zwanger van een tweeling ! wel even aan het idee wennen zeg.
mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: 5/6 aug iui6 nod: 19/20 aug. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: 31-7 engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 19-7 laatste IUI , laatste poging Nod: 4-8 Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 22-07 3e IUI 24-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 25/7 1e fol.meting Gelre Ziekenhuis. 26/7 3e IUI Nod: ca. 9/8 Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Wachtbankje: Mnr Bolcol engeltje zon79
Wow Cicey een tweeling, wat gaaf!!! Zon, succes op het wachtbankje; ik kom er als het goed is morgen ook bij zitten...
Cicey, gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing! Heb je een terugplaatsing gehad of IUI? Afgelopen woensdag hebben wij met 11w4d een mooie termijn echo gehad. Ik hoop dat jullie snel volgen.
Gefeliciteerd cicey spannend allemaal he. Gabje wat groeien ze snel bij jou of heb je hormonen gehad? Bij mij waren het altijd net slakken
Hey Cicey proficiat !!!!! Hebben zij ook al een hartje of vruchtje kunnen zien? Het is wel nog vroeg maar bij mij hadden zij het hartje wel al kunnen zien in januari met 5 weken. Ik duim voor je
Hey mnr, hoe voel je je????? Spannend morgen vroeg testen....... hier sinds maandag al heel gevoelige Tepels, natuurlijk veel te vroeg maar ja hoe gek kan je lichaam je maken..... Ook voelt het deze keer anders ik voel van al, trekken en steken .... dit had ik in Januari ook maar het zal wel niet .....
Ja vind het echt spannend en onwerkelijk .. Nee ze zagen verder niet veel, vorige keer bij 5.3 week al kleine hartactie ..Maar leek toen wel alsof het echo apparaat dieper stond ingesteld ofzo .. Maar goed, ik moest me totaal niet druk maken, zag er allemaal goed uit voor 5 weken dus daar vertrouw ik wel op. Dinsdag weer bloedprikken en woensdag weer de uitslag, dus hoop ook dat hcg flink verhoogd is. Spannend mnr!! ik ga voor je duimen !
Wow cicey, een tweeling! Wat geweldig zeg. Hoop dat alles goed mag gaan. Wij hadden donderdag de iui(98 miljoen zwemmers!), zit dus weer op wachtbankje. Gelukkig gaan we vrijdag op vakantie voor ruim 3 weken dus hoop dat ik de tijd wat beter doorkom als normaal. Dit was de laatste iui. Volgende ronde wordt even niks doen, we doen natuurlijk zelf wel een poging in Spanje... Als we terugkomen op dag 20 beginnen met triptofem. Daarna uitgangsecho op dag 3 en dan gaan we stimuleren voor de ivf. Hoop echt zo dat dat niet nodig hoeft te zijn..
Mnr: Balen zeg! Hele dikke knuffel! Cicey: Wouw wat een leuke verrassing zo'n echo! Probeer ervan te genieten! Gefeliciteerd Iedereen op de wachtbank: Ik duim voor jullie op een positieve test binnenkort! Ik mag maandag of dinsdag weer bellen naar de nieuwe directeur van Nij Geertgen. Als ik goed is weet hij dan definitief of en hoe ze door gaan met de wederkerigheid, en dus of en hoe wij door kunnen. Spannend....
Mnr: ik moest van de week nog zo aan je denken...Ik wilde zo graag bij je op het bankje komen zitten... Spannend Engeltje en Zon. Hier erg moe en heb last van de buik na vanmorgen (3e IUI). Het zag er allemaal goed uit zei de arts. We hadden die wat oudere man; met die krullen en wat kalend, weet niet meer hoe hij heet. Een hele aardige, rustige, maar zeer kundige arts. Het zaad van m'n mannetje was ook zeer goed; ik had wel wat steken onderin mijn buik, richting de liezen, een uurtje terug. We hadden om 9.50 uur de IUI. Ik had vooral rechts wat steken en links zat de follikel. Nu is mijn buik gevoelig. Ik was zo bang dat ie al gesprongen was. Had gisterenavond pijn nl. en kon bijna niet lopen, zo zeer deed het. Dit keer op CD 8 al een follikel van 21mm; dat heb ik volgens mij nog niet eerder gehad zo snel. Zonder hormonen. Ook geen pregnyl gehad dit keer, omdat de follikel al zo groot was. Vorige maand had ik een lange cyclus, van 30 dagen; dan is de cyclus erop vaak korter bij mij. Gebruiken jullie trouwens utrogestan na de IUI? Ik heb het thuis liggen, maar heb niets hierover vernomen. Nooit beginnen ze hierover.
mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: 5/6 aug iui6 nod: 19/20 aug. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: 31-7 engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 19-7 laatste IUI , laatste poging Nod: 4-8 Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 22-07 3e IUI 24-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 25/7 1e fol.meting Gelre Ziekenhuis. 26/7 3e IUI Nod: ca. 9/8 Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Wachtbankje: Mnr Bolcol engeltje zon79 Gabje72
Hey Gabje kom lekker op de wachtbank wij schuiven wel op hihihi. Nooit Utrogestan gehad. Bedoel je Dr. Michgelsen??? Kijk maar op de site daar is een Foto van hem te zien.