Hey Engeltje, ja Dr. Michelsen bedoel ik idd, handig om even een foto op te zoeken hihi, niet zo gauw aan gedacht. Ok, dus jij hebt ook niets gehad na de IUI. Nou, spannend weer hier op de wachtbank...
Mnr : balen , hele dikke knuffel ! Gabje: welkom op het wachtbankje ! Zon : gezellig kom erbij. En alvast een fijne vakantie. cicey: wat gaaf een tweeling. Hoop dat alles goed mag blijven gaan ! Hier: allemaal vage klachten. Ik heb echt geen idee welke kant het op gaat. We wachten gewoon donderdag af. zijn nu eerst van onze vakantie aan het genieten. Kan wezen dat ik daardoor niet altijd reageer. Gabje bedankt dat je er naar vroeg !
Ahhh wat leuk cicey....helemaal super!!! Nu goed broeden zodat je over 35 weken mama wordt van een mooie en gezonde tweeling xxx
Dank je mnr, hopelijk mag je er ook weer gauw bij komen zitten. Waarom gebruik je utro mnr? Is dit op advies van de arts?
Ja omdat mijn lf heel kort is. Is die van jou normaal? Want dan heeft het ook niet veel zin. De eerste ronde dat ik het gebruikte was ik zwanger dus voor mij werkt het wel
je bedoelt mijn cyclus? Ja, die van mij is redelijk normaal, 28-30 dagen, maar had nu een hele korte, CD8 foll.van 21 mm; CD9 iui...Klinkt goed dat het schijnt te werken...
Je lf= luteale fase. De dagen tussen je eisprong en menstruatie. Die hoort rond de 14 dagen te zijn. Ik word zonder utro 9 dagen na m'n iui/eisprong ongesteld. Het eitje krijgt dan geen kans om zich goed in te nestelen.
mnr: Dat heb ik ook meestal rond die 9e dag, soms een paar dagen later. Misschien is dit toch een mogelijkheid voor mij, zal het eens bespreekbaar maken de volgende keer...thx!
Even klagen meiden; klaagmodus aan ik mocht deze week weer bellen naar de directeur van Nij Geertgen. Of hij is niet aanwezig, of in gesprek, of aan de telefoon, of......al naar huis. grrrr volgens mij worden ze helemaal gek van me want ik blijf bellen. Ook de facturen binnen gekregen van de laatste ivf die we zelf willen betalen. Ik schrok me rot, wat is dat duur geworden zeg! en omdat ik de helft van de eicellen van iemand krijg moet ik de hele punctie en medicatie betalen Had het redelijker gevonden als dat 50-50 werd gedaan. Klaagmodus uit
Grote kans dat diegene ook gewoon de punctie moet betalen en dat ze zo dubbel geld ontvangen. Wat lastig zeg dat je hem niet te pakken krijgt. Ze moeten snappen dat je nu eindelijk wel eens duidelijkheid wilt!
Peetjo: opsturen naar je zorgverzekeraar en die verzoeken het aan Geertgen te betalen. Wij waren gisteren gebeld door hen dat ze druk met contracten bezig zijn en tot die tijd zelf moet declareren. Wij hebben een restitutiepolis dus voor ons geen verschil. Mnr: ze moeten je factureren wat in je dossier staat en de ontvanger heeft geen punctie gehad dus die zullen ze ook echt niet factureren aan haar. Ik merk weinig verschil tussen Geertgen nu en voorheen (4 jaar geleden). Vandaag op gesprek geweest en we gaan vanaf 6 oktober voor de deal ivf. Wel spannend maar gaat helemaal goedkomen
mniekie: Normaal stuur ik het ook door naar de zorgverzekering, maar deze poging zouden we zelf betalen (met maar 2 cryo's), zodat we nog 1 poging hebben die de verzekering wel vergoed. Hopelijk ook met meer cryo's, zodat we de goedkoopste (met minste cryo's) zelf betalen. We hebben dus 3 ivf pogingen gehad en willen er nog 1 doen. Het blijkt trouwens te kloppen dat de ontvanger van de eicellen de punctie en medicatie hiervoor moet betalen, ik heb dit gecheckt bij het secretariaat van nij Geertgen vanmiddag. Raar vind ik persoonlijk
Een tijdje terug heb ik hier al meegeschreven, maar het is even stil geweest. Mijn verhaal: Afgelopen november zijn we begonnen bij het GG, 1 deal IVF met 1 emmy, daarna 6x IUI. Na de 6e keer was het plan om een vruchtbaarheidsonderzoek te doen (op mijn verzoek), maar gister testte ik positief voor het eerst! Vanmorgen weer en ik kan het nog steeds niet geloven. Het is nog heel pril natuurlijk, maar er is al wel blijdschap. Gister natuurlijk met GG gebeld om te vragen of het nog van de Pregnyl kan zijn, maar dat kon niet meer zeiden ze. Ik had wel te vroeg getest volgens hen en dat was niet handig (11dpo), maar ze wilde toch al wel een afspraak maken voor een eerste echo.
MrsBucket: Voorzichtig Gefeliciteerd! Bij Geertgen zeggen ze altijd dat je niet te vroeg mag testen en de laatste keer bij mij waren ze al boos over 1 dag te vroeg. Voortaan bel ik dus pas echt op de testdag, ook al weet ik dan de uitslag al.
mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: nod: 26-7 denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken: 5/6 aug iui6 nod: 19/20 aug. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: 31-7 engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine, afspraken: 19-7 laatste IUI , laatste poging Nod: 4-8 Clara14 => wederkerigheid, afspraken: Nod: Zon79 => 34 jaar afspraken:FM 22-07 3e IUI 24-07 Nod:08-08 xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 4e IUI (medio augustus) Nod: (+/- 28 dagen cyclus) Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Renata76 => 38 jaar IUI ,Clomid Afspraak: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014 Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Wachtbankje: Bolcol engeltje zon79