Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Dr bax is en vrouw dus die zul je wel niet gehad hebben ;) was het een oudere of jongere man?

Ik heb ook altijd dat ik alles vergeet daarom ben ik het bij gaan houden. Ik heb een app waarop je elke dag je symptomen kan aanvinken en kan invullen wat je voelt.
    Ik hou daarin ook altijd bij wanneer mijn ei groot was enz omdat dat bij mij elke cyclus anders is.

Maar mijn symptomen zijn ook elke keer anders wat daarom ook vaak valse hoop geeft.

Een week geleden wist ik nog niet eens dat ik ivf zou gaan doen en nu is vrijdag al de punctie pfff wel raar hoor!

2. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Ja dat geloof ik meteen, ineens ga je even een stap verder....
    Hoop echt dat het een goed resultaat voor je gaat opleveren.

Dan was het idd niet dr Bax, haha was echt een man niet heel oud was ie rond de 55? Beetje Rotterdams accent?

Die app, wat een goed idee, dat dagboek wat ik op toonbank had zien liggen had ik ook wel gewild, jammer dat ze dat niet overal aanbieden. Het enige dat ik heb gedaan is in zh in zo'n boek geschreven, maar ja dat ligt daar, niet hier....
    Zou ik naam van de app misschien mogen weten? Of is het een zelfgemaakte app?

3. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Mnr: 8 eitjes is ook een mooie score. Maar kan mij voorstellen dat het tegen valt naar de eerdere berichten. Ik hoop voor je dat het vrijdag allemaal mee gaat vallen ! En pak echt je rust voor en naar die tijd. Dikke knuffel meis en het komt echt goed !!

Chimpie: succes met de wachtweken !

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Dank je wel bolcol! Jullie zwanger zo te zien.....fijn zeg, alvast een voorzichtige proficiat! :)

5. mnr

mnr Niet meer actief

Bolcol: dank je wel!

Chimpie: de app heet womanlog. En je kan ook altijd zelf een dagboek gaan bijhouden :) daar zit ik ook wel eens over te denken.

Vanavond de pregnyl nog en dan hopelijk voor altijd klaar met spuiten :)
    Er is ook bijna geen plekje meer te vinden om te spuiten. M'n hele buik is bont en blauw en vol gaatjes/wondjes.

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    pfff het is spannend hier, heb geen rugpijn meer geen krampen (alleen 2 nachten terug lichte gehad) en nog niet ongi... hoop zo morgen positief te testen!!! heb nog nooit mn nod gehaald dus dat zou echt positief zijn! yes krijg weer hoop!

7. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Spannend denanja! Ik duim voor je!

Mnr: succes morgen! Hopen op veel eitjes, spannend weer.

Ik ben gisteren weer bij Geertgen geweest. Dr M was erg aardig en nam de tijd. We komen weer op de wachtlijst voor eicellen en moet medicijnen nemen om menstruatie op te wekken, baarmoederslijm was boven de 10,5. Daarna weer opnieuw opbouwen maar we zijn snel aan de beurt zei hij.
    Qua behandeling kunnen wij niet veel anders doen dan we al deden, maar hij gaf als tip om vitamine d extra te slikken. Er is geen bewijs dat het helpt maar er zijn veel vrouwen die hier te weinig van hebben en dat staat een zwangerschap in de weg, en je kan er nooit te veel van nemen. Gelijk maar gehaald dus.

8. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    MNR heeeeel veel succes morgen!!

Denanja op hoop van zegen, spannend!

Ga voor jullie duimen!

Peetjo...ook al lang in de MMM zie ik, balen zeg! Ook al veel achter de kiezen gehad. Heeel veel succes en hou vol!

Hier veel gerommel en mijn (.)(.) doen écht pijn!, maar ik weet ook dat dit waarschijnlijk nog van de pregnyl komt.

9. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik ben weer terug van vakantie (wat een snertweer hadden we...) Heb alle berichtjes weer gelezen. Ik zit ook al weer een ruime week op het wachtbankje. MNR, wat gaaf, zo'n mooie score en ivf, super!

10. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Hoi meiden,

Dacht dat ik het zwanger loslaten kon, maar nee we kunnen het beide niet. 6 wk na miskraam weer ongie geworden en moet maandag op dag 10 naar gg voor echo om te zien hoe dik bms is. We hebben nog 1 cryo en hopen dat deze mag plakken, zo niet dan gaan we nieuwe poging wagen.

11. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    MNR hoe is de punctie verlopen? Hoop goed. Morgen denk ik telefoontje en hopelijk terugplaatsing? Ga voor je duimen meid!

Denanja durf bijna niet te vragen....gisteren getest......?

Joy......weet wat je voelt......heel veel sterkte en succes. Het is ontzettend oneerlijk en zwaar, maar hou vol!

Gabje, spannend.....! Toitoi

;)

12. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Chimpie: dank je en welkom nog...

joy, wat leuk dat je weer terug bent en heel veel sterkte en succes!

Denanja, ben zoooo benieuwd....???

MNR, hoe is het?

13. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Oh dames, ik ben zo vreselijk bang, omdat ik op dag 11 zit na mijn 4e iui. Ik gebruik utrogestan 3x daags...Soms voel ik niets meer, maar daarna toch wel weer ineens wat. Voel me totaal niet zwanger, maar zo lang er geen menstruatie is, blijf ik hoop houden...Af en toe een licht steekje onderin mijn buik en wat lichte bubbels, maar goed, denk nog steeds dat ik voor de gek gehouden word...leef tussen hoop en vrees...

14. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Spannend Gabje...die wachtweken zijn killing! Waarom voel ik iets..... Waarom voel ik nu niks......waarom waarom waarom, Pff om gek van te worden!

Vraagje jij gebruikt utrogestan ....is dat op voorschrift van Geeertgen? Ik gebruikte die bij mijn IVFpogingen. Omdat alle pogingen erop zitten zijn we (oa daardoor) terug naar IUI dit keer in Geertgen. Toen ik laatst vroeg of ik nu ook utrogestan moest gaan inbrengen zeiden ze van niet, was alleen bij IVF, vandaar mijn vraag.....

15. mnr

mnr Niet meer actief

Gabje: ik werd ook pas 5 dagen na het stoppen met de utro ongesteld.
    Maar het werkt in ieder geval voor je want je bent nog niet ongesteld!

Wanneer ga je testen?

Chimpie: de punctie is goed gegaan, de opbrengst viel me alleen tegen.
    8 follikels met maar 4 eicellen.
    Ik ben vandaag gebeld er zijn er maar twee bevrucht.
    Vandaag is dag 3 en eentje is 5 cellig en de ander is 8 cellig.

Morgen hoor ik of ze verder doorgedeeld zijn en of morgen of woensdag de terug plaatsing is.

16. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Chimpie: ik heb gevraagd om utrogestan te gebruiken. MNR gaf me de tip, omdat ik de vorige keer al op dag 8 ongi werd. Nu zit ik op dag 12, dus het word nu echt spannend!!! Durf soms gewoon niet naar de wc te gaan of af te vegen...

MNR: ik had ook altijd "maar" twee bevruchtingen bij ivf en een stuk of 4 tot max. 6 follikels. 5 en 8 cellig is toch goed? Duim voor je morgen!!!

17. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    @MNR sluit me aan bij Gabje....ook ik altijd veel follikels, maar uiteindelijk maar rond de 2 bevruchtingen waarvan 1 keer 2 A kwaliteit waardoor 1 daarvan ingevroren kon worden. Kan me voorstellen dat het tegenvalt, maar keep on faith! Ga voor je duimen dat het een hele mooie TP gaat worden!

@Gabje aha nu snap ik hem...idd spannend, ik reageerde verschillend op de utro's....ene keer tussentijds (tijdens gebruik) al ongi, andere keer meteen na stoppen en andere keer paar dagen later, valt helaas weer geen zekerheid over te geven. Spannend hoor duim ook nog steeds voor jou.

Ik zit op moment op dag 7 na IUI, vind het erg spannend, maar sta er dit keer erg rustig in, ben er niet zo mee bezig dan anders. Ben wat nuchterder en durf ook niet veel te hopen, denk dat dit komt door alle tegenslagen die we in de afgelopen 7 jaar MMM al hebben gehad..... Wel ben ik erg ah fantaseren en dromen over "ons kindje", hoop zo dat het een keer zo mag zijn, we zijn er zo aan toe.......maar we kunnen helaas niks anders dan afwachten en positief blijven..... Klinkt heel zeker, maar het blijft natuurlijk lastig

Hoop overigens voor iedereen dat het een keer zo mag zijn.....we hebben het verdiend na alle ellende vd MMM.....

Gisteren stond ik oog in oog met mijn jongere nichtje die 7 maanden zwanger is en hoewel ik steeds meer moeite kreeg met zwangere mensen (hoe gegund ook..) had ik er gisteren helemaal geen moeite mee....
    Heb ergens steeds het gevoel dat het zover is, maar nogmaals durf er niet te veel aan te denken. Al zoveel teleurstellingen achter de kiezen....steeds weer die hoop....teleurstelling....hoop...teleurstelling etc etc......

Hoelang hadden jullie last van naweeën pregnyl, kan ook dat niet meer bij mezelf terughalen.....
    ;)

18. mnr

mnr Niet meer actief

Chimpie: wat fijn dat je er geen moeite mee hebt! Ik word er juist heel erg verdrietig van. Baal er zelf van dat ik er zoveel moeite mee heb.

Ik hoop dat het raak voor je is!

Spannend voor jou gabje! Ik moest 16 dagen na de iui een test doen en bij negatieve test stoppen met de utro.
    Anders was ik nu nog niet ongesteld geweest ;)

19. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Ik heb dat ook, dat ik moeite heb met al die zwangeren, ondanks ik het iedereen gun...
    Voelde je nog wel "iets" mnr, na de iui en na zoveel dagen? Je bent er wel zwanger mee geworden, toch? Ik voel tot op heden wel steeds wat, soms best lang niets
    en vervolgens weer wel. Even dacht ik vanmiddag (bij de Intratuin) dat het afgelopen was, toen ik naar de wc ging. Heel licht roze dacht ik te zien, maar daarna was het weer weg. Niets bij het afvegen trouwens. Voelde eind vd middag een lichte steek onderin mijn buik. Telkens denk ik dan: nou, dat is dan het einde. Oh, ik vind het zo vreselijk eng allemaal! Durf bijna morgen niet meer af te wachten....Testen ga ik in elk geval nog niet, durf het simpelweg niet...

20. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Oh en ik had geen last van naweeën van de pregnyl trouwens....

Deel Deze Pagina