Wel lief dat ie spuit klaar maakt, op die manier doen je het ook samen toch? Anders keer samen doen. Mijn man had tijd terug wegens ziekte injecties met zelfde soort naald, hij voelde op deze manier bijna letterlijk wat ik dus elke keer voel. Daar is hij toch wel op teruggekomen. Eigenlijk adviseer ik daarom elke man een keer met blanco naald in buik te prikken...alleen de naald verder niets, puur om te voelen wat we bij ons zelf moeten doen.... Als je het boek Googled, lees je er ook al paar dingen over, is best interessant vond ik. Hier op ZP kan je het ook intoetsen bij zoeken, via deze pagina ben ik erop gekomen....
Het is wel in het Engels, maar wel goed begrijpbaar. Je zou het zo van me mogen lenen, maar kan het even niet vinden, hebben verbouwing gehad, zal vanavond nog eens zoeken.
Hoi MNR lekker ah uitwaaien? Hoe voel je je verder? Zag dat je op pagina was, vandaar. Geniet nog lekker daar! Gr
Ik heb paaseitjes zoeken in het amc gelezen gisteren in 1 keer. Heerlijk boek! Een e-book gekregen van iemand van hier. Mochten jullie het ook willen lezen dan kan ik m mailen.
Wil je hem mij ook mailen zon? Ben wel benieuwd naar dat boek. Chimpie: ik ben er weer af en toe gelezen via m'n telefoon maar reageren gaat dan wat lastiger. Hier gaat het wel. Had eerst steeds een beetje ongi/kramp gevoel. Nu is het meer spierpijn onderin m'n buik aan de zijkant en af en toe een zeur gevoel in m'n liezen. Hoe gaat het met jou? Gabje: hoe is het met jou? Zo'n: hoe gaat het met de triptofem? Heb je er last van?
Ja hoor, stuur je email maar door. Spuiten is pijnlijk, echt een gemene prik. De naald is bot waardoor het al lastig is om hem erin te krijgen en de vloeistof prikt enorm. Maar we zijn begonnen en dat is een fijn idee. Ik hoop ook zo op een Blastocyste!
zojuist bloed ontdekt in onderbroek, het is helder en ML zegt wacht nou even het kan nog steeds, misschien is het innestelbloed? Maar ik voel me ineens weer zo klote en verdrietig in tegenstelling tot gister waar ik zenuwachtig was, maar alles bij elkaar lachte..... waarom nou toch weer.......
Zojuist ook maar meteen een test ertegenaan gegooid.....negatief.......als het innestel zou zijn dan zou er in ieder geval iets te zien moeten zijn toch?
Een test wordt pas positief een aantal dagen na een innesteling. Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu? Sterkte meis.. Ik hoop dat het geen menstruatie is maar vrees het wel.. Zon: ik stuur je pb!
wil je mij dat ook mailen zon? Ik stuur je ander ook wel een pb. Oh Chimpie, wat naar! Hoop voor je geen menstruatie... Hier gaat het wel weer, mocht vd week testen, maar het kwam net niet zo ver helaas...Ben er nog wel verdrietig van, maar ja, erin blijven hangen wil ik niet, dus heb de moed weer bij elkaar geraapt...
17 e haden we pregnyl en 18 e IUI, volgens dr W hadden we net de eisprong gehad..... Zit nu ook al in maandverband (niet vol ofzo, maar toch) en met afvegen papier redelijk vol, is nu ook al roder (bruin/rood maar meer rood) denk dat ik het nu wel kan vergeten....denken jullie niet? Pfff ben er weer echt kapot van..... Gabje als je op naam Zon gaat staan dan komt er een menu daar staat pb bericht sturen bij daarop klikken. Jij ook heel veel sterkte, goed dat je jezelf weer bij elkaar geraapt hebt...
Boek is gemaild dames, was even druk. Gisteren vierden mijn man en zoon hun verjaardagen. Waren allebei op vakantie jarig. Hoe is t nu chimpie? Foute boel? Ik hoop van niet!!