Dank je wel Zon heb hem binnen. Nog proficiat met je mannetjes, hopelijk was het ondanks het weer een leuk feestje. Hier nu echt foute boel, donker rood bleeeeeeeeh! Snap gewoon niet waarom.....het voelde echt goed tot vrijdag toen maakte het goede gevoel ineens plaats voor gevoel van leegte, viel echt op en ja hoor zaterdag......... Ben weer helemaal van mijn stuk.... Maandag Geertgen bellen, we gaan wel meteen verder hoe moeilijk ook, maar geef niet op. Weet iemand of ze dan eerst nog kijken voor evt cystes? Of moet je gewoon meteen weer gaan spuiten zonder te kijken? Weet iemand dit?
Ik mocht direct door altijd. Dag 3 beginnen met spuiten en dan op dag 10,11 of 12 een echo om te kijken hoe je ei groeit. Dank voor de felicitatie. Het was gezellig! Heb voor t eerst sinds we bezig zijn met zwanger worden weer een een paar borrels gedronken! Hou nu al zolang overal rekening mee, ben er wel klaar mee dat aanpassen!
Hoe bedoel je helemaal schoon? Een cyste ofzo? Dat doen ze volgens mij alleen bij ivf controles omdat je dan zoveel hormonen moet spuiten. Bij iui maar een hele lage dosis. Tenminste ik spoot maar 37,5 gonal-F
Chimpie: ik heb wel eens met iui een uitgangsecho gehad. Ik had dan bijvoorbeeld 3 eitjes en niet even groot. Dan is er de kans dat die een cyste wordt. Ik heb 1 keer cystes gehad, dus het gebeurd bijna nooit. Als je maar 1 groot ei had of 2 (bijna) even grote dan kan er geen cyste zijn. Bedankt voor je mail zon! Kon de bijlage op de telefoon niet openen. Dus straks even op de ipad proberen Nog gefeliciteerd! Hoe oud is je zoon geworden? Het gaat zo snel he!
Ow das raar, ik kon m gewoon openen op iPhone. Laat maar weten of t op een andere manier lukt anders kijk ik nog een keer.
sow weer even bijgelezen chimpie en gabje wat ontzettend balen zeg . cicey jou wens ik super veel geluk nog met de rest van je zwangerschap, t is je zeer gegund hier morgen weer beginnen met ovulatie testen en dan hopelijk eind van de week (als t goed is) iui7. gisteren een puppy gekocht (kruising dwerg en kaninchen teckel) die we eind september op mogen halen dus dan kunnen we tenminste iets verzorgen haalt denk ik ook beetje de druk eraf. of in ieder geval ben je er dan minder mee bezig (denk ik en hoop ik) en onze huwelijksreis nog in het verschiet. maja eerst nog iui7 en iui8 (die hopelijk niet nodig is)
Hoe is je HSG gegaan Denanja? Zon, van harte nog met je zoon. En ik heb je mijn email adres in pb gestuurd... Hoe heb je het gehad mnr, lekker uitgewaait?
hsg is goed gegaan, viel me reuze mee, eendenbek deed het meeste pijn. alleen helaas savonds barste de krampen in alle hevigheid los maar alles was open dus dat is mooi. er staan trouwens op de geertgen site nieuwe nieuwsberichten over vergoedingen, dat geertgen patienten tegemoet komt. wij krijgen al alles vergoed maar diegene die dat niet krijgen kunnen wat terug krijgen.
net ovulatietest gedaan, dag 11, verwachtte een tuurstreepje maar was gewoon al bijna positief! verwacht nu morgen een positieve en dan woensdag iui. en dus weer op het wachtbankje. korte cyclus dit keer maja beter dan een langere
Dames: Ik vind toch even belangrijk om dit met jullie te delen. Het is namelijk zo dat als je bij VGZ verzekerd bent je voorlopig niks terug betaald krijgt ! Dit is puur omdat geert gen failliet is gegaan. Kan nog een hele tijd duren voordat ze het wel weer gaan doen. Wou dit toch even met jullie delen. Dat jullie niet net zoals wij voor een verassing komen te staan !
Je bent niet de enigste mnr. Ook wij, wij hebben in totaal bijna 4000,- aan rekeningen liggen. Heb vanmiddag een kwaad mailtje gestuurd. Komt daar niks positiefs uit ga ik rechtshulp of klachten commissie bellen en horen wat die kunnen. Dus je hoort nog weer van mij.
Hier gaat het ook om duizenden euro's en dat hebben we nu echt niet.. Bah wat een stom gedoe!Fijn dat je me op de hoogte wilt houden!