mnr => 31 jaar, 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM nu IUI afspraken: 13-8 eerste fm nod: denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken:3 sept iui7 nod: 17 sept. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt. 1e IVF afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho 28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen. Nod xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag Nod: (+/- 28 dagen cyclus) Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde. Afspraak: FM 8sept zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Bolcol-> || Wachtbankje: mnr Denanja Gabje Mb
Zo, ben er weer, vanmorgen net voor elf uur mijn iui gehad; heb nu heel erg veel pijn, weet niet hoe ik het moet uitleggen, soort spierpijn, trekken onderin de buik. 24 miljoen zwemmers had mijn mannetje!!! Meer dan de vorige keer (10 mlj). De arts (vrouw), kwam te laat, want ze moest van huis komen en ging zich eerst nog lekker douchen...en ik maar wachten daar in het zh. Nou ja, als ze haar werk maar goed gedaan heeft (hihi). Dames, het is weer gezellig op het wachtbankje, succes allen! Sorry Denanja, was je vergeten op het bankje te plaatsen...
mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM afspraken: nod: denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken:3 sept iui7 nod: 17 sept. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt. 1e IVF afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho 28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen. Nod xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag Nod: (+/- 28 dagen cyclus) Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde. Afspraak: FM 8sept zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Bolcol-> || Wachtbankje: Denanja Gabje Mb
Voel me zo raar meiden. Heb 12 dagen duphaston geslikt, en sinds ik gestopt ben heb ik het steeds warm, hogere suikers en voel me een beetje grieperig. wel vandaag de laatste nasleep van de kunstmatige menstruatie, maar dan heb ik normaal nooit last van deze dingen. geen idee wat dit is en waar het vandaan komt. Raar!? Trouwens nog niet gebeld door Geertgen, dus nog steeds in afwachting over wanneer we verder kunnen, en met hoeveel cryo's. Zou heel snel zijn, maar nu al 3 weken verder. Wachten duurt langgggg.
O Nee MNR......? Niet meer op het wachtbankje..... @Denanja, morgen je hondje halen....leuk joh! Geniet ervan, fijne afleiding collega is zwanger geworden nadat ze een pup had gekocht dus wie weet... @Gabje spannend weer, succes! Ik Vandaag dag 9 en eerste FM gehad van "ronde 2" Er waren 4 eitjes van een cm.....moet nog even doorgaan met 100EH Golan F en woensdag weer terugkomen, misschien dat ze dan terug gaan naar 75EH...Ze gaan proberen om van de 4 er maar 2 door te laten groeien, want als er 4 eitjes doorgroeien doen ze geen IUI (kans op meerling) en heb ik dus voor niets gespoten Hoop niet dat dit laatste het geval is......wel weer spannend hoor Het is zo anders dan bij IVF is steeds weer even omschakelen, het liefst zou ik ook bij 4 eitjes het gewoon door laten gaan, want we weten nog wel bij IVF ookal waren er bijv 8 eitjes, waren er toch maar 2 of 3 echt goede eitjes.......kunnen ons ook niet voorstellen dat we nu ineens een 4 ling zouden krijgen.... Na al 7 jaar MMM.... We dachten dat we in koeling nog pregnyl hadden, want als het idd zo gaat worden dat wordt afgebroken, had ik zelf toch pregnyl gespoten, risico durven we te nemen, maar helaas is de pregnyl laatst naar apotheek gegaan omdat deze over de datum was Echt balen zeg! Wou dat ik iemand kend die er nog een heeft liggen....maar ja Positief blijven en afwachten maar weer....
ow chimpie spannend ja. hoop ook voo rje dat er maar 2 doorgroeien hoor! maar als je teveel eitjes hebt kan wel gevaarlijk zijn door het vocht wat vrijkomt geloof k. maar weet niet vanaf hoeveel eitjes t dan gevaarlijk zou zijn. ja nog een uurtje werken dan sporten en de pup ophalen zin in! mag woensdag over een week testen dus wie weet helpt t ja. ben er iig een stuk minder mee bezig maar dat ben ik de eerste week zoiezo niet zo erg. gaan deze en volgende maand ook nog heel de tuin verbouwen dus een hoop te doen nog voor we op vakantie gaan.
OH Denanja, leuk een hond!!! Wil ook zo graag een hond, maar mijn partner wil niet. Nou ja, hij wil het wel, maar we willen niet gebonden zijn. Mijn dochter zeurt hele dagen dat ze zo graag een hondje wil... Mnr: heb even geen woorden... Chimpie: spannend meis, heel veel succes morgen...
Hello dames! Sorry, ik heb jullie ernstig verwaarloosd! Ben beetje druk geweest afgelopen week. Ik heb vanmiddag mijn uitgangsecho. Menstruatie zet niet goed door, ben nu al 10 dagen aan het spuiten met de triptofem. Heb gebeld en als je al 10 dagen bezig bent maken ze een echo en mocht dat er goed uitzien dan begin ik met stimuleren. Had donderdag bruinverlies en dacht, mooi, nu komt het. Maar het hele weekend niks. Gisteren weer wat rood bloed maar vanmorgen weer niks. Ik vind het zo spannend allemaal.. het gaat nu echt beginnen! Ga lekker naar dr W. Nog meer die vandaag moeten?
mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM afspraken: nod: denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, afspraken:3 sept iui7 nod: 17 sept. Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm, 150Eh Fostimon spuiten. afspraken: terug plaatsing 19-7 Nod: Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt. 1e IVF afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho 28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen. Nod 09/09 uitgangsecho xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar. Afspraak : Nod: (+- 28/30 dagen cyclus) Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang) Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag Nod: (+/- 28 dagen cyclus) Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang) Afspraak: ? Nod: ? Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde. Afspraak: FM 8sept zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014 Wish01 ->iui || Flora -> 3e IUI || 16-01-2015 Tiem-> || Clara14 -> || Cicey - > || Bolcol-> || Wachtbankje: Denanja Gabje Mb
Succes vandaag zon! Hier even andere dingen op het moment, m'n dochter is ziek en heb zelf ook koorts/griep. Eind van de week neem ik contact op met geertgen over hoe nu verder. Wat ons betreft gaan we eerst weer verder met iui. Even afwachten nu of en wanneer we weer verder mogen. Ondertussen nog steeds geen facturen vergoed gekregen. Zo snel mogelijk vgz bellen maar heb m'n hoofd er helemaal niet naar staan. Wanneer alles hier weer rustig is kom ik weer actief mee kletsen. Ik lees wel alles maar reageer even wat minder.
Ik zit nog te wachten. Had om 15:10 afspraak, maar ja dat weet je met dr W he! Mnr sterkte, even tot rust komen en goed voor jezelf zorgen!
Zo nu wel aan de beurt geweest. Was nog wel wat bloed op de echo te zien wat eruit moet. Nog even paar dagen wachten dus en mag dan gaan starten met spuiten van Gonal-F 150. En dan op dag 7-8 of 9 weer terug voor een echo.
Mnr: beterschap en hopelijk komt het snel goed met de facturen. chimpie: spannend zeg, zal voor je duimen. alle andere meiden: veel sterkte tijdens het wachten! ik duim voor iedereen. Ik heb vandaag 4x met geertgen gebeld. Zou teruggebeld worden maar gebeurde niet. Uiteindelijk om 21.15 gebeld door Dr W. Er zitten 2 cryo's voor ons in de vriezer, onze laatste pogingen. Ik moet voor maandag een afspraak maken met Dr w. en diezelfde week als het goed is een terugplaatsing. 2 valt best wel tegen, er waren 7 eicellen. Even de goede moed vinden voor deze pogingen. Hij moet hier gewoon bij zitten......
Peetjo balen van die 2 ja! Maar fijn dat je weer verder mag. mnr vervelend van die facturen. Hier van de week 3 rekeningen in 1x gekregen, ook een van mei ofzo terwijl we die van juni al lang gehad en betaald hebben. T loopt daar dus denk ik ook niet echt lekker. beterschap trouwensvoor je dochter!!!
Vandaag bruinverlies, vrijdag moet het doorzetten. 3e ronde na hsg ook mislukt, nog 1 te gaan. Zie er enorm tegen op want mn man zijn baas vind dat het een keus is om in GG een behandeling te ondergaan dus ze gaan geen rekening houden.. Op zo'n moment baal ik echt dat ik zelf geen rijbewijs heb. Ik kan voorlopig ook nog geen lange afstanden lopen dus openbaarvervoer is ook geen optie (ook niet qua reistijd/kosten) Mn vader is deze week opgenomen in het ziekenhuis met een longontsteking, hij heeft ook copd 2 dus maak me ontzettend veel zorgen. BAH!