Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Bedankt denanja en gabje, ik hoop zeker ook op het gouden ei.
    Eerst weer even de positiviteit terugvinden, anders gaat het zeker niet lukken.

Balen Daniëlle!
    Duim voor je dat de laatste poging wel gaat lukken.
    En sterkte voor/ met je vader, vervelend allemaal.

2. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Xdanielle, wat rot allemaal zeg! En wat een ..... Die baas van je man, alsof het allemaal al niet genoeg is...Pff

Ik zit er even doorheen dames, nog steeds 4 eitjes....weet niet wat me te wachten staat vrijdag weer terug komen.....
    Ben zoooo bang dat ze deze ronde gaan staken.....weet niet of ik dat op moment kan behappen.......als of na 7 jaar een 4 ling gaan krijgen.....?! ben al aan het kijken of ik niet online pregnyl kan kopen.....weet dat er een site is waar moeders anderen helpen door hun overgebleven medi af te geven weet niet meer hoe die heet.....

Jeetje hoor mij nou.....erg he??! Hoe wanhopig kan een mens worden???!

Sorry dames moet het gewoon even kwijt......

3. mnr

mnr Niet meer actief

Peetjo, fijn dat jullie binnenkort een tp hebben maar snap heel goed dat je op meer had gehoopt. Je krijgt er maar 1 terug? Is dat omdat het om ecd gaat of is dat een eigen keuze?

Chimpie: ik snap het helemaal! Ik heb ook in zo'n situatie gezeten. Had ik pregnyl gehad had ik die ook gebruikt.
    Wat ik toen wel heb gedaan is zelf klussen. Als ze groot genoeg zijn springen ze ook zonder pregnyl.

Kun je niet vragen of ze er eentje weg prikken? En is een iui absoluut niet mogelijk?
    Hoe groot zijn ze nu?

Ik ga straks bellen of ik maandag terecht kan, ben benieuwd!

4. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Pfieuw MNR dat doet me goed te weten dat ik niet ah doordraaien met zo'n gedachte mbt pregnyl;)
    Ik heb dr B eigenlijk niet horen zeggen hoe groot ze zijn....alleen maar 4 en nog aantal kleinere op komst.

Als ze dosis terug zou draaien zou het stil kunnen komen te staan dus wel doorgaan met 100eh Gonal.

Geef het nog niet op, maar wordt er wel heel onrustig van...

Hoop dat je maandag terecht kan, succes

En Peetjo, hoop dat het hem ondanks teleurstelling gaat worden, snap je gevoel heb dat ook precies zo gehad, laatste IVF pogingen waren dat toen ook. En dan hoop je natuurlijk op veel meer....domper....wij kozen ook om 1 terug te laten plaatsen op advies, dan verdeelde we onze kansen..... Succes ga duimen;)

5. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Op een ander forum waar ik schrijf zitten meiden die uitbehandeld zijn. Ze bieden weleens pregnyl en dat soort andere medicatie aan.
    Ik wil wel voor je vragen of iemand wat op wil sturen?
    Ik geloof dat ik dat ook gedaan zou hebben hoor. Hoe groot is die kans nou eenmaal?!

6. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Ja precies zoiets hebben wij ook, alsof het nu wel ineens zo goed gaat lukken dat we een grote meerling gaan hebben......

O Zon dat zou echt geweldig zijn..........zou je dat echt willen vragen? Ik zeg er geen nee tegen natuurlijk:D ....weet even niet wat ik moet zeggen vind ik echt super lief!
    ;)

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Zou het echt super fijn vinden, maar wil niet dat je er gezeik van krijgt ofzo. Voordeel van uitbehandelde dames is dat het betrouwbaar is en online is dat nog maar de vraag.....

Echt fijn om te lezen dat jullie misschien ook zouden doen....

8. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik zit nu op mijn paard, als ik klaar ben ga ik het voor je vragen!

9. mnr

mnr Niet meer actief

Was je nu met de gonal begonnen zon?

Misschien dat er dan maar 2 of 3 doorgroeien chimpie!

Ik mag maandag weer! Ik voel me vandaag gelukkig een stuk fitter alleen nog erg moe. Maar doordat ik me niet meer zo beroerd voel heb ik ook wel weer "zin" om verder te gaan.
    Had liever natuurlijk dat het niet nodig was maar ja..

Vanochtend een kwartier in de wacht gestaan voor ik iemand aan de lijn had, maar maandag mag ik naar dr W.
    En dan mogen we hopelijk weer verder.

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Jaaa MNR hier ook 25 min in de wacht vanochtend, moest tijd verzetten voor vrijdag, had ineens late dienst ipv vroege.....

Fijn dat je je beter voelt en dat je maandag weer mag en dan ook nog bij die leuke dr W;)

Zon op je paard?? Wat gaaf zeg! Zou ook wel paard willen, lijkt me heerlijk, wonen naast het bos, genoeg natuur om te rijden! Geniet ervan! En alvast bedankt, echt super!!

11. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken:3 sept iui7
    nod: 17 sept.

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: ?
    Nod: ?

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde.
    Afspraak: FM 8sept

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||

Wachtbankje:
    Denanja
    Gabje
    Mb

12. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    lieve meiden,
    Vandaag hadden we de intake bij de verloskundige. En hadden we de 2de echo. Helaas blijkt dat het hartje bij 9 weken is gestopt met kloppen :(. Nu moeten we gaan kiezen wat we willen. Wachten tot dat het zelf los komt of door verwijzen naar zh om medicatie er voor te krijgen. Of zelfs een curettage te krijgen.
    Ik weet het niet...
    Waarom naar 2,5 jaar vechten? Waarom?

13. mnr

mnr Niet meer actief

Ach nee toch! Krijg er tranen van in m'n ogen. :(

Wat verschrikkelijk voor je meis... Ik weet niet wat ik moet zeggen..

14. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ow neeeee! Waarom nou he..
    Dit is zo oneerlijk.
    Heel veel sterkte lieve bolcol

15. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Bolcol..........geen woorden...........wat verschrikkelijk!! Voel je verdriet en kan alleen maar tegen jou en je partner zeggen heel veel sterkte kracht en steun gewenst in deze zeer moeilijke tijd en bij het nemen van jullie besluit! Een hele dikke knuffel!

16. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Chimpie,
    Heb het gevraagd!
    Is niet mijn paard hoor, ik rij hem voor iemand. Maar dat was zo lang om te typen terwijl ik aan het rijden was. Heb jarenlang eigen paarden gehad en zelfs als werk paar gereden. Maar na een vervelende breuk definitief gestopt. Nu sinds maart weer lekker aan het rijden. Het is een fijne afleiding.

Mnr, ik begin morgen met spuiten. Er was op de echo nog wat bloed te zien wat er eerst uit moest. Dat is vandaag lekker aan de gang dus ben er klaar voor!

17. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Bolcol: ik verslik me in mijn thee, dat méén je niet...voel me ineens heel beroerd...

18. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Dank je wel Zon, echt fijn. Succes met spuiten, spannend weer.

19. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Bolcol: nee.... wat een verdrietig bericht meis. Vreselijk. Waarom??
    Heel veel sterkte, steun en kracht voor de komende tijd! Weet verder niet wat ik moet zeggen....

Thx mnr en chimpie.
    Ik krijg er maar 1 teruggeplaatst omdat ik diabetes heb en er anders te veel risico's zitten aan een eventuele meerling zwangerschap. Maar vind het niet erg. Dan hebben we nog 2 kansen ( als ze ontdooien) en anders maar 1, voelt toch beter.
    Maar na deze 2 is het echt klaar, en zijn er geen opties meer voor ons. Ook hebben we 0,0 kans op een natuurlijke zwangerschap aangezien ik helemaal geen actieve eierstokken heb, dus geen eicellen. Ben best bang voor wat dat met me gaat doen, maar moet dat echt nog even van me af zetten en positief blijven. Moeilijk...

20. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Wat een nare dag vandaag (en een rotdatum ook trouwens). Het begon leuk en zonnig. Dat er op zo'n dag zulk naar nieuws moet komen...bah...

Deel Deze Pagina