Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Bedankt dames. Doet ons goed. We hebben besloten dat ik morgen de verloskundige ga bellen. Zodat hun afspraak kunnen in het ziekenhuis. Wil niet wachten tot dat het van zelf los komt.
    En verder gaan we eerst verhuizen en dan pas weer opnieuw starten bij geertgen. Dat zal dus ergens in november worden.
    Tot die tijd blijf ik jullie volgen en reageren !

Bedankt lieve dames !!!

2. Clara14

Clara14 Niet meer actief

Lieve bolcol,

Meid ik schrik hier zo van, echt wat erg !!
    Had je wat door ?? Of voelde je nog op en top zwanger ??
    Zodra ik pijn in me buik heb ben ik bang, en denk soms zou je het voelen als het hartje van de kleine niet meer klopt.
    Meid ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies !!

Dikke knuffel

3. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    @bolcol: verschrikkelijk en dat is nog zacht uitgedrukt. Ik leef met je mee maar daar heb je niks aan. Bij mij heeft heel veel praten geholpen het zo goed als het kan een plekje te geven. Sterkte voor jou en je man in deze moeilijke tijd

4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ah lieve bolcol heel veel sterkte!

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Vind het altijd moeilijk om weer over te gaan op ander onderwerp na zo'n triest bericht van Bolcol, zelf ook meegemaakt en de wanhoop pijn onmacht en verdriet is bijna voelbaar......nogmaals heel veel sterkte Bolcol

Ben ontzettend nerveus voor morgen......gaat het door of niet en zo niet heb ik dan op tijd pregnyl....... Mijn nagels zijn stuk korter.........
    Zon...heb je toevallig al iets teruggehoord van iemand? Denk het niet anders had je het wel laten weten...sorry

Heb het echt niet meer.....stel vd vriendengroep zwanger gisteren persoonlijk aan ons verteld voordat het op de app ging, wel heel fijn dat men zo'n rekening houdt met ons. Vandaag op de groepsapp en al die felicitaties en enthousiaste reacties.......auw doet erg pijn en erg verdrietig ook, ben heel blij voor hen echt waar, maar tegelijkertijd ook zo moeilijk......

6. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte bolcol echt klote:(

Chimp ik zou niet zomaar pregnyl op laten sturen en gebruiken. je weet niet welke eenheid het is en het moet gekoeld bewaard blijven. Snap dat je graag wilt wilde wij ook. Ik had ook vaak meerdere eitjes en er waren er altijd een of 2 die toch harder groeide dan de rest. Ik zat zelfs ooit op dag 22 van de cyclus. En waarmee ik zwanger geworden ben zat op dag 19 dus heb hoop en geduld. Weet hoe moeilijk het is. Succes.

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Pfieuw.......morgen IUI

Gelukkig maar, er is er 1 doorgegroeid en 2 zitten op 11. We hebben er dus een, pregnyl is gezet.

Dank je wel trouwens Miss, heb je ook gelijk in......je gaat zo wanhopig denken soms.....:D

8. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Wat fijn chimpie! Ik heb geen reactie gehad op het andere forum.
    Dus gelukkig gaat het gewoon door!

9. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Ja Zon ooooooo ben echt zo opgelucht....wat heb ik me de laatste dagen ongelooflijk druk gemaakt zeg! Wel super bedankt dat je voor me gevraagd hebt! ;)

Achteraf zonde van de energie (die ik al bijna niet meer had) dat druk maken, maar ja....... Enorm blij nu.

Wel erg misselijk en enorme hoofdpijn....spanning of hoort het bij de pregnyl.....laatste zal wel geval zijn....

Wil iemand bij mij veranderen morgen IUI en waarschijnlijk dan 29 sept NOD. Alvast bedankt

;)

10. Dilani

Dilani Lid

3 okt 2011
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3490 Dilani, 12 sep 2014
    Laatst bewerkt: 12 sep 2014
    Chimpie, welke omgeving woon je ?

Ik heb nog pregnyl over.

Edit : oeps mosterd

11. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Gelukkig Chimpie: heel veel succes morgen!

12. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken:3 sept iui7
    nod: 17 sept.

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: ?
    Nod: ?

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde.
    Afspraak: IUI 13 sept
    NOD: 28 sept

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||

Wachtbankje:
    Denanja
    Gabje
    Mb

13. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken:3 sept iui7
    nod: 17 sept.

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: ?
    Nod: ?

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde.
    Afspraak: IUI 13 sept
    NOD: 29 sept

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||

Wachtbankje:
    Denanja
    Gabje
    Mb

14. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    sorry Chimpie: ik had eerst 28 sept je NOD...

15. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Dilani: nieuw hier? Welkom.

16. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ach joh, dat druk maken doe ik ook elke keer weer.
    Heb ik pregnyl gezet ben ik weer bang dat ei al weg is als de iui is. Kom ik daar, hartstikke mooi groot ei te zien. Heb ik me weer voor niks dagen rot gevoeld.. Maar logisch, het is allemaal vreselijk onzeker.
    Succes morgen!

17. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    @ alle vgz en unive verzekerden ...

ook ik ben bij unive restitutie polis. Ze hebben mijn declaraties die ik op 1 augustus heb gekregen ook nog niet afgehandeld. 1 nota was afgekeurd ivm missende codes. in dat geval even contact opnemen met UW nota en hun sturen nieuwe juiste rekening toe die je in kunt sturen. Ook hun zijn op de hoogte van de lange verwerking, en kunnen de uiterste betaaldatum voor je opschuiven. Hun en Geertgen zijn in contact met elkaar en unive/vgz omn alles z.s.m. op te lossen.

Medewerkers bij vgz/unive weten niet wat er aan de hand is en blijven maar aangeven in behandeling wordt aan gewerkt. Vandaag iemand gesproken die gaat kijken waarom zo lang en of ze er vaart achter kunnen zetten. Als alles goed gaat wordt ik voor woensdag gebeld....

Maar neem in iedergeval contact op met Uw nota om herinneringen en extra kosten tegen te houden.. Ze hebben daar alle begrip. Heeft gewoon met het feit te maken dat geertgen falliet was en is doorgestart etc etc blablabla

18. Renata76

Renata76 Lid

5 jul 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Cicey wij zitten ook bij Univé en hebben het zelfde probleem alle facturen staan op hold.
    Ons is vd week medegedeeld ook na maand wachten op geld: omdat Stichting Geertgen falliet gegaan is, willen Univé en de gehele groep die er aanhangt eerst weten wie wat vergoed krijgt en of ze het vergoeden moeten en aan wie precies.
    Ze wisten wel te vertellen dat Geertgen overgenomen was al en binnenkort de facturen verwerkt gaan worden (als goed is deze maand). Wij kregen wel excuses van Univé voor de situatie. De rede dat je zelf de facturen insturen moet is dat Geertgen (curator) snel zijn geld wil ontvangen want door hun ingediende facuren van ons zijn ook niet betaald nog door Univé.
    Als patient moet je binnen 30 dagen betalen en daar hebben vezekeraars maling aan.
    Ik hoop je hierbij nog wat nieuwe info geven te hebben.

Gr. Renate

19. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Goede morgen

Gehaast vanuit werk uur rijden naar G. ML zal er alweer een tijdje, de schat. Bij hem was het in ieder geval goed gegaan ben benieuwd.....
    Spannend toch weer. Dr W hebben we weer, wel fijn.

Gister ook de verzekering gebeld, Vgz restitutie.
    Ze zijn er mee bezig zei ze.. moeten waarschijnlijk eerst zelf betalen, maar krijgen sowieso alles terug verzekerde ze me, want ze willen klant en niet de dupe laten worden...ben benieuwd...

Fijne dag allemaal;)

20. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Dr. W. is een fijne en zeer kundige man. Fijn Chimpie dat het allemaal gelukt is, kom er maar gezellig bij op het wachtbankje...

Deel Deze Pagina