Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Jaaaa ben weer 4,2 miljoen torpedo's (zoals dr W ze noemt:D) rijker!

Weer echo erna gehad en weer heel veel uitleg over vanalles!
    Ei is een echt goed ei, dus geen blaasje/cyste kon hij zien en ook dat legde hij helemaal uit....helemaal blij weer. :p

Zo stom paar dagen terug dacht ik nog zwaar overspannen/ depressief te raken zo voelde ik me en nu............weer blij gevoel......

Ei was nog niet gesprongen, maar IUI was ook niet 24 uur na pregnyl (veel eerder). Volgens mij heb ik hem half uurtje geleden voelen springen, ineens even en flink steekje onder.

Vind dr W echt geweldig, zoals hij dingen verteld en uitlegd en hij hóórt alles wat je zegt, pikt alles razendsnel op.....
    Heb het gevoel dat na al 7 jaar in MMM te zitten ik nu pas echt bepaalde dingen begin te begrijpen.....dat is toch bizar eigenlijk? Maar goed
    ;)

Ik kom idd weer Happy de peppy gezellig bij jullie op het wachtbankje;)

2. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hey Chimpie, da's weer eens goed nieuws. Ik had de vorige keer ook een steek(je), maar dat betekent dat je ei groeit, niet springt. Het springen van je ei kun je eigenlijk niet voelen is mij wel eens verteld...Lekker genieten op het bankje!

3. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    O ok, hihi dacht dat dat wel kon, maar verschillend is per vrouw...

Maar maakt ook eigenlijk niet uit, we zullen wel weer meer gaan voelen zoals altijd:D

Hoe voel jij je eigen? Wanneer is je NOD?

O ja wil iemand mij op het wachtbankje zetten? NOD 29sept
    ;)

4. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat voel je zeker wel hoor. Ik kon telkens zeggen aan welke kant hij zat en of ze gegroeid waren. Het springen voelde ik zelfs nog beter.

5. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken:3 sept iui7
    nod: 17 sept.

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: ?
    Nod: ?

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde.
    Afspraak: IUI 13 sept
    NOD: 29sept

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||

Wachtbankje:
    Denanja
    Gabje
    Mb
    Chimpie

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    chimpie welkom op t wachtbankje :) fijn at je je zo begrepen voelt :) wij voelen ons daar ook echt fijn, ook al hebben we dokter w nog maar 1keer gehad, vind de andere artsen ook fijn.

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Dank je Denjana, spannend weer. Hoe voel je je, schiet al op voor jou....spannend.

Vind de andere artsen die ik tot nu toe heb gehad ook aardig, sowieso vind ik het heel gemoedelijk daar, fijn is dat. Hoop dat het zo blijft ook.

;)

8. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Vanmorgen weer een steek in 't hart gehad.
    Vriendin van me is zwanger van dr 5e kindje.
    Toen wij voor de 2e gingen had ze 2 kinderen, dus elke zwangerschap elke bevalling is en blijf een steek in mn hart.

Ze heeft een dochter van 4jaar 11maanden, een dochter van 3 jaar 3 maanden, een zoon van 1jaar 7 maanden, een dochter van 4 maanden en nu weer zwanger.

Erg pijnlijk.
    Mn hart slaat steeds een sprongetje over pfft.

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ahhh danielle dat is wel vervelend zeg. Toevallig krijgen wij nu ook in onze omgeving veel te horen van mensen die zwanger zijn. T weekend mn neef en zn vriendin nog verteld dat ze zwanger zijn, eerste keer proberen meteen! Gun t ze wel maar wu dat t bij iedereen zo makkelijk ging.

chimpie nog 2 dagen voor mij. Heb mn nod nog nooit gehaald, of dan is mn nod en ga ik na de wc en dan bloed... heb nergens last van alleen mn borsten maar dat is altijd.verwacht vanacht ongi te worden. Hoop t niet natuurlijk

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Ow Denjana hoop het zo voor je dat het positief raak is!!! Ga heel hard duimen!

Xdanielle dat is idd steeds weer pijnlijk! Hier idd ook mensen en vrienden die weer zwanger zijn geworden. Wat je zegt je gunt het iedereen, maar jezelf ook...... En dan in een keer hupsa alsof het niks is terwijl wij aan het vechten zijn in de MMM, denk dat het altijd pijnlijk zal blijven......helaas....

Dames ik maak me weer eens zorgen hoor.......heb altijd vrijwel meteen na pregnyl en IUI gevoelige (.)(.), maar dit keer niet.....?? Voel heeeeeel af en toe klein beetje gerommel onderin emn denk dan zaterdag later op de dag mijn eisprong gevoeld te hebben maar that's it.......
    Voelen jullie steeds vanalles? Met pregnyl is het toch normaal dat je je
    (.)(.) voelt?? Waarom voel ik dat nu niet?

11. mnr

mnr Niet meer actief

Chimpie: ik reageer altijd anders op de pregnyl. Meestal wel last maar afgelopen keer ook niet.

Gabje: hoe is het met jou?

Hier vandaag naar gg geweest. Vanavond weer spuiten. Wel een lagere dosis, en gelukkig weer gonal en geen fostimon meer.
    Over 10 dagen terug komen.
    We gaan dus voor iui 4!

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Chimpie ik voel niet veel andere dingen van de prenyl je hoeft dus niet iets te voelen hoor, wees maar niet bang :)

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik was alleen maar moe van de pregnyl altijd.
    Nooit last van mijn borsten gehad.

14. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    mnr => 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken:3 sept iui7
    nod: 17 sept.

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken:
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: 5e IUI in eigen cyclus (6-9), 12/13e cyclusdag
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak: TP vrijdag 19-09
    Nod: 3-10

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde.
    Afspraak: IUI 13 sept
    NOD: 29sept

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||

Wachtbankje:
    Denanja
    Gabje
    Mb
    Chimpie

15. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hallo,

wij hebben vanavond twee jonge cavia's opgehaald (ca. 4 weken oud). Zo schattig, kan ik toch een beetje moederen...Hier is het rustig, voel ook niet zo veel, zo heel af en toe. Verwacht m'n ongi deze week...

16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Het ergste is dat ze zeggen dat ze er niet op zitten te wachten dan breekt je hart toch!!

succes meiden.

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Wow danielle dat is idd erg ja! Je zou bijna zeggen geef maar hier.

gabje wat leuk 2 cavias! Het helpt wel hoor, merk dat k door onze pup minder op de symptonen let. Heb ook geen symptonen, zelfs minder last van mn borsten.
    dusja hoop dat k morgen ook nog niet ongi ben.

18. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Blijft moeilijk he, Danielle? Wij hadden vorige week ook weer zo'n aankondiging. Vrienden van ons zwanger van de derde.

Manlief moet vanmiddag naar GG om zijn zwemmers in te leveren. Deze worden dan ingevroren voor de ivf.Over een paar dagen wordt er 1 rietje weer ontdooit om te kijken of de kwaliteit dan goed blijft.
    Donderdag mag ik komen voor de eerste follikelmeting.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Spannend zon!

Hier hoofdpijn :( bleh

20. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Denanja; wij zitten kort op elkaar met de iui, spannend he? Ik denk echt dat het eraan zit te komen bij mij hoor; vanmorgen beetje steken onderin en iets ongi gevoel...
    Ben (samen met mijn dochter) helemaal in mijn nopjes met de cavia's. We knuffelen er wat af. Ja, geloof ook wel dat het helpt om "alles" te vergeten.
    Succes vanmiddag Zon!

Deel Deze Pagina