Ja danielle zou ik ook doen. Zo hebben wij t ook gedaan. Morgen alvast andere kopen kan je ze ook vergekijken
Welkom Sunnyblue...En ik maar "klagen" met mijn vervroegde overgang op mijn 41e, jij bent (ook) véél te jong voor de overgang zeg, jee! Ik begin er wel steeds meer aan te wennen meiden en kan het geloof ik steeds meer een plekje (gaan) geven (al doet het natuurlijk wel veel pijn, zéker na bijna 6 jaar ploeteren)...herkenbaar toch? Knuffels.
@Mnr: las je berichtje op de vorige blz. Heftig en SUPERfrustrerend, als (bijna) iedereen op jou en wellicht nog 1 of 2 na, van het clubje zwanger is geworden...Wij vrouwen blijven toch "vreemde wezens" met onze lichamen! Er komt vast een keer een oplossing, ofwel een lichtje aan het einde van de veel te lange tunnel. Willie Wortel is hard aan het nadenken samen met lampje, maar tis er nog nét nie...en voor mij sowieso te laat!
Zo jeetje, ik ben weer thuis van een avondje Geertgen. Had om 19:10 afspraak, maar liep een uur uit. Gelukkig wel een superavond. 30 follikels!! En vrijdag is de punctie. Bij dr W. Ben echt zo blij!! En ik vind het ook mega spannend allemaal!! Denanja wat een geweldige pup! Echt een schatje! Lekker foto's blijven spammen hoor! Action testen heb ik ook weleens gebruikt en werkten prima. Ik had er eentje van Geertgen naast gehouden en die gaf hetzelfde resultaat.
WOW Zon.....!!! Wat goed zeg, nu hopen dat er een tiental mooie tussen zitten, of allemaal zou gaaf zijn, hihi Denjana Wat een ontzettend schatje zeg!! Ben nu al verliefd! Ja Gabje mis jullie op zeker!! Ben steeds "stiekem" ah kijken/lezen, totdat ML weer kijkt en leg ik hem weer snel weg, hihi zoals nu DOEI!!
@mnr: pffff zwaar klote idd... Zou willen dat ik iets voor je kon doen. @ denanja: wat een droppie!!! @hier... Donderdag voor een echo naar geertgen, moeten er nog meer donderdag?
Wow zon, het zonnetje schijnt definitief voor jou, ik weet het zeker! Hier ook donderdag 1e foll.meting, maar in mijn eigen ziekenhuis. Nou, dit moet 'm toch eens worden meiden, blijf vertrouwen erin houden! Dat wordt duimen draaien, succes allen!
Ben steeds "stiekem" ah kijken/lezen, totdat ML weer kijkt en leg ik hem weer snel weg, hihi zoals nu DOEI!! Ha ha, Chimpie, zooooooooooo herkenbaar, mijn mannetje weet wel dat ik via GG "contacten" heb; ik heb hem dat eens tussen neus en lippen door verteld. Hij vindt dat niks, want hij denkt dan dat ik daar veel te veel mee bezig ben (vooral het uitzoeken van dingen/googelen e.d.) en me daardoor dingen alleen maar meer aantrek. Dat is deels waar, want ik wil eenmaal weten hoe mijn lichaam in elkaar steekt, al kom je daar natuurlijk nooit helemaal achter. En het vrouwelijk lichaam is zo ontzettend ingewikkeld wat dat betreft. Verder vind ik het fijn, om ideeën e.d. uit te wisselen en soms tips te krijgen. Niet alles kun/wil je met je partner bespreken. Die van mij heeft veel ook hele andere dingen aan zijn hoofd (eigen zaak) Bovendien zijn mannen soms zulke koele kikkers, die kunnen deze dingen volgens mij veel beter relativeren dan wij vrouwen...
Mijn man vind het fijn dat ik via hier wat meer informatie op kan doen, en me hart kan luchten. Mijn ovutest was precies hetzelfde als gisteren geloof er dus weinig van die testen.. Het slijm is ontzettend aanwezig zo vervelend altijd!
Dat is jammer mb! Welke dokter heb je? Ik dr v H. Savonds kun je helaas niet kiezen, anders heb ik liever dr W. Ik vind het hier best spannend worden. Ik voel al vanaf het spuiten m'n rechter eierstok. Sinds vanochtend iets meer pijn en nu ook links. (Rechts is altijd gevoeliger) De vorige keer liep het ook ineens anders en daar ben ik ergens wel bang voor. Maar aan de andere kant spuit ik nu minder en ook weer gonal dus het kunnen er eigenlijk niet ineens veel zijn. Ik denk dat ze gewoon wat gevoeliger zijn van de ivf. Zul je zien dat er morgen weer niks gegroeid is.. Afwachten dus Gabje: wel herkenbaar! Het is voor mannen toch heel anders.. Ze hoeven niet te spuiten, ze zijn van nature minder emotioneel en ze beleven dingen gewoon heel anders. Mijn man wil echt wel graag een kindje maar hij zal nooit iets googelen en is er gewoon minder mee bezig. Ik ben wel super blij dat we elkaar hier kunnen steunen en ervaringen kunnen delen!