Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Als ik jullie niet had, zat ik alles maar op te proppen denk ik!
    Niemand uit mijn omgeving snapt wat wij doormaken.

Is dat spuiten eng? Ik zie er echt tegenop.

2. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Ik ben ook heel blij met jullie om ervaringen te delen. Inderdaad snapt niemand wat je doormaakt. We hebben wel wat mensen die ervan weten, maar heb soms het idee dat ik voor de 10e keer moet uitleggen wat een punctie is ofzo..

Als iedereen elkaar graag wil zien moeten we maar een meeting afspreken ;)
    We kunnen ook met dit groepje naar een geheime Facebook pagina overstappen, dan kunnen we elkaar toch beter leren kennen, heb je een gezicht bij iemand en t kletst makkelijker. Voordeel is dat niemand kan zien dat de groep bestaat en ook niet dat je er lid van bent. Heb ook al een jaar met een paar andere meiden zo'n groep. Waarvan dus iedereen bevallen of zwanger is, behalve ik.. En ja, dat is echt superklote! Als jullie het leuk vinden wil ik wel een groep aanmaken!

Danielle, ik vind het spuiten van gonal reuze meevallen. De triptofem vind ik een rotspuit, die doet echt pijn. Daarom doe ik nu elke avond even 10 minuten een coldpack uit de vriezer tegen de plek waar ik ga spuiten, dat helpt enorm! De pregnyl is ook een beetje een gemene, maar beter dan de triptofem. Niet te druk om maken, komt echt goed!

3. mnr

mnr Niet meer actief

Zon: goed idee zo'n groep!

Danielle: ik vind het spuiten erg meevallen. Het is voor mij nu net zo normaal als tandenpoetsen. Ik had met de ivf 3 spuiten op een dag dat was wel vervelend omdat m'n buik onder de wondjes en blauwe plekken zat.
    Maar ik denk niet dat jij 3 spuiten per dag moet zetten.

4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Geen idee, waar heb jij de 3 spuiten voor?

Ik ben niet bang voor naalden ofzo maar brr moet er niet aan denken.. Moet manlief maar doen haha

5. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Mnr, heb jij 3 spuiten? Ik gelukkig maar 2. Maar heb ook een buik vol gaatjes, wondjes,rode plekjes en blauwe plekjes. Heb er laatst een foto van gemaakt voor een vriendin. Die kan ik met jullie delen als we op Facebook zitten!
    Danielle, ik laat ook mijn man spuiten hoor, vind ik fijner. Weleens zelf gedaan, maar blijft gek omdat je weet dat je jezelf zeer gaat doen.

6. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Dus je krijgt er nog een lelijke buik van ook :p Hopelijk geneest dat ook weer snel haha.

Heb je de groep al? Ik wil wel lid worden kan ik ook me trouwfoto delen :)

7. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Groep is gemaakt, stuur mij je echte naam via pb dan voeg ik je toe op Facebook, dan gooi ik je in de groep en daarna kunnen we elkaar weer ontvrienden. (Hoeft niet, mag wel)

8. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    De geheime groep is een feit! Wie zich wil aansluiten, stuur maar een pb, we zijn nu met z'n drietjes.

9. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Zon: Wat een leuk idee.. zal je zo ff een pb doen.

xDanielle : Ik vind spuiten totaal niet eng maar nu spuit ik ook in mijn werk. Misschien maakt het daarom voor mij ook wat makkelijker.

Het is ook prettig dat je hier van je af kunt praten. En begrepen word. Mijn man praat er wel over maar of die het altijd snapt wat ik bedoel weet ik niet. :)

Verder gaat het hier de goeie kant op. Alleen mijn man en ik hebben een andere mening over wanneer we weer willen starten.
    Hij wil het liefste naar de verhuizing en ik het liefste zo gauw mogelijk. Maar goed eerst dinsdag de controle echo maar afwachten.
    En dan nog maar is over praten.

Nou dames ik zie jullie op facebook :p

10. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb je mijn naam gestuurd. Heb je geaccepteerd wacht nu de uitnodiging af :D

11. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Toegevoegd!

12. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Wat leuk FB!! Als we teug zijn doe ik graag mee als jullie dat goed vinden.

Hoop maandag op een positieve test, ben ineens heeeeel erg misselijk en heb Allerlei steekjes onder....vind wel eng.......

Ergens hoop ik dat snel maandag wordt zond er ongi te worden, maar aan andere kant w ik nog niet maandag, want dan is vakantie met ML alweer voorbij....

Oooh het is linksonder echt gevoelig zeg....tegen het pijnlijke aan...pff dit is volgens mij niet goed.....

13. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Tuurlijk mag je meedoen chimpie! Stuur me maar ene privebericht dan voeg ik je toe.
    En wat spannend meid, nog eventjes geduld!

14. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Ik heb je een PBtje gestuurd Zon.

Pff dames ben echt zo misselijk?! Tegelijkertijd ook pijn in onderrug en die steekjes steeds...., ook ben ik dizzy en zeurderig hoofd en moe...

Ik herken dit niet echt als "menstruatievoorspel", maar maak me wel beetje zorgen nu.....

Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?

15. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    XDanielle: hier inmiddels iemand met "MEGA"-ervaring op het gebied van spuiten (ik heb immers bijna alle/zeer veel varianten gehad). Alles is de eerste keer (dood) eng. Ik liet het de 1e keer in het ziekenhuis doen, maar die spoten mij in mijn bil en ik had daar veel last van. Zeker omdat ik mij verkrampte de eerste keer (doordat het "achter" me gebeurde) Ik vond dat zo vreselijk en gedoe elke keer dus heb ik mijn "angst" overwonnen. Nu dus bijna "peace of cake" en met de gedachten: dit wil ik zo enorm graag is het voor mij prima te doen. Mijn man maakt de spuiten altijd voor me klaar, want daar ben ik een ei in en vind ik maar niks (flesjes breken e.d.) Hij durft niet de spuit (bij mij laat staan zichzelf) te zetten, ha ha...Tuurlijk spuit ik ook wel eens iets mis, waardoor het zeer(der) doet. De naaldjes zijn allemaal even lang, maar het gaat erom hoeveel vloeistof je moet spuiten. En of je er meerdere moet spuiten, dat is/kan pijnlijk (zijn).

16. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Zon: wat een ontzettend leuk idee, om een keer bij elkaar te komen of via Facebook, maar ik hou dus absoluut niet van FB, ook niet als het op deze/geheime manier gaat...helaas kan en wil ik me hier dan ook niet bij aansluiten, hoe graag ook. Heb ook totaal geen kaas gegeten van FB. Jammer, maar ik heb die keuze eenmaal voor mezelf gemaakt. Wel kom ik langs als we zouden afspreken/face to face. Dat is mss lastig, want waar woont iedereen? Maar ach, boeien, zo groot is NL ook weer niet, toch? Maken we er een mega gezellige bijeenkomst van met z'n allen!!! Wow, zie het al helemaal voor me, ha ha

17. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    "Hoop maandag op een positieve test, ben ineens heeeeel erg misselijk en heb Allerlei steekjes onder....vind wel eng......."

Chimpie: ik kan niet meepraten over misselijk zijn, behalve toen ik zwanger was van mijn dochter, maar veel last heb ik ook toen hier niet van gehad. De rest wel; steekjes e.d. herken ik allemaal. Tuurlijk is het doodeng, maar ik duim voor je meis!

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Zon ik ga je pb sturen :)

chimpie hoop op een positieve test voor je!!!
    mb en mnr veel succes vandaag!

19. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hier slecht nieuws: er is helemaal niets te zien en bms (veel) te dun. Ik ontdekte vanmorgen ineens een paar lichte druppeltjes bloed in mijn ondergoed. Zit op cyclusdag 8...Nu overleg met GG of ik za. of ma. voor evt. 2e foll.meting moet terugkomen. Fostimon ofwel het stimuleren werkt kennelijk niet (meer) bij mij. Afwachten dus.

20. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Gabje wat balen zeg! Jeetje, dikke tegenslag...
    En nu? Wat voor opties heb je nog?

Deel Deze Pagina