Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Lief dat je vraagt Gabje. Ja het gaat goed. Langzaam maar zeker krijgt alles een plekje. En klopt we hebben 14oktober gesprek over welke weg we nu gaan volgen. Dus ben benieuwd

Hoe is het daar?

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Mnr=> 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod: 15 oktober

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: 30 sept. iui8
    nod: 14 okt

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken: 14okotber gesprek hoe nu verder.
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho 11/09 start gonal-F 150 eh
    18-09 1e fm 18 follikels! Dosis gonal naar 112,5
    20-09 2e fm weinig groei dosis gonal naar 137,5
    23-09 3e fm

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: Fostimon va. dag 3 en daarna 7e IUI (okt.)
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod:

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 2e ronde.
    Afspraak: IUI 13 sept
    NOD: 29sept

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||

Wachtbankje:
    Chimpie
    Mnr
    Zon79
    Mb82
    denanja

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Mezelf ook even op t wachtbankje gezet, dinsdag alweer een week erop zitten. Ging snel zo door dat weekendje weg.

bolcol en danielle hopelijk 14 oktober wat meer duidelijkheid dan, spannende dag ook voor mij, mn nod ;)

4. mb82

mb82 Actief lid

13 mei 2013
    274
    0
    0
    Sorry, heb t al een paar keer geprobeerd maar lukt steeds niet @gabje

5. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    14 oktober ga ik heel hard duimen voor jullie meiden, voor deze voor velen spannende dag!

Mb82: ik vond het eerst ook heel lastig maar je moet naar de laatst geplaatste lijst gaan; dan op Quote drukken en dan haal je bovenaan en onderaan de naam ofwel hetgeen wat tussen haakjes staat weg, dus van diegene die het laatst de lijst geplaatst heeft. Je kopieert alles en plakt het in een nieuw bestandje/reactie. Als je er nog niet uit komt, dan laat me maar weten, dan zoek ik op hoe Engeltje72 mij dit destijds heeft uitgelegd (moet ik even heel wat blz terug)...

6. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik moet hem alweer gaan afzeggen, Manlief moest persé mee komen enja geen vrij.

7. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Wat balen zeg XDanielle, hoop dat je snel terrecht kan.

Iedereen op het wachtbankje heel veel succes!!

Bolcol fijn dat je binnenkort gesprek hebt, hopelijk wat duidelijkheid voor jullie, succes meid!

Ben wel ah meelezen, maar niet veel gereageerd sorry. Va nu weer wel hoor;)
    Wilde mezelf van wachtbankje afhalen en ook data verwijderen, maar die kleurtjes behouden lukt me niet, thuis nog maar eens proberen zoals jij uitlegde Gabje.

Vanavond naar GG dr. W, Als cyste weg is starten we alsnog met IUI......hoop dat dit geval is.

Tot vanavond;)

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hey Chimpie, succes vanavond (je bent wrs al weer terug van GG?) en hopelijk start IUI...
    Balen XDanielle!
    Hier ook best druk met werk en nog steeds veel last van allerlei lichamelijke kwaaltjes. Slaap soms slecht vanwege de pijn. Ik lees wel mee, maar ik probeer me ff wat meer op de achtergrond te houden (als het me lukt tenminste hi hi)...

9. mnr

mnr Niet meer actief

Hoe is het gegaan chimpie?

Vervelend gabje dat je last van kwaaltjes hebt. Helaas ook herkenbaar voor me, ik slaap ook erg slecht de laatste maanden door pijn klachten.
    Heb je nou wel een eisprong gehad?

Hoe is het met jou peetjo?

Hier is de eerste wachtweek om :)

10. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Mnr: ik verwacht eerlijk gezegd wel dat ik een eisprong heb gehad, recent zelfs. Helaas, zeker weten doe ik het niet...
    Spannend voor je; eerste ww om. Duim voor je en voor de rest natuurlijk ook.

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    De telefoniste heeft toegestemd om alleen te komen, toevallig was een vriendin vrij en kan die mee gaan.
    Weet iemand of je ook meteen je medicatie kan mee nemen of moet ik daar weer voor terug?

12. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Mnr:
    Lief dat je het vraagt. We zitten even in een flinke dip hier. Volgende week weer naar Geertgen voor een echo en de week erna terugplaatsing laatste cryo.
    We proberen te bedenken wat daarna, maar is erg moeilijk en emotioneel.

Spannend voor degene op het wachtbankje! Ik zal voor jullie duimen.

13. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Heel veel sterkte Peetjo, het is ook niet gek dat jullie in dip zitten, ook jullie willen zo graag, het is zo oneerlijk dat het maar niet wil lukken.
    Dikke knuffel voor jullie en probeer ergens positieve kracht te vinden voor jullie cryo, maar is zwaar ....
    Zit jij ook op FB? Volgens mij niet toch? Ik kan hier geen plaatje opzetten vandaar mijn vraag...

XXX

14. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Sommige hadden dit al gelezen, maar niet iedereen zit op FB...

Bij mij nog geen direct nieuws, dinsdagavond bij GG geweest, moest lang wachten was druk, maar niet erg aangezien we dr W hadden.
    Er zat nog een grote van 21mm, maar vorige keer zat ie links, maar nu meer rechts (??) dr W was er niet zeker van of het de cyste was die ah slinken was of toch een eitje die op springen staat.... Gezien geschiedenis van vorige keren lijkt het toch op de cyste.....straks weer terugkomen om verder te kijken. Ik vind hem zo fijn....hij neemt echt de tijd om het een en ander uit te zoeken en je ziet dat ie het zelf ook interessant vind, die man heeft écht hart voor zijn werk!! Ok je moet lang wachten, maar zeg nou zelf liever lang wachten en serieus genomen worden dan snel aan de beurt en snel weer buiten om vervolgens in de auto terug allerlei vragen in je hoofd hebben, toch?? (De anderen zijn ook fijn hoor, maar toch...)

15. mnr

mnr Niet meer actief

Peetjo: wat ontzettend rot weer.. :( vind het echt niet leuk voor je..
    Ik ga heel hard duimen voor jullie laatste cryo! Ik hoop zo dat het raak gaat zijn!

Chimpie: succes zometeen!

16. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    #3696 chimpie, 10 okt 2014
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    Eind vd middag weer naar G geweest.
    Het is toch een cyste die uit zichzelf langzaam ah slinken is 19 mm is ie nu. Baarmoeder was weer mooi en klaar voor ontvangst. Dr W was nog wat aan het drukken en kijken, helemaal vol met kleine eitjes en toen zag hij warempel in de verte (achterin) een ei van 14 mm.....!! Huh? Dr W was enthousiast en wij verbaasd. Wil zeggen dat er zonder hormonen uit zichzelf een ei ah groeien is....verbaasd omdat dit zover we kunnen herinneren en weten niet eerder gebeurd is....
    Dr W durft geen hormonen toe te geven, omdat kans groot is dat cyste dan ook weer gaat groeien.
    Maar dat er een ei is uit zichzelf is natuurlijk positief en als ie niet verder gekeken had en gedrukt hadden we hem ook niet gevonden aangezien ie op de achtergrond ligt.
    Dinsdag moet ik terugkomen en als ie gegroeid is dan is het een ei en gaat ie alsnog een IUI inplannen!

Nog steeds wat verbaasd, maar wel Spannend!

17. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Bedankt chimpie en Mnr!

Ik zit inderdaad niet op fb. Aangezien we er nu nog maar 1 hebben en misschien daarna klaar zijn zou het anders maar voor even zijn.

We zijn trouwens nu aan het kijken bij andere verzekeringen, waar we misschien een 4e en 5e poging vergoed kunnen krijgen. Even uitzoeken en vragen mailen, dan ga ik misschien over stappen en zouden we eventueel toch verder kunnen. Als dat zo is kom ik zeker ook bij de FB groep, even afwachten weer.

Chimpie: spannend allemaal zeg!!! Maar wat goed als er echt een ei aan het groeien is. En inderdaad super fijn Dr W, anders was je ei nooit gevonden. Ik duikboot je dat het echt een mooi ei is en dat die het gaat worden.
    Hij is ook onze favoriet, laatst eindelijk door hem uitgelegd gekregen hoe het komt dat we maar 2 cryo's hadden. (Er waren 7 eitjes, er vielen er gelijk 3 af en na samenvoegen vielen er nog 2 af.)

18. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    O Peetjo dat zou mooi zijn als dat lukt zeg! Ga voor je duimen!

Lief dat je me duikboot:D:D, dacht even huh? Ik duikboot je?? Haha, maar ik heb ook zo'n tablet die alles veranderd, snap dat er moest staan ik duim voor je hahaha even flauw grapje van mij:D

Snap helemaal wat je bedoelt....
    We zitten nu 7 jaar in traject en NU pas begin ik dingen te begrijpen en zit ik minder vaak terug in de auto met allerlei vragen in mijn hoofd, omdat ik dacht dat ik het begreep, maar toch niet.....
    En dat dankzij dr W, heb het hem gister ook gezegd!

Nogmaals hoop dat jullie een verzekering gaan vinden!

19. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    ..............

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,5 KB
      Weergaven:
      3
  20. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Haha, ja die tablet he.
    Gelukkig snap je wat ik bedoel, en inderdaad ik duim voor je!!

Ik heb het laatst ook tegen DR. W gezegd. Is echt niet erg om te wachten, als er daarna tijd voor je genomen word, meegedacht en uitgelegd word. Super fijn en inderdaad, wij ook 7 jaar in het traject, en 3 jaar bij Geertgen en nu pas dingen gaan begrijpen.

Heb nu een lange lijst aan vragen gestuurd naar een verzekering waar ze aanvullend een 4de en 5de poging vergoeden. Kost dan wel wat meer per maand, maar nooit wat je zelf zou moeten betalen dus dat vind ik niet erg. Zeker niet als dat ons de kans geeft om door te gaan.

Nogmaals bedankt meiden dat jullie er zijn. Het is zo moeilijk allemaal en iedereen (familie en vrienden) denkt het te begrijpen, maar niemand snapt echt wat ik bedoel als ik zeg dat ik een kindje uit mijn eigen buik wil en waarom. Vaak zeggen ze toch: er zijn toch ook andere manieren om een kindje te krijgen. Zo pijnlijk af en toe.

Deel Deze Pagina