Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Oh ja, ik denk trouwens dat m'n cyclus eraan staat te komen, heb sinds gisteren sterk het gevoel nl. (o.a. steken in de buik/baarmoeder e.d.). Dus verwacht het spoedig...

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Zondag starten met Triptofem :D

3. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    Hoi Gabje

Ik was ook even bang dat iedereen het kan lezen, maar dat is niet het geval, want dan hadden er al lang een paar mensen gereageerd, het is een besloten groep en alleen diegene die hem heeft opgericht kan er mensen bijvoegen of afhalen. Wil je best een fotootje sturen via PB hoor😁 kan ook niemand zien volgens mij toch?

Wat spannend dat je cyclus eraan zit te komen zeg, dat wil zeggen dat je weer kan starten toch? Of begrijp ik het nu verkeerd, hoop van niet, maar als dat wel zo is dan excuus...
    Misschien ook een stomme vraag, maar is geringe eitjes ook een vaststaand feit of is dat een vermoeden....? Bedoel deze vraag absoluut niet verkeerd....maar je leest zoveel verhalen over mogelijkheden....knuf terug☺️

XDanielle goed bericht, succes meid👍

4. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Chimpie,

leuk als je een fotootje via PB stuurt idd, stuur er dan ook 1 terug...
    Ja, zeker spannend of mijn cyclus eraan komt en ja, dan kan ik weer starten. Elke keer denk ik dat mijn cyclus is begonnen, maar niet tot op heden. Het komt heus wel weet ik. Ik zou balen als het zondag of maandag komt, omdat ik dan naar GG moet om de medicijnen op te halen. Als het vandaag of uiterlijk morgen er is kan ik er hopelijk morgen naar toe rijden. Volgende week moet ik werken en dan komt het beslist niet uit. Scheelt dat het in de avonduren kan, althans, dat hoop ik maar, anders weet ik het ff niet. Kan geen vrij nemen of krijgen, omdat ik een aantal belangrijke vergaderingen en bijeenkomsten heb. Baal baal...
    Je stelt geen stomme vragen hoor Chimpie! Je toont juist interesse, zo zie ik het tenminste. Het geringe aantal eitjes is een feit, want dat heb ik al een aantal jaren. Al moet ik zeggen dat met stimuleren er nog wel eens een paar meer tevoorschijn komen/kwamen, maar nooit meer dan 5-6. Dus dat is niet veel. Lieve groetjes en succes XDanielle.

5. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Gabje heb je een pb gestuurd ☺️

6. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Chimpie, dank je. Gezien en beantwoord...

7. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Mnr=> 31 jaar, sinds april 2013 in MMM
    afspraken:
    nod:

denanja => 27 jaar, lesbisch -> wederkerigheid,
    afspraken: 14 nov. zwangerschapsecho
    nod: zwanger

Bolcol => 27 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm
    afspraken: 14okotber gesprek hoe nu verder.
    Nod:

Zon79 => 34 jaar , geen medische reden waarom het niet lukt.
    1e IVF
    afspraken: wachten op menstruatie, dan uitgangsecho
    28/08 begonnen met triptofem om cyclus stil te leggen.
    Nod :(
    09/09 uitgangsecho 11/09 start gonal-F 150 eh
    18-09 1e fm 18 follikels! Dosis gonal naar 112,5
    20-09 2e fm weinig groei dosis gonal naar 137,5
    23-09 3e fm

xDanielle => 23 jaar, 2 jaar bezig voor 2e kindje. Onbegrepen verminderd vruchtbaar.
    Afspraak :
    Nod: (+- 28/30 dagen cyclus)

Gabje72 => 41 jaar, bijna vijf jaar bezig voor brusje. Weinig eitjes (i.v.m. vervroegde overgang)
    Afspraak: Fostimon va. dag 3 en daarna 7e IUI (okt.)
    Nod: (+/- 28 dagen cyclus)

Peetjo => 28 jaar ivf met donoreitjes met wederkerigheid, in mmm door POF (vervroegde overgang)
    Afspraak:
    Nod: 07-11

Chimpie => 35 jaar, 7jaar MMM (PCOS), 10x IUI, 4xIVF (1xVM) va sept terug naar IUI 3e ronde.
    Afspraak: 15 okt. iui 3
    NOD: 29 okt.

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> 05-08-2014 Bevallen van Zoë
    Lieke -> icsi ecd met wederkerigheid || 17-11-2014
    Wish01 ->iui ||
    Flora -> 3e IUI || 16-01-2015
    Tiem-> ||
    Clara14 -> ||
    Cicey - > ||
    Denanja - > || 23-6-2015

Wachtbankje:
    Peetjo
    Chimpie

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Succes op het wachtbankje Peetjo (en Chimpie natuurlijk ook)!

9. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Dank je wel gabje! Lief van je

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Succes Peetjo 🍀

Lekker ah werk, al paar dagen gelukkig weer slappe lach, ga ik naar de wc op het werk en BHAM zo uit het niets GAME OVER.....! 6 dgn voor NOD...... voel me helemaal lamgeslagen.....😭

11. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Dat meen je niet chimpie...
    Alles helemaal los, of kan het nog een innesteling zijn?
    Knuffel!!

En dank je voor de succes, heb ik wel nodig.
    Vind het nu al lang duren....

12. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Oh, Chimpie, wat ontzettend balen, sorry, heb ff geen woorden...

13. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Ik ben erg misselijk en het bloeden is meer geworden, zit ook in maandverband, niet vol maar toch. Het wisselt eigenlijk de ene keer is het helder rood en de andere keer bruinsig (sorry voor de details😕) de ene keer met afvegen niet veel en andere keer weer wel, maar vooral erg moe en misselijk....zo van nét niet overgeven misselijk
    Is denk ik geen innestel meer....
    Morgen GG bellen. Voel me echt klote😢

14. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Mijn moeder stelde voor om een curretage te vragen om baarmoeder helemaal schoon te maken, wil het met dr W overleggen....

Ook wil ik een onderzoek, weten jullie hoe het zit met verzekering en buitenland?

15. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Logisch dat je je rot voelt chimpie, dikke knuffel.
    Voor een curretage of stoppen met utro zou ik wel even een echo laten maken. Het klinkt wel als een gekke bloeding namelijk.
    Goed idee om even met Dr W te overleggen.

Ik weet dat bij UMC zorgverzekering je moet bellen en overleggen als je naar het buitenland wil voor een behandeling.
    Bij sommige verzekeringen mag het wel, maar wordt niet alles vergoed (100% van nl tarief)

16. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Chimpie,

klopt wat Peetjo zegt; ik kreeg via PNO buitenland DD vergoed, maar dat is per verzekering verschillend en niet alles wordt vergoed (medicijnen moet je in NL halen, dan vergoeden ze het wel). Ik moest soms direct a/d medicijnen en haalde dit dan bij de apotheek in DD, letterlijk om de hoek. Dit omdat ik het anders qua tijdslimiet niet haalde. Ik stuurde altijd een brief mee. Moest het eerst zelf betalen en daarna kreeg ik het meestal wel terug, soms had ik een kleine bijbetaling. Je moet het wel goed onderbouwen in je brieven. Dus uitleggen waarom je het in het buitenland hebt moeten halen. Dan levert het meestal geen problemen op...

17. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Dank jullie wel, ga het eens goed uitzoeken.

Ben nog steeds heel misselijk en is meer gaan bloeden.....
    Assistente daar zei "ja maar je bent niet zwanger hoor, dat zou veel te vroeg zijn om misselijk van te zijn" 😳😳😳

Ik vertelde dat ik dat ook niet dacht, maar toch....mocht wel iets subtieler....snap haar wel ze begreep mij verkeerd, maar toch hakte de uitspraak er wel lekker in
    Vanavond om 19:00uur daarheen, dr W is er vandaag niet dus naar dr vd B.

18. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds de overname zijn ze niet meer zo subtiel. Bij ons zeiden ze tijdens het maken van een afspraak voor de eerste echo. Nou dan kunnen ze eens kijken of er een kloppend hartje zit. Terwijl je zoiets hebt zeg gefeliciteerd en je eerste echo is dan en dan. Risico weet je zelf ook wel. Ze maken het dan meteen negatief terwijl je heel blij bent een positieve test te hebben.

19. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Hoi Gabje en Peetjo hoe gaat het met jullie?💋

20. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    He chimpie.
    Wat fijn dat er nog iemand hier komt kijken! Sinds de facebook groep er is, is het erg stil hier. jammer...
    Sorry dat ik niet op PB heb gereageerd, vindt dat toch lastiger geen idee waarom.

Hoe is het nu met jou?
    Wat een verhaal, en wat reageren ze "onaardig". Ik zou echt gaan kijken bij UMC zorgverzekering. Ik heb alles nagevraagd, en er is echt geen medische selectie daar. Die hoop mag je dus echt wel hebben, want die kans is er nog voor volgend jaar.
    En fijn dat jullie samen het er goed over kunnen hebben en wat dingen hebben veranderd. Baad het niet, schaad het niet zeg ik altijd.
    pff, moeilijk allemaal. dikke knuffel!!

Met mij gaat het redelijk. Ben erg zenuwachtig aan het worden. Mag officieel vrijdag testen, maar mag van mezelf woensdag beginnen met testen. Heb niet zoveel kwaaltjes, maar de laatste paar dagen zijn mijn borsten ineens groter en gevoeliger geworden, en een beetje "rare" buik. Vind het heel spannend.
    Hoop echt dat ik niet hoef over te stappen en verder hoef met die mmm. Ben er eigenlijk klaar mee, maar kan mijn wens niet opgeven...

Deel Deze Pagina