Ja 1 eitje, verder geen kleintjes! perfect (al was 2 ook fijn geweest) minimale kans op cysten dus Uhh volgens mij liet ik vallen dat ze bij ons in t ziekenhuis geen samenlevingstesten doen. En toen kwam GG met het idee van die slide-test. Dat wilde ik dus wel graag Hebben ze die test ook bij jou gedaan?
Wat fijn flora! Wij moeten ook woensdag bij ons is natuurlijk nog niet 'iets mis' dus steun zullen we nu nog niet echt nodig hebben. Maar dat kan later altijd veranderen en dan zullen we wel onze ouders en beste vriendinnen inlichten. Snap wel dat die steun dan heel fijn is. Onze collegas weten t overigens wel, vanwege vrije dagen opnemen enz. En straks met klachten enz, en ook gewoon om ff alles kwijt te kunnen erover, om lekker entiousast te zijn haha. @lieke. En al gebeld? Mogen jullie in januari weer?
@denanja: fijn dat collegas het al wel weten! Dan kunnen ze iig rekening houden dat je regelmatig naar de kliniek moet enzo. Wij hebben woensdag dr. Bax. Hoe is zij? Op de site al ff haar foto opgezocht haha vind het altijd wel fijn om van te voren te weten wie het is als ik die arts nog niet heb gehad
Flora: wij hebben verder geen onderzoek gehad. Ml heeft nog nooit iets hoeven inleveren. Denanja: gelukkig is bij jullie niet "iets mis" maar dan nog heb je net als flora en ik ongeveer 20% kans per ronde om zwanger te worden. Natuurlijk kan het de eerste keer gelijk raak zijn, maar het kan ook even duren. Wat dat betreft zijn onze kansen gelijk
@ Lavendel, hoe gaat het? Je had deze week nog een echo toch? Ben benieuwd hoe het met je gaat! @ Lieke, en al een afspraak gemaakt? Hoop dat jullie snel weer verder kunnen @ Flora, fijn! Hopen dat alles woensdag goed gaat! @ hier, een aantal mensen weten het bij ons, maar ook niet heel veel. We hebben het directe collega's verteld omdat je toch vaker weg bent. Maar wel meteen erbij gezegd dat we zelf vertellen als er nieuws is en dat ze niet de hele tijd hoeven te vragen hoe het gaat. Hadden geen zin om continu verantwoording af te leggen. Nog 1 dagje en dan gaan we voor de 1e echo! Wel spannend! Liefs Iefje
@mnr: oh wat gek. Bij mij hebben ze vorig jaar meteen ml zijn zaad in het ziekenhuis gecheckt toen ik daar begon met clomid. Meer ter uitsluiting, want zou zonde zijn om mij te behandelen als daar ook iets niet goed zou zitten. Gelukkig heeft ml topzaad. Maar jullie hebben al een kindje toch? Misschien dat ze dan wat terughoudender zijn? Als je het graag wil laten testen dan kun je er misschien om vragen? Verder hebben ze bij mij bloedonderzoek gedaan en een HSG. @iefje: idd ik heb met veel mensen ook afgesproken dat we zelf wel vertellen als we iets kwijt willen. Zodat er niet steeds naar gevraagd wordt als we er geen trek in hebben.
Iefje: spannend bijna de echo!! Flora: ze hebben wel bloedonderzoek bij mij gedaan. Maar omdat het al duidelijk was dat het aan mij ligt hebben ze bij ml geen onderzoek gedaan. En omdat wij al een dochter hebben zit het met ml wel goed Hier: gaan slapen met een iets gevoelige eierstok. Om 4:00 wakker geworden met mega pijn die ik nu nog steeds heb. Lig gewoon krom van de pijn. Dit is nu de derde eisprong op rij. Ene kant super vervelend maar toen ik zwanger raakte had ik het ook dus het hoort erbij. M'n eisprong is dus in ieder geval gelukt
@mnr: weer op de wachtbank dus sinds ik pregnyl gebruik heb ik ook een pijnlijke eisprong Heel vreemd. Daarvoor voelde ik er niets van. Wanneer is je nod? Ik duim voor een prachtig kerstcadeau
Hallo allemaal, Afspraak is gemaakt, morgen moeten we komen om zaad in te leveren. Vanuit daar maak ik een telefonische afspraak met dr. r. Om te kijken hoe nu verder en of we dit x wel gebeld worden als er een eitje is(vorige x hadden ze dat niet gedaan en kwamen we voor controle en kregen we ineens te horen dat er een eitje was, fijn maar voelde erg raar!)... Spannend dus weer allemaal.. Is het beste geval mogen we direct deze cyclus weer, maar 1 overslaan is ook prima, dan word het begin januari. Weet ook niet of ze dat wel gelijk doen.. @flora; spannend hoor. Hopen op positief nieuws!! @denanja; iedereen doet het op zijn of haar eigen manier.. Vind het knap van je dat je vrienden en familie niets hebt verteld! Vind het soms erg lastig om een smoes te verzinnen waarom ik we niet dijn of lekker voel! @Iefje; laat je weten hoe de echo was?? @mnr; sinds de pgd-ivf behandeling voel ik ook mij eisprong steeds beter. Nu de laatste x heb ik alleen pregnyll hoeven spuiten en daar had ik ook erg last van. Hoop dat de pijn snel minder word!! Liefs Lieke
Hallo Dames, ik heb een vraag heeft iemand ervaring met de zwangerschapstesten van 123zwangerschapstest.nl ??? 12 Stuks voor 9 Euro waarvan 2 gevoelige (6 Dage voor mens) en 10 strips. Of 10 Strips voor 5.45, 4 dage voor mens. Ik had het op een site gelezen en kan deze nu niet meer vinden, weet alleen nog dat eentje heeft geschreven dat deze het ook zoals KV 2voor 5 doen alleen dan goedkoper. Ik hoor het graag als iemand daarover iets kan zeggen. Tot nu toe had ik ook altijd kv 2 voor 5 maar zijn bij ons heel slecht te krijgen, worden niet vaak geleverd. Bedankt
Flora, Fijn dat het zo snel met zo weinig eenheden aanslaat. Veel succes woensdag. Ik hoop op voor je op een goede uitslag. Iefje, veel succes morgen! Mnr, Ik hoop op een mooi kerst cadeautje voor je. Denanja, fijn dat jullie weten wanneer jullie willen beginnen. Hier, ik ben gisteren op gesprek geweest. De dokter is wel voor een 2e ICSI. Omdat ik ook zo lang moet stimuleren. En het geeft ons meer rust. Om 2 eitjes te stimuleren is bij niet te voorspellen. En dit geeft mij meer rust. Omdat ik weet dat ik op 150 E reageer. Maar toen we een echo gingen maken, zag de dr. een ei zitten van 1.4. Maar hij twijfelt of het een ei is. Omdat hij niet echt goed zwart was op de echo. Het kan ook een overblijfsel zijn van de vorige keer. Nu moeten we van de week het lekker gezellig maken en volgende week. Wel eind volgende week provera slikken en als de menstruatie uitblijft 1/1 testen. Provera kan geen kwaad in het begin van een zwangerschap en als ik wel ga vloeien starten met gonal f. Dan zal ik hoop ik ergens in januari weer voor ICSI gaan. Fijn dat we weer kunnen beginnen. Ik hoop natuurlijk dat het toch een ei is en dat ik op 1-1-2014 een mooie test in handen heb. Maar ik ga er eerlijk gezegd niet van uit. Ik hoef in ieder geval van het jaar niet meer terug naar GG. Dus we hebben even rust met plannen. Dat is ook wel even fijn.
Leintje: is het geen idee om met ovulatietesten in de gaten te houden of het een eitje is en of die gaat springen? Ik hoop dat het toch een eitje is En anders de volgende keer meer geluk met de icsi. Moet je dan ook meer gaan spuiten? Hier: de pijn heeft nog de hele ochtend aangehouden. Nu is gelukkig de pijn weg. Nog iets een zeur gevoel maar gelukkig niet meer zo heftig.
Lavendel, ik hoop dat donderdag een mooi kloppend hartje te zien is. Maar ik kan me voorstellen dat je stress heb van dat bloed verlies. Mnr, Ik heb er ook al aan zitten denken om ovulatie testen te gebruiken. Maar ik ook al veel gehoord dat die met pcos valse uitslagen geven. Ik had ook al een mooi baarmoederbedje van 8mm.
Spannend lavendel! Leintje: dat kan inderdaad, maar gebeurd volgens mij niet zo heel vaak. Je kan het altijd proberen Dat klinkt wel goed 8mm!
@leintje: oh wat goed, misschien een eigen ei! Ovutesten zou je kunnen proberen, ik heb bij veel pcos-ers gezien dat het toch gewoon goed kan werken. Ik zou ze van zwanger en kids gebruiken, als je het wilt proberen. Krijg je provers of duphaston? Ik dacht namelijk dat provera wel schadelijk kon zijn en duphaston niet.. Maar kan het ook mis hebben natuurlijk. @lieke: ook weer succes bij een volgende ronde! Kan me voorstellen dat je t fijn vind om van te voren gebeld te worden als er een eitje beschikbaar is! @lavendel en iefje: heel veel succes deze week bij de echo! Ik duim voor een mooi kloppend hartje
@ Lavendel, wat een stres moet dat zijn! Hoop zo dat je donderdag goed nieuws te zien en horen krijgt!! Nog heel even wachten! @ Lieke, heel veel succes met de volgende ronde! @ Mnr, hopelijk een goed teken als het bij je vorige zwangerschap ook zo was! @ Leintje, heel veel succes en ook wel fijn dat je even wat meer rust hebt! Liefs Iefje