Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Geestelijk gehandicapten zorg
    3x IVF + 1 cryo terugplaatsing (ingevroren bevruchting)
    2e IVF Zwanger, maar vroege miskraam 😔
    Zaterdag 14 e IUI poging

We zitten 7 jaar in de MMM en mijn leeftijd is 35 jaar
    💋

2. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    @chimpie jou hoor dat mag je vragen, ik ben afgelopen dinsdag 40 geworden en altijd al een kinderwens gehad maar nooit de waren tegen gekomen. tot iets meer dan een half jaar geleden had ik zo iets dan is het voor mij niet weggelegd. maar toen ging de biologische klok toch wel heel erg tikken . en heb ik het besluit genomen om er alleen voor te gaan, mijn familie vindt het heel leuk en staan er voor me, vooral mijn moeder die probeert zoveel mogelijk mee te gaan.

@pandavliegen ik gebruik geen medicijnen voorlopig nog in mijn eigen cyclus. maar gebruik wel ovuleertesten ik denk dat het uiu het zelfde gaat als bij jullie, alleen zonder hormonen.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Chimpie, wauw.. Heftige jaren voor jou :(
    Peetjo, hoe is het met jou?

Izzie, spannend zo een keuze!!

Echo was nog niet veel te zien. Een follikel van 10mm. Moet nu beginnen met ovulatietesten en dinsdagochtend weer een echo. Alleen als de ovulatietest eerder positief is moet ik bellen, maar dat zal niet zo zijn denk ik.

4. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Izzy: nog van harte met je 40e verjaardag!
    Succes Pandavliegen met je ovulatietesten en mooie tekst trouwens in het roze...
    Chimpie: natuurlijk ook mega veel succes zaterdag. Hele dikke knuf, ik steek een kaarsje voor jou op zaterdag!!!

5. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    @Chimpie: als ik naar FB ga, moet ik me dan (gratis) aanmelden en hoe kom ik dan vervolgens op de site van GG/persoonlijke, privé site?

6. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Gabje, als je op Facebook wil meeschrijven moet je even je Facebook naam aan mij sturen in een privebericht. Ik kan je dan toevoegen. De groep is niet te vinden omdat deze geheim is! Daarom is het ook zo lekker kletsen daar, niemand die mee kan lezen!

7. Zon79

Zon79 Bekend lid

11 apr 2014
    727
    212
    43
    Vrouw
    Dat geldt natuurlijk voor iedereen die mee wil schrijven op Facebook!
    Even een pb met je echt naam zodat ik je kan toevoegen als vriend en dan gooi ik je in ons groepje!

8. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Ok zon, heb ik gedaan, maar zal mijn echte naam nog even laten weten...

9. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    Gabje heb je al wel een FB account aangemaakt? Dit is idd gratis in de app store kan je deze downloaden en koppelen aan je mailadres, deze is onzichtbaar voor anderen, maar krijg je meldingen binnen.

Als je FB account aan hebt gemaakt dan moet je ook even naar instellingen> privacy> wie kan mijn account lezen....daar kan je per onderwerp invullen wie wat kan lezen, dus bijv naam alleen jij, foto's alleen vrienden, tijdlijn alleen vrienden etc etc

Als je naar Zon je naam en achternaam stuurt via pb (niet krabbel) dan kan ze jou zoeken op FB.

Succes

10. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    #3790 chimpie, 8 nov 2014
    Laatst bewerkt: 8 nov 2014
    🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
    Vanochtend IUI gehad, was druk daar vanochtend
    de zwemmertjes zitten erin, 16,8 miljoen en alles zag er weer goed uit, baarmoeder lag mooi open. Over 5 dagen nog een keer pregnyl zetten en over 16 dagen testen, de 24ste Is een dag voor verjaardag van mijn moeder, dat zou wel echt een super cadeautje zijn! Een positieve zwangerschapstest! Hopen weer🙏💕

Izzy wat spannend zeg! En fijn ook dat je familie achter je staat en je steunt! Hoop op iets moois! En idd ook nog proficiat met je verjaardag! 🎉

🐼vliegen het is nog vroeg meis, kan nog alle kanten op! X

Gabje hoe gaat het? Heb je het aangedurfd het testje? Hoop zo op goed bericht....🙏

11. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Oh spannend weer chimpie!!
    En heb je nog getest Gabje?

Hier gelukkig weer wat gerust :) heb even uitgerekend, en mijn ei gaat echt niet zomaar ineens springen voor dinsdag ;).

Ik wil mijn facebook wel doorgeven, maar vinden jullie het niet vervelend? Jullie kennen elkaar al lang en zijn al jaren bezig, en kom ik als newbie er zo tussen!

12. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Gezellig toch Pandavliegen als je ook op FB komt? Nee, heb nog niet getest, nog geen tijd voor genomen...

13. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik kom hier eigenlijk nooit meer.
    Maar wij zitten midden in onze 1e IVF ronde.
    Ben 26-11 begonnen met Triptofem & vanavond begin ik met Fostimon 225. Waarschijnlijk zaterdag de eerste follikelmeting.

14. Sammy1989

Sammy1989 Lid

2 sep 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Allereerst sorry dat ik zo even binnen kom vallen maar had een aantal vraagjes over het Geertgen.
    Wij zijn nu al een aantal jaren bezig met zwanger worden.
    Helaas heb ik een behoorlijk te hoog bmi en willen ze ons dus in een ''normaal'' ziekenhuis niet helpen.
    We hebben al een aantal onderzoeken gehad en we zijn inmiddels zover dat we weten dat er bij mij eigenlijk helemaal niets mis is als alleen mijn overtollige kilo's.
    Helaas is bij mijn vriend niet alles zoals het hoort, zijn zaadjes werken weinig tot niet. daar door zal het voor ons ook zo lastig gaan.
    Nu was mijn vraag aan jullie dames :) : hoe reageert het Geertgen op overgewicht? hebben hun ook een bepaald bmi waar ze zich aan houden of dat niet?
    Alvast heel erg bedankt :) hoor erg graag jullie ervaringen

Groetjes
    Sammy

15. izzy1974

izzy1974 Actief lid

5 nov 2014
    127
    0
    16
    hoi Sammy1989

volgens mij is iedereen welkom bij geertgen, wat ze toen in de intake vertelden .
    zelf ben ik ook geen fotomodel, heb ook nooit op een weegschaal hoeven staan:) en heb er ook wel mensen gezien die met overgewicht kampen

groetjes

16. chimpie

chimpie Actief lid

5 feb 2012
    455
    0
    0
    #3796 chimpie, 13 nov 2014
    Laatst bewerkt: 13 nov 2014
    Hoi Sammy

Naar mijn weten kijken ze ook niet naar overgewicht, weet het eigenlijk bijna zeker. 🌺

Izzy, hoe gaat het bij jou? Ben je al gestart?
    Er is ook een besloten geheime FB Geertgengroepje, mocht je het leuk vinden daarbij aan te sluiten.

Peetjo hoe gaat het met jou? Klopte de test? Hoop dat het toch nog gelukt is, maar aangezien er niets meer staat vrees ik het ergste.....

En Gabje? Weet je al iets meer? Of durf je het nog steeds niet echt aan?

Knuffel🌺🍀🌺

17. Gabje72

Gabje72 Actief lid

4 jun 2014
    191
    0
    0
    Hoi Chimpie, nou er is niets aan de hand wat ik al dacht...

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Voor de mensen die niet op fb zitten... ik krijg deze of volgende week een miskraam :(. Bij de echo vrijdag liep t vruchtje 2 weken achter en klopte t hartje heeeel traag. Nu dus afwachten op bloed. Gisteren wat krampjes gehad maar vandaag helemaal niet. Hoop echt dat t snel komt.

verder iedereen succes

19. Ilvaro

Ilvaro Lid

1 jun 2014
    81
    0
    0
    Brabant
    @Sammy1989
    Ik ben sinds vorig jaar augustus ook onder behandeling bij Geertgen. Ook ik heb te kampen met overgewicht, maar daar wordt bij Geertgen gelukkig niet moeilijk over gedaan. Heel fijn, want ik kan nergens anders terecht met mijn kinderwens dan bij Geertgen.

20. Sammy1989

Sammy1989 Lid

2 sep 2012
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @denanja wat rot zeg!!! :( sterke ermee!!

Deel Deze Pagina