Hoi Noeky welkom! Heb je de helft afgestaan of alle eitjes? En weet je ook of die eitjes allemaal naar 1 vrouw gaan of worden die verdeeld over meerdere vrouwen? @mnr kop op meid, jouw tijd komt ook nog!
@mnr Wij gaan dat ook nog halen en dan zijn wij die met de foto's en die er naar ons beginnen zijn die die overblijven. POSITIEF Dat gaat lukken !!! Knuffel
@Lavendel1603 Ik heb de helft afgestaan. 13 voor mij en 13 voor iemand anders. Ze hebben die van mij meteen bevrucht met donorzaad en de 5 beste zijn ingevroren. Ik mocht kiezen of ik voor één of twee vrouwen wilde doneren. Ik heb voor één gekozen. Ik mocht ook kiezen of ik voor alleenstaanden, lesbische stellen, stellen die meedoen aan het wederkerigheidstraject enz wilde doneren. Ik heb aangegeven dat mij dit niet uitmaakt. Ik gun het iedereen.
Noeky, Wat veel eitjes zeg! Daar heb je vast en zeker iemand heel blij mee gemaakt! Wist je van tevoren dat je zoveel eitjes had om te doneren toen je 1 vrouw aangaf? Mijn man en ik hebben 2 eitjes gekregen van een donor en hebben zelf zaad gedoneerd in oktober. We zijn nu 6 wk zwanger van de tp van het 1e eitje We hopen dat alles goed blijft gaan. Jij veel succes, spannend! Liefs, Lavendel
@Lavendel1603 Ik wist dat niet van te voren. Voordat ik aan de hormonen begon moest ik alles al invullen. Het was nog even spannend omdat er nog geen donormatch was toen ik al aan de hormonen zat, maar het is gelukkig op tijd goed gekomen. Er werd me al verteld dat het voor alleenstaanden moeilijker is om een donormatch te vinden omdat de meesten aan stellen willen doneren. Ik hoop zo dat ik volgende week hoor dat ik dit jaar nog een terugplaatsing krijg. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Het blijft vast goed gaan!
Noeky, wij hebben aangegeven dat het ons niet uitmaakt of het zaad naar een lesbisch stel gaat, hetero stel of een alleenstaande vrouw. Gunnen het ook iedereen! Bedankt voor je felicitatie
Hoihoi ik ben ook onder behandeling bij geertgen via iui nu in de 5de en op de wachtbank. Blijft spannend
Noeky, wat veel zeg! Fijn dat je er zelf ook wat hebt mogen houden. Gaan ze die terugplaatsen als er zaad voor je is gevonden? Angelle, welkom! Spannend op de wachtbank! Wanneer is je nod?
Hi nouky en angelle welkom! @mnr. Ook jou tijd komt wel meis maar snap idd dat je mindere momenten hebt. Je wilt t gewoon heel graag.
Mijn nod is zaterdag heb stiekem al een testje gedaan maar vertrouw het niet het is een heel erg licht vaag streepje :s
@Lavendel Goed om te horen! Misschien hebben jullie mij wel geholpen! @Flora Er is net voor m'n punctie een donormatch voor me gevonden, dus ze hebben mijn eitjes gelijk kunnen bevruchten. Ik mocht geen verse terugplaatsing vanwege het aantal dat ik had. Nu weer ongesteld dus ik hoop nog dit jaar!
Welkom Angelle.. Succes met wachten, gaat sneller dan je denkt Welkom noeky.. Wauw, wat een hoop eitjes!! Hoop dat mijn volgende donor er ook meer dan 2 heeft!! Duim voor je dat het dit jaar nog kan, maar houd er rekening mee dat t volgens jaar is, valt t tijd mee Ik ga vandaag dr. R. Even bellen en overleggen hoe we nu verder gaan. Woensdag eventjes mijn hart gelucht bij de man achter de balie! Hij vroeg of dat wij het overige sperma naar de bank wilde doen .. Tuurlijk willen we dat!! We hadden nog maar 12 rietjes voor de bank terwijl we 2 gezinnen hebben ingevuld, dan gaan ze van 40! Rietjes uit.. Onze vraag was gelijk waarom ze voor spermadonoren wel rekening houden met meerdere kinderen per stel maar voor gezinnen die eitjes krijgen niet. Wij hebben duidelijk aangegeven dat als alles mocht lukken wij graag 2 kindjes zouden willen, maar daar houden ze met een eiceldonor zoeken geen rekening mee.. Nu snap ik dat bij eitjes minder makkelijk een 2e x gedoneerd word.. Maar kunnen jullie ook aangeven voor hoeveel gezinnen jullie willen doneren? En als dat dus maar 2 eitjes zijn, die verdeeld worden over de 2 stellen? Groetjes Lieke
Hallo allemaal, Ik ben al eventjes een stille meelezer, maar het lijkt mij gezellig om zo af en toe mee te kletsen hier. Ook ik heb besloten om alleen voor een kindje te gaan. Momenteel ben ik nog bezig met de laatste gesprekken en als er op tijd een donor gevonden wordt voor mij kan ik wrs in januari gaan starten met de deal-ivf. Van mijn eitjes opbrengst gaat de helft naar 1 vrouw toe, ik vind dit voor mijzelf een fijn idee en zo heeft de ontvangster meer eitjes en dus kansen op bevruchtingen. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen Groetjes!
welkom nursje! zou fijn zijn als je in januari kan beginnen! wij doen achteraf eitjes afstaan omdat wij eerst een kind van onszelf willen maar t word dan na de eerste een punctie of ook een deal-ivf. wij hebben nog niet hoeven aangeven aan hoeveel vrouwen we willen doneren 1 of 2. maar denk dat wij 1 gaan doen omdat ze dan idd meer eitjes hebben voor een stel ons maakt het ook niet uit wat voor stel of een alleenstaande. wij zijn nu aan het wachten op een donor maar dat telefoontje komt vanzelf wel een keer in feb. verwachten we. al hebben we niet zo moeilijke donor match.
@Noeky Het zou kunnen dat wij jou hebben geholpen, maar denk het niet want ze hebben ons gezegd dat zaad altijd eerst 3 maanden apart gehouden wordt. @Noeky en Denanja Mochten jullie een wensenlijst invullen hoe de donor er uit moest zien?? @Iefje en Lieke mochten jullie invullen hoe dhe eiceldonor eruit moest zien en hoe ze qua karakter moest zijn of hebben jullie in moeten vullen hoe jij eruitziet en welk karakter je hebt? Ik heb het idee dat wij alleen maar alles over mijn man hebben ingevuld....en dat ik een eicel van een donor heb gekregen die op dat moment beschikbaar was (misschien lijkt deze totaal niet op mij) is dat zo, weten jullie dat? Spannend hoor!
Ik heb niets ingevuld.. Hun hebben mijn uiterlijke kenmerken ingevuld.. Wel heeft mijn man een hoop papieren in moeten vullen, voor evt opvragen van de donorkinderen. Ze hebben ons verteld dat ze zelf kijken naar overeenkomsten. Als er veel eiceldonoren zijn is er veel keus en vast wel 1 die beetje dezelfde kenmerken heeft.. Ze zorgen sowieso dat huidskleur klopt.. Daarna evt postuur, haar en ogen.. Hoop dus natuurlijk op een blonde vrouw, met normaal tot zwaar postuur en lichte ogen hihi.. Vertellen jullie je kind later dat het van een donor is?
@lavendel. bij ons hebben ze gekeken naar ons uiterlijk alleen. allebij onze uiterlijken hebben ze genomen omdat het 2de kindje misschien met mn vriendin dr eitje gebeurt. nou is dat bij ons ook niet veel verschil ik heb lichtbruin en zij donkerbruin haar alleen onze ogen verschillen wel. wat wij meegekregen hebben is dat ze dus alleen onze haarkleur en ogen kleuren hebben opgeschreven. we mochten nog meer wensen doorgeven maar dat konden ze dan niet garanderen maar wij hebben verder geen wensen. t lijkt mij dat ze idd een eitje dat op jou lijkt of iig overeenkomsten heeft met jou nemen. ik weet niet of ze veel eitjes hebben natuurlijk maar anders lijkt t me wel handig iig dat ze dat doen.
hmmz lieke ik zie aardig wat overeenkomsten met jou vraag haha alleen heb ik donkerblond haar maja ik doneer na ons eerste kindje. ennuh ja wij vertellen het wel maja bij ons is het duidelijk he met 2 vrouwen dus we zullen daar altijd open over zijn. de wederkerigheid hangen we niet aan de grote klok, onze gezinnen zullen dat misschien te horen krijgen maar verder niet ofzo. bij jullie zit dat natuurlijk anders dus ben ook wel benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken