Hihi grappig.. Heb al een eitje gehad, en hoop binnenkort de 2e lading te krijgen, dus denk dat ik geen eitjes van jou zal ontvangen.. Misschien iemand al wel zaad van mijn man... Donker bruin haar, lichte ogen, normaal postuur....... Zou toh grappig zijn als we er achter komen..
We hadden bij het gesprek met de psych aangegeven dat we open zouden zijn over het feit dat hij/zij van een donor zou zijn, maar nu puntje bij paaltje komt gaan we het eerst onder ons houden, het kindje zou als het nog aardig jong is, zelf met verwarrende gevoelens kunnen komen te zitten en als ze op school zitten zijn kinderen onder elkaar ook hard, dus dat willen we behoeden. Lieke, weet je al hoeveel eitjes je dit keer gaat krijgen? In ieder geval 2 toch? Ik heb me ook al laten vertellen dat ze bij de ei donor match vooral naar het uiterlijk kijken van de toekomstige vader omdat een kind meestal het meest weg zal hebben van de vader (zou toch raar zijn) Mijn man heeft nl een heel ander postuur en uiterlijk dan ik (ben zelf heel slank) en hij is een stuk donkerder dan ik.. Ach, we zullen zien..
@Lieke Ik moest van te voren invullen of ik aan 1 of 2 mensen wilde doneren. Ze hebben mij toen uitgelegd dat ze wel rekening houden met het aantal eitjes dat je hebt, dus dat er bijvoorbeeld ook genoeg voor jezelf over blijft en dat er ook genoeg is voor de ander. @Lavendel Ik mocht niet echt een wensenlijst invullen helaas. Ik vond zelf dat het nogal kort was. Kleur ogen, kleur haar en lengte en gewicht moest ik doorgeven. Heb hierbij voor m'n eigen uiterlijke kenmerken gekozen. Verder kon er nog wat ingevuld worden bij overige opmerkingen. De vragenlijst voor mij als eiceldonor was echter heel uitgebreid. Ik moest veel invullen.
@nursje Spannend! We zitten in hetzelfde schuitje! Mag ik vragen hoe oud je bent? Hoe reageerde je omgeving op je keuze?
Ik moet nog alles even bij lezen. Hier was gisteren de ovulatietest positief. Dus ik denk dat het wel een ei is. Gisteren dus super gezellig gemaakt. Vanavond ook nog maar een keer. En hopen op een spontaan wonder!
Leintje, oh wat goed zeg! Toch nog een mooie eigen cyclus! Zou fantastisch zijn als het nu raak is! @hier: temp is omhoog heb dit keer maar weinig van mn eisprong gemerkt Minder slijm dan normaal en als mn ei geweest is, krijg ik altijd direct weer dikkig wit slijm. En dat heb ik nu ook (nog) niet echt.. Verder ook weinig eipijn gehad.. Als alles maar goed gegaan is, maar die pijn mis ik niet zo vorige eisprongen waren echt geen pretje. 28 nov is mn nod, maar wil tot 31 dec wachten met testen als ik nog niet ongi ben zou een mooie afsluiter van het jaar zijn!
@Flora kun jij echt zo lang wachten??? Zou ik nooit halen. DUIMEN DUIMEN DUIMEN Is vervelend als je altijd pijn hebt en dan die ene keer niet denk je meteen dat iets mis is. Maar het is NIET mis !! POSITIEF !!!! Het is je gegund liefs
Ik heb al een eeuwigheid niet meer getest. Heb steeds netjes tot mn nod gewacht. En dus ook steeds ongi geworden. Dus eerst mn nod maar eens zonder bloed voorbij zien te komen
@Noeky. Ik ben 26 jaar! En mijn omgeving, tot nu toe alleen maar razend enthousiast! Ik heb gelukkig nog geen negatieve reacties gekregen, maar die heb ik wel ingecalculeerd hoor!! En jouw omgeving? Helaas is mijn werk erg onzeker en zal mijn contract wrs niet verlengd worden per 1 juli. Erg jammer, maar heb besloten tóch door te gaan met dit traject! Jij had al deal-ivf gedaan hè? Voor iedereen hier duim ik hard voor een mooi uiteinde van dit jaar! Ik wacht vol smart op een donormatch!
@nursje Goed om te horen dat je zoveel positieve reacties hebt gehad! Ik tot nu toe ook. Ik verwacht wel dat mensen die iets verder van me af staan het niet allemaal zullen begrijpen. Zie ik dan wel weer. Het is mijn keuze en ik ben blij dat ik steun heb in mijn directe omgeving. Balen van je baan joh! Werk je in een sector waar makkelijk iets nieuws in is te vinden? Knap dat je het je droom niet in de weg laat staan! Ik hoop dat je snel een donormatch krijgt! Ik heb inderdaad al m'n punctie gehad. Ik hoop volgende week m'n terugplaatsing.
Als je zwanger wilt worden moet je spruitjes eten hmmm zal dat echt helpen? Mijn Schoonouders eten om de twee dagen spruiten..... hahahaha
Welkom nursje! Jij ook veel succes! Leintje: wat goed een eigen eisprong! Dus nu ook weer spannend of het gelukt is: Flora: ik heb alleen een pijnlijke eisprong bij 2 eitjes, en vaker rechts dan links. Aan de rechter kant zitten meer zenuwen. Ik weet niet waar jij ei zat? Bij 1 ei voel ik het ook niet altijd. En hoe gaat het verder met iedereen? Hier weer wat menstruatie krampen, dus waarschijnlijk is het weer niet gelukt Ben best wel teleurgesteld want ik dacht een innesteling te hebben gevoeld. Maar ook geen bloeding dus waarschijnlijk was het iets anders. Als ik vrijdag of zaterdag ongesteld wordt en ik moet cd3 spuiten zit ik op 30 dec de eerste fm. Maar dan wacht ik tot na de feestdagen en ga ik wel 3 januari.
Ha dames Welkom aan de nieuwe dames. Lieve meiden wat gebeurd er toch veel. Zet hem op dames toi toi toi xxxx knuffels
@mnr wat balen zeg!!! dan maar hopen dat 2014 mooi start voor jou. en voor diegene die dec niet zwanger raken ook natuurlijk! zijn er nog meiden die deze week naar gg moeten of een spannende week hebben? houd het allemaal niet meer zo goed bij zoveel namen en behandelingen
@ denanja ik moet woensdag middag naar GG, Duphaston heeft niet aangeslagen dus nu ff controle echo en dan denk ik meteen beginnen met Fostimon spuiten. zal het wel zien, dit jaar IUI denk ik niet meer, maar dan in Januari !
@mnr: nu had ik maar 1 eitje, en aan de linkerkant! Dus dat verklaart wellicht waarom ik er nu niet zoveel van gevoeld heb. Rechts is mijn dominante eierstok, deze keer dus weer eens aan de andere kant. Eerst voelde ik t sowieso nooit, pas vanaf ik ook pregnyl ben gaan gebruiken ben ik het gaan voelen. Nog even hoop blijven houden door! Innesteling hoeft niet altijd met bloed gepaard te gaan. @engeltje: spannend hoor! Hopelijk mogen jullie weer beginnen. @hier: temp stijgt mooi door, altijd fijn om dubbele bevestiging gehad dat mn eitje is gesprongen Nu braaf wachten tot mn nod pff hopelijk gaat de tijd een beetje snel voorbij!
ow jammer engeltje dat het niet deze maand meer word. maar dan met goede moed op naar januari flora wat spannend bij jou zeg! snap dat je wilt dat de tijd snel gaat, meestal gaat dat ook wel in december met al de feestdagen dus dat scheeld . ik voel echt nooit mn eisprong dus wil vanaf volgende maand ff gaan testen. heb wel 1 dag dat ik extreem veel afscheiding heb dus dat zal er wel mee te maken hebben. weet alleen niet of dat de dag ervoor/erna of dezelfde dag is als de eisprong zelf. iemand hier heeft daar vast wel ervaring mee ? mnr dat zou echt balen zijn zeg ik hoop nog ff dat je niet ongesteld word hoor! wie weet!