Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr: wij duimen allemaal voor je. ;) Ik had ook nooit een innestelingsbloeding of beetje bloedverlies, bij Celine niet en nu bij de mk ook niet, dus het hoef echt niet.

Flora: ook bij jouw word heel sterk geduimd. ;)

denanja: Ik heb dat ook vaker met die afscheiding maar heb ook geen idee wanneer precies dit is. Trouwens voel ik mijn eisprong tot nu toe ook niet. dus kan je hiermee niet helpen.

hier: het komt nu echt op die ene maand niet meer aan wij kijken gewoon positief in het nieuwe jaar in.
    Vandaag heb ik een Wensballon gekocht eens kijken of die wat wil helpen. Ovulatietest heb ik vandaag ook gekocht en gedaan was helemaal negatief dus ik weet nu niet wat die steken en trekjes zijn die ik heb. Woensdag komt wel.
    Wij zalen het wel zien POSITIEF blijven :)

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Dat kan wel niet, ik lus geen chocolade en had toch kanker!

3. mnr

mnr Niet meer actief

Engeltje: bloed hoeft ook zeker niet, maar ik had het wel bij mn dochter dus voor mij hoort dat er bij :)
    Maar ik weet dat het niet zo hoeft te zijn.

4. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Mnr: Dus niet zo negatief. Het komt wel goed !!!

5. mnr

mnr Niet meer actief

Engeltje: ik doe niet negatief. Ik heb alleen verteld dat ik sinds vandaag ongi krampen heb en dat dus deze ronde waarschijnlijk mislukt is. Daar mag ik toch wel teleurgesteld over zijn lijkt me.

6. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Mnr: zo bedoelde ik dit ook niet, sorry als dit zo is overgekomen. Ik weet zelf wie het is als je zwanger wilt worden en iedereen om je heen word het en je hebt het gevoel dat het weer niet is gelukt. Maar je moet niet zo negatief denken ook als je nu die krampen hebt. Je had ook geschreven dat je de laatste keer iets gripperig was misschien is het daarom ook niet gelukt. ik meen alleen ook als je het nog niet weet nog altijd positief denken.

Geloof mij ik weet wie jij je voelt en bij mij komt vaak die klap van hoezo altijd ik hoezo kan niet eens iemand anders iets hebben en niet ik alweer en dat heeft bij mij niet alleen met het zwanger worden te doen.

Ik hoop je neemt mijn excuses aan het was niet zo bedoeld.

Misschien komt het ook zo over daar ik niet perfect Nederlands kan en daardoor fouten in heb.

7. mnr

mnr Niet meer actief

Het geeft verder niks hoor! :)

Het is soms ook moeilijk, en oneerlijk verdeeld.

Hopelijk wordt 2014 voor ons allen een zwanger jaar!

8. Noeky

Noeky Lid

11 dec 2013
    35
    0
    0
    @denanja Ik moet vrijdag weer :)

9. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Net bij het gg geweest en een echo gehad er was een follikel en die was 15mm. Morgen ochtend nog een fostimon spuiten. Donderdag 8 uur pregnyl en vrijdag avond 17:30 iui en dan 5-1 nod en mag dan testen. Het zaad van manlief is ingevroren en er een test mee gedaan...het was goed dus als iui niet lukt dan mogen we in jan voor icsi 2 gaan. Ik laat jullie vrijdag weten hoe het gegaan is xxx

10. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend flower! Heel veel succes!

11. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Thanx meis :)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @flower: wouw spannend meis! Hopelijk is de icsi niet meer nodig;)

@mnr: hoe is het met jou? Wanneer was je nod ook alweer?

@hier: dit keer helemaal geen kwaaltjes van de pregnyl. Heerlijk ;) hopelijk blijft het zo. Verder weinig gevoel.. Denk dat ik me er tegenwoordig wat meer voor afsluit. Ik wil niet te positief zijn, omdat ik dan bang ben voor teleurstelling. We wachten maar gewoon af..

13. Noeky

Noeky Lid

11 dec 2013
    35
    0
    0
    @flower Heel veel succes!

14. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Heel veel succes flower !!!

Wij duimen !!!

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Flora: helemaal super toch dat je geen kwaaltjes hebt, en het komt wel goed, zoals mnr iets eerder heeft geschreven wij hopen dat 2014 voor ons alle een zwanger jaar word!!! :D:D;)

16. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Thanx lieve dames!!!

@flora sorry ben ff kwijt wat je behandeling was en wanneer je nod is :s

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    succes flower! we duimen!!!

18. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Net terug uit GG ik mag vanavond beginnen met 150 Fostimon spuiten en op 27-12 terug voor een echo om te kijken hoe ver wij dan zijn, kan dit jaar nog of begin 2014 de eerste IUI !!!! :D

Ja da gaan wij voor !!!:):D:D

Sorry maar ik ben er helemaal blij.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wat fijn!!!! Hopelijk nog dit jaar beginnen dus, super :)

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @engeltje: super fijn! Weer nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hopelijk het jaar beginnen met een mooie positieve test:D

@flower: ik doe ovulatie-inductie, we klussen zelf. Mn nod is 28 dec, nog 10 daagjes ;)

Deel Deze Pagina