Flora: ja, er hing nu een papier waar het op stond. Gelukkig blijven ze rond de feestdagen wel open. Ik hoor van heel veel hier op het forum dat andere klinieken/ziekenhuizen dan een paar weken dicht gaan. C: heel veel succes!!
Hoi meiden, Klopt het dat Geertgen een samenwrking heeft met Düsseldorf en merk je daar wat van? Groetjes, Lola
Dank jullie wel. Was ff stress of we op tijd konden zijn. Vriend stond al meteen in de file vanuit het werk. Maar toch gered. Nu aan t wachten. Valt mee met de spanning.
Zo zit er al op. Moesten iets langer wachten. Maar viel erg mee. Zou het zo weer keer doen als het nodig is. Nu wachten totdat ze komen vertellen hoeveel eitjes het zijn.
Zonder wederkerigheid kun je wel behandeld worden, maar mag je geen gebruik maken van de zaadbank van het Geertgen. Je zult dan dus je eigen donorzaad moeten regelen (Denemarken of Duitsland, of een kennis/vriend/familielid). Een anonieme donor is inderdaad niet mogelijk, dat is niet toegestaan in Nederland (en in de omliggende landen ook niet). @Lola; Klopt meissie, maar het effect daarvan is te verwaarlozen hoor. Je merkt daar niets van en ze maken ook geen gebruik van alle extra's die Düsseldorf biedt.
Er zijn uitzonderingen op de wederkerigheid. Hier kon het niet door erfelijke ziekte. En werd toch gelijk geholpen, zonder wachtlijst. Zijn op weg naar huis. Hebben 21 eitjes gevonden. Morgenmiddag hoor ik hoeveel er daarvan bevrucht zijn.
Das goed nieuws! 21 eitjes is veel Nu hopen dat ze ook veel daarvan kunnen bevruchten. Hoor je morgen dan ook wanneer je de tp hebt?
Waarschijnlijk hoor ik morgen nog niet wanneer de tp is. Ligt eraan hoe ze zich ontwikkelen. Uiterlijk zaterdag is de tp.
thnx voor je antwoord we weten idd dat helemaal anoniem niet kan bedoelde ook gewoon via de spermabank, geen bekende donor. ben benieuwd donderdag naar her gesprek hebben er iig zin in .
@calimero: gaan ze bij alle eitjes kijken hoe ze doorgroeien? Of gaan er ook een paar vrijwel direct de vriezer in? @denanja: succes donderdag!! Hopelijk kunnen jullie snel starten.
@ flora01, ik weet niet wanneer ze precies ingevroren worden. Is wel een goeie om morgen te vragen. Verder gaat het hier wel goed. Ze hebben wel advies gegeven om echt rustig aan t doen ivm toch behoorlijk aantal eitjes. Dus lig maar lekker op de bank. Oh en als we idd een tp gaan krijgen, mogen we 5 december testen. Hopen op een mooi sint cadeautje dus.
@calimero: dat zou een fantastisch zijn! Een mooier cadeau kun je niet wensen. 21 is idd volgens mij ook erg veel! Lekker rustig aan doen en veel drinken. Ben je morgen ook nog vrij? Wat voor werk doen jullie allemaal eigenlijk?
Ben de hele week vrij, dus kan het ook rustig aan doen. Vriend en ik zijn beide verpleegkundige. Hij in de psychiatrie en ik werk inmiddels op een zorgcentrale, maar heb altijd met gehandicapten gewerkt. Wat voor werk doe jij? Ben ook wel benieuwd naar jullie leeftijden.
Leuk!! Ik ben vorige week 25 geworden, ml is 29 ik ben maatschappelijk werker en ml technisch tekenaar.
Wow, calimero! Wat een goede oogst! Ik hoop dat er heel veel bruikbaar zijn en dat er veel bevrucht mogen worden. Gelukkig viel de punctie mee. Doe lekker rustig aan. Ik hoop dat je weinig na pijn heb. Ik hoop dat je 5 december een leuk cadeautje krijg.
Ik ben vorige maand 30 geworden, mijn man is 41. En wij varen allebei op ons binnenvaartschip door Europa.
Ohhjaa, bijna donderdag!! Nog niet stiekem getest? Leintje, jij zaterdag toch? @hier: zometeen bloed prikken voor mn schildklier. Ik heb hashimoto.. Vorige keer zat ik na ruim een jaar eindelijk op een goede waarde, en na 6 weken nog steeds. Nu is de laatste keer prikken 3mnd geleden geweest. Dus ben erg benieuwd of het nu nog steeds goed is.. Maandag krijg ik de uitslag van de internist.