@ Noeky ik hoop het ook. Ik ben er 2 keer met OI zwanger geweest (Celine en een MK) en alle 2 keer naar 5 pogingen. Nu hoop ik wel dat het iets vlotter gaat met IUI. Mijn Man is 10 dage van zijn werk weg en 4 dagen thuis daar kun je het net zoo vaak gezellig maken. Het meest ligt ook aan mij, daardoor dat ik niet van alleen ongesteld woord dus wij hopen en duimen !!
Gister weer geweest. Had een fijne arts die direct voorstelde om niet 300 fostimon te spuiten, maar 225! Doordat ik zo jong ben verwacht hij dat ik goed te stimuleren ben, maar met 300 wou het weleens veel te veel kunnen zijn. Hij zei letterlijk dat ze heel blij zijn met 20-30 eitjes tijdens een deal-ivf, maar ook heel blij zijn als het er 10-20 zijn. Ik voel me erg fijn bij deze beslissing en heb het gevoel dat deze arts probeert te voorkomen dat ik meer dan vol zit met follikels. Hij zei dat dat voor mij ook absoluut niet fijn zou zijn en de punctie werd er ook niet fijner van! Ik moet een dezer dagen ongesteld worden, alleen zit in nog een beetje met de winterstop van Düsseldorf in mijn maag... Die duurt tot 8 januari en volgens de verpleegkundige kan ik vanaf 1 januari starten, dan heb ik geen last meer van de sluiting. Maas ja, wat nou als ik morgen ongesteld word?? Ik heb gezegd dat ik dan even contact op zou nemen over wat te doen. Misschien beginnen met minder fostimon? Een dag later beginnen? Nou ik hoop gewoon maar dat ik oudjaarsdag ongesteld word...
Hey Nursje, hoe laat ben je geweest? Ik had om 11.40 uur de afspraak was wel al bijna een uur vroeger daar. Ik moet 1,5 uur rijden en vrijdag was het bij ons zo veel storm dan ben ik vroeger los. Ik begrijp het ff niet, je bent toch in GG wat heeft GG met de winterstop van Düsseldorf te doen?
Sorry, heb nog niet terug gelezen. De laatste dagen heel druk geweest met de verbouwing hier 7 januari wordt de nieuwe keuken gezet! Dus vrijdag zijn we begonnen met slopen en leidingwerk verleggen ed. Pff wat een bende hier zeg. Maaaar we krijgen er wat moois voor terug Verder ben ik vandaag weer ongi geworden blehhh... Vertrouwen is echt ff helemaal tot het nulpunt gezakt.. Dinsdag weer beginnen met spuiten en 6 of 7 januari de eerste fm. Liefst 6 jan, dat komt beter uit ivm de keuken, morgen even bellen voor een afspraak
Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 200eh Gonal-F, 8e ronde MMM Afspraken: 3 januari FM Nod: nog onbekend Leintje => Afspraken: Nod: Engeltje1972 => 41 jaar, IUI met Fostimon 150 eh Afspraken: 28 dec IUI gehad Nod: 13 januari Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: januari weer ICSI Nod: 5 januari Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal Afspraken: 6 januari eerste FM Nod: nog onbekend Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend xDanielle => 23 jaar, behandeling nog onbekend, 23e ronde Afspraken: 9 januari om 11:00u intake Nod: 16 januari Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: 2 januari -> startdatum Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: janurari terugplaatsing Nod: nog onbekend Zwanger! Iefje Lavendel
Ahhh balen zeg flora!snap dat t vertrouwen nu ffweg is. Maar hopelijk kan jet nieuwe jaar weer met goede moed beginnen,en met een nieuwe keuken
@nursje: fijn dat er goed is meegedacht! 300 eh fostimon is ook erg veel om mee te beginnen. Ze kunnen beter wat lager starten, zodat je nog kan ophogen, dan meteen veel te veel eitjes krijgen. Ik had met 75eh al 5 eitjes, dus te veel voor mij ivm ovulatie-inductie. Als je nu nog niet ongi bent, dan komt het wel goed hoor. Je hebt vaak toch wel minimaal 8 dagen nodig om te stimuleren. Als je eerder ongi wordt, dan kun je idd altijd nog 1 of 2 dagen later beginnen met spuiten. @engeltje: wow super! Je eitje is snel gegroeid dus!! GG werkt samen met Dusseldorf, vandaar dat je daar ook mee te maken hebt. GG mag zelf geen bevruchtingen doen namelijk.
Balen flora! Had je nu wel een langere lf? Hier: vandaag niet fit. Hoofdpijn, moe, misselijk, koud en dan weer warm. Volgens mij komt het van het spuiten. Ik wil vrijdag vragen of het niet handig is om wat meer onderzoeken te doen.
Aah daardoor ook de winterpauze met cryo ivf bij GG in het lab. Nu begrijp ik het. @ Flora: ja ik had het grootste van 16.8 en dan meteen de pregnyl gekregen vrijdag om 12 uur middags, 9.10 op zaterdag moest manlief zaad afgeven en om 10.10 uur was de IUI met 34.3 miljoen zwemmers. Gisteren avond had ik nog een Ovulatietest gedaan en die streep was echt echt donker dus ook nog eens geklust voor de zekerheid. Vandaag voel ik nu weer van alles in mijn buik, maar ja als je oplet ..... misschien is dat iedereen maand zo maar ik registreer het niet en nu wel, hahahaha. Je hebt toch niet zo ver naar GG dus als je geen afspraak krijgt op 6-1 haal je dat zeker wel.
Vervelend flora, ongesteld!! Ook ik ben vandaag ongesteld geworden, maar pas sinds een uurtje echt wat helderrood (en krampen ). Heb geertgen gelijk maar even gemaild of ik morgenavond mag gaan starten. Denk zelf van wel. Ik vind het wel reuze spannend hoor!! Heb er veel zin in, maar soms slaan alle twijfels gewoon ineens toe en zie ik alle beren weer op de weg! @engeltje, ik had om 11.10 de afspraak en zat ruim een uur later weer in de auto. Succes met het wachten!!
@ Nursje Dan moet ik jouw gezien hebben en jij mij. Ik was alleen en zat aan de kant van de speelhoek op een stoel, ben echt flink dus jij hebt mij zeker gezien. Naar mijn FM zat ik voren op een stoel aan de ingang.
Lieve Engeltje, Pfffff dat klingt wel super 34,3 milj zwemmers....kom ik aan met mn 3 milj en 87 procent beweegelijkheid....pfff. Over n week mag ik testen...gister erg last van buik, rug en uitstraal in benen gehad...ik denk ern virusje want vandaag was t weer weg. Ik heb totaal gern kwaaltjes en als ik dan na jou resultaten kijk met in mn achterhoofdt mijn resultaatvan manlief zakt de moed in mn schienen :'( maar we zullen zien xxxx
@ flower, bij ons ben ik het probleem. Ik had 21 jaar terug had ik schildklierkanker en nog nooit een regelmatige ongi. Met de eerste OI behandeling ben ik naar 5 pogingen zwanger geweest (Celine 2011 ) de tweede keer ook bij 5 pogingen (MK aug. 2013). Wat nog slecht is bij ons is dat manlief van het werk 10 dage weg is en 4 dage thuis, in Rusland, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Noorwegen dus hij kan niet ff naar huis om te klussen. Ik denk echt dat dit het grotste handicap was. Nu hebben wij wel 1 keer zaad ingevroren dat als hij er niet is en gisteren had hij nog vakantie Dus wij hopen dat het snel nog een gaat lukken. Ik woord ook niet jonger
@engeltje, kan heel goed dat ik je heb gezien, maar ik heb eerlijk gezegd niet goed opgelet! Ik was gezellig met mijn moeder
Ha meis, Zo das niet niks...en dan idd wel erg vervelend dat manlief zolang weg is iedere keer. Idd dan is t bbij jullie idd een iui eel merr kans....ik nog n week op wa htbankje en hoop stiekum dat ik toch echt wel een posi test zal hebben over n weekje...maar we wachten maar ff. Suc6 meis xxxx
@mnr: jaa heb mn normale lf weer terug, 15 dagen. Prima dus. Vervelend dat je je zo voelt Na 7 mislukte rondes lijkt t me niet verkeerd om naar verdere onderzoeken te vragen! @nursje: als het na 18:00u pas goed is doorgezet, dan tel je de volgende dag vaak pas als cd 1. @engeltje: super! Nu weer op de wachtbank spannend! Overigens zijn ovutesten na pregnyl altijd positief, dus dat is niet betrouwbaar Goed dat je zelf ook nog hebt geklust voor de zekerheid! Extra zwemmers kan nooit geen kwaad
Hoe gaan jullie om met mensen in de omgeving (vooral directe) die zwanger worden? Wij hebben t erg moeilijk met de broer en vrouw van mijn man, die zijn nu 4 maanden zwanger en helemaal happy (logisch!!) maar ik kan t ff allemaal niet meer aan .. Zijn toestraks uit eten geweest met schoon ouwelui en t gaat alleen maar over kinderen, zwangerschap, papa en mama worden , wel of geen kdv en oppas in de toekomst etc etc etc..... Ze hebben zelf 2x iui moeten doen, dus hebben wel een beetje een idee hoe wij ons voelen en houden opzich met foto's enz laten zien wel rekening met ons maar wij willen hun geluk niet in de weg staan.. Moeilijk moeilijk!! Heb deze week m'n vruchtbare week en ben ineens begonnen met bloeden, wel is waar bruin/zwart maar vind het toch vreemd! Morgen even bellen, ook om te vrGen of ik een afspraak kan maken voor een baarmoeder onderzoek, hoop dat ze dat ook in gg zelf doen..