Flora: dat is in ieder geval wel fijn dat je nu een langere lf hebt. Maar ongesteld zijn is natuurlijk echt niet leuk. Ook voor jou dan op naar een mooi en vruchtbaar 2014 Lieke: heel herkenbaar. Mijn zwager en schoonzus hebben sinds een paar maanden een baby. Ze heeft de hele zwangerschap alleen maar lopen klagen want ze kon niet drinken met feestjes. En ze zei ook dat ze het prima had gevonden om met zn 2 te blijven maar mn zwager wilde graag. Ik vind het ook moeilijk. Elke keer bij mn schoonouders wordt ik er mee geconfronteerd. Voelde me vanavond gelukkig weer een stuk beter. Hopelijk morgen weer een betere dag.
@lieke, inderdaad herkenbaar. Al heb ik zelf niet echt dat ik er ongelukkig van word. Bij ons in de omgeving is ook een groot gedeelte net mama geworden, of op dit moment zwanger. Ben superblij voor ze, alleen je denkt wel; waarom moet het bij ons zo lang duren (en wij zijn twee vrouwen, dus kunnen ook niet proberen met klussen). Het enige wat ik wel erg vind, is dat er ook mensen bij zijn die dan uiteindelijk zwanger zijn (waar ze vantevoren heel erg naar verlangen) en dat ze dan overal over "zeuren". Over dat ze hun buik al zo dik vinden (niet op n positieve manier), over andere ongemakkelijkheden van de zwangerschap. Maarja wat doe je er aan. Iedereen is anders.
Vanochtend weer afspraak gemaakt voor de eerste fm. 6 januari bij dr. Wissman. Is die fijn? De telefoniste had al gezegd dat hij vaak uitloopt, dus dat we daar rekening mee moesten houden! 6 januari komen ze namelijk ook de keuken leveren, maar dat is pas tussen 14:00u en 17:00u, dat moeten we wel halen lijkt me
Flora: Ik dacht ik had iets gelezen van pregnyl en positieve Ovulatietest was niet zeker daar dit al een lange tijd geleden was. maar is niet erg bij Action zijn deze zo goedkoop daar komt het op een niet aan. Ja en mijn man vond het toch prettiger als achteraf te zeggen wij hadden geen plezier als het kleintje is gemaakt hahahaha
Ik moet om 11:00u. We wonen gelukkig in de buurt, dus zijn zo weer thuis als het nodig is. Engeltje, haha idd, nu in elk geval toch een leuk pleziertje gehad
Gister begonnen met fostimon spuiten, het ging goed! Gek dat het nu écht begonnen is! Hadden jullie veel last van bijwerkingen?
Lieve lieve schatten, Vooraf aan de avond waar we het nieuwe jaar in gaan luiden. Wil ik jullie graag nog wat toe wensen. Dat het een mega mooi en bijzonder jaar mag worden. Me vele leuke gebeurtenissen zoals zwanger raken, fijne mooie zwangerschapoen, mooie gezonde kindjes te wereld komen, brouloften, verjaardagen, verbouwingen en verhuizingen, mooie momenten en herrinneringen maken met vrienden en familie. Dat het een jaar mag worden met fantastische hoogtepunten, een jaar met een gouden randje!!! Ik wens het jullie allemaal toe...samen bleven en typen we leuke en minder gebeurtenissen/verhalen. Gebeurtenissn/verhalen met een lach en een traan!!! Jullie helpen me weer om de kracht te vinden...de kracht om door deze onzekere periode te gaan van iui tot icsi en terug na iui, van hoogte punten tot diepte punten!!! Dames knal het evt nare 2013 maar goed uit en op na het mooie en bijzondere 2014!!! Dat het ons allen een top jaar mag brengen!!!! Xxxxx knuffels heel veel liefs
Ikhad het niet beter kunnen zeggen flower!! hjer de appelbeignets al binnen en ga zo oliebollen bakken . iedereen eenleuke avond/nacht en tot volgend jaar ps voorzichtig met vuurwerk
@ flower idd goed geschreven en precies goed. i.v.m. het vuurwerk wil ik alleen iedereen eraan herinneren voorzichtig te zijn met mens en dier. Van ons dus ook een hele goede en fijne jaarwisseling, tot volgend jaar een heel vruchtbaar jaar voor ons allemaal !!
Lieve dames, Op de valreep heb ik ff jullie advies en tips nodig!!! Ik heb 20-12 mn iui gehad, op 19-12 pregnyl, nu moest ik van de gyn om innesteling te bevoordereb op 25-12 nog een pregnyl spuiten (briden spuiten waren met 5000eh). Via de gyn zou ik op 5-1 mogen testen maar is dit niet te vroeg na pregnyl? Ik ben zo suf geweest om niet voor de 2e spuit een test te doen om te kijken of mn pregnyl uit mn systeem is...maarja zo stom ik was t gewoin vergeten. Wie weet wanneer ik dan t beste kan testen mocht msniet door komen ivm betrouwbaarheid? Xxxx
@flower: je kunt dan idd gewoon testen. Spannend meis! @iedereen: een hele fijne jaarwisseling en op naar een vruchtbaar 2014!!
Thanx Floara en mnr, Gg zei dat ik dus 5-1 kan testen maar in de loop van mn testdag wordt ik altijd ongi dus ik wacht die dag af en test evt 6-1. Xxx de beste wensen allemaal!!!!
Allemaal een heel goed nieuwjaar gewenst! Dat er maar vele mooie herinneringen gemaakt mogen worden en dat we allemaal een beetje geluk mogen hebben
Allemaal een heel mooi en voorspoedig 2014! En dat we allemaal een wonder mogen beleven dit jaar! Ik heb een tijdje niet veel geschreven, omdat ik even niet aan de hormonen zat. Het beviel me even om er niet erg mee bezig te zijn. Maar vandaag ben ben ik weer met Gonal F begonnen. En hoop dat het snel aan slaat. Zodat ik snel weer voor een ivf kan gaan. Ik hoop deze maand. De vorige keer had ik met 18 dagen 150E 7 follikels. Dus ik hoop dat het nu ook zo snel gaat. Ik zal vandaag de rest eens bij lezen. Liefs leintje
Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 200eh Gonal-F, 8e ronde MMM Afspraken: 3 januari FM Nod: nog onbekend Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F Afspraken:9 januari FM Nod: Engeltje1972 => 41 jaar, IUI met Fostimon 150 eh Afspraken: 28 dec IUI gehad Nod: 13 januari Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: januari weer ICSI Nod: 5 januari Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal Afspraken: 6 januari eerste FM Nod: nog onbekend Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend xDanielle => 23 jaar, behandeling nog onbekend, 23e ronde Afspraken: 9 januari om 11:00u intake Nod: 16 januari Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: 2 januari -> startdatum Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: janurari terugplaatsing Nod: nog onbekend Zwanger! Iefje Lavendel __________________
Allereerst iedereen een heel gelukkig nieuwjaar en dat alle wensen maar uit mogen komen!! Vandaag voor uitgangsecho geweest, na 3 dagen 225 fostimon spuiten. Rechts zaten er een stuk of 10 en links 4-5. Dokter was tevreden en ik ook! Zo door gaan en zondag cetrotide erbij gaan spuiten en maandag terug voor de volgende echo! Ben heel benieuwd hoe het verder allemaal gaat groeien en of er kans is op een verse tp!