Leintje: spannend dat je weer begonnen bent! Wanneer is je eerste fm? Nursje: die groeien snel zeg! Ook spannend voor jou de komende tijd! Hier: dacht dat ik last had van bijwerkingen maar oudejaarsdag en gisteren ook ineens koorts erbij dus waarschijnlijk griep denk ik. Komt wel erg rot uit nu!
Een vraagje............. Ik had op Zaterdag 28-12 mijn eerste IUI, op Zondag had ik een trekken op hoogde eileider of eierstok aan de linker kant, Maandag voelde ik het heel weinig, Dinsdag was het rond 3 uur alles in een te voelen, woensdag was het echt de hele dag en ook pijnlijker dan de anderen dagen en vandaag is het ook weer veel minder maar wel voel ik het de halve dag al weer. Rechts voel ik sinds woensdag ook vaker iets maar minder. Mijn grootste follikel was wel aan de rechter kant. Herkent dit iemand? Is dit normaal naar een IUI?? Bedankt alvast voor jullie reacties.
Lieve Engeltje, Sorry ik heb het nooit maar moet wel zeggen dat mn iui nu ook anders is. Ik heb normaal last van mn lage onderbuik ik denk mn darmen. 3 dagen na deze iui had ik een heftige pijnaanval links onder buik met zweten en trillen tegeleikk. Verder heb ik heel veel last van mn venusheuvel nooit eerder gehad maar ook nooit eerder zwanger geweest e weet dus niet wat ik moet voelen want heb verder nergens last van. Morgen is mn nod dus we zullen zien. Jij heel veel suc6 meis xxxx
engeltje, ik weet het niet. Geen ervaring met IUI. Ei sprong zou te laat zijn en te lang. Innesteling te vroeg. Misschien anderen die IUI gedaan hebben. Maar of het echt met IUI te maken heeft? Mnr, Wat vervelend dat je weer de griep heb. Beterschap Meis! Ik hoop dat je wel weer eitjes heb. Ga je nog vragen voor meer onderzoek? Ik heb het wel eens meer aangekaart. Ook wat betreft je man. Ik denk dat je nu alles uit moet gaan sluiten. Zoveel rondes hormonen wordt je ook beu. Heel veel succes en ik hoop dat dit jou jaar mag worden. Hier, maandag de eerste fm. Ben benieuwd of ik op de 150 E nu ook reageer. Zou wel fijn zijn.
Ha lieve dames Ik heb er goed de balen in. Vandaag bruin bloed verlies...snap het niet want alle keren dat ik pregnyl gespoten heb zo 7 x werd ik altijd de 17e dag ongi en nu wordt ik t vandaag pfffff. Tuurlijk liever eerder zodat we door kunnen gaan na icsi2 maar ergens had ik de hoop na hrt vele klussen en goede iui resultaten dat t gelukt was maar helaas niet dus xxx
Engeltje: sorry van iui weet ik niks.. Flower: balen meid Leintje: succes maandag! Is het nu niet de bedoeling dat er meer dan 7 eitjes groeien? Ik weet niet zoveel van icsi hoor, maar lees hier vaak over wel 20 eitjes. Hier: gisteren om 15:30 in gg. Wat een verandering het nieuwe gebouw! Wel fijn dat er nu echte omkleedhokjes zijn Maar het kleinschalige is nu echt wel weg. De wc is bijna net zo groot als het hele oude gebouw Ik was er om half 4, en 17:15 aan de beurt. Bijna 2 uur gewacht dus een behoorlijke houten kont Links zat 1 eitje van 13 mm, de rest was klein. Ik moet dinsdag weer terug komen bij dr W. Hij was het ook met zaadonderzoek eens, maar dinsdag zat het lab nog dicht dus dan wordt dat waarschijnlijk pas de volgende ronde.
Mnr, ik hoop dat het eitje mooi door groeit. Flower, balen meis. Kan het geen innesteling bloeding zijn? Mnr, ze hopen tussen de 10 en 20 eitjes. Maar ik moet wel met 150 E beginnen. Omdat mijn eierstokken zo vol zitten met eiblaasjes, kan het toch zijn dat er nu meer in 1 keer komen. Als we gelijk hogere dosering inzetten heb ik heel veel kans op overstimulatie. En dat is met terugplaatsen heel gevaarlijk. Tot 20 eitjes krijg ik een verse terug plaatsing met meer in ieder geval niet. Te risico vol. En tot 40 follikels halen ze weg. Met nog meer, niet meer. Dokter W. is heel bang dat bij mij alles in 1 keer gaat groeien. Ben heel benieuwd wat er maandag te zien is.
Flower: balen meis mnr: hopelijk groeit het door, en hoe is het anders? Is de griep doorgekomen of voel je je weer beter? bij mij: Dat trekken is nu weg, ik had dit bij alle 2 zwangerschappen niet dus dacht misschien is dit iets van de IUI. Voor een zwangerschap's teken was het wel veel te vroeg. Als alle berekeningen kloppen zal het eitje zich vandaag innestelen als het goed is dan kan ik eind volgende week test is dan wel nog te vroeg maar ik kan niet wachten
Lieve Leintje, Wanneer zou een innestelingsbloeding kunnen?? As ik aan mn baarmoedermond voel is hij best nog hard sorry voor detail....xxx
@mnr: toch alweer 13mm! Gaat goed zeg! Dinsdag waarschijnlijk pregnyl? Idd flink wennen dat nieuwe gebouw, ik vind het wel heel mooi. Maar jammer dat het huiselijke er een beetje af is. Maar ik heb er geen ziekenhuis-idee, gelukkig. @flower: bloeding kan ook rond nod, zolang het nog niet is doorgezet tot echte ongi is er nog een sprankje hoop @engeltje: geen idee wat het kan zijn.. Misschien toch nasleep van de eisprong @nursje: zo dat gaat snel zeg! Na 3 dagen spuiten! Hopelijk snel een mooie oogst aan topeitjes @leintje: ook weer gestart met een nieuwe poging, spannend weer! Lastig zeg, met die eierstokken van jou Als je nu maar 1 eitje krijgt, krijg je dan een escape-iui? @hier: nog druk aan het klussen hier Maar het einde is in zicht! Sinds de stukadoor is geweest ziet het er alweer een stuk netter uit. Nu wachten op de keuken! Maandag weer eerste fm, ben erg benieuwd. Hopelijk weer een snel ei, net als vorige ronde. @lijst: als jullie zelf de lijst aan willen passen als er dingen veranderen? Dat is net zo makkelijk denk ik. Dan blijft hij up-to-date.
flora, Fijn dat de verbouwing er bijna op zit. Succes met de fm maandag. Ik moet maandag ook. Flower, zolang het bruinig blijft en niet doorzet is er nog hoop. En mijn moeder had bij mijn zus zelfs de eerste 2 maanden van de zwangerschap 2 keer een menstruatie. Ook dat kan gebeuren. Dus in het vervolg als ik ongesteld wordt ga ik toch testen voor de zekerheid. Flora, als ik 1 of 2 eitjes heb kan ik het op de natuurlijke manier proberen. Bij mijn man zit alles goed. Laborant zei dat mijn man super zaad heeft. Die heeft 70 miljoen zaadjes waarvan 90% super beweeglijk. Ik denk dat ik dan met natuurlijke manier net zoveel kans maak als IUI. Denk niet dat ze dat doen IUI.
Lieve leintje, Ik denk toch echt dat t mn ongi s want heb nu ook helder rood en veel doorschujnend slijm. Ik snap er niet veel van maarja dan maar eerder...nooit eerder ongi geworden maar toch xxx
Leintje, hoe laat heb je een afspraak? Via de natuurlijke weg heb je dan meer kans zelf. Mijn man heeft ook top-zaad en daarom moesten we voorlopig nog maar niet aan IUI beginnen. Flower, hoeveel dagen eerder ben je nu ongi?
Ha Flora, Ik ben 1 dag eerder ongi...het snverder niet doorgezet. Ik kijk morgen af als ms doorzet dan maandag bellen voor afspraak en echo zelfde dag ivm start decapeptyl voor icsi. Is t morgen verder niks doe ik maandag eerst n test voor ik bel. Het s anders en vroeger als anders maarja t vrouwen lichaam blijft n wonder xxxx
Flower: ik was niet de laatste ronde maar de ronde er voor ook een dag eerder ongesteld. Sowieso verschillen mijn menstruaties sinds ik spuit. Ene keer heviger dan de andere keer.
Lieve nr ik denk dat je idd gelijk hebt. Ik ben het niet gewend dat ik 1 dag eerder bloed verlies heb ik kon nl altijd de klok gele ik zetten met wanneer ik mn ongi kreeg. Maar morgen na t gg bellen en dan horen we wel wanneer en hoe verder. Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden en interesse. Xxx fijne zondag allemaal
Flower, een dag eerder is niet erg hoor. Dat kan altijd! Hoe is het nu, al echt doorgezet of nog niet? Mnr, dit wordt nu mijn 9e eisprong in de MMM en 14e totaal. Maar ik moet er wel bij zeggen dat niet bij alle cyclussen mijn schildklier goed was ingesteld. Ik heb met clomid 1 ronde gehad waarbij alles goed was en vanaf het spuiten is het stabiel gebleven. Dus dan zou het nu mijn 6e ronde zijn, waarvan ook nog 2 cyclussen met een korte lf en het vermoeden van een slechte eisprong. Dan blijven er eigenlijk nog maar weinig echte goede kansen over. Daarom willen we nog 4 goede eisprongen benutten, voordat we overgaan op IUI..
Lieve flora, Ja vannochtend met afvegen flink wat bloed verder niks meer zal in loop van de dag nog wel wat komen xxxx