Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha dames,

2014 wordt het hem waarschijnlijk niet. Omdat ik altijd alles tegen heb wat er maar kan zijn (zelfs de gyn zei dat). Net bij de kliniek geweest ik heb een cyste op mn eierstok. Over 2 weken terug om te kijken of die weg is als er dan een follikel groeit(wat de gyn niet verwacht door dat de laatste maanden mn follikels alleen maar gegroeid zijn vanwegen stimulerende injecties) maar als er een follikel groeit dan een iui als dat niet zo is dan wachten dat mn ms over ??? weken ong komt. Dan febr korte protocol icsi maar gezien mn follikels zit de kans erin om een overstimulatie te krijgen dus dan pas de maand erop terug plaatsing dus dat wordt in maart. Als dat dan meteen een plak babytje is dan kan ik in dec mama worden en anders pas in 2015 ... dus nu ff flink balen xxx

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ocherm Flower,:( dat is echt balen zeg. schreeuwt je lichaam ook altijd als er iets te krijgen is wat niet goed is? Boah die van mij ook dus ik weet hoe jij je voelt. :(

3. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Irritant he engeltje? Ik ben vooral boos boos waarom moet dit nku? Ik sport drink veel water en eet gezind. Ja oke heel wat killos van de horminen aangekomen maar waarim nu weer dit. Mij hoor je nooit klagen en denk altijd mn tjjd komt nog wel maar ik ben nu inmiddels 30 eb zie de bui al hangen dat t dus wederom deze leeftijd ook niet gaat lukken.

weet iemand of er een verandering te zien is op de echo over 2 weken?

4. mnr

mnr Niet meer actief

Flower: balen meid! Ik had de vorige ronde ook 2 cystes. 1 gewone en 1 gevuld met bloed.
    Een week later wad de gewone weg en die met bloed was niet groter geworden en daarom mocht ik wel gaan spuiten.

5. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Liev mnr,

Oh das niet mooi meis wel fijn t geeft me hoop. Bij mij is t een gewone cyste zij de gyn. Niks over bloed gezecht. Dus dan misschien toch nog een natuurlijke follikel groei en dan een iui ... maar ik pribeer me i te stellen dat pas in maart wij verder gaan dan probeer ik me enigzins voor behoeden mocht t niet goed gaan met de iui en korte icsi xxxx

6. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    flower, balen meis. Wat rot voor je. Ik hoop dat hij volgende keer weg is zodat je verder kan.

mnr, dat is het hem juist. Ik heb er toen eigenlijk nooit geen duidelijke uitslag gekregen. En in de papieren die GG van het ziekenhuis heeft gekregen staat ook niets vermeld. Verbaasd me niets, want ik kreeg ook pas een jaar na begin van behandeling door dat ik PCOS had. Was nooit gezegd tegen me.

Hier, ik had heel veel blaasjes van 10 en moet donderdag gaan beginnen met Cetrotide om de eisprong tegen te houden. De dokter denkt dat het nu heel snel kan gaan. Ik moet maandag terug komen en dan denkt hij dat ik volgende week al de punctie heb. Ik moet het nog zien en laat het wel op me af komen. We gaan het maandag allemaal wel zien.

7. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    flora, fijn dat je al ei groei heb. Ik hoop dat ze goeie groeispurt maken deze week. Succes donderdag!

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Flower balen zeg!!!! duimen voor je dat de cystes weg gaan!!!

Leintje duimen dat t allemaal goed gaat :)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Flower, balen zeg:(
    Ik heb in november pauze gehad vanwege 4 gewone cysten:( ik moest ook gewoon eigen eisprong afwachten, maar die kwam maar niet.
    Toen ben ik op dag 26 begonnen met duphaston om mn ongi op te wekken (cysten waren toen weg), zodat we in december weer gewoon konden beginnen met spuiten.
    Ik voelde de cysten heel goed zitten en had het idee dat ze ook alweer snel weg waren.

Hopelijk kunnen jullie weer gauw verder! Dikke knuffel meissie!

@leintje: wat spannend zeg! Punctie alweer in zicht!

10. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Flora en andere dames,

Het kan dus nog wel ff duren voor de cyste weg gaat? Ik moet op dag 17 terug voor echi. Ik weet niet wat ik moet verwachten sinds de punctie 3maanden geleden is er iedere maand een follikelgroei dmv fostimon opgewekt. Dus ik ga er niet vanuit dat ik een eifen follikel groei heb of zal krijgrn. Ik hoop als de cyste weg is en geen follikel groei dat ze me med kunnen geven om een menstruatie op te wekken. Of zullen ze dan alsmaar afwachten of er toch een eigen follikel groei komt? Of zullrn ze dan toch fostimon geven om de follikel groei te stimuleren? Tja t zijn vragen waar ik eerder vandaag niet aan gedacht heb. Weet iemand mij meer te vertellen of eigen ervaringen te delen? Xxx

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Als er op dag 17 nog geen follikel zit en de cysten zijn weg, dan zul je gewoon met opwekkers mogen beginnen. Midden is een cyclus met fostimon beginnen is volgens mij niet zo'n goed idee. Ze wekken liever eerst een ongi op.

Ik kreeg uit mezelf ook geen ei (althans op cd 26 nog niets te zien), terwijl ik voor de mmm wel een eigen cyclus had. Maar aangezien ik vanaf januari 2013 ook alleen maar gestimuleerde cyclussen heb gehad, was het niet gek dat er helemaal niets gebeurde. Toen dus ook opwekkers gehad, zodat we weer door konden.

12. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Flora,

Ik ga ook idd er niet vanuit dat ik een natuurlijke eisprong krijg daar ik dus ook sinds een halfjaar mn eisprong continu opgewekt is door hormonen. Maar eigenlijk zou het opwekken van ongi wel goed zijn. Want dan zou ik over ong 3 weken kunnen starten met de hormonen voor de icsi. Dan ergens in febr mn punctie en hopen en duimen dat de punctie door kan gaan en dat er een terugplaatsing kan gebeuren met een plak baby!

xxxxx

13. mnr

mnr Niet meer actief

Flower: ik moest terug komen op dag 10 en moest toen gelijk gaan spuiten.

Ik denk dat je op dag 17 eerst wat krijgt om de menstruatie op te wekken.

14. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lirve mnr,

Ja dat bedoel ik idd...want voor de korte protocol icsi moet je op de 1e cyclus dag beginnen met injecties dus ik ga dr vanuit dat ze mn ms gaan opwekken dan. Maar we zullen zien het is nog 2 weken wachten xxxx

15. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    flower, voor icsi doen ze eerst je menstruatie opwekken. Bij mij hebben ze dat nu ook gedaan. Eerst een kuur provera of iets anders en dan op dag 1 starten met Gonal F of een ander gelijk soort middel.

16. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lief leintje, thanx dan kan ik me daar op instellen enigzinds. Thanx meis. Hoe gaat t met je follikel rijping?

Hoe gaat t mnr? En met flora? En alle andere dames?

17. nursje

nursje Lid

4 nov 2010
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Echo was goed! Baarmoederslijmvlies is mooi dik en rechts zitten ongeveer 10 follikels van zo'n 15mm en links een stuk of 6 van 12 mm! Vanavond pregnyl en vrijdagochtend de punctie!
    Én.... Zoals het er nu uitziet een verse terugplaatsing begin volgende week!

18. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve nursje,

Wat spannend ik ga voor je duimmen meis!!! Zet hem op toi toi toi xxx

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    hier alles rustig kunnen niet anders dan wachten nu op de donormatch. lees wel mee :) en duim voor jullie. dat alles goed mag gaan :)

20. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Nursje, dat gaat goed met je eitjes. Heel veel succes vrijdag! Hopen dat ze veel goede eitjes kunnen oogsten.

Deel Deze Pagina