Bij mij voel ik nu van alles en het duurt nog zooooo lang tot NOD 13-1 :x Ik lees wel altijd mee met jullie en duim ook voor alle behandelingen dat het wel snel goed komt. SUCCES de volgende behandelingen dagen voor iedereen !!!!
Nursje: wat goed zeg! Een hele mooie groei zo te horen. Heel veel succes! Kan me voorstellen dat je het spannend vind! Engeltje: ook spannend voor jou! Wacht je echt tot 13-1 of ga je al eerder testen? Succes met wachten! Hier: Gisteravond de fm. Het liep weer erg uit en we waren daardoor pas om 23:00 thuis. Ik had 1 groot ei van 17mm. Vanavond nog spuiten en dan donderdagavond de pregnyl. De dokter kwam met het voorstel om iui te doen. Omdat ze toch zaadonderzoek willen doen. Anders gooien ze het zaad daarna weg, en zo slaan we 2 vliegen in 1 klap. Het overdonderde ons wel een beetje. Eerst kreeg ik nog wel hoop dat het meer kans zou geven maar de dokter zei dat het geen extra kans geeft en op internet lees ik overal dat iui maar 10-15% kans op een zs geeft, dus erg hoopvol vind ik dat niet. Zaterdag is nu de iui. Ik vind het wel heel spannend! Ben erg benieuwd naar de uitslag en ook hoe alles gaat. Ondanks dat het weinig kans heeft vind ik het toch wel spannend!
@mnr ik kan niet tot nod wachten. Ik wilde het liefst al en week terug testen hahahaha. Ik wil als ik het volhoud vrijdag morgen een test doen. toen bij de MK had ik ook 3 dage van te voeren een heel licht streepje op de KV 2 v 5. Nu heb ik Action test thuis..... One of Kind (andere clubje) heeft met Action een heel licht streepje op 2-1 gehad en NOD was 6-1. Dus ik hoop dat vrijdag ook iets opstaat, wel denk ik ook dat mijn lichaam mij alleen voor de gek houd omdat wij het zo willen en ik niet jonger word. Alle verschijnsel komen bij mij naar middag of avonds morgens is alles weg (donkere kleur tepels, opgezette buik) alleen naar wc alle 1-1,5 uur dat is de hele dag en nachts. Een IUI stelt niks voor geen pijn en niks en als jullie zaterdag de IUI hebben kunnen jullie avonds nog altijd bij klussen, hebben wij ook gedaan, dat is zeker niet schadelijk Ik was 23 december in Keulen (DOM) en heb bij Maria een Kaars aangestoken, zelf zo gek ben ik geweest en daar wist ik noch niks dat de IUI zo snel was. Ik duim voor jullie allemaal.
Hey Dames een vraagje waar kan ik granaatappelsap kopen?? Weet dat iemand ?? alleen in een special zaak of ook in de supermarkt?
Ik had bij Albert Hein gekeken en helemaal niks, heb ook gevraagd. Bij Jumbo krijg ik alleen siroop en daar weet ik niet of dit ook helpt
engeltje, bij AH de gekoelde grannaatappelsap van ik geloof health people of pom. Die zijn goed genoeg. Ze staan bij de Coolbest sappen. Mnr, spannend meis! Ik begrijp dat je even overdonderd was. Dan moet je even heel erg schakelen. Maar wie weet helpt het wel. En daarbij gewoon veel klussen. Ik hoop dat het nu raak mag zijn. Succes zaterdag!
Oke dan kijk ik morgen bij de andere Albert Hein 5 km verder maar die is groter Heb bij Jumbo die siroop ook mee genomen dus ik heb iets en kan nu kijken dank je wel Leintje
Lieve engeltje, Heel toevallig heb ik die vandaag ook gekocht gewoon omdat t heel gezond moet zijn. Ik heb het gekocht bij de jumbo ze hebben het ook bij de AH het is van het merk POM en is 100 procent zonder suikers en verdund enzo. Het staat in de koeling bij de champignibs etc(bij onze jumbo) suc6 xxxx
Denanja, hoe werkt dat in jullie geval een donor vinden. Zoeken ze die nu al voor jullie. Of pas als jullie willen starten? Jullie wilden toch in het voorjaar starten? Ik weet het even niet meer wanneer jullie wilden starten.
dank je wel flower, het zal wel bevorderlijk zijn bij het wens van zwanger worden 1 glas per dag dus ik ga het uitproberen. Schadelijk kan het niet zijn. Ik heb ook avocado geprobeerd maar die zijn echt niet lekker.
Leest ook nog steeds mee.. Allereerst zal ik voor je duimen engeltje! Hier ook helaas nog geen nieuws. Is nu al weer vier weken geleden dat we van geertgen te horen kregen dat de donor nog opnieuw getest moest worden, sindsdien niks meer vernomen. Vorige week al een mailtje gestuurd en zonet maar weer opnieuw een mailtje om te vragen wat de status is. Mijn eerstvolgende eisprong is rond 9 februari. Denk helaas niet dat we dat gaan redden. En mijn eisprong in maart willen we zowieso "overslaan", ivm dat we liever geen decemberbaby willen, lijkt ons niet leuk voor het kindje. En misschien, afhankelijk van hoe mijn cyclus valt, april ook niet. Dus ja waarschijnlijk duurt het nog wel even voor we kunnen beginnen.. Laten we hopen dat het ons allemaal gegund is door de goden.
Ik vond het altijd mooi om in december verjaardag te hebben. Mijn mam was alleenstaand met 3 kinderen daar heb ik bijvoorbeeld een fiets voor mijn verjaardag en kerst gekregen, mijn zus en broer zijn in januari jarig. Mijn dochtertje is 8- februari jarig. Oke je kunt niet buiten vieren maar mijn dochter met Carneval hihihi. Ik duim ook voor jullie dat het heel vlot gaat lukken!! Anders bel nog eens als de mails niet worden beantwoord misschien met de verhuizing of zo ondergegaan.
Dankje engeltje, ja ik ben zelf ook begin van het jaar jarig. Maar mij lijkt het juist minder leuk, omdat je dan maar 1 keer per jaar zeg maar cadeautjes krijgt. Het is een beetje dubbel. Maar goed we wachten eerst maar eens af hoe het gaat verlopen, misschien is het niet eens mogelijk om in maart/april al te kunnen starten (ivm het feit dat we moeten wachten op de donor). Maar positief denken: dit jaar kunnen we zeker beginnen en dan maar hopen op heeeeel veel geluk dat het ook meteen dit jaar raak is
Alweer een tijdje niet online gekomen.. Nog spannende dingen gemist? Morgen intake! Iemand enig idee wat ze gaan doen/vragen en hoelang het duurt?
Ik haal het Lijstje eens weer bij, houd niks meer bij. Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 200eh Gonal-F, 8e ronde MMM Afspraken: 7 januari 2e FM Nod: nog onbekend Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F Afspraken:9 januari FM Nod: Engeltje1972 => 41 jaar, IUI met Fostimon 150 eh Afspraken: 28 dec IUI gehad Nod: 13 januari Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: januari weer ICSI Nod: Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal Afspraken: 9 januari 2e FM Nod: nog onbekend Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend xDanielle => 23 jaar, behandeling nog onbekend, 23e ronde Afspraken: 9 januari om 11:00u intake Nod: 16 januari Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: 2 januari -> startdatum Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: janurari terugplaatsing Nod: nog onbekend Zwanger! Iefje Lavendel
@ Danielle, het komt erop aan,ik was rond een uur binnen. Maar bij mij is de medische achtergrond is iets omvangrijker daardoor heeft zij heel veel moeten schrijven. Manlief was er niet bij daar hij 10 dagen van het werk weg is en dan is dit vaak dat ik alles alleen moet doen.
Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 200eh Gonal-F, 8e ronde MMM Afspraken: 11 januari iui 1. Nod: 25 januari Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F Afspraken:9 januari FM Nod: Engeltje1972 => 41 jaar, IUI met Fostimon 150 eh Afspraken: 28 dec IUI gehad Nod: 13 januari Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: januari weer ICSI Nod: Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal Afspraken: 9 januari 2e FM Nod: nog onbekend Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend xDanielle => 23 jaar, behandeling nog onbekend, 23e ronde Afspraken: 9 januari om 11:00u intake Nod: 16 januari Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: 2 januari -> startdatum Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: wachten op donormatch Nod: nog onbekend Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: janurari terugplaatsing Nod: nog onbekend Zwanger! Iefje Lavendel
Bij ins duurde het intakegesprek ongeveer 25 minuten. Maar wij wisten ook al veel dingen meteen te beantwoorden. Bv wat voor donor je wil enzo. Dus ligt er aan denk ik
@mnr: wat goed, alweer een ei vam 17mm. En ineens iui, jeetje. Denk dat ik daar ook even aan zou moeten wennen. Hopelijk is het toch net dat ene zetje wat jullie nodig hebben! Op welke cd zit je nu? @danielle: bij ons duurde het een uur volgens mij, maar tussendoor nog wel even moeten wachten. Eerst werd onze mmm geschiedenis besproken en verder werden er vragen gesteld door de arts. Daarna kreeg ik nog een echo, aangezien ik toen net ongi was geworden en net zou mooi zijn als we toen meteen verder konden bij GG. Helaas had ik toen 4 cysten en moesten we een maand wachten. Na de echo is er ook nog bloed geprikt. @engeltje: spannend meis! Ik duim voor je! @frummeltje: ik snap het idee achter een decemberbaby, maar denk ook dat een baby te vroeg geboren kan worden oid, waardoor je uiteindelijk nog in december uitkomt. Helaas is t niet te plannen Hopelijk kunnen jullie snel van start!! @hier: vanmiddag weer naar GG. Heb zo het gevoel dat er niet zoveel gebeurt van binnen met 14mm zou ik al tevreden zijn iig.. Hopelijk haal ik dat