Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Danielle: als je cyclus goed is dan hief je niet te spuiten.

Het is wel zo dat met gebruik van hormonen de iui meer kans heeft.

2. mnr

mnr Niet meer actief

Leintje: de pijn kan komen van de groei maar ik heb het op het moment ook en bij mij zit er maar 1 eitje.
    Dat van die prik lijkt me naar. Moet je dat vaak spuiten?

3. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    1 keer per dag tot een dag voor de punctie geloof ik. En elke dag een kwartier eerder dan de dag ervoor. Het moet binnen 24 uur gezet zijn. Gonal f heb ik totaal geen last van. Maar deze vind ik de nasleep echt niet prettig.

4. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL

Heey Danielle,

Nee meestal starten ze met iui zonder hormonen zo ook bij mij. Maar na de punctie van de eerste icsi kwam mn follikel groei niet op groei dus toen voortaan met hormonen. Dus vandaar...maak je niet druk en kijk per keer zoals andere dames zrggen het is iederekeer weer een verrasing zo ook bij ons.

Lieve mnr heel veel suc6 morgen meis ... laat je weten hoe het gegaan is?

xxxxx

5. mnr

mnr Niet meer actief

Dat is vervelend Leintje! Hopelijk is dit je laatste punctie!

Dank je wel Flower!

Ik vind het wel spannend morgen! Vooral de uitslag van het zaadonderzoek.

Ben wel blij dat ik dan weer even rust heb. Even geen spuiten :)

6. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr

HEEEL VEEEEL SUCESSSS morgen, denk eraan naar de IUI moet je een kwartier lachen, avonds nog eens klussen en spruiten eten !!! Wij duimen voor je;)

Bijgevoegde bestanden:

7. mnr

mnr Niet meer actief

Dank je wel engeltje!!

8. Noeky

Noeky Lid

11 dec 2013
    35
    0
    0
    Gefeliciteerd Engeltje! Supergoed nieuws! Geniet ervan!

9. mnr

mnr Niet meer actief

Dag dames,

De eerste iui is achter de rug!
    De uitslag was gelukkig ook goed :D Het zaad is gelukkig prima in orde.
    Ik had alleen verwacht dat ik ook een echo zou krijgen om te kijken hoe groot het ei nu was maar dat hebben ze niet gedaan.

Verder kon ze met de eendenbek niet goed bij de baarmoeder komen waardoor het een paar keer opnieuw moest, en die eendenbek is niet echt prettig.

Nu vooral blij dat het achter de rug is en dat de uitslag goed was.

Ik plof dus weer neer op de wachtbank :)

10. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Mnr fijn goed nieuws! Succes :D

11. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Hey mnr,

wat fijn en goed dat t achter de rug is. Zo spannend voor je.....hoeveel zaad had je met de iui? Ik duim voor je op hey wachtbankje meis xxxxxx

12. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Mnr, fijn meis dat de uitslag goed is. Dan kan je dat uitsluiten. Ik hoop dat het deze keer raak is. Ik gun het je zo. Probeer lekker afleiding te zoeken, zodat de tijd iets sneller voorbij gaat.

13. mnr

mnr Niet meer actief

Wat lief van jullie!

Leintje: meestal lukt afleiding zoeken de eerste week wel goed maar de laatste dagen wordt dat lastig.
    Ik heb het nog aan de dokter gevraagd maar iui heeft maar 10-15% kans. Nou hebben We wel heel iets meer kans omdat weer ook wel geklust hebben maar ik wil ook niet te hoopvol zijn want dan valt het elke keer zo tegen.

14. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Elk procent is hoop!
    Ik duim voor jullie. (Voor iedereen! )

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr ik ben toch de beste bewijs dat het meer procent moeten zijn.
    IUI extra geklust en raak.

Ik had Dr. Michgelsen een mail met foto gestuurd en hij was ook blij en verrast dat het al is gelukt

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @engeltje: wouw gefeliciteerd meissie!!

@mnr: ook weer op de wachtbank. Goed dat jullie zelf ook nog wat geklust hebben, extra zwemmers kan nooit geen kwaad!
    Hopelijk is het nu gewoon raak!

@danielle: als je zelf een goede cyclus hebt, dan hoef je misschien niet eens aan de hormonen.
    Ik ben nu ongeveer 1,5 kilo aangekomen door de hormonen. Is misschien niet zoveel, maar ik zit al jaaaaaaren op 55kg en ik baalde dus toch wel behoorlijk dat er nu ineens kilo's bij komen. Hopelijk blijft het gewoon bij die 1,5kg.. Of meer kilos door een zwangerschap, dan wil ik ze graag hebben;) hihi

@hier: druk druk druk met de keuken! Maar t wordt heeeeeeel mooi:D:D

17. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lie e engeltje,

Het is idd mooi dat t bij jou wel gelukt is maar je moet t geluk en het zaad hebben voor iui. Wij hebben iui gehad net 0,4 en 0,8 waarvan 24 en 36 procent beweegelijk was. Laatste iui was met 3 miln waarvan 87 procent beweegelijk. Dus de laatste keer was een reele kans de rest niet maar tch blijft iui idd een lagere kans hebben als ivf/icsi. Maar zoals danielle zegt elke procent s een procent. Wij gaan voor de 2e icsi dkt w is er van overtuigt dat t bij ons de grootste kans is .... en aangezien iui altijd kan en icsi maar 3 keer vergoed wordt hopen we dat we bij icsi korte protocol wel een tp kun e en mgen krijgen.

mnr ik duim heel hard voor je en brand een kaarsje voor je meis toi toi toi xxxx

18. mnr

mnr Niet meer actief

Flora: fijn dat je keuken ze mooi wordt!! Altijd leuk als je iets nieuws in huis krijgt :)

Flower: lief dat je een kaarsje voor me brand!
    Ik hoop ook voor jou dat je deze icsi een terugplaatsing krijgt van een plak beeb!
    Dat is inderdaad het grote nadeel van icsi. Dat je maar 3 of 4 pogingen vergoed krijgt.
    Eigenlijk is dat zo oneerlijk! Iui mag net zo vaak als je wilt waarom dan ivf/icsi niet vaker..
    Jij ook heel veel succes meis!

19. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Je leest zoveel verschillende dingen! Moet nog zolang wachten maar ga het zeker eens vragen aan de arts!

Mijn cyclus is sinds de geboorte van Jayden perfect.. Heb wel eens een dag of 3 late maar normaal toch wel rond de 28 dagen.. Eisprong is altijd al tussen dag 14 en 17 geweest.

Maar hoe zit het nu qua vergoeding? Want de een krijgt er maar 6 vergoed de ander 9 of 11.. Heb een mailtje gestuurd naar VGZ hoe dat nu precies zit!

Ik zou graag zo snel mogelijk beginnen natuurlijk.. maar teveel aankomen kan ik niet permitteren met mijn jurk.. Er is wel rekening gehouden met eventuele zwangerschap.

Zonder hormonen proberen? De kans is dan wel nog kleiner dan 10% toch..

Ik dacht dat ik het mezelf moeilijk maakte toen we nog geen intake gehad hadden, nu slaap ik helemaal niet meer van blijschap :D

Ik wens jullie nog een fijne zondag!

20. mnr

mnr Niet meer actief

Danielle: ovulatie inductie en iui worden onbeperkt vergoed vanuit je basisverzekering.
    Ivf/icsi wordt 3 keer vergoed vanuit de basisverzekering. Sommige aanvullende verzekeringen vergoeden ook een 4e en 5e poging.

Heb je wel een restitutie polis?

Het is ook spannend allemaal! Maar dat vond ik de eerste keer dat ik met de pil stopte ook.
    Veel succes!

Deel Deze Pagina