Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Danielle,

Meestal starten ze iui zonder hormonen mits je wat ouder beny of de vrou poc ofzoiets heeft geloof ik. Heb vertrouwen het kan wel hoor kijk maar na Engeltje....en wie weet is mnr de volgende!

Fijne zondag allemaal xxx

2. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @Mnr ja gelukkig had ik het net optijd gelezen en ben ik nog overgestapt naar Restitutie! Anders weer een domper geweest zeg.. GG heeft geen goed woord over voor VGZ.

Ik las elders hier dat sommige maar 6 keer IUI vergoed kregen, en sommige 9 of 11.. Echt zo raar?

@Flower als ze zonder hormonen starten zou dat wel een opluchting zijn en zou ik wel eerder willen beginnen..

Bij ons is het waarschijnlijk het geval dat het zaad zo danig slecht is dat het niet overleefd tot aan het ei.. Dus met IUI zal die kans een stapje groter worden..

Ik hoop echt voor Mnr dat ze de volgende mag zijn :D

3. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Danielle,

Dat komt goed meis ze zullen starten zonder hormonen. Het zaad wordt bewerkt en alleen de actieve goede zaadjes worden ingespoten waardoor alle bacterieen en slechte zaadjes we zijn. Het bewerkte zaad wordt met iets behandeld zodat het goede zaad nog wat sneller wordt. Dus heb vertrouwen en blijf positief want dat heb je nodog. Met negatieviteit zul je het niet redden meis. Het is een wonder en een lot en wij allemaal krijgen vroeg of laat kns wondertje de een moet er langer op wachten als de ander hoe vervelend moeiljjk en emotioneel het ook is het komt goed meis heb vertrouwen!!! Xxx knuffels liefs

4. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik heb er alle vertrouwen in dat het lukt! Dankjewel!
    En ik zal voor jullie ook allemaal duimen!

5. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    XDanielle, ik duim voor je dat het allemaal goed gaat komen.het zal sowieso goed komen, vroeg of laat een ik duim voor je daar het vroeg is ;) met een beetje geluk kun je al snel beginnen, heb van de meeste mensen begrepen dat het vaak erg snel van start kan gaan.

@hier, geen bericht met gehad van de semenbank, bellen kan niet, het enige telefoonnummer dat er is is van as GG zelf en die kunnen de status van het donorzaad niet zien. Dus het blijft afwachten en mailen.

6. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Dankje frummeltje!!
    Klopt we zouden gelijk hebben mogen beginnen deze maand maar wij kozen ervoor eerst goed onderzocht te worden..
    Wij hadden al een zaadonderzoek gehad, en ik heb een jaar getempt en getest..

Jammer zeg dat je zolang moet wachten op een telefoontje :( Vooral spannend wanneer je zelf niet kan bellen..
    Wanneer zou je wat horen?

Succes!!

7. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    xDanielle, nou ik heb eind vorig kaar contact gehad per mail met de semenbank. Toen werd me aangegeven dat ze de gastheren contact zou laten opnemen met de donor, daar was al een aanvraag voor gedaan, maar op dat moment was er nog geen terugkoppeling gekomen van de gastheren. Ze stuurde alleen maar dat ze m op de hoogte zouden houden en het me zouden laten weten als er meer bekend was. Maar op dat moment moest er dus nog contact gezocht worden met de donor, omdat er rietjes van hem in quarantaine liggen (of hoe ze dat daar noemen weet ik niet), en die rietjes kunnen pas vrij gegeven worden als de donor getest is, zodat ze zeker weten dat de rietjes vrij zijn van ziekten enzo. Dus als er contact is geweest met de donor, moet er nog een afspraak gemaakt worden dat hij daarheen komt om tests te doen en dan moeten die tests nog in het laboratorium onderzocht worden. En de semenbank kun je alleen bereiken via email. Dus ik kan me wel indenken dat het best wat langer duurt, en misschien heeft de donor wel een drukke planning. Maarja laten we hopen dat er snel goed bericht komt ;)

8. nursje

nursje Lid

4 nov 2010
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Nou lekker groeien willen ze niet. Zaterdag was er eentje al 2 cellig, dat is ie nog steeds. De ander is 3 cellig en de ander is 4 cellig. Op dag 3zouden ze toch graag wat meer cellig willen zien. Ip woensdag tp, bij grote veranderingen wordt ik gebeld morgenochtend, en anders gewoon woensdagochtend.

9. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duimen duimen duimen, nursje

10. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hier, ik heb toevallig net bericht gehad van GG. De donor is langs geweest en de resultaten van de tests zullen over 1-2 weken binnen zijn. Dus we kunnen waarschijnlijk over 1 tot 2 weken beginnen. We krijgen dan ook nog een brief van GG daarover. Heb meteen gevraagd of het misschien slim is om alvast een afspraak te maken, over twee weken. Want meestal zitten ze wel bv deze week al veelal vol. Dus als we dan een afspraak moeten plannen als we de brief hebben, kan het nog wel misschien een paar weken duren. Ben benieuwd! En blij dat ik toch antwoord heb gekregen :)

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    @Nursje balen! Succes!
    @frummeltje wat een geluk!! Duimen!!

12. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag contact met gg gehad.

Vrijdag heeft onze donor een punctie gehad en er zijn dus eitjes voor ons :) .. Misschien ben jij mijn donor wel nursje :-D

As woensdag afspraak en krijgen we te horen hoe veel t er precies zijn.. Ook is m'n menstruatie net afgelopen dus kunnen we deze maand gelijk de embryo laten terug plaatsen.

Onze laatste betaalde poging, dus extra spannend. Wat te doen hierna weten we nog niet; adopteren of nog een x eiceldonatie en dan zelf betalen..

Blijf duimen voor jullie allemaal, dat onze mooie wens maar in vervulling mag gaan :)

13. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend voor jullie lieke! Hopelijk zijn er meerdere embryo's en zit jullie kindje erbij.
    Lijkt me extra spannend dat het de laatste poging is.
    Heel veel succes!

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @nursje: spannend! Hopelijk groeien ze mooi door!

@frummeltje: een afspraak plannen in dezelfde week moet denk ik geen probleem zijn. Soms zitten er bij mij maar 2-3 dagen tussen. Maar als je safe wil zijn, dan kun je beter al vroeg bellen, dan heb je ook nog zelf keuze in het tijdstip.

@lieke: ook weer spannend!
    Hoe zit het eigenlijk met EDC en vergoedingen vanuit verzekering? Normaal wordt elke punctie als poging geteld, maar hoe zit dat bij jullie?

@hier: GOED nieuws:D blijkbaar een eigenwijs ei;) nu zat er ineens een ei van 15mm! Vandaag en morgen nog gonal spuiten en woensdagochtend pregnyl! Dus we kunnen weer aan de bak;)
    Spannend!

15. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    nursje, balen dat ze niet echt willen doordelen.

lieke, spannend hoor!

flora, fijn dat er toch 1 doorgegroeid is.

hier net terug van de kliniek. Wil niet echt vlotten met mijn eitjes. 2 zijn er door gegroeid naar 1.4 en voor de rest heel veel van 1.0 en 1.1. Ik moet donderdag terug komen en dan kijken wat er verder doorgroeit. Deze week geen punctie zoals het er nu uit ziet begin volgende week. Bij mij wil het nou nooit volgens planning.

16. mnr

mnr Niet meer actief

Flora: wat een goed nieuws zeg!

Leintje: kun je dan niet beter kiezen voor ovulatie inductie met die 2 eitjes? Dat geeft meer kans dan icsi dacht ik en dan zou je al snel de pregnyl kunnen spuiten.
    Succes meid!

17. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    mnr, daar hebben we het wel over gehad, maar ik heb ongeveer 20 van 1.1 en de kans is groot dat die ook gewoon doorgroeien. Net als wat er de vorige keer is gebeurd dat er dan op het laatst toch te veel zijn. Tot nu toe gaan we nog voor ICSI. Maar als het volgende week maandag nog op 2 eitjes staan kunnen het nog op natuurlijke wijze proberen. Donderdag weer terug om te kijken hoe het groei verloop gaat. Het gaat ook heel traag bij mij. Normaal gaat een eitje 0.2 per dag en bij mij niet eens 0.1 per dag.

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat spannend zo zeg, leintje!
    Maar wat je zegt, al die kleintjes kunnen zo ook ineens weer hard doorgroeien!
    Zou je het erg vinden als er maar bij die 2 blijft, en er geen icsi zou plaatsvinden?

19. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    @flora, wat een goed nieuws!

Ja ik denk dat ik morgen toch even ga bellen om een afspraak onder voorbehoud te maken. De persoon van het lab gaf aan dat je wel gewoon kunt wachten, maar ivm rooster van mijn vrouw, is het denk ik toch slimmer om alvast een datum en tijd te reserveren. (Ook omdat over 3 weken mijn volgende ovulatie weer is).

20. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, op zich vind ik dat niet erg. Maar het heen weer geslinger om elke keer over te stappen op het laatste moment, maakt me erg onzeker. De vorige keer zouden ovulatie inductie doen en toen werd het op het laatste moment ICSI. Nu zijn we gelijk voor ICSI gegaan en dan weer anders. Ik probeer nu gewoon voor ICSI te gaan. Ik denk dat de rest namelijk ook gaat groeien. Er waren er ongeveer 20 van 1.1. Daar gaan er vast een paar van door groeien.

Deel Deze Pagina