Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Bolcol, meestal loopt dr. W wel minimaal een half uur uit. Zelden gebeurt het dat ie op tijd is. Maar ik vind het wachten waard. Ik ga eigenlijk altijd bij dr W. Nu zat hij helemaal vol donderdag en vrijdag en ga ik voor de 2e keer in half jaar naar iemand anders. Ik ga donderdag naar dr K. Die heeft mijn punctie de eerste keer gedaan, dus die ken ik een beetje. Maar ik vind het prettiger om altijd bij de zelfde te gaan omdat het bij mij zo moeilijk is om die eitjes te stimuleren. En dan is het prettig als iemand de situatie van je al kent.

2. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    mooie echo, lavendel!

Danielle, ik zou het gewoon even vragen aan GG.

3. mnr

mnr Niet meer actief

Danielle: Weet de prijzen niet masr weet wel dat je gewoon alles vergoed krijgt.

4. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Bedankt dames voor de reacties ! Wij moeten er vandaag om
    18.10 wezen. :) ieder geval prettig om te horen dat het een goede en fijne arts is!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @danielle: geen idee wat een iui behandeling kost, maar het wordt gewoon vanuit de basisverzekering vergoed.. Beetje vreemd dat er toch een maximaal bedrag aan vast zit.
    De IUI opzich zal niet zo erg duur zijn, vaak zijn de echo's en hormonen (als je die nodig hebt) het duurste. En dat valt dan weer niet onder de IUI zeg maar.
    Denk dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken! Heb nog nooit iemand horen spreken dat zij IUI zelf moesten gaan betalen.

@bolcol: succes vandaag!

6. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Bedankt!

Succes vanavond bolcol!

7. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    En bolcol... Tevreden over wat ze gezegd hebben?

8. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Bedankt voor jullie welkom!

Bolcol , hoe was je intake gesprek??

Lavendel : erg mooie echo foto. Is dat een bijzondere foto? Ziet er anders uit als een gewone echo.

Danielle: ik dacht op de site te hebben gelezen dat een IUI 600 euro kost. Maar weet dan niet of dat incl. medicatie is..Kun je niet gewoon bellen om het te vragen?Of mailen , dan heb je het ook "op papier".

mnr: inderdaad thanx! Ik had Geertgen al wel eens eerder langs zien komen maar hier op de site en oa door jou toch maar eens gaan kijken.
    Ik moet wel zeggen dat als het in DD niet zo lang zou duren en de financiële dingen daar ook gewoon, makkelijk , zouden verlopen, dat ik voor DD zou hebben gekozen.
    Maar ik was daar pas in april aan de beurt , en die stress rondom vergoedingen wilde ik ook niet.
    En aangezien GG de bevruchting ook in DD doet en de verhalen rondgaan dat ze daar erg vriendelijk zijn , ben ik toch naar GG gegaan.
    Ik heb op 28 januari mijn intake (ben er volgens mij een beetje tussen gefrommeld om sneller aan de beurt te zijn) en ben nu nog bezig met een IUI in Zutphen, morgen heb ik mijn tweede FM. Op de eerste kon ik helemaal geen ei zien , en mijn baarmoederslijmvlies was wel erg dun volgens dabekousen (gyn)
    Morgen dus weer, ik vraag me echt af of er wat gebeurd is. Ik spuit 75 per dag, volgens mij is dat best weinig?
    Nu maar naar bed , eén van de bijwerkingen van de hormonen is overduidelijk vermoeidheid : ik lig de hele week er al heel vroeg in!

Ik zal het lijstje nog even invullen!

9. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Hoi dames,

Naar een half uur wachten werden we binnen geroepen. Naar een inwendige echo was meteen het plan om 1x daags 2 clomid te nemen voor 5 dagen. En dan de 24ste weer komen om te kijken of de eitjes gegroeid zijn :). Onze dag kan nu even niet meer stuk want naar 2jaar geen hulp Doen ze nu eindelijk wat.

10. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

De lijst:

11. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    @san1971 welkom op het forum! De echo foto is een standaard foto (maar voor ons heel bijzonder :)) gemaakt bij mijn eigen gyn in het ziekenhuis (genomen vanaf de buik en niet meer inwendig)

Liefs lavendel

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 200eh Gonal-F, 8e ronde MMM
    Afspraken: 11 januari iui 1.
    Nod: 25 januari

Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F
    Afspraken:9 januari FM
    Nod:

Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig
    Afspraken: januari weer ICSI
    Nod:

Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad
    Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari
    Nod: nog onbekend

Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal
    Afspraken: 15 januari pregnyl
    Nod: 31 januari of 1 februari

Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde
    Afspraken: 29 januari
    Nod: 17 januari (in mijn geval OD, nu nog wel :p)

xDanielle => 23 jaar, IUI, 23e ronde
    Afspraken:
    Nod: 16 januari

Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    Afspraken:
    Nod: 2 januari -> startdatum

Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli
    Afspraken: wachten op donormatch

Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig
    Afspraken: janurari terugplaatsing

Bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    Afspraken: 24 januari FM
    NOD: nog onbekend

San1971 => IUI (met hormonen) in Zutphen en daarna verder bij GG
    Afspraken: 15 januari FM in Zutphen - 28 januari intakte GG

Zwanger!
    Iefje -> ICSI ECD
    Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid || 05-08-2014
    engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl

wijzigingen graag zelf toevoegen dmv quoten, of in kleur in een bericht posten zodat met makkelijk te zien is:)

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bolcol: spannend! Fijn dat alles goed is verlopen! Nu dus aan de clomid, hopelijk snel een mooi ei!

@san: ik spuit zelfs maar 37,5eh.. Dosering is heel persoonlijk.. Maar het kan ook zijn dat je lijf op een gegeven moment went aan een bepaalde dosering, waardoor je omhoog moet.
    Welk middel spuit je?

14. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal..

Morgen onze afspraak, krijgen we te horen hoe beel eitjes er zijn en krijg gelijk een echo om te kijken of we deze maand nog mee kunnen!

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Pregnyl zit er alweer in! Dus de spannende periode kan weer bijna beginnen! Morgenavond verwacht ik mn eisprong:)

16. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, spannend weer!

San1971, welkom en succes met je IUI.

lieke veel succes morgen!

bolcol, fijn dat je kan beginnen.

hier, morgen terug en hopen dat de eitjes gegroeid zijn. Ik heb dit keer echt heel erg moeite met de hormonen. De vorige keer helemaal niet. En nu krijg ik een dubbel portie of zo. Ben zo down en heb veel last van mijn eierstokken. Heb heel de tijd last van aanhoudende steken. Ben blij als de punctie achter de rug is.

17. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @ leintje wat vervelend zeg!
    @ san succes met je iui
    @ flora. fijn dat je weer kunt beginnen!
    @bol ook fijn dat je kan beginnen.

hier, ben aant proberen te kijken wanneer mn eisprong komt als ik de calculator invul zou dat overmorgen moeten zijn dus ben benieuwd. in de weer dus met ovilatietesten.

18. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ iedereen, Tijdje geleden dat ik wat gepost heb, maar ik probeer wel bij te lezen. Hierbij de laatste foto van onze kleine uk, deze is vandaag gemaakt.

@ Engeltje, van harte gefeliciteerd!! Hoe gaat het? Hoe voel je je?

Liefs Iefje

Bijgevoegde bestanden:

• foto-2.jpg
      foto-2.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,4 KB
      Weergaven:
      9
  19. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ik voel mij aan zich goed, sinds gisteren heb ik wel pijn in de onderrug maar ik ben ook helemaal verkouden. Iedere Zwangerschap is toch anders.

Sinds 3 nachten heb ik wel urineverlies, had ik eerder niet in de zwangerschap, maar misschien daardoor dat ik over dag zoveel moet plassen en nachts alleen 1 of 2 keer moet opstaan, dus overnacht eens even een maandverband in en bekkenboden oefeningen doen.

Anders wordt ik s'morgens wakker en denk was het nu een droom of ben ik wel zwanger of ik heb s'nachts dromen van morgen vroeg werd je wakker en bent ongi of bloedingen ik denk dat dit komt omdat die MK nog niet zo heel lang is geleden. Als nu de 5-2 is geweest en ik heb het eerste echo gehad en zie dat het nu echt die goede grote heeft en het hartje klopt, denk dan word dat ook beter maar het is nu niet echt genieten met die stomme dromen.

20. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Wow Iefje hoever ben jij al? Is wel al groot jullie uk !!!

Deel Deze Pagina