Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Engeltje, onze uk is nu 12 weken. Ik maak me ook nog steeds best wel druk of het allemaal wel goed gaat. De echo van vandaag was ook een extra afspraak die ik zelf gevraagd heb. Maar, dat is heel normaal, zeker als je een MK hebt gehad! Probeer je rust te bewaren en bedenk maar dat stres ook niet goed voor de kleine is. Hoop dat je dromen snel ophouden! Inderdaad, als je de eerste echo hebt gehad wordt het allemaal echter en ga je je op een gegeven moment geruster voelen.

Probeer ervan te genieten!

Liefs Iefje

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Mijn MK was pas in augustus en 2 dage later krijg ik te horen dat bij mijn vriendin (39Weken) de bevalling moest worden ingeleid daar haar zon in de buik was overleden. avonds had zij hem nog voelen trappelen en morgens nog geen 12 uur later geen hartactie meer. daar was alles goed de hele zwangerschap en bij mij was het meteen van zij kunnen nog niks zien... misschien toch te vroeg, weekje later nog niks als ik 8 weken was zijden zij zie zien het hartje maar ik ben pas een week of 5 dus dat klopte al niet en met 12 weken was het kleintje helemaal gekrompen dus. Ik zeg wel als het met de groei 2-3 weken achter lag was iets niet goed en dan kan het beter nu gaan als dat het nooit een echt leven heeft. En toch is mijn onderbewuste nog meer daarmee bezig dan dat ik dacht dus daardoor wacht ik het eerste echo af en dan ben ik hel blij of verdrietig aan Celine's 3 Verjaardag.

3. mnr

mnr Niet meer actief

Fijn Iefje dat alles zo goed gaat!

Engeltje: ik snap dat je je zorgen maakt. Hopelijk snel een mooie echo!

Hier: gisteravond een beetje buikpijn en nu best erge buikpijn.
    Normaal heb ik dit nooit zo snel :(

4. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ik had dan geen buikpijn maar ik had dit trekken aan die kant waar wel geen eitje en het was raak dus laat ons hopen !!!!!!!!!!!

Ik duim

5. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Wat een mooie echo :D
    Engeltje ik duim voor je voor een mooie bijzondere echo! En een leuke verjaardag voor je meisje!

Ik ben weer "ziek" verdikte klier in de hals (schildklier) word dr altijd zo ziek van kamp dr al mee sinds ik klein was dus mag het weer goed in de gaten houden.
    Heeft waarschijnlijk met stress te maken.
    Ben ook heel misselijk en flink hoofdpijn vandaag, ik hoop de menstruatie.

Mn zus is 25 weken zwanger en mn vriendin is vandaag 21 weken zwanger heb het daar zo ontzettend moeilijk mee.. Me zus haar eerste kindje partner woont in Kentucky.. Niet gepland wel gewenst.. Maar om het weer van zo dichtbij mee te maken is toch wel pijnlijk..
    Vriendin zwanger van 4e kindje de 3e word einde van de maand pas 1.. Ook niet gepland en in eerste instantie ook niet gewenst..

Hebben jullie het ook moeilijk met zwangerschappen dichtbij jullie?

6. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig Danielle, ik ken het wel. De broer van mijn man en zijn vrouw zijn nu zwanger, ze hebben 2 iui behandelingen gedaan dus ze weren wel beetje hoe ik me voel maar t blijft wel lastig. Als we nu bij m'n schoonouders zijn gaat het ook alleen maar over kinderen en zwanger zijn etc etc.

Vandaag te horen gekregen dat onze donor 7 eitjes voor ons had waarvan er 4 bevrucht en ingevroren zijn. Erg blij dus!! Gelijk echo gemaakt maar heb van mezelf een lange cyclus dus zal nog zeker 1.5 week duren tot de terugplaatsing. Maandag weer opnieuw een echo.

7. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Spannend lieke!! Heel veel succes!

Hier gister avond roze, deze ochtend niets. Heb ik rlke maand een aantal dagen helder roze of echt oud bloed voor het echt doorbreekt geen idee wanneer ik nu dus moet bellen dus dat ga ik straks maar even overleggen met gg.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    spannend lieke! fijn dat er iig 4 bevrucht zijn!

danielle beterschap!

mnr ook beterschap!

pff ik ben aan t klote met die ovulatietesten. morgen zou ik als t goed is mn eisprong hebben maar is nog niets tot nauwelijks iets te zien op die ovulatie testen dus begin nu toch beetje te twijfelen. denk dat ik er maar gewoon mee ga stoppen. al waren t wel testen van de action maja. de volgende cycles word door gg bijgehouden met echo dus wacht dat maar gewoon af.

9. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    @denanja, dat met die ovulatietesten heb ik ook gehad. Wilde voor mezelf alvast gaan testen, om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus. Alleen de test is bij mij nooit met zo donker geworden als de controlestreep. Wel een duidelijk verloop, dus je ziet wel dat hij eerst donkerder word en dan weer lichter.
    Maar als je dmv echo's de cyclus in de gaten houd, hoe vaak moet je daar dan ongeveer voor naar GG? Ook elke dag, net zoals ovulatietesten?

10. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Oh balen denaja! Ik heb ook heel lang bijgehouden met testen van zwangerenkids maar bij mij was ook vaak twijfelachtig en zag ik pas ruim na het voorbij was dat hij die dag eigenlijk positief was dus ik vrees ook nu als ik moet gaan testen op eisprong..
    De digitale van CB vind ik toch iets te prijzig..

11. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend lieke!

Ovulatietesten: toen ik moest testen heb ik een stapel van geertgen meegekregen.
    ik kreeg ze van de assistente. Dus mocht je moeten testen kun je het altijd vragen.

flora: welkom op de wachtbank :) had je 1 if meerdere eitjes?

Leintje: ik voelde me de laatste 2 rondes ook heel rot Door de hormonen. Dat is niet fijn :(
    Wanneer moest je weer voor een fm?

Hier:gisteren echt de hele dag flinke buikpijn gehad. Begon dinsdagavond. Voor een innesteling te vroeg dus weet niet wat het was maar het voelde niet goed.
    Hopelijk blijft het vandaag weg!

12. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop dat t uit blijft mnr!!

Ik had ovulatie testen maar die waren extra gevoelig ofzo want ik was iedere dag vd maand vruchtbaar hihi..

13. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Mnr: Hopen dat het gewoon loos alarm is de buikpijn.

XDanielle: Ja zeker ken ik dat gevoel. Heb het nog niet eens zo zeer bij de mensen die dicht bij ons staan. Maar wel bij gezinnen hier in de buurt die al een stuk of 3.4,5 kinderen hebben. En dan binnen een jaar naar dat geboorte van de jongste gewoon weer vrolijk zwanger zijn van de volgende. Daar kan ik echt even depri van wezen :).

Hier gaat het goed. Verder geen bijwerkingen op de Clomid. Nu gaan we maar duimen dat het de werking heeft waar we ophopen.

En voor iedereen die ziekjes is beterschap !

14. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    bolcol, fijn dat je geen bijwerkingen heb.

mnr,ik hoop dat die steken een positief teken is. Wel vervelend.

hier, vandaag een fm gehad en er zijn er nu 7 stuks van 1.3 en 1.4. Echt doorgroeien willen ze niet, maar het worden er nu wel meer. Ik moet de gonal f 1 tikje verder draaien. In de hoop dat ze nu door gaan groeien, maar ze vond het wel heel moeilijk en moet zaterdag terug komen. Want we weten bijna zeker dat het er ook meer gaan worden. Maar eerlijk gezegd vind ik dat niet erg. Ik hoop dat ze nu gewoon groter gaan worden en dat ik zo snel mogelijk de punctie heb. De pijn die komt door dat ik zoveel eiblaasjes heb die gestimuleerd worden. Ik moet daar dus door heen. Maar prettig is het niet. De laatste 3 fm's waren zeer pijnlijk terwijl ik daar nooit last van heb. Ik hoop zo dat er zaterdag vooruitgang in zit.

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @bolcol: fijn dat je geen bijwerkingen hebt van de clomid!

@mnr: ik had 1 eitje. Als het deze ronde niet raak is, ga ik misschien vragen of ik 50eh mag spuiten, om wellicht 2 eitjes te krijgen. Toch nét wat meer kans voor mn gevoel..

@leintje: gaat goed dus, nu alleen nog wat sneller:) maar als ze rond de 13/14mm zijn dan gaan ze vaak wel wat harder groeien.

@hier: volgens mij is mn ei zo nu ongeveer aan het springen;) nu laaaang wachten tot de 31e;)

16. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, succes met wachten en hoop voor je dat het raak is.

Het punt is dat mijn 1e eitje al anderhalve week 1.4 is. Bij mij groeit het heel slecht of zoals dokter k. zegt dat mijn lichaam er uitgebreid de tijd voor neemt om de eitjes te laten rijpen. We gaan morgen zien wat er nu gebeurd. Op dit moment was het met 150 E dat ik wel meer eitjes kreeg maar niet groter. Doordat 7 nog te over zien is dat er eitjes bij komen, wilde ze nu proberen om de eitjes door te laten groeien. En als ik meer dan 20 eitjes heb, krijg ik geen terugplaatsing en worden ze ingevroren. Vanwege de risico's van overstimulatie.

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend leintje, wat een eigenwijs lijf heb je;) hopelijk kan de punctie snel plaatsvinden.
    Wanneer heb je weer een fm?

En dat het pijn doet, dat snap ik heel goed. Toen ik met fostimon steeds 5-6 eitjes had deden mijn eierstokken ook al pijn! Klussen ging erg moeilijk door de vervelende pijn.
    Gelukkig ben ik daar met gonal nu vanaf!

18. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Leintje! Heb t zelf ook meegemaakt, moest langer doorspuiten vanwege d'r groei. Uiteindelijk heeft dat bij mij niet zo heel veel opgeleverd want de grootste waren te groot rn de kleintjes niet rijp genoeg om te bevruchten :( nu wil ik je niet bang maken, maar zorg dat Je alles goed in de gaten houd en stel veel vragen!

19. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Lieke, daar ben ik nu dus ook een beetje bang van. Ik moet zaterdag terug. Heb dan weer een andere arts en die nog niet veel ervaring heeft. Als ik het niet vertrouw eis ik dat er ruggespraak gemaakt moet worden met dokter W of dokter K. Die gaan heel voorzichtig te werk bij mij.
    Want de vorige keer toen mijn eitjes 1.7 waren heeft het nog een week geduurd voordat ze goed waren. Ik had toen 5 grote follikels en 2 iets kleinere. Toen waren er 5 eicellen gevonden waarvan 4 goed. Dus ik weet dat ik lang moet wachten. Ik ben heel bang dat misschien zaterdag mijn punctie al gepland wordt en dat is ben ik bang veel te vroeg. Als ik het niet vertrouw wil maandag gewoon nog een fm.

flora, jij had dus ook pijn met 5 a 6 eitjes. Ik had al het idee dat daar gewoon door heen moet.

20. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje: hoe vaak ongeveer moet je naar GG voor echo's om je cyclus in de gaten te houden, voor IUI (bij ins waarschijnlijk zonder hormonen)? En wanneer begin je er ongeveer mee? Onze eerstvolgende afspraak is op dag 13 van mijn cyclus (36-37 dagen).
    En wie doet die echo? De arts of een verpleegkundige? Wij zouden namelijk alle intieme onderzoeken enzo het liefst door een vrouw laten doen, maar onze eerstvolgende afspraak hebben we met dr M. (Een maan).
    Alvast bedankt :)

Deel Deze Pagina