Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor de reacties. Ik heb me er wel bij neergelegd dat het waarschijnlijk een man zal zijn. Zal vast allemaal goed komen, alleen eerste keer inderdaad beetje awkward. Heb ook altijd vrouwelijke huisarts gehad, dus is dan voor t eerst dat een vreemde man m'n intieme zone ziet zeg naar haha. En ik hoor de rest allemaal wel tijdens de afspraak. Ik snap heel goed dat je geld voor benzine ivm echo's of andere afspraken liever aan iets voor t kindje besteed als het niet persé nodig is om zo. vaak naar GG te gaan. Maar als het echt niet anders kan, heb ik het er zeker wel voor over.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @leintje: balen zeg, dat het zo traag gaat! Hopelijk is de ophoging net dat ene zetje wat je nodig hebt!

@frummeltje: het went heel snel, en na een paar keer zul je vast denken: 'heb ik me daar zo druk om gemaakt?'

@engeltje: hoe voel je je? Last van kwaaltjes?

@mnr: ik duim toch nog even verder hoor:) gaan jullie door met iui als het nu niet raak is?

@hier: wachtbank begint nu alweer te vervelen;)
    Ook is mn temp vanochtend nog niet echt doorgestegen:( Maak me er een beetje zorgen over.. Normaal gaat dat vrij snel. Nja ik wacht nog even tot maandag af. Als ik me dan nog zorgen maak over een goede eisprong, dan bel ik even naar GG om te vragen of ik bloed mag prikken.

3. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    @ Flora:

Ik heb voor zover geen kwaaltjes ! Had ik bij Celine ook niet, maar iedere zwangerschap is anders. Die pijn die ik had in de rug is ook weer weg dus denk het was van de verkoudheid en de urineverlies denk ik ook. Ik was de hele dag en nacht aan't hoesten. Nu ben ik al iets beter en dus dit ook. Even boven het schaambeen ( is dat goed in het nederlands? ) merk ik wel al dat het iets heller word.

Ik had wel bij Celine en de MK donkere Tepels die ik nu niet heb.
    15-1 had ik nog eens getest ik was er bang dat de streep lichter wordt en niet donkerder maar nu was die avonds en de controlestreep was de zelfde kleur. JUHUUUUU
    Nu wacht ik op telefoon van MVM en 27-1 heb ik de intake bij mij bekende VK-praktijk. en 5-2 de Echo tot daar zeggen wij het niet eerst willen wij het hartje zien.
    Zoals het nu uitziet kan mijn man helaas niet bij zijn maar dat ben ik gewend.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Lekker hoor, geen kwaaltjes :D Geniet er nog maar ff van, hihi.

Temp is vanochtend toch verder goed omhoog gegaan. Als ie morgen nog zo is, of hoger, dan ga ik er vanuit dat ik een goede eisprong heb gehad. Dan dus niet naar GG bellen.

5. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Fijn engeltje dat je nog geen kwaaltjes heb.

Flora, ik hoop dat je een goede eisprong heb gehad. Succes met wachten.

Nursje, hoe is het met jou? Heb je nog een terugplaatsing gehad?

Hier vandaag weer terug. Ik ben benieuwd of er vooruitgang is. Ik hoop zo dat ik vrijdag voor een punctie zou kunnen. Eerder verwacht ik niet.

6. mnr

mnr Niet meer actief

Succes vandaag leintje!

7. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Succes Leintje !
    En hoe is het nu Mnr?

8. mnr

mnr Niet meer actief

Bolcol: af en toe steken in m'n buik. Morgen testen maar verwacht geen positieve test. Al hoop ik het natuurlijk wel, maar ik voel me helemaal niet zwanger en voel me wel alsof m'n ongi er aan komt al heb ik nog geen krampen.

Hoe gaat het met jou? Geen last van de clomid?

9. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Mnr: Ik ga voor je duimen. En hopelijk heb je morgen een positieve test !

Heb niet echt last van de Clomid gehad alleen mijn humeur schommelde nog wel is. :) Allen voel nu soms steken in de buik streek. Maar of dit van de Clomid komt geen idee.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mnr: ik blijf ook door duimen! Wel of geen kwaaltjes hoeft niets te betekenen!

@bolcol: fijn dat je niet echt last hebt van de clomid. Moodswings is een bekend 'probleem'. Hihi. Hopelijk heb je niet veel rondes nodig:)
    Spannend! Wanneer heb je je eerste fm?

@leintje: hoe was het vandaag?

@hier: blehh wat is het toch moeilijk om positief te blijven:( Denk een stukje zelfbescherming, maar het vertrouwen in m'n lijf zakt steeds verder weg..

11. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Ik zit nog te wachten op de verpleegkundige. Maar ik heb 14 goede follikels. Donderdag punctie.

12. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag afspraak gehad met dr W. Vind het ook idd een fijne arts alleen jammer dat hij zo uitloopt.

Vandaag mijn eisprong (gehad), baarmoederslijm zag er goed dik uit. Woensdag hopelijk de terugplaatsing!

Spannend Leintje! Mooi aantal😊

13. mnr

mnr Niet meer actief

Wat een goed nieuws leintje! Dat is een mooi aantal!

Flora: ik herken je gevoel helemaal. Mijn vertrouwen is ook helemaal weg, ik zie het soms ook helemaal niet goed komen.

14. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Flora01 & Mnr : Probeer moed te houden hoe moeilijk dat ook is *knuffel*

Leintje: Wat een mooi aantal !! Succes donderdag.

Lieke : Hopen dat woensdag de terugplaatsing is. Ga in ieder geval voor je duimen.

Hier: Ik heb vrijdag de eerste fm meting. Dus ben benieuwd. Mijn man was niet echt blij met mijn humeur wisselingen. Hij kon echt niks goed doen ;).

15. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Bolcol, vervelend dat je stemmingswisselingen heb. Ik heb er nu ook veel last van. Succes vrijdag!

Flora en Mnr, knuffel voor jullie. Houd moed meiden, ook al is het heel zwaar.

Lieke, ik hoop ook voor je dat je woensdag terugplaatsing heb. En dat het blijft plakken. Duim voor je.

Dokter W. is echt een fijne dokter. Ik stond zaterdag weer binnen 3 minuten buiten. En heb niet het gevoel gehad dat er echt goed gekeken is. Er moeten er zaterdag toch al verschillende doorgegroeid zijn. Ze kunnen namelijk niet 0.6 gegroeid zijn in nog geen 2 dagen. Wel in 4 dagen. De ophoging van zaterdag heeft er wel weer voor gezorgd dat er geen een meer achter gebleven en allemaal doorgegroeid. Het heeft zijn voordeel wel gehad. Maar hopen dat het er niet nog meer zijn, want het was slecht te zien in mijn rechter eierstok. Het leek wel een grote druiventros. En als het meer dan 20 zijn krijg ik geen terugplaatsing, maar in mijn volgende cyclus pas.
    Donderdag dus punctie. Morgen de cetrotide en de pregnyl spuiten en dan hopelijk een hele poos hormoon injecties vrij.

Donderdag heb ik 9:15 de punctie. Vind het ondanks dat het de 2e poging is toch wel weer spannend. Ik zit er toch wel weer tegen aan te hikken. Bang voor de pijn enzo. De dokter en de verpleegkundige zei dat het vorige behoorlijk tegen viel, wel een snelle maar zeer pijnlijke punctie. Gek dat ik dat door de dornicum niet meer weet. Maar nu mijn buik al zo pijnlijk is, zie ik er wel tegen op. Ik hoop dat het zo mee valt. Volgens de arts is geen enkele punctie met elkaar te vergelijken. De ene keer valt het mee en de andere keer is je eierstok veel gevoeliger. Ik ga denk maar aan de valdisper om wat rustig te worden. Ik hoop zo dat uit deze eitjes ons kindje mag komen.

16. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Zaterdag had ik dus een andere arts, die niet uitgebreid te tijd nam om te kijken. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen. Dat vind ik bij Dokter W. heel prettig.

17. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had t zelfde Leintje. Vorige week heeft dr R niet naar m'n eitjes gekeken want hij dacht dat t te vroeg was, terwijl ondertussen een week later ik m'n eisprong heb gehad dus moest er echt wel iets te zien zijn geweest!!

Nu vind ik dat dr R wel vaker wen steekje laat vallen en dr W was ook behoorlijk aan t klagen over hem toestraks!!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @leintje: wat een goed nieuws! Punctie weer in zicht:) heeft de ophoging toch goed zn werk gedaan:)
    Spannend weer! Hopelijk deze cyclus nog een terugplaatsing én twee dikke strepen op een test:D

@lieke: voor jullie komt het ook weer dichtbij:) ook hopelijk voor jou twee strepen over ruim twee weken!

@mnr: vervelend gevoel is het:( ik blijf in elk clubje waar ik me de afgelopen 1,5 jaar heb toegevoegd steeds als een van de weinige niet-zwangere over.. Dat doet best wel pijn. Ik gun het iedereen van harte, maar ik wil zelf ook!:)
    Ik schrijf ook mee met een clubje met allemaal meiden die spuiten, inmiddels is iedereen zwanger (allemaal binnen 3 rondes zelfs!), behalve ik..
    Het forum is fijn om je gevoelens te kunnen delen, maar soms word je er nog eens extra met je neus op de feiten gedrukt..

19. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Ja, als je zekerheid wil Lieke wacht dan maar een poos in de wacht ruimte. Dat heb ik er echt voor over.
    Dr. K en dr. v/d Broek zijn voor mij ook geweldig. De rest ken ik eigenlijk niet. Heel weinig bij hen geweest.

20. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, ik ken het gevoel ook. Wij hebben nu 10 jaar kinderwens. We hadden veel vrienden, waarvan er ook een paar moeilijk kinderen konden krijgen. Eerst kregen de gene waarbij het makkelijk ging al snel kinderen. Dan heb je nog steun aan de stellen waarbij het ook niet lukte. Nu na 10 jaar zijn de andere stellen ook gelukt om kinderen te krijgen. En zo langzaam aan zijn wij als enigste over die geen kinderen hebben. Dat maakt ons zo onzeker en op een bepaalde manier eenzaam. Je doet je altijd goed voor dat je het iedereen gunt en dat je er goed mee om kunt gaan. Maar als we weer thuis, huilen we samen zoveel.
    Op het forum heb ik er niet zoveel last van, omdat een ander er ook veel moeite voor heeft gedaan en moeilijke keuzes hebben moeten maken. En veel grenzen moeten verleggen. Ik kon 10 jaar geleden niet in denken dat ik er zoveel voor over zou hebben. Maar hoe langer het duurt hoe groter de wens en verder je er voor gaat.
    Ik ben blij dat ik zoveel steun uit het forum kan halen met vrouwen die in het zelfde schuitje zitten.

Deel Deze Pagina