Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Ik ben vanochtend ongesteld geworden :(

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @leintje: de eenzaamheid gevoelens ken ik. Helemaal als ik bijv op een verjaardag ben en er wordt uitvoerig over de kids gesproken. Dan voel ik me een soort van buitengesloten, omdat ik er niet over mee kan praten.
    Pff 10 jaar al bezig, dat is echt super lang:( hopelijk wordt het lange wachten snel beloond!

@mnr: pff bahbah, wat klote zeg:( dikke knuffel meis!!
    Nu weer iui, of zelf klussen? Hebben jullie over je dochter ook zo lang gedaan?

3. mnr

mnr Niet meer actief

@flora Ik weet nog niet of we nu weer iui krijgen. Als het niet meer kansen geeft dan hoeft het van mij niet. Maar als het naast het klussen extra kans geeft dan wel.

Ik had nu een lf van maar 10 dagen dus ik wil dat daar ook nagekeken wordt. Ik denk dat het misschien beter is om daar ook iets voor te gaan gebruiken.

Baal nu wel.

Voor mn dochter duurde het 4 jaar voor ik (spontaan) zwanger was.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jeetje, dat duurde ook lang:( had je toen wel regelmatige eisprongen?

Lf van 10 dagen is idd aan de korte kant, heb je dat vaker? Ik weet dat dr. W gelooft in een 2e shot pregnyl rond 5-6-7dpo om je lf te verlengen, als je lf aan de korte kant is.
    Hebben ze als eens rond 7 dpo bloed geprikt op progesteron?

5. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Mnr : Dat meen je niet. Ik ben net terug van mijn werk en denk meteen even kijken of jij goed nieuws hebt. Maar helaas hele dikke knuffel voor jou !

6. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Mnr, wat erg! Meis een dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je de moed kan vinden om door te gaan en dat ze andere onderzoeken gaan doen om te kijken waar het aan ligt.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    mnr wat balen zeg!!! knuff

8. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen mnr:(

9. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Godverd.... mnr dat is balen zeg. Ik dacht dat jij de volgende op de lijst zwanger bent.
    Positief blijven !!! ik weet dat is nu makkelijk gezegd.

*knuffel*

10. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr, sterkte. Ook al heb je er niet veel aan, ik leef met je mee.

11. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

:(:( balen mnr...
    wat lang 4 jaar.en dan toch nog spontaan zwanger worden is wel heel bijzonder!

de ervaring van iedere keer " overblijven" in een topic deel ik. En inderdaad heel leuk dat iedereen zwanger wordt maar zo langzamerhand voel je dan al dat je als enige niet zwanger blijft en zonder die hoop wordt het schrijven wel minder leuk.

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    San, hoe is het met je ei:D zit er al een IUI aan te komen?

13. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een telefoontje gehad dat de embryo goed de nacht is doorgekomen en we hebben dus een terugplaatsing 15.50u.
    Spannend!!
    Hopen en duimen dat dit eindelijk een x een goede is!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    lieke wat gaaf! wij duimen met je mee!!!

15. mnr

mnr Niet meer actief

Dank jullie wel dames voor alle reacties! Wat fijn dat iedereen zo meeleeft. Dat had ik wel even nodig!

Lieke: Heel veel succes! Wat spannend zeg!

San: is je eitje al gegroeid?

Flora: voel je al iets?

Leintje: voor jou ook spannend meid! Succes morgen met je punctie! Wie doet em?

Hier: ik ben even alle motivatie kwijt. Ik voel me normaal al niet fit tijdens de menstruatie (zoals iedereen) maar nu voel ik me echt beroerd. Heb mega hoofdpijn en ben duizelig en heel moe.

Maar vooral is m'n motivatie weg. Eigenlijk moet ik morgen weer gaan spuiten. Normaal "kijk ik uit" naar een volgende ronde. Jullie snappen vast wel wat ik bedoel.. Maar nu heb ik er helemaal geen zin in.
    Ik wil niet spuiten, ik wil geen fm's, ik wil me gewoon weer mezelf voelen.
    Ik geloof er even niet meer in.
    Spuiten is nooit leuk maar je weet waarvoor je het allemaal doet. Maar nu heb ik het gevoel dat het allemaal voor niks is.

Ik moet even afwachten wanneer mijn man vrij kan krijgen volgende week en dan maak ik een afspraak voor een fm.
    Ik hoop bij dokter W of v/d B want ik heb veel vragen.

16. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Sorry ik moet het ff kwijt:
    Even korte info:

hier vandaag heel slecht gevoel. Ik ben helemaal verkouden de ogen plakken nachts dicht, ik krijg bijna geen lucht. Ik moet niet meer zo vaak naar wc en de tepels zijn ook niet zo donker als bij Celine en de MK, zijn ze deze keer ook niet geweest, ook geen gespannen borsten :$ :( :x
    Ik heb vannacht ook zo slecht gedroomd. Ben nu helemaal zenuwachtig, tot 5-2 is het nog zoooooo lang:$ :$ :$ :$ :(

17. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Lieke voor straks succes

18. mnr

mnr Niet meer actief

Ach engeltje :(

ik snap dat het zo onzeker is.
    Verkouden zijn us niet erg. Ik was Veel ziek tijdens mijn zwangerschap. Volgens de verloskundige kwam dat omdat al je energie naar de groei van de baby gaat en dan kun je zelf wat vaker ziek zijn.
    Ook duurt en verkoudheid vaak langer en is het heviger dan anders.

en donkere tepels zegt ook niet altijd iets.
    Je had je met de mk ook toch..

Ik heb het soms ook van de pregnyl. Terwijl het altijd dezelfde hoeveelheid pregnyl is en de ene keer heb ik het wel een de andere keer niet.

Maar ik snap dat het spannend is!

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @lieke: succes meis! Spannend weer!

@mnr: dikke knuffel meis! Kan me goed voorstellen dat de motivatie ff helemaal verdwenen is. Steeds weer dat spuiten en uiteindelijk geen resultaat.
    Misschien even een maandje pauze om op adem te komen? Al kan ik me voorstellen dat dat ook weer als verloren tijd voelt.. Lastig..

Ik voel verder eigenlijk niets, beetje gevoelige borsten. Maar dat is altijd wisselend, ene keer snel last, dan weer paar dagen voor nod en dan weer helemaal geen last. Kortom geen peil op te trekken.

@engeltje: ook dikke knuffel! Kwaaltjes zeggen niets meis, maar snap je angst en onzekerheid. Zeker na een eerdere mk. Bij welk termijn heb je je eeste echo? Misschien kun je vragen of je wat eerder mag komen? Tussen 6-7 weken moet er wel een hartje te zien zijn.

@pregnyl: bij mij is het ook steeds verschillend. Vorige keer vond ik alles enorm stinken en nu heb ik daar helemaal geen last van.
    Toch gek dat je lijf er steeds weer anders op reageert.

20. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Dank je Mnr en Flora

mijn eerste echo is op 7+2 en de intake van de VK is precies op 6 weken maar die willen GG het eerste echo laten maken dat had ik al gevraagd. Maar ik wil ook niet te vroeg anders als zij weer nog geen hartje zien kloppen ben ik nog onzekerder.
    Ik voel mij vandaag zo slecht en dat is het ook , het zelfde in de wachtweken daar voel je ook van alles daar let je meer op en dat heb ik vandaag. Mijn man zegde ook het is omdat ik mij rot voel.

Deel Deze Pagina