Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja je gaat nu natuurlijk overal op letten. Probeer het een beetje van je af te zetten (makkelijk gezegd van mij ;)).
    En idd van een te vroege echo krijg je alleen nog maar meer onzekerheid. Op 7+2 moet er zeker een hartje te zien zijn.
    Ik duim!! Hopelijk is het snel 5 februari.

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Flora:

morgen komt MVM voor gesprek.
    Vrijdag heb ik in de Opvang van Celine Oudergesprek
    Zondag naar vrienden op de koffie
    Maandag VK intake gesprek, daar zal ik haar mijn bedenken ook uitleggen.
    Woensdag afspraak bij de Dr. ivm naar controle van mijn voetoperatie.
    En dan begint de grote schoonmaak voor het feestje van Celine en dan hebben wij ook al de 5-2

Het heeft mij goed geholpen het hier even kwijt te worden. Ik ben helemaal moe maar ik denk dat dat door die griep is en dan zalen wij wel zien. Dank je wel nog eens xxxx

3. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen engeltje dat je je zo voelt.. Hoop dat alles goed is en het snel 5-2 is! Duim voor je!!

Vandaag de terugplaatsing gehad. Had een dokter waar ik absoluut niet over te spreken ben(dr vd h). De laborant was mrt een ander patiënt bezig waardoor het bij mij langer duurde en daar dus 10 min lag met mijn benen in de lucht:-s .. De verpleegkundige bood haar excuses aan omdat het geen pretje voor mij was, zegt de dokter ja dat ze maar opschieten want ik krijg een lamme arm.. Ik dacht "ik zal je zo een lamme arm geven, ik lig hier wat hoef jij nu te doen??"
    Pff wat een ei is dat zeg! En ook deed hij me nog pijn met de eendenbek, terwijl ik dat bij de redt van de (mannelijke) artsen nog nooit zo ervaren heb. Hem hoef ik echt niet meer te hebben!!

5-2 mogen we testen (dus dubbel spannende dag engeltje!!) en dan zijn we op vakantie met onze beste vrienden dus dat is wel fijn!

4. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand nog tips om de innesteling te bevorderen?

5. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Spruiten eten, granaatappelsap drinken, avocado eten

6. Iefje

Iefje Actief lid

10 mei 2013
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Lieke en Engeltje, Heel veel succes 5-2! En Engeltje, het gaat echt goedkomen! Ik snap (denk ik) helemaal wat je voelt, de onzekerheid van gaat het allemaal wel goed, maar probeer vertrouwen in jezelf en de kleine te hebben! Lieke, ik hoop echt zo voor je dat je een positieve test hebt! Duim voor je!

Liefs Iefje

7. mnr

mnr Niet meer actief

Lieke: bedoel je dr v h? Een vd h is er niet toch? Van H is een wat jongere arts, ik wil die liever ook niet en gelukkig heb ik die na de laatste keer ook niet meer gehad.

Veel succes met de komende dagen! Hoop voor jullie dat dit jullie kindje gaat worden!

Engeltje: fijn dat je zoveel afleiding hebt.
    Het is ook heel zwaar dat afwachten. Heb je het al aan iemand verteld?

Hier: ik ben gewoon zenuwachtig voor het weer spuiten. Ik heb de laatste 2 keren best veel last van bijwerkingen gehad. En nu zit ik al niet lekker in m'n vel en ben ik er een beetje bang voor.
    Gisteravond voelde ik me wel weer wat beter maar nu ik echt moet beginnen zie ik er wel weer tegenop.
    Ik kijk het deze week aan en als ik weer zoveel last krijg overleg ik of ik niet beter iets anders kan proberen.

Leintje: jij nogmaals veel succes vandaag! Hoop dat het je allemaal meevalt en dat je een mooie opbrengst hebt!

8. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Sorry, voor dit ego bericht!

Ik ben heel erg verdrietig. Zo mooie kans voor een mooie oogst dit keer. Zit mijn blaas voor de volle rechtereierstok. Ze konden er echt niet bij. En ze heeft er 3 aangeprikt in de linker, daar kwamen 2 eitjes uit. Ze heeft alles geprobeerd. Voor mijn linker zat de baarmoeder er voor en bij mijn rechter de zat blaas inde weg. Ik hoop dat bij die 2 het nog wat wordt. Maar psychisch zit ik er even helemaal door heen. Dit had ik echt totaal niet verwacht en het deed zo'n zeer dit keer. Ik ga slapen en hoop dat ik wat positiever wakker wordt. Waarom loopt niks normaal bij mij. Ik ben het zo zat en zo verdrietig.

9. mnr

mnr Niet meer actief

Ach meis toch! Vind het heel erg voor je.. dit had je natuurlijk helemaal niet verwacht. Ik heb het ook nog nooit gehoord.
    sterkte met het verwerken van dit rot nieuws.

hopelijk zit tussen deze 2 een topper die jullue kindje wordt.
    Wanneer hoor je meer hier over?

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @leintje: wat een vreemd verhaal zeg:( Idd ook nog nooit eerder van gehoord.. Wat balen zeg!
    Hopelijk heb je wel twee goede bevruchtingen en groeit daar een prachtig kindje uit! Dikke knuffel!!

@mnr: succes weer deze ronde.. Hopelijk deze keer minder last van bijwerkingen.

11. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Dat komt omdat mijn eierstokken overvol zitten en dan kunnen ze achter je blaas zakken. Het komt meer voor. Hopen dat ze morgen goed nieuws hebben en dat er nog 1 bevrucht mag zijn.

12. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Leintje, :( .. Ben aan t duimen voor je dat er minimaal 1 terugplaatsing plaatsvind!

Succes mnr!

13. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Leintje dat is balen zeg, maar wij hopen en duimen voor je dat het toch goed komt en een Topper bij is. Ik had gisteren ook zo verdriet en was blij hier ff alles kwijt te worden en het heeft mij wel geholpen wij zitten alle in het zelfde schuitje en daar mag een ego bericht!! ;)

mnr hopelijk heb je niet zo veel bijwerkingen anders misschien toch eens 2-3 maanden uitstellen om je lichaam en je psyche weer op rust laten komen? Ik weet dat is heel moeilijk maar als je zo ertegen opziet is het ook niet bevorderlijk denk ik.:)

iefje dank je vroeger had ik nooit zo negatief gedacht maar het was de laatste keer helemaal mis en ik ben flink boven de 110 kg en ik ben al 41 jaar dus het woord niet beter de kans op mk wordt groter.:$

Hier:
    MVM is er geweest, gelukkig zij had de mk ook mee gekregen van mij en zij had ook de test gedaan in Juli laatst jaar. nu heb ik er de testen van juni juli eruit gehaald en daar zijn de testen niet zo positief geweest dan nu. Foto's zal ik zo in een album zetten. :( :$

Bij de Doctor ben ik ook al geweest wel heb ik hem niks gezegd dat ik zwanger ben, hij was tegen dat wij ook al voor de mk naar Geertgen gaan, ik zal minder eten en afvallen en als ik dan niet zwanger kan worden zal ik het laten. Was zijn uitsprak. Dus ik pak gewoon voor het eerst geen medicaties en hij hoef het nog niet te weten. Ik heb de Griep die om gaat en ik zal mij in het bed leggen en een paracetamol pakken dan word ik wel weer fit. ??????? Gaat het???? Volgens mij is het toch tijd voor een nieuwe huisarts. :$;)

14. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grr die dokters af en toe.. Die van mij wilde ons niet doorverwijzen(wist al dat ik een chromospnenagwijking had want heb ik geërfd van m'n moeder) wNt hij vond t onzin om behNdeling te starten aangezien de embryo's toch zouden sterven omdat t niet levensvatbaar was. We moesten mar in onze handen klappen dat t in zulke grote chromosomen zat zodat t niet meer kans was op een gehandicapt kindje.. UH pardon???! Toch niet normaal.. Ben dus gewoon op eigen houtje gaan zoeken waar ik terecht kon 😄

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    pff dat zijn echt geen normale reacties zeg!
    hier ook verteld tegen soort van huisarts (defensie) en die man heeft t nog niet eerder meegemaakt van 2 vrouwen. en vind het helemaal geweldig en interessant! dus steeds als we iets meer weten of verder zijn ga ik naar hem toe om het te vertellen.

zo kan t dus ook ;)

leintje wat ontzettend vervelend zeg! (netjes gezegd) wij gaan heel hard mee duimen!

16. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Leintje: wat jammer van de eitjes ! Had ik nog nooit van gehoord dat ze er dan niet bij kunnen! Nu maar hopen dat die 2 eitjes van super kwaliteit zijn! Kan me voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent !

Frummeltje: wanneer hadden jullie eigenlijk je afspraak? Ben het even kwijt.

Engeltje: als je je ziek voelt voel je je ook veel slechter . Gelukkig heb je wel veel afleiding om de tijd tot de echo een beetje door te komen! Mijn huisarts vond mij veel te oud (42) voor een kind, wat denken ze wel niet wat ze kunnen bepalen hé! Wij zijn via de arts van mijn vriend doorverwezen!
    Leuk Denanja , dat er ook nog positieve huisartsen verhalen zijn!!!

MNR: wat balen dat je weer ongesteld bent geworden! Kan me voorstellen dat iedere keer “opnieuw beginnen” heel démotiverend is. Ik heb de laatste weken extra rustig aan gedaan . Stres werkt sowieso al niet goed , en ik vind dat het wel spanning oplevert , dat spuiten. Ik heb mezelf maar wat meer verwend ,rust gegeven en wat minder eisen aan mezelf gesteld. Misschien voor jou ook even goed?

Flora: Je bent al wel poosje aan het wachten he! Wanneer mag je testen??

Bolcol: irritant die stemmingswisselingen. Mijn kerel vond ook wel dat ik wel erg kort door de bocht kon reageren;)! Ik ben erg benieuwd naar je eerste FM, Ik hoop dat ie snel en goed gegroeid is! Hoef je ook niet zo vaak heen en weer !

Lieke: spannend , de terugplaatsing. Irritant , zon stomme arts! Jij zou inmiddels echt wel lamme benen hebben van dat gehang, en hij zit maar te klagen!!!
    Wel heel lang dan tot 05-02.Ga je dan extra afleiding zoeken?

Nou, mijn ei……
    Gisteren de 5 de :((!!!!!!!!!!!!!!!!!!) echo gehad !
    Maandag zat er 1 ei van 0.6, woensdag was deze gegroeid naar 1 cm.
    Morgenvroeg voor de 6 de keer een echo (en iedere keer door een andere arts!)

En nu even een geheimpje ;); ik had het idee dat ik veel te weinig moest spuiten, normaal heb ik op dag 10-14 eisprong en er kwam telkens geen ei (morgen zit ik op dag 20). Omdat ik bang was dat ie met 0.6 al zou “knappen” ben ik afgelopen dinsdag meer gaan spuiten dan mocht. In mijn “oude” spuiten bleef iedere keer iets achter, dat heb ik nu opgebruikt. Ik heb nu va dinsdag 150 gespoten ipv 100 , en voila : mijn ei groeit!
    Nu maar hopen dat hij genoeg groeit , want zondag’s doen ze geen IUI en dinsdag moet ik al naar Geertgen . Niet handig dus , als ie dan goed is .

Vraagje : als er een ei is: hoe snel, is jullie ervaring, groeit zon ding dan????
    Bijwerkingen heb ik wel ,maar niet heel erg, beetje buikpijn, sávonds beetje buikpijn, en nu een opgezet gevoel en ook wat buikpijn. En een beetje snel op de tenen getrapt, :D:D

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    San, gemiddeld eitjes 2mm per dag als ze de 12mm zijn gepasseerd. Maar dat is echt gemiddeld, met spuiten is het erg onvoorspelbaar heb ik gemerkt. Ik heb ooit zelfs 4mm groei op 1 dag gehad, maar ook maar 2mm in 3 dagen.. Geen pijl op te trekken.

Gek dat je arts zelf niet besloten heeft om op te hogen eigenlijk:( Want 6mm is echt super klein, dat telt eigenlijk nog niet eens mee als ei.. Fijn dat ie nu 10mm is! Hopelijk groeit ie nu lekker door.

Waneer heb je weer een fm? Als je ei de vorige keer 10mm was, dan kun je er wel vanuit gaan dat je de komende 3 dagen sowieso nog geen eisprong hebt.
    Je kunt altijd ovutesten doen, als je bang bang beng dat je ei ineens snel gaat springen. Maar denk dat dat niet nodig is.

18. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    San, ik probeer wel extra afleiding te zoeken maar is lastig want ieder moment denk je eraan. De eerste x ging het makkelijker omdat ik dezelfde avond van de tp bloeding had die tot m'n menstruatie is gebleven dus had de behandeling al afgesloten! Nu af en toe wat steken in m'n baarmoeder.
    Heb wel eens gelezen over die killing wachtweken maar nu snap ik pas wat ze bedoelen, en dan ben ik pas een dag onderweg 😳!

Gek dat arts geen verhoging heeft voorgeschreven, hij moet toch ook zien dat de groei niet vlot gaat!

Succes!

19. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    San1971: als het goed is aankomende woensdag. Is even afwachten of de donormatch definitief rond is, daar zou nog een brief van komen. Straks even bellen of het in de computer al is verwerkt. Dan weet ik of ik die afspraak kan laten staan. Dus begint toch wel spannend te worden :)

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @frummeltje: spannend zeg! Voor jou komt het ook ineens dichtbij dan:D

@lieke: idd killing die wachtweken, en dat lijkt het me bij een tp nóg spannender, omdat je tuurlijk al een embryo bij je draagt. Hopelijk nestelt hij zich snel in! Succes met wachten!

@hier: weinig nieuws.. Ik heb weer géén kwaaltjes.. Inmiddels 8 dpo, nog een week tot m'n nod. Geloof eigenlijk niet dat het raak is:( ben me al meer aan het voorbereiden op de volgende ronde, dan dat ik het idee heb dat ik zwanger zou kunnen zijn!

Deel Deze Pagina