Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy85

Joy85 Niet meer actief

Prachtige echo, maar ik zie nog een tweede zwarte cirkel?
    Is dat nog een dooierzakje? Of ...

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    #1002 Klaartje863, 27 jan 2014
    Laatst bewerkt: 27 jan 2014
    @engeltje: wouw mooi!! Ook al een kloppend hartje?
    Quoten doe je door op de quote knop te klikken bij het bericht. Dan wordt de inhoud gekopieerd naar het reageervak zeg maar.

Edit: ik zie al wat er mis is gegaan. Je kunt een gequote bericht niet nog een keer quoten (ja lekker duidelijk, haha).
    Als je lijst wil quoten, dan moet je de quote-code aan het begin en eind van het bericht weghalen. Hmm klinkt nu wel erg ingewikkeld;)

@san: jeej eindelijk vooruitgang! Als eitjes groter zijn dan 14mm, dan groeien ze altijd wel door:) spannend, bijna iui dus.
    Ik heb de jonge dr B. nu 2x gehad. Ik vind het een fijne aardige arts.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh Gonal-F, 9e ronde MMM
    Afspraken: 31 januari FM
    Nod:

Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F
    Afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak
    Nod:

Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig
    Afspraken: 25 januari IUI gehad
    Nod:

Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad
    Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari
    Nod: nog onbekend

Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal
    Afspraken: 15 januari pregnyl
    Nod: 31 januari of 1 februari

Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde
    Afspraken: 29 januari
    Nod:

xDanielle => 23 jaar, IUI, 23e ronde
    Afspraken:
    Nod:

Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    Afspraken:
    Nod:

Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli
    Afspraken: wachten op donormatch
    Nod:

Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig
    Afspraken: 22 januari terugplaatsing gehad
    Nod: 2 februari testdag

Bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    Afspraken:
    Nod: 10 februari

San1971 => IUI (met hormonen) in Zutphen en daarna verder bij GG
    Afspraken: 28 januari intakte GG

Zwanger!
    Iefje -> ICSI ECD
    Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid || 05-08-2014
    engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl || 22-09-2014

wijzigingen graag zelf toevoegen dmv quoten, of in kleur in een bericht posten zodat met makkelijk te zien is:)

4. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Joy, welkom en gefeliciteerd!

Dr b. Heb ik 1 keer gehad maar als erg fijn ervaren. Ik heb niet dat fijne gevoel bij iedereen helaas!

Oh Engeltje wat fijn dat ze een echo hebben gemaakt!! Even een aantal zorgen aan de kant en nu hoef je ook niet nog een week te wachten..

Pff wat een hel hier.. Morgen nog een week, vond het zo spannend maar ondertussen weet ik niet of ik wel durf want ben erg bang voor een teleurstelling(alweer!) .. Hebben jullie ook wel eens eerder getest? En zoja vanaf hoeveel dagen?

5. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Lieke: Mijn eerste Test was op 9-1 en NOD was op 13-1 getest met Actiontest.

Flora: Ja het hartje hebben wij ook al gezien, was zo rustgevend het te zien.

Joy: Ja het zijn 2 vruchtzakjes zij was niet zeker of er in de tweede ook iets zet, af en toe heb je iets gezien maar niet zo groot en duidelijk dan in het eerste. Dus wij gaan nu lekker van uit dat het gewoon maar een is als het 2 zijn zijn alle twee welkom !!!

San: Ja ik ben nu 41 Jaar sinds december en bij mij was dat de reden van het ZH dat zij er niet aan beginnen, GG wel dus ben ik daar naar toe. Is wel 1,5 uur rijden eenvoudig maar dat doe ik er graag voor !!

Hier: Heerlijk geslapen en bijna ook verslapen moet zo ff bloedprikken. Dus het was echt rustgevend dat echo !!

6. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh Gonal-F, 9e ronde MMM
    Nod:

Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F
    Nod:

Flower1983 => .. jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig
    Nod:

Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad

Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal

Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, IUI met donorzaad, hopelijk februari eerste ronde, ovulatie 13 februari
    Nod: 27 februari

xDanielle => 23 jaar, IUI, 23e ronde
    Afspraken:
    Nod:

Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    Afspraken:
    Nod:

Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli
    Nod:

Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig

Bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    Afspraken:

San1971 => IUI (met hormonen) in Zutphen en daarna verder bij GG

Zwanger!
    Iefje -> ICSI ECD
    Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid || 05-08-2014
    engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl || 22-09-2014

7. mnr

mnr Niet meer actief

Mooie echo engeltje! Ben wel een beetje jaloers :)
    Fijn dat het je zo'n rust heeft gegeven. En wat lief van je vk dat ze dit wilde doen :)

Flora: hoe is het met jou? Wanneer is je nod?

Lieke: wat jammer dat je niet bij iedereen een goed gevoel hebt. Ik heb het alleen bij van H, die heb ik liever niet meer.
    Maar er zijn er ook wel veel die ik nog nooit heb gehad terwijl ik al bijna een jaar bij gg kom.

Die wachtweken zijn ook slopend. Maar hopelijk deze keer een test met 2 strepen!

Dr B (geen van beide) heb ik nog nooit gehad.

San: succes vandaag!

Leintje: ook succes vanavond met het gesprek!

Hier: ik heb besloten om acupunctuur te gaan proberen.
    Ik las een artikel waarin stond dat uit onderzoek an de VU is gebleken dat dat helpt bij IVF en iui.
    Toen en ik gaan googelen en lees veel succes verhalen, ook van degene die niet zwanger raakten dat ze in ieder geval het traject minder zwaar vonden.

Ik denk zelf dat het in ieder geval geen kwaad kan en ik het altijd kan proberen.
    Baat het niet dan schaad het niet!

8. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Engeltje : Wat een mooie echo ! En fijn dat je nu wat meer rust hebt. Probeer te genieten van je zwangerschap !

Lieke: Succes met de laatste wacht week.

Leintje: Succes met het gesprek vanavond !

Mnr: Gelijk heb je. Het kan echt geen kwaad om zulke dingen te proberen. Hopelijk heb je er wat aan !

En wij hebben gisteren voor het eerst de jongere Dr B gehad. Moet zeggen dat wij het als heel prettig hebben er varen. Alles werd rustig uit gelegd. Mochten zelfs nog even kijken door de microscoop hoe het zaad door het slijm beweegt ! Best interessant om te zien. En ze heeft ons meteen Clomid mee gedaan als het niet raak was dat ik zo weer kon beginnen zonder dat ik eerst weer hoefde te komen.

San1971: Inderdaad wij gaan er nu eerst alleen heen voor de eisprong. Want ze verwachten dat het "probleem" alleen de eisprong is.

Noeky : Hoop dat je donderdag wel goed nieuws krijgt ! En dat de eitjes wel groot genoeg zijn.

9. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Gister bij GG geweest, echo gehad.. Helaas slecht nieuws er is een niche gevonden afkomstig van de keizersnede..
    Dr wissmann zei dat er weinig over bekend was, maar dat ik het maar eens op moest zoeken.. Thuis opgezocht en 9/10 verhalen lees je dat zwanger worden met een niche gewoon niet kan.. Blijkt een operatie aan vooraf te moeten gaan met een wachtlijst van half jaar, en na de operatie ook half jaar niet zwanger worden..

Niet waar we op gehoopt hadden

10. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Danielle!! Dus eigenlijk is er nu gezegd dat je ongeveer nog een jaar moet wachten? Pff zo klote! Heb er gewoon even geen woorden voor! Sterkte meid😔

11. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    De arts heeft er dus niets van gezegd.. alleen dat ik het eens op moest zoeken omdat er nog niet zoveel over bekend was.. Maar typ het eens in zou ik zeggen je komt overal het zelfde tegen.. Dus snap niet zogoed hoezo er niet veel over bekend is als 9/10 zeggen dat je niet zwanger kan raken met een niche..

zaterdag moet ik terug voor de zaad/slijm test dus ga het hem dan ook wel even onder de neus wrijven.. Ga niet die stress periodes in als het geen kans heeft.. Bedoel ik heb thuis een peuter die ook gewoon alle aandacht verdiend heb liever dat ik weet waar ik aan toe ben..

Dankje!

12. mnr

mnr Niet meer actief

Ik heb er nog nooit van gehoord. Ik heb het net gegoogeld en las dat 56% na een ks het heeft (niet allemaal even ernstig)
    Ik heb zelf ook een ks gehad maar had er niet van gehoord, en er heeft ook nig nooit iemand naar gekeken of gevraagd.

Wil je dan wel een operatie laten doen of doe je dat niet?

Sterkte meid! Het zal best moeilijk zijn om dit te verwerken.

13. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ik kende het indd ook niet, en raar dat de gynaecoloog het niet gezien heeft bij de echo in het ziekenhuis.. Laksheid? Gewoon zeggen "je bent te zwaar kom maar terug als je 10 kilo afvalt" ze hadden dat prima kunnen zien!

Dr wissmann moest echt heel hard drukken tijdens de echo hij kon me rechtereierstok niet in beeld krijgen.. Heb er nu nog last van :(

Nee ik ga geen operatie doen denk ik.. Hopelijk kan ik er zaterdag wat vragen over stellen.. Onze wens is dan wel zo ontzettend groot maar niet ten koste van Jayden.. (wat een ander daar ook van vind..)

Was gisteren zo van slag dat ik totaal geen emotie had..
    Totaal niet verwacht dit.. Had ons 2 jaar kunnen schelen dit..

Heb nog geen enkel verhaal kunnen vinden op internet van vrouwen die wel zwanger konden worden met de niche.. Heb geen oog dicht gedaan :(

14. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Mnr=> 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh Gonal-F, 9e ronde MMM
    Nod:

Leintje=>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F
    Nod:

Flower1983=> 30 jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig
    Nod:11 februari....als ms door komt dan starten met icsi2 korte protocol

Noeky=> 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad

Flora01=> 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal

Frummeltje13=> 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, IUI met donorzaad, hopelijk februari eerste ronde, ovulatie 13 februari
    Nod: 27 februari

xDanielle=> 23 jaar, IUI, 23e ronde
    Afspraken:
    Nod:

Nursje=>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    Afspraken:
    Nod:

Denanja=> 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli
    Nod:

Lieke1990=> 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig

Bolcol=> 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    Afspraken:

San1971=> IUI (met hormonen) in Zutphen en daarna verder bij GG

Zwne!
    Iefje -> ICSI ECD
    Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid ||05-08-2014
    engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl ||22-09-2014

15. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha damrs,

er is veel geschreven. Sorry voor late reactie. Maar door complicaties van mn lumbaal punctie veel plat gelegen in bed.

ik wens iederee heel veel suc6

Engeltje wat een mooie echo!!!

flora pfff wat is alles zo moeilijk he ik duim voor je.....

mnr meissie hoe gaat t nu?

Ik heb lijstje ff agepast, had ik ooit al gedaan maar had t niet gepakt.

Alle dames die ik vergeet ik lees wel mee maar mn hersentjes hebbe moeite om alles te onthouden. Sorry maar ik denk en duim wel voor jullie xxxx

16. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    Ik was weer even aan het lezen wat er allemaal is gebeurd en het is zoveel dat ik niet even snel even op alles en iedereen kan inhaken maar ff kort
    @xDanielle, misschien heb je iets aan onderstaande link? Ik wens je veel sterkte!
    Wat verwacht u? HysNiche onderzoek

Met Iefje en Engeltje heb ik nog contact middels PB en gelukkig alles oké :)
    Flora en Lieke zitten jullie op de wachtbank? Succes, spannend!!

Ik las ergens vragen voor tips voor de innesteling..
    Het verschilt natuurlijk wel of je IUI hebt gehad of ICSI.
    Bij de laatste zit je al een paar dagen verder en wordt er een embryo teruggeplaatst en bij IUI zal er eerst nog een bevruchting moeten plaatsvinden voordat er een innesteling plaats kan vinden.
    Wat ik zelf ter bevordering van de innesteling heb gedaan na de na ICSI (cryo) was:
    A) orgasme in de ochtend voor terugplaatsing (voor de doorbloeding)
    B) aspirine 1x per dag tot 1 week na de tp
    C) granaatappelsap drinken
    D) vitamine e vanaf de tp
    E) na de tp tot aan de zwangerschapstest geen orgasme meer (kans op losraken)

Misschien heeft iemand hier wat aan?
    Ik leef met jullie mee en wens jullie allemaal veel succes en doorzettingsvermogen.

Liefs,
    Lavendel

17. Lavendel1603

Lavendel1603 Actief lid

6 mei 2012
    300
    0
    0
    #1017 Lavendel1603, 28 jan 2014
    Laatst bewerkt: 28 jan 2014
    Oja
    F) 1 capsule tarwekiemolie p/d tot aan de test

18. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danielle, wat vervelend! Ik begrijp heel goed dat je jouw kindje niet wilt laten "lijden" ten koste van een nieuwe baby.

Voor de rest ook succes en sterkte in deze periode, lees helaas meer negatieve verhalen dan positieve. Ik hoop voor jullie allemaal dat er toch ergens in de (nabije) toekomst ook iets positiefs aan zit te komen.

Hier dan toch wat positief nieuws, al weet ik niet of jullie daar op zitten te wachten. Maar ik wil het toch even delen. De donormatch is toch rond (gelukkig maar, begon toch een beetje bang te worden dat de het zaad misschien "besmet" was..) en de afspraak van morgen gaat gewoon door. Komt nu toch ineens wel heel dichtbij. Spannend! Maar wel leuk spannend!

19. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend frummeltje!! Succes morgen!
    En goed nieuws kunnen we altijd gebruiken.. Die lees ik altijd graag 😊

Thnx lavendel, met een aantal kan ik wel wat.. Mocht deze niet lukken ga ik ze zeker de volgende x doorvoeren!

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @danielle: jeetje wat een rotnieuws zeg! Heb er ook nog nooit van gehoord:( Gaan ze het nog verder onderzoeken?
    Misschien eens naar een gyn in een ziekenhuis? Misschien weten die er meer vanaf?

@frummeltje: fijn, ook positief nieuws moet gedeeld worden:D nu dus wachten op je ei?

Deel Deze Pagina