Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh Gonal-F, 9e ronde MMM Afspraken: 31 januari FM Nod: Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F Afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak Nod: Flower1983 => 30 jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: 25 januari IUI gehad, als ms doorkomt dan starten icsi2 kort protocol Nod: 11 januari Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 35,5eh, ronde 9 MMM, ronde 14 totaal Afspraken: 15 januari pregnyl Nod: 31 januari of 1 februari Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: 29 januari Nod: xDanielle => 23 jaar, IUI, 23e ronde Afspraken: Nod: Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: wachten op donormatch Nod: Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: 22 januari terugplaatsing gehad Nod: 2 februari testdag Bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg Afspraken: Nod: 10 februari San1971 => IUI (met hormonen) in Zutphen en daarna verder bij GG Afspraken: 28 januari intakte GG Nod: nog onbekend Zwanger! Iefje -> ICSI ECD Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid || 05-08-2014 engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl || 22-09-2014 wijzigingen graag zelf toevoegen dmv quoten, of in kleur in een bericht posten zodat met makkelijk te zien is
Goed nieuws frummeltje! Succes!! Ons kindje is altijd heel ziek geweest vanaf zn 1e verjaardag.. Nooit iets gevonden helaas viel kilo's af at/dronk niet (slik problemen) vaak diaree en het ging van kwaad naar erger.. Nu is hij sinds de zomer weer op redelijk goede weg gelukkig! We hadden al veel twijfels over GG daar onze aandacht gewoon nodig is bij Jayden maar nu gaat het gelukkig weer redelijk goed! We wachten zaterdag gewoon even af.. We zullen het wel horen van de arts.. Geloof dat die toch iets meer geloofwaardiger zijn dan internet verhalen! Iedereen heel veel succes! en blijf het goede nieuws binnen brengen!
@Flora zie je reactie nu pas. Ik ben naar het ziekenhuis geweest voor intake maar toen hebben ze een echo gedaan maar blijkbaar niets gezien of gezegd? Dus vertrouwen in hun is helemaal weg! Ik hoop wel dat GG er zich wat verder in verdiept indd.. Kreeg niet echt het gevoel dat dr wissman het opgaf aangezien we zaterdag terug moeten komen? Dankje!
Danielle, dan begrijp ik het nog meer. Hopelijk krijg je zaterdag meer duidelijkheid. Bedankt alllemaal voor de lieve reacties. Ja het is nu wachten op mn ei, als ik het goed heb begrepen van denanja, word dit waarschijnlijk door middel van echo's in de gaten gehouden. Vndaag is dag 9 van mijn cyclus, waarschijnlijk 13 februari mijn eisprong. Dus ik ben erg benieuwd!
Spannend Danielle en Frummeltje ik duim voor jullie toi toi toi.... ik heb een beetje last van misselijkheid en laag links onderbuik. Ihet kan niet te maken hebben met een innesteling want zou mn eisprong rechts hebben gehad afgelopen zondag dus te vroeg om iets te voelen. Tja het zal wel overgaan. hoessie met alle anderr dames? Xxx
Flower: Ik had ook rechts het ei en had 2 dage naar de IUI al last aan de linker kant. Ik duim voor je *knuffel*
Succes frummeltje! Leintje: hoe ging het gesprek? Flora: voel je al iets? Engeltje: nog steeds aan het genieten van je echo? Flower: ik ben soms ook misselijk van de pregnyl. Dat kan ook zwangerschapsverschijnselen geven. Hier: ik voel af en toe een zeurend gevoel in m'n eierstok. Ik hoop niet dat het een cyste is want het is nog te vroeg voor een ei. Vrijdag de eerste fm en maandag voor het eerst naar de acupunctuur.
@ danielle wat een vervelend nieuws zeg! ook hier nog nooit van gehoord en hoop dat je zaterdag miscshien positiever nieuws krijgt en zoiezo wat duidelijke info. @ frummeltje wat cool!!! en ja klopt de eerste keer doen ze met echo in de gaten houden. wij moeten begin feb. terug voor eerste echo op dag 8 van mn cycles en moet vrijdag worden dus dat zal week van 10 feb zijn. spannende tijd voor jullie nu zeg! hoop dat je meteen deze cycles iui krijgt! @ flower ik ga voor je duimen misschien toch positief nieuws . @ mnr acupunctuur baat t niet schaad t niet toch
Thanks dames......xxxx lieve engeltje ook al wil ik alles geloven...mn pijn is niet o ti u dus ga dr maar i voorukt. Ik behoedm eigen voor zover t kan...al zou ik t hiteraad wel super vinden. lieve mnr ik hoop idd dat t niets te maken heeft met je cyste! En idd die pregnyl kan je soms zo voor de gek houden...ik ga va t negatieve uit. We zullrn zien xxx
mnr: Ja ik geniet nog ervan, hihi Ik kan nu echt weer helemaal super slapen en heb ook niet zo vieze domme dromen meer. hier: Wij zijn nu druk bezig met de Ideeën hoe gaan wij het vertellen. Wij willen het volgende week zaterdag, 3. verjaardag van Celine aan mijn Schoonouders en mijn Mama vertellen, die komt voor de Verjaardag met mijn Zus. Zoals wij ons nu hebben vastgelegd, krijgt Celine een T-Shirt in roze met voor op een groot ? en achter IK HEB DE OOIEVAAR GEBELD EN EEN BROERTJE OF ZUSJE BESTELD dat woord in licht blauw opgedrukt. Mijn schoonouders krijgen een rol Beschuit met een Sticker WIJ WETEN NIET WELKE KLEUR MUISJES EROP MOETEN, en voor mijn Mama een Fotolijst met de Echofoto en een klein briefje, JE KAN MIJ NOG NIET ZIEN, JE KAN MIJ NOG NIET HOREN, MAAR ALS IK IN SEPTEMBER GEBOREN BEN, MAG MIJN FOTO DAN HIER IN? Zij krijgt die in het Duits. Alle anderen moeten nog wachten maar daar krijgt Celine dan wel een of andere dag dat shirt aan.
Nou vandaag was de afspraak. Minder leuk dan gedacht. Dr. M. had volgens mij zijn dag niet ofzo, want hij was allerminst aardig. Hij deed heel raar, dat wij 9 mails hadden gestuurd naar het lab (misschien in totaliteit, vanaf halverwege december, toen we eigenlijk bericht zouden krijgen over de donor) en dat vond hij overdreven. Alle mails hadden een apart onderwerp en zijn verzonden omdat we geen mail hadden gehad op het moment dat er gezegd werd dat we het hadden moeten krijgen. Dus bv over 1 week krijgt u bericht, als ik dan na 2 weken nog niks heb gehoord ga ik zelf wel mailen ja. Nouja goed. Daarna ging het over mijn cyclus, die is de laatste 3 keer 39 - 38 - 41 , daarvoor was hij elke keer 33-34 dagen. Toen hij dat zag zei hij meteen dat we daar dan maar wat aan moeten doen. Toen ik zei dat ik liever niet meteen met hormonen wil beginnen leek hij, om er maar vanaf te zijn, snel te zeggen, oke als dat is wat je wil. Lang verhaal kort; nogal een chagrijnige ontvangst en dat bleef eigenlijk wel tijdens het gesprek zo. We gaan nu zelf testen met ovulatietesten en als hij positief is, moeten we bellen en een afspraak maken de dag er na voor de IUI. Resultaat is dus gelukkig wel goed, we mogen beginnen! Maar dit was zeker niet wat ik me er van had voorgesteld... Met goede moed op naar de volgende afspraak, dan hopelijk bij een andere arts. Want mijn gevoel bij dr. M. is nu niet bepaald goed...
Wat vervelend zeg frummeltje! Logisch dat je mailde.. Dat had ik waarschijnlijk ook gedaan. Had je dokter mendels of michelsen? Hopelijk de volgende keer een andere dokter!
Lieve Frummeltje, Dat is idd niet prettig verlopen. Ik he die ervaringen niet van hem...bij ons is hij wel altijd zeer attend en luistert hij naar ons. Maar eigenlijk hebben wij helemaal geen voorkeur want vinden ze allemaal schatjes. maar ik snap goed als een afspraak zo verloopt dat je dan een mening gaat ontwikkellen...misschien had hij idd zn dag niet ... ik weet het niet...maar ach wat maakt t uit jullie gaan starten dat is toch wat telt meis!!! Deze maand begonnen met een temperatuurkaart...tot heden ziet hij er zo uit.... wat zijn jullie meningen/ervaringen? 4 januari 2014 Ongesteld37° 6 januari 2014 Echo cyste 37° 7 januari 2014 37° 8 januari 2014 37° 9 januari 2014 37° 10 januari 2014 37° 11 januari 2014 37° 12 januari 2014 37° 13 januari 2014 36.8° 14 januari 2014 36.8° 15 januari 2014 36.8° 16 januari 2014 36.8° 17 januari 2014 37.2° 18 januari 2014 36.9° 19 januari 2014 36.8° 20 januari 2014 36.7° 21 januari 2014 36.8° 23 januari 2014 36.6° 24 januari 2014 36.6° 25 januari 2014 iui met 1,9milj bewerkt zaad 36.6° 26 januari 2014 36.7° 27 januari 2014 37 28 januari 2014 .37° 29 januari 2014 37.1°
@mnr dr michelsen. Volgende keer ga ik een andere vragen ja. Vond het wel vreemd, omdat velen hier hem erg fijn vinden. Maar ja tussen ons klikte het niet zo. Hopelijk de volgende keer een fijnere ervaring
Daniella: ik kan me je gevoel helemaal voorstellen tav de aandacht voor je zoon . Mijn zoon heeft een stoornis , en heeft veel individuele aandacht nodig. Best lastig in dit traject waarbij energie nou niet echt iets is waar ik veel van over heb!!! Dus ik begrijp je bedenkingen, maar toch denk ik dat je er goed over na moet denken: doe je je kind er inderdaad mee tekort als jij je wens achterna gaat ? Ik hoop dat met wat je zaterdag hoort je een beter beeld kan vormen over de concequenties die het heeft. Mnr: ik ga ook naar een acupuncturiste ! Volgens wetenschappelijke onderzoeken zijn je kansen mogelijk groter als je acupunctuur doet voor de terug plaatsing. Ik ben vanmorgen voór mijn IUI ook geweest. Ze heeft er een speciale behandeling voor : baad het niet dan schaad het niet vind ik!!! Gister ben ik naar GG geweest : Dr Backx (super leuke vrouw!) was heel voortvarend :volgens haar moeten we nog even alles op alles zetten. ik krijg een programma dat ze vaak gebruiken voor "ouwe vrouwen".met de hoogste dosering. Een hele lijst met wat ik moet spuiten ,en ook bij de bevruchting gaan ze assisted hatching doen . Ze was heel duidelijk : je hebt haast dus we gaan er vol voor!!! Moest er wel om lachen Ze is erg jong van geest !!! Ze vond trouwens mijn eicellen best goed , alleen de vooraad was wel al minder.Het zaad was echt wel slechter . Ik heb vandaag dus ook IUI gehad. Dit was nog in Zutphen, ditmaal bij een erg aardige, jonge man. Dus zit nu, volgens voorschrift van de speldendoos (acupuncturiste ) lief op het bankje , ipv trainen met de hond (wat eigenlijk het plan was voor vanavond). En vroeg naar bed natuurlijk : rust was ook goed. Wel aparte vrouw hoor die speldendoos, beetje een zijdensok!!! Weltrusten! Ik ben vast wel iemand vergeten te schrijven , sorry, kan nog niet alles onthouden!!!
Bij welke speldendoos (leuke naam) ben je dan? Mag ook pb als je het hier niet wilt zeggen Fijn dat het zo goed bevallen is in gg en dat ze wel willen helpen. Maar hopelijk is deze iui raak en is het niet nodig!
@san het is niet zo zeer dat ik hem te kort zou doen, maar voor ons eigen gevoel Die keus is bij ons gewoon snel gemaakt hebben we altijd al tegen elkaar gezegd. Bedankt! We gaan gewoon met goede moed naar GG zaterdag.. Even navragen aan Dr Wissmann hoe nu verder.. Geen zin om al me energie in de afspraken te steken als ze het opgeven.. Wij hadden ook Dr Backx de eerste afspraak indd hele leuke vrouw!! Heeft ons gelijk een goed gevoel gegeven. @frummeltje kan er goed inkomen dat je dat helemaal niet leuk vond!! Hopelijk volgende keer een andere! @hier de echo die ik had mee gekregen.
Danielle: hopen dat je zaterdag positiever nieuws krijgt! De beslissing wel/niet operatie of er veel voor doen moet je zelf nemen. Dat is jouw keuze en het belangrijkste is wat jullie willen. Ik ben zelf iemand die er alles voor over heeft. Mijn dochter geeft mij juist de moed om door te gaan en het vol te houden. Door haar weetbik wat het is om moeder te zijn en is het verlangen naar een tweede heel groot. Maar ik heb ook een heel makkelijk kind, en elke situatie is anders. En jij moet doen waar jij je het beste bij voelt!