lieke wat balen zeg danielle hopen dat je t raak is deze ronde! en leuk je trouwjurk weer passen. ik hoef pas in maart weer maar kijk er al naar uit! flora nieuwe ronde nieuwe kansen. goed dat je zelf gebeld hebt hoor! blijft ook je eigen lichaam. ik heb trouwens nog nooit een eisprong gevoeld althans niet bewust. hier nog steeds wachten op ongi duurt nu wel erg lang dag 36 vandaag en voel nog niet echt tekenen dat ie komt maja gewoon afwachten he.
Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh Gonal-F, 9e ronde MMM Afspraken: 31 januari FM Nod: Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F Afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak Nod: Flower1983 => 30 jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: 25 januari IUI gehad, als ms doorkomt dan starten icsi2 kort protocol Nod: 11 januari Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 37.5eh, ronde 10 MMM, ronde 15 totaal Afspraken: 10 feb eerste FM Nod: Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: wachten op ovulatie Nod: 27 februari xDanielle => 23 jaar, IUI, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring. Afspraken: 08/02 bloeprikken, 24/02 evaluatie Nod: 15/02 Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: wachten op menstruatie Nod: Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: 22 januari terugplaatsing gehad Nod: 2 februari testdag Bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg Afspraken: Nod: 10 februari San1971 => IUI met fostimon, volgende ronde ICSI Afspraken: 29 januari IUI gehad, 4 februari 2e gesprek bij dr. vd Broek Nod: 12 februari Zwanger! Iefje -> ICSI ECD Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid || 05-08-2014 engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl || 22-09-2014
Mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh Gonal-F, 9e ronde MMM Afspraken: 31 januari FM Nod: Leintje =>30 jaar 2e ICSI poging begonnen met 150 EH Gonal-F Afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak Nod: Flower1983 => 30 jaar, wisselende zaadkwaliteit, nu IUI met Fostimon, vanaf juni 2011 bezig Afspraken: 25 januari IUI gehad, als ms doorkomt dan starten icsi2 kort protocol Nod: 11 januari Noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ICSI met donorzaad Afspraken: punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari Nod: nog onbekend Flora01 => 25 jaar, ovulatie-inductie met Gonal-F 37.5eh, ronde 10 MMM, ronde 15 totaal Afspraken: 10 feb eerste FM Nod: Frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, KID of IUI met donorzaad, binnenkort 1e ronde Afspraken: wachten op ovulatie Nod: 27 februari xDanielle => 23 jaar, IUI, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring. Afspraken: 08/02 bloeprikken, 24/02 evaluatie Nod: 15/02 Nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, IVF/ICSI met donorzaad, volgende cyclus 1e poging Afspraken: Nod: Denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste IUI vanwege bruiloft juli Afspraken: 14 feb Nod: Lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, ICSI mbv eiceldonor, 2 jaar in MMM, 4 jaar totaal bezig Afspraken: 22 januari terugplaatsing gehad Nod: 2 februari testdag Bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg Afspraken: Nod: 10 februari San1971 => IUI met fostimon, volgende ronde ICSI Afspraken: 29 januari IUI gehad, 4 februari 2e gesprek bij dr. vd Broek Nod: 12 februari Zwanger! Iefje -> ICSI ECD Lavendel -> ICSI ECD met wederkerigheid || 05-08-2014 engeltje1972 -> IUI met fostimon en pregnyl || 22-09-2014
Echo was niet super goed. het zijn wel twee op dit moment maar bij A: hebben wij het knipperlichtje gezien (bij de eerste Echo ook) en bij B: zei Dr. MI hij denkt niet dat het echt knippert hij was ook niet zeker, wel iets te zien maar niet echt knipperen. A: is op 6 w 2 d gezet en B: had hij niet gemeten daar hij denkt dat die nog gaat verdwenen. Ben wel 7 W 2 d was IUI dus. Misschien gaat het helemaal niet goed dit weten wij dus nog niet. Volgende Week woensdag op nieuw een Echo. Dus afwachten .........
Ach engeltje.. Dat klinkt niet goed hoop dat het toch goed gaat komen voor jullie! Hier: vanavond weer een fm! Voor het eerst bij dr bax. (de jonge vrouw) ben benieuwd of er eindelijk iets groeit.
Engeltje; bij beide zwangerschappen werd ik een week korter gerekend. Echter de week erop was ik volgens schema. Het blijft mm werk, positief is dat hartje mooi klopt. Dat is geweldig, hopen dat hartje twee ook nog mooi gaat kloppen. Mnr spannend vanavond. Hoop voor je dat er mooie groei is. Ik heb positief getest, ben morgen 5 wk. Volgende week heb ik m'n eerste echo bij m'n gyn vanwege m'n miskramen verleden. Als die echo goed is ga ik Geertgen bellen, nog niet gedaan.
Joy ik hoop het wel dat het weer goed gaat komen, Wij hebben ook geen probleem als het echt 2 zijn....moeten misschien de zolder uitbouwen hahaha of die 2 krijgen een hoog bed. Maar bij de miskraam hebben zij mij 3 weken terug gezet en nu alleen een week dat geeft hope. Wat had jij voor een behandeling??? hier dus even rustig aandoen morgen bakken voor verjaardagsfeest in de Opvang. Vrijdag dan voor Zaterdag bakken en mijn Mama en Zus komen 450 Km voor Celine haar Verjaardag. Zaterdag dan Feest en verder bakken voor Zondag daar komen ook nog eens 6 vriendjes met ouders. Dus dit Weekend ben ik even afgeleid. en dan hebben wij Maandag, Dinsdag en Echo !!! Dat gaat wel lukken.
engeltje hopen dat t goed gaat! je hebt gelukkig genoeg afleiding komende week mnr ben benieuwd naar je fm! joy wat fijn! gefeliciteerd! hier. eindelijk ongesteld geworden gg gebeld en 14 feb afspraak met dkt M ben benieuwd wat die te zeggen heeft mbt mn k*t cyclus.
@engeltje: pff wat spannend zo zeg! Hopelijk gaat het hartje van nr2 ook nog goed kloppen en groeit nr1 goed door! Dat zou toch het mooiste beeld zijn natuurlijk. Ik duim voor jullie! @joy: gefeliciteerd! Hopelijk dit keer een plakkerd! @denanja: eindelijk ongi! Cyclus van 37 dagen is opzich nog niet heel verkeerd hoor. Misschien een idee om een cyclus ovulatietesten te doen of te tempen? Dan weet je ook wanneer je je eisprong in je cyclus hebt.
Hey mnr hoe was het? Ja Flora, zal mooi zijn maar ik ben al blij als A blijft zitten, zeker zal B ook doorgroeien maar beter een dan geen. Niet fout verstaan het zijn wel alle twee welkom!
Engeltje: dat begrijp ik dat je wilt dat in ieder geval er 1 goed groeit. Ik hoop dat je volgende week goed nieuws krijgt! Bij wie heb je dan de echo? Kan je man dan wel mee? De fm: ik heb nu ineens teveel grotere eitjes. Dat heb ik dus nog nooit gehad! Ik had aan beide kanten ongeveer 4 eitjes zitten dus boven de 10 mm waren. Alle tussen de 10 en 13 mm. Nu minder spuiten en vrijdag alweer terug. Dan hopen ze dat er max 3 doorgroeien. Afwachten dus hoe het nu gaat lopen..
Of mijn man mee kan weten wij nog niet hij is normaal altijd 10 dagen weg en 4 dagen heem nu hadden zij weinig werk dus was hij thuis tot zij bellen en dan zijn 4 man ziek gemeld en hij moest met spoed werken gaan. Als volgende week ten minst 1 weer kan werken dan is hij thuis. Hij is Service monteur zij bouwen en onderhouden Intratuin in heel Europa dus ook andere Firma's alleen Intratuin kent iedereen hihi. En nu moet hij voor die Bouwer inspringen dus is ook niet zijn werk. De Echo heb ik weer bij Dr. Michgelsen. Ik vind hem zo aardig maar ik denk dat het gewoon zo is daar ik hem als eerste dr. had in Geertgen en ook helemaal meteen de klik was. mnr wow dar kan ook zo een tweeling van worden hahaha Maar wat zijn nu op eens veel gegroeid zeg WOW. Nu hopen dat er echt maar 3 doorgaan. *DUIM*
@flora. ja het is 37 of 38 weet niet zeker of k gisteren genoeg vloeide om te tellen maja 1 dag maakt dan ook niet veel uit. heb deze cyclus ovilatietesten gebruikt maar werd er alleen maar somber van de dag dat ik dacht vruchtbaar te zijn zeg maar zag k niks! en de volgende 2 dagen ook helemaal niks! toen had ik zoiets doe die dingen weg en wachten wel eerst opeen afspraak met gg en kijken dan wel wat we gaan doen. krijg nu volgende week echo dus deze maand word het goed in de gaten gehouden en geeft t voor mij ook meer rust. dan de volgende maand zal met testen zijn denk k ja. heb er iig zeker zin in! kijk er echt naar uit naar april! vind alleen die echos beetje eng, wil niet zeggen dat ik preuts ben maar zal toch een barriere zijn die ik ff moet nemen maja denk dat iedere vrouw dat heeft de eerste en misschien wel 2de keer. @engeltje we blijven duimen dat ze groeien!!! welke dag heb je echo volgende week? wow mnr dat is wel even wat anders dat ze nu zo groeien en zoveel ben benieuwd hoe het af gaat lopen!
@engeltje ik duim voor je me dat volgende echo in ieder geval met 1 goed is, maar hopelijk allebei. @denanja, fijn dat je ongesteldheid is gekomen. Kan ook zomaar komen door de "stress", omdat je juist zit te wachten er op. Hormonen kunnen snel van slag raken. Hopelijk ziet het er op de echo straks allemaal goed uit. Dat met die ovu testen had ik de laatste periode ook. Was al paar dagen voorbij de ovu dag volgens kalender, dus gestopt met testen. Was wel een oplopende lijn te zien in de resultaten, maar de echte vruchtbare dag heb ik niet met getest waarschijnlijk, want ongi was 5 dagen later dan voorspeld
frummeltje. ja dat zegt mn vriendin ook haha kan ook zomaar hoor. ja nu was die dus ook langer dus misschien wat langer door moeten gaan met testen maar was er alweer klaar mee haha. vind t wel fijn dat t nu bijgehouden word een maand dan heb k ook weer wat meer vertrouwen in mn lijf. hoe staat t nu bij jou? wanneer heb je je eerste iui? wij hebben trouwens dokter M volgende week ben benieuwd offie tegen ons ook zo is dan weten we zeker dat ie iets tegen lesbische stellen heeft
Ja snap ik denanja, ja dat snap ik wel, dan kom je er achter of alles echt goed gaat in je lichaam. Voor mij is het nu wachten op de ovulatie en als de test aangeeft dat mijn ovulatie er is (heb voor het begin goedkope testen en als die nagenoeg positief is, gebruik ik digitale cb testen). En als we dan een smiley krijgen bij de cb test, dan moet ik bellen voor een afspraak de dag erna en dan zal de iui plaats vinden. Dus spannend allemaal. Waarschijnlijk ergens volgende week mijn ovulatie.
spannend idd!!! ja als wij zelf gaan testen gaan we t ook doen hoe jij zegt kwa duur/goedkoop is anders een hoop geld. spannend spannend hoor!
Spannend denanja dat jullie nu echt kunnen beginnen! Ben ook benieuwd hoe dr M tegen jullie is. Ik heb hem maar 1 keer gehad en vond het wel wat stugger als andere dokters, maar niet dat ie helemaal niet aardig was. Hier: ik moet nu minder gaan spuiten maar gisteren had ik al gespoten dus dat is alleen vanavond, en dan morgenmiddag alweer er heen. Ik heb nu de oudere dr B. Ben benieuwd, zij was de enige die ik nog niet gehad heb. Ik voel m'n eitjes trouwens wel nu.. Hoop zo dat er max 3 doorgroeien, heb geen zin om deze ronde af te breken.
Ja denanja inderdaad. Kostentechnisch is zelf testen misschien ook wel beter dan met echo's. Want anders moet ik elke twee dagen naar geertgen en omdat mijn cyclus aan de lange kant is, kan dat misschien wel 6 keer zijn voordat mijn ovulatie is. Dan zijn de ovulatietesten toch wel stukje goedkoper. Niet dat ik het van geld af zou laten hangen, dat ik niet zou gaan voor echo's, maar nu het toevallig zo loopt dat ons de ovulatietesten aangeraden werden, komt het eigenlijk wel goed uit zo. Hopelijk kan ik zelf mijn ovulatie vinden met de testen, zodat we snel onze eerste iui kunnen doen.
ja dat zou idd wel fijn zijn ja als je t zelf kan doen. mnr. hoop ook echt niet voor je dat deze ronde afgebroken moet worden zou echt balen zijn! verder hebben wij met de intake de oudere dkt b gehad en wij vinden dr heel aardig. hadden ook wel een klik omdat ze ook uit weert komt of iig hier in t ziekenhuis werkt en we erachter kwamen dat zn mn vriendin van papier kent.