Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, normaal gesproken wordt je zonder utrogestan 10 dagen na de pregnyl ongesteld, maar bij mij duurde het 16 dagen. Pas dan komen je eierstokken in ruststand en wordt alles weer normaal volgens GG. Ik had gelukkig al met 11 dagen dat mijn lichaam zelf al ging herstellen. Ik denk dat mijn eierstokken toen al gingen slinken.
    Ik ben ook heel blij dat GG dit heel serieus nam. Zij hebben ook niet getwijfeld en me gelijk naar het ziekenhuis verwezen, terwijl ik zelf dacht dat ik nog wel even uit zou houden. Nou, mooi niet. Een dag later en de gevolgen waren misschien niet meer te overzien. En 2 dagen later had ik geen energie meer om zelf te douchen. Zo erg was het. Mijn man kwam me wassen in het ziekenhuis. Ik kon niet meer. Het was maar goed dat GG me door verwees naar een ziekenhuis en niet meer mocht wachten.

2. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Ben hier al een tijdje niet meer geweest maar moet ff mijn ding kwijt...

25 jan is er een embryo terug geplaats ( CRYO- ET ) en vandaag mocht ik testen. Bij mij is het eigenlijk nog nooit zo ver gekomen dat ik daadwerkelijk een test kan doen.

Nu is dat anders, door de Utrogestan bolletjes en Estradiol, zou mijn menstruatie wegblijven en dus echt een test moeten doen.

Enfin ..

Ik vanmorgen een test gedaan .. zie ik toch een lichte streep (foto 1 ) en nu enkele uren later is het duidelijker (zie foto 2)..

Geerten al gebeld, kans dat positief is .. is er wel degelijk .. later nog eens testen ...

Pfff ... vanmiddag nog maar wat testen halen...

Bijgevoegde bestanden:

3. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend cicey! Ik duim voor je dat hij vanmiddag nog donkerder is ;)

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend cicey! Ziet er goed uit! Voorzichtig gefeliciteerd.

@leintje: ah ik snap het nu:) wat fijn dat GG je meteen had doorgestuurd, anders had het idd misschien nog wel eens anders kunnen aflopen:(
    Hopelijk knap je gauw helemaal op! Het is toch een hele aanslag voor je lijf geweest.

5. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Zojuist getest met KV test ( 2 v 5 ) en die is negatief ... morgenochtend maar weer een test

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh hoe kan dat nou:( Urine niet geconcentreerd genoeg? Wat een onzekerheid zo! Hopelijk morgen alsnog een positieve test!

Al ziet je test er wel een beetje gek uit.. Maar zo'n streep krijg je toch niet als je niet zwanger bent..

7. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Nou net een test gedaan , een digitale van CB .... Niet Zwanger .. snap er niets meer van....

8. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen cicey, nou zag die eerste test er ook wel vreemd uit, beiden streepjes zijn niet doorlopend. Misschien was die test niet goed (meer)? Ik duim voor je mee dat de tests toch nog positief worden...

9. mnr

mnr Niet meer actief

Ben het met frummeltje eens. Die eerste test ziet er heel raar uit, best kans dat die test niet goed was.

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh wat balen cicey:(

11. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    vanochtend maar een digitale van CB gedaan ... negatief ...

Ik weet het nu ook niet meer ... Ik durg nog niet te stoppen met the utrogestan en de estardiol ... want wie weet ben ik toch zwanger ...

nog maar ff doorzetten ...

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hoeveel dagen na de tp zit je nu?
    Wat verschrikkelijk die onzekerheid:( maar met al die negatieve testen lijkt het er op dat die eerste test niet helemaal goed was:(

13. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    Zit nu op dag 15 na de TP

14. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ik heb het Feest weekend achter de rug ben helemaal kapot.
    Zaterdag had mijn dochtertje haar 3 e Verjaardag. Vrijdag feest in de Opvang dan kwam mijn mama en mijn zus uit zuid-Duitsland, Zaterdag zijn er 15 mensen geweest (Familie) en Zondag hadden wij 16 mensen (vriendjes). Dus huis staat op de Kop straks even alles schoonmaken, gisteren avond alleen opgeruimd. Daar ik Duitse ben is het bij ons gewoon normaal dat wij alle Taarten en Gebak zelf maken. Foto's zijn in mijn Albums.

15. mnr

mnr Niet meer actief

Alsnog gefeliciteerd met je dochter engeltje! Hebben jullie het verteld van de zwangerschap?

Hier: gisteren ovulatietest gedaan. Ik voel nog steeds m'n ei zitten..
    Hij leek negatief maar toen ik hem vanochtend nog zag liggen was er toch een streepje te zien. Wel heel licht maar de controle streep blijft bij deze testen ook heel licht.

Het kan dus nog dat hij springt.. Zolang ik em nog voel hou ik nog hoop.

16. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ja wij hadden het verteld.
    Mijn Schoonmoeder snapte het weer helemaal niet, 5 minuten later is het kwartje dan gevallen, of was het een hele zak?? hahaha
    Als wij zegden dat het op dit moment nog 2 zijn is mijn schoonvader bijna van de stoel gevallen.
    Mijn Mama had tranen in de ogen en mijn zus vroeg of dit nu moest zijn maar ja het is ons keuze, maar die uitsprak van haar maakt mij niks, zij is alleen jaloers daar ik met mijn man nog tezamen ben en het ons goed gaat en zij heeft 3 kinderen en is gescheiden, die kleine was daar 1,5 jaar is nu 17 dus.
    Mijn Schoonzus vond het helemaal geweldig !!
    Meer weten het nog niet dus wij wachten nu Woensdag af.

Wat mij wel nog is opgevallen is dat als Michgelsen heeft gemeten heeft hij alleen een heel klein stukje gepakt dat is nog niet eens een boontje, wij hadden bij de Echo echt een beter boontje gezien dan dit maar deze week ben ik weer alleen daar dus ik kan beter opletten nu kan ik Celine bij Oma en Opa laten.

17. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
  18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mnr: nog gefeliciteerd met je dochter! Druk weekend gehad zo te lezen:D hoe voel je je verder? Gelukkig weer bijna woensdag.
    Wat vervelend dat je zus zo reageerde:( Goed dat je er niet zoveel van aan trekt.

@mnr: nog even doortesten, hopelijk weet je ei op eigen kracht gewoon verder te groeien!

@cicey: heb je nog getest?

@hier: vanmiddag weer fm. Spannend weer! Van de week was ik heel positief, maar begin nu toch weer steeds te twijfelen of er iets zit:( Hmmm we hopen maar op het beste. Zou fijn zijn als ik deze week iig nog pregnyl krijg.

19. Cicey

Cicey Bekend lid

28 nov 2012
    618
    0
    16
    ja helaas negatief....

20. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    flora Dank je wel.
    ik ben vandaag helemaal niet lekker. Ik heb het verschrikkelijk koud, heb al een tijdje maar niet zo erg. Ik heb hoofdpijn en voel mij als of een vrachtwagen heeft over mij heen gerijden heeft. En ik kan de hele dag slapen maar Celine laat mij niet. Ik ben ook een beetje misselijk en als ik eet krijg ik bijna niks binnen. Hoop dat het alleen de stress is van de afgelopen dagen. Wanneer moet jij weer naar GG fm??

Deel Deze Pagina