Hallo dames, Ik lees al een tijdje met jullie mee en had me ooit al eerder aangemeld maar inlognaam en wachtwoord ben ik kwijt:x. Dus opnieuw een account aangemaakt. Mijn man en ik zijn al ruim 2 jaar bezig met onze kinderwens en sinds juni dit jaar bij het GG. Geweldige lieve mensen, betrokken en altijd nemen ze de tijd om onze vragen te beantwoorden. Van iui met en zonder hormonen naar icsi. tot aan de punctie want manlief had tot 6 keer toe geen zaad. Door na uroloog, terug naar gg om iui te doen en deze maand door te gaan naar mijn ingevroren eicellen. Ik had in sep 17 follikels waarvan 10 eicellen. Tot ik afgelopen week hoorde dat er nog maar 5 waren ...blijkt dat ze al de assi hatching ofzoiets toegepast hadden. Gisteren zijn mn eicellen ontdooit en met zaad van mijn man ingespoten....ik zou vanochtend door het gg gebeld zijn om te horen hoe of wat maar was niet gebeld. Dus naar de lunchpauze zelf gebeld en hoorde dat dat pas vanmiddag is....tot op heden nog niks gehoord ...we wachten af maar ben bang dat het niet goed is anders hadden ze toch al gebeld? Hoessie verders met iedereen?
Geertgen heeft net gebeld...al mn 5 eicellen hebben het ontdooien overleeft...vervolgens ingespoten met zaad en 4 ervan zijn bevrucht. Ze vertelde me dat het tot nu een goed resultaat is maar nog alle kanten op kan gaan. Maandag wordt ik gebeld of ze door ontwikkelt zijn en of er een eventuele terugplaatsing zal kunnen gebeuren xxx
@ denanja, dat is idd waar ik toen voor de hsg ben geweest. Ik vind die arts iets minder sympathiek. Ze vroeg toen aan ons af wij samenwoonden en keek daar zo verschrikkelijk bij toen we dat bevestigden. En ze zei dat ik heel laat was voor het hsg onderzoek, dat het veel pijn zou doen, als het al zou lukken. Was dus best bang gemaakt van te voren. Viel dus alles mee, bijna geen pijn en onderzoek ging in één keer goed. @ flower, wat een vervelend verhaal. Maar fijn dat ze alle 5 goed ontdooid zijn en ook nog eens 4 bevrucht zijn. Hoop dat je maandag weer goed nieuws hoort.
Hier weer een klein beetje bij gekomen. Wat een emotionele achtbaan is dit toch. Ik wist het eigenlijk wel, maar ik kon niet meer stoppen met huilen. Ik heb maar even een poosje geslapen. Als ik nog niet ongesteld ben doe ik morgen een nog een test, maar geloven doe ik het eigenlijk niet meer.
@ leintje, dikke knuffel. Ja blijft een emotionele achtbaan. Helemaal na zo'n negatieve test. Ik vind het al lastig om tussen gezonde hoop en niet te veel er van uit te gaan dat het wel of niet lukt te blijven zitten.
@ allemaal, uit alle 6 de testen bleek dat we zwanger zijn!! We kunnen het nog niet helemaal geloven. Ik moet verder al jullie berichtjes nog even bijlezen van de afgelopen dagen. Liefs Iefje
@iefje: waaaah!! Gefeliciteerd @flower: toch nog een mooi aantal, 4 van de 5 bevrucht. Maar als ik het goed begrijp hebben jullie eerst iui gedaan, daarna over naar icsi en toen bleek dat je man geen zaad had? Hebben ze dat nooit eerder gecheckt? @leintje: knuffel meis! Het is zeker heftig allemaal Neem even lekker de tijd voor jezelf.. @hsg: ik heb hem in april dit jaar gehad. Ik vond het toch behoorlijk pijnlijk, mijn eileiders verkrampten toen de vloeistof er in ging. Maar het duurde maar heel even, waardoor het uiteindelijk toch wel meeviel.
@iefje GEFELICITEERD geweldig! Thanx Calimirootje @lientje pff idd een emotionele achtbaan pffff @flora...wij hebben een lang verhaal ik zal het in het kort vertellen. Na eerste maand observatie had manlief net onder hrt miljoen aan zaadcellen en ik war vijandig slijm. In juni eerste iui met 40000 zaadjes, 2e iui was er tot 2 x produceren totaal geen zaad. 9 aug begonnen met icsi..sep punctie maar tot 2x toe geen zaad. Tussen laatste iui en punctie 4x zaad mgen produceren om intevrezen maar geen zaad. Ten zijn mn 10 ei ellen i gevroren wat later blijkt dat t er maar 5 was. Manlief onderzek bij uroloog blijkt n kleine spatader hebben en zaad was onbewerkt 13 milj bewerkt zou dat ongeveer 1,3 zijn. Omdat ik mn eisprong de week toen wij uitslag uroloog kregen ook zou hebben wilde gg iui doen om geen maand te verpiezen. Omdat eisprong maar niet kwam fostimn georegen en iui gehax met 80.000 zaad. Afgeloe dinsdag pregneyl gehad en manlief zaad in geleverd en er zaad zaad...vraag me niet heveel maar er was zaad. Dus alle eicellen ontdooit die dat dus allemaal verleeft hebben en nu dus 4 bevrucht zijn...nu afwachten tot maandag e ht heel spannend. Jullie ervaringen of tips? Toi toi toi meiden zet hem op en probeer med te houden. Wij zijn er overtuigt van dat gg alles doen wat er in hun mars ligt om ons allemaal te helpen en begeleiden na onze wens. En ik hoop e ht dat het mij en jullie allemaal mag lukken net zals Efje. En tuurljk zijn er uitzo deringen waar het niet gelukt is...uiteraad ben ik daar ook bang voor maar voor nu probeer ik e ht positief te blijven en hopen dat t een ieder van ons lukt incl me zelf! Gg krijgt van mijn manlief en mij een dikke 10+ en als t ooit raak s en we zijn door de rissico weken heen bestellen we mefeen een mega taart voor ze.... want wij zijn echt mega blij met het gg Xxxx
@ Leintje, Jij morgen heel veel succes met testen! Ik hoop echt zo dat er voor jou ook goed nieuws is! Liefs Iefje
Iefje: gefeliciteerd!! Flower: welkom hier! Leintje: het is een verschrikkelijke achtbaan meis.. Ik snap dat ondanks dat je het verwachte het toch best een klap is. Sterkte!
@ Leintje, jeetje, wat balen. Had helemaal niet in de gaten dat je al getest had. Sorry! Het is inderdaad zeker een emotionele achtbaan. Succes morgen nog met de test en heel veel sterkte! Knuffel! Liefs Iefje
@iefje Gefeliciteer echt super!!! @ calimerootje ja wij weten nog niet echt hoe ze is hebben nu 1 gesprek met dr gehad enja dat ging goed en ze deed niet raar ofzo gelukkig haha maar volgende keer hebben we dr. Ruis. Iemand daar al ervaring mee? @flower. Pff wat een verhaal zeg. Hoop dat je maandag goed nieuws krijgt!!! @ leintje heel veel sterkte meid en denk aan jezelf he
@ denanja, dr Ruis vind ik aardig. Heeft een leuke humor. Ben meestal niet lang binnen bij hem. @ flower, wat een verhaal. Wel fijn dat je zo tevreden bent bij het gg.
Helaas. Echt voorbij deze ronde. Test negatief vanmorgen en nu komt de eerste tekenen van mijn menstruatie. Maandag maar bellen voor een evaluatiegesprek. Ik hoop dat ik gelijk door kan naar de volgende ronde.
Kliniek heeft net gebeld alles is overleden. Nu wachten dat ms over ong 1,5 week door komt en dan poging icsi 2 ondergaan dus weer een maand van spuiten, echo's, punctie etc ondergaan
@ leintje, dikke knuffel. Balen. Hopelijk kun je gelijk door. @ flower, ook voor jou een dikke knuffel. Dat is een flinke tegenvaller. Succes met wachten weer. Zijn nog steeds aan het wachten. Zal nog wel ff duren. Dr W is er.
Carmilootje suc6 met wachten...wel een geweldige arts...ja momenteel heb ik het ff helemaal gehad maarja dr zijn er meer zoals ons dus begrijp de emoties etc wel xx