He dames, Even gauw een update vanaf deze kant. Helaas ben ik afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Dus ben nu weer begonnen met de Clomid. Vrijdag moeten we naar GG om te kijken of de eitjes gegroeid zijn. Morgen zal ik even bij lezen maar heb zoveel gewerkt de afgelopen dagen dat ik er geen tijd voor had. Fijne zondag allemaal !!
Dejana gefeliciteerd meissie. lieve leintje, wat een tegenvaller eissie poeh poeh. Maar wel een ervaring waar veel mensen van kunnen leren zoals ik. ik had geeoon nergens last van en dacht hoe kan dat toch. Maar nu is alles wel heel begrijpelijk. lieve dames hoe gaat het? Xxxx
Denanja, gefeliciteerd!! Bolcol, wat balen zeg hopelijk deze ronde meer succes. Flower, succes morgen!! Mnr, wat vreemd Misschien toch een eisprong gehad?
San ik had ook niks naar de IUI mee gekregen je moet gewoon doen wat je altijd doet. Zij helpen de zaad alleen dat zij aan de juiste plaats zijn, dus die 1,5 dage zwemmen hoefen zij niet te doen. Flora mijn vraag was ook naar de IUI of ik nu beter kan liggen blijven of misschien een handstand maken zal. Bij mij heeft dat dr. v/d br. gedaan en zij zei de zaad zit nu daar waar hij moet zijn, zij zwemmen niet meer "eruit ". Die zitten of zwemmen rondjes tot het ei springt, daar moest ik om lachen vond het wel mooi hoe zij dat zei. Hier Dat dr. mi niet 1,5 cm baby kan niet zien geloof ik niet maar vanavond krijg ik hier nu nog een echo. Ik heb nog altijd geen bloedingen, voel mij gewoon zwanger, mijn tepels zijn nog donker en de buik dik en vast, trekken zoals de bm groeide en de banden heb ik ook nog daarom begrijp ik ook niet dat de lichaam niet opruimt. Dus ik verwacht vanavond niet dat er nog een foetus is zit maar misschien kunnen wij zien hoezo nog niks los laat. Ik wilde dat het van zelf gaat beginnen en niet met tabletten. Met alle afspraken, behandelingen en wachten succes dames. Ik zal vanavond even iets laten weten. xx
@ Mnr, Dr W moet bij mij ook hard op de buik drukken omdat die het anders niet goed kan zien. @Iedereen Wij kiezen ook voor Dr W, ondanks de uitlooptijden.. Ben er dan toch.. En manlief kan toch niet meer gaan werken na de afspraken gezien de verre reistijd dus extra wachten kan ook geen kwaad. Vervelend is het wel maar ach dat hebben ze overal wel toch? @San wij moeten dit ook bespreken de 24ste want het ging zo goed.. en dit is wel erg kort Overigens was ik ook maar net 3 dagen ongesteld terwijl het normaal n dag of 5 is. @Denaja nog gefeliciteerd met je verjaardag!
engeltje succes vanavond. snap dat je idd wilt dat alles zelf opruimt, dat je lichaam het gewoon 'doet' zeg maar. flower succes vandaag. en idd van leintje dr verhaal kunnen we allemaal leren. jammer dat je t moest meemaken dat wel. bolcol wat balen zeg! maar met goede moed naar de volgende ronde
Engeltje: lijkt me heel moeilijk dat je e nog zwanger voelt. Dat maakt het ook moeilijker te accepteren. Heel veel succes en sterkte vanavond. Denanja: alsnog gefeliciteerd!! Bolcol: jammer dat je ongesteld bent geworden! Dr W: volgens mij is die ieders favoriet! Die van mij ook Flora: succes vandaag! Hier: slecht geslapen door het bloedverlies. Ik had deze ronde eindelijk "afgesloten" en nu ineens dit.. Ik was gisteren 5 dpo, als ik een eisprong heb gehad want ik ging uit van niet. Te vroeg dus voor een menstruatie, maar het zou wel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Die heb ik bij m'n dochter ook gehad. Dus of het was een innestelingsbloeding of moeder natuur haalt een hele gemene streek uit.
Ha lieve dames, Net op controle geweest. Nu in totaal 26 follikels...as donderdag 8:45 u punctie. baarmoederslijm mooi dik dus als alles goed gaat en we houden onze embryo's nu goed in leven dan misschien toch een terug plaatsing. maat dat ligt et echt aan hoe het gaat en dat ik gern last van overstimulatie krijh. om half 1 en om 4 uur een sollicitatie dus ik reageer vannavond weer dame. xxxxx knuffels
Oh wat vreemd mnr Maar wel weer snel door naar een nieuwe ronde.. Maar je had wel dik bms.. Ik hoorde pas dat iemand ook geen opwekkers mee kreeg, toen er geen ei groeide maar wel dik bms had. De gyn had tegen haar gezegd dat ze vanzelf wel ongi zou worden. @engeltje: dikke knuffel meis, als je je nog zo zwanger voelt kan ik me voorstellen dat het nog moeilijker is allemaal sterkte meis. @flower: mooie opbrengst! Hopelijk veel bruikbare eitjes en ik duim voor geen overstimulatie, zodat je toch een tp hebt deze maand.
Hallo dames, Zo ik heb alles bij gelezen en ben dus weer op de hoogte . Engeltje : Heel veel sterkte ! Mnr: Wat k*t dat het toch je ongesteldheid was. Flower: Hopen dat het geen over stimulatie word en dat er van de week wel een terug plaatsing plaats vind. En succes met je sollicitaties. Hier: We zijn weer vol goeie moed met de nieuwe ronde begonnen. Ondertussen moet ik nog 2dagen Clomid slikken en dan vrijdag komen voor een echo. Alleen mijn humeur is weer om te schieten volgens man lief . Ach moet die maar even voor lief nemen. Voor de rest die ik nog vergeten ben heel veel sterkte en succes met alles de komende tijd !
mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, 9e ronde mmm afspraken: Te veel eitjes, geen pregnyl nod: leintje =>30 jaar 2e icsi poging begonnen met 150 eh gonal-f afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak nod: flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema afspraken: 17 feb fm nod: noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari nod: Nog onbekend flora01 => 25 jaar, iui met gonal-f 62,5eh ronde 10 mmm, ronde 15 totaal, iui 1 afspraken: 17 feb 3e fm nod: frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, kid of iui met donorzaad, binnenkort 1e ronde afspraken: Wachten op ovulatie nod: 27 februari xdanielle => 23 jaar, iui, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring. Afspraken: 08/02 bloeprikken, 24/02 evaluatie nod: 15/02 nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging afspraken: Nod: denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste iui vanwege bruiloft juli afspraken: Wachten op menstruatie nod: lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig afspraken: 22 januari terugplaatsing gehad nod: 2 februari testdag bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg afspraken: 21 februari eerste fm Nod: san1971 => icsi met triptofem en fostimon(300), flared schema afspraken: 19 februari eerste fm nod: engeltje1972 => 41 jaar, februari miskraam even rust afspraken: Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014
Terug van de VK. Zij gaat morgen met de Gyn bellen voor een afspraak, dan zal ik pilletjes krijgen om de miskraam in gang te brengen. Het zijn nog 2 dooierzakjes te zien en 2 foetus, veel te klein en zonder een hartactie. Dus het is definitief geen actieve zwangerschap meer. Als ik nu zal wachten kan het wel nog 4-6 weken duren het kan ook binnen 2 dagen van zelf beginnen maar dat weet je niet, daarom hebben wij voor de pilletjes gekozen om ermee afsluiten te kunnen. Welterusten
Engeltje: wat verdrietig meid! Dat is toch weer moeilijk om te zien en te horen zo'n echo. Heel veel sterkte met het verwerken hier van!
Pff engeltje wat vervelens toch allemaal, alsof het nog niet erg genoeg is😔... Succes flower.. Duim voor je dat alles soepel verloopt en dat je geen overstimulatie hebt! Balen mnr😔 altijd zo kl*te!! Wij hebben morgen weer een afspraak. Als m'n eisprong in de buurt is kunnen we weer naar een terugplaatsing toe, spannend dus!!
@engeltje: heel veel sterkte meis! Dikke knuffel! @lieke: dat schiet alweer op, wanneer verwacht je je eisprong ongeveer? @hier: vanmiddag weer bij GG geweest en wéér een tegenvaller ik had goede hoop, omdat ik echt al vruchtbaar slijm heb Maar er zat toch echt maar een ei van 14mm en een van 12mm.. Er is er dus wel eentje bijgekomen. Hopelijk groeien ze nu allebei in een wat hoger tempo door. Ben het wachten nu wel beu aan het worden Vind net nog steeds stom van mn lijf dat ik nu ineens zo slecht reageer op het spuiten pff.. Ik wil mn eerste iui! Nu moet ik woensdag weer terug, dan heb ik dr. k. Ik lees niet zo'n goede verhalen over haar. Maar ik had helaas geen andere mogelijkheid. Wat zijn jullie ervaringen met dr. k?