Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, 9e ronde mmm
    afspraken: Te veel eitjes, geen pregnyl
    nod:

leintje =>30 jaar 2e icsi poging begonnen met 150 eh gonal-f
    afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 17 feb fm
    nod:

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari
    nod: Nog onbekend

flora01 => 25 jaar, iui met gonal-f 62,5eh ronde 10 mmm, ronde 15 totaal, iui 1
    afspraken: 19 feb 4e fm
    nod:

frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, kid of iui met donorzaad, binnenkort 1e ronde
    afspraken: Wachten op ovulatie
    nod: 27 februari

xdanielle => 23 jaar, iui, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring.
    Afspraken: 08/02 bloeprikken, 24/02 evaluatie
    nod: 15/02

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste iui vanwege bruiloft juli
    afspraken: Wachten op menstruatie
    nod:

lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig
    afspraken: 22 januari terugplaatsing gehad
    nod: 2 februari testdag

bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    afspraken: 21 februari eerste fm
    Nod:

san1971 => icsi met triptofem en fostimon(300), flared schema
    afspraken: 19 februari eerste fm
    nod:

engeltje1972 => 41 jaar, februari miskraam :( even rust
    afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014

2. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had mn eisprong eigenlijk vandaag verwacht maar ik voel niks.. Vorige x voelde ik hem duidelijk, dus ben benieuwd straks op de echo!

3. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, 9e ronde mmm
    afspraken: Te veel eitjes, geen pregnyl
    nod:

leintje =>30 jaar 2e icsi poging begonnen met 150 eh gonal-f
    afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 17 feb fm
    nod:

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari
    nod: Nog onbekend

flora01 => 25 jaar, iui met gonal-f 62,5eh ronde 10 mmm, ronde 15 totaal, iui 1
    afspraken: 19 feb 4e fm
    nod:

frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, kid of iui met donorzaad, binnenkort 1e ronde
    afspraken: Wachten op ovulatie
    nod: 27 februari

xdanielle => 23 jaar, iui, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring.
    Afspraken: 08/02 bloeprikken, 24/02 evaluatie
    nod: 15/02

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste iui vanwege bruiloft juli
    afspraken: Wachten op menstruatie
    nod:

lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig.
    Afspraken: wachten op eisprong en dan hopelijk terugplaatsing
    nod:

bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    afspraken: 21 februari eerste fm
    Nod:

san1971 => icsi met triptofem en fostimon(300), flared schema
    afspraken: 19 februari eerste fm
    nod:

engeltje1972 => 41 jaar, februari miskraam :( even rust
    afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014

4. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Flora,

Idd een tegrnvaller , maar blijf hoop houdrn. Ik heb ook wel eens vruchtbaarslijm
    dan denk ik nu moet mn ei goed zijn maar dan is dat helaas niet zo.
    Dokter K vindt ik een lief vrouwtje. Ze heeft mn eerste punctie en verschillende
    echo's gedaan. Ze is wat directer maar verder vindt ik haar ook een
    toppertje kk heb er geen problemen mee.

meis ik duim voor je xxxx

5. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Vandaag in ZH geweest en zij hebben nog een controle echo gemaakt. Idd 2 dooierzakjes 2 vruchtjes zonder hartactie grote 0.4 cm, bij 9 weken zou die groter dan 2 cm moeten zijn. Buiten de baarmoeder zag hij wel iets vocht zitten maar dat heet nog niks wanneer het vanzelf gaat beginnen.
    Ik ben er nu zo klaar me, door die hope gevende zwangerschapspijn, dat ik er nu snelst mogelijk alles eruit wil hebben.
    Ik heb 8 tabletten gekregen, CYTOTEC, daarvan moet ik morgen vroeg 4 in de Vagina inbrengen, heel diep, en als het goed is krijg ik dan middags de bloeding, Zaterdag nog eens 4 tabletten en volgende week woensdag om 11 uur heb ik het echo om te kijken of er alles eruit is.
    Dames ik wens het jullie niet om dit mee te maken. Ik had het laatste jaar ook maar daar kwam het van alleen op gang, wij zalen zien.

Alle Ik duim voor de groei bij jullie !!!

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh wat heftig engeltje!! Het lijkt me zo onnatuurlijk als het niet vanzelf loskomt:( dikke knuffel meis en heel veel sterkte!!

Thx flower. Ben erg benieuwd naar morgen.

7. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve Engeltje heel veelsterkte en kracht toegewenst.

flora meis heel veel suc6 morgen....komt goed meis. Ik vindt ze echt aardig.
    hopen dat je ei nu de goeie groei spurt gemaakt heeft.

ik heb idd donderdag de punctie door dkt vd broek. Alleen heb ik wat
    vraagjes die ik niet mag vergeten te stellen zoals:
    Als er een tp is dat pas op maandag 4dgn na de punctie omdat ze zindag
    gesloten zijn is dit niet te laat?
    Als er een goede en een slechte cryo is plaatsen ze dan beiden terug, alleen de goede en vernietigen de slechte of juist de slechte?
    Wanneer ik gebeld wordt.

ik weet dat de vorige keer mn eicellen op een donderdag intdooit waren en ingespoten met zaad van manlief. Vrijdag waren van de 5, 4bevruchtingen
    im zou toen maandag gebeld worden voor de tp. Maar toen was zat alles plots overleden.

Als je begin van de week de punctie hebt of vrijdag dan kunnen ze op dag 3 tp, maar zoals ik op donderdag zou zat dag 2 zijn wat te vroeg is en maandag dag 4
    wat erg laat is. .....misschien iemand ervaringen die mn vragen kunnen beantwoorden?

8. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Mnr : balen , weer ongesteld .Wel heel snel, korte lf. Iets om te bespreken of is dit voor jou normaal?

Lieke : gebruik je ovulatie testen om je eisprong “op te zoeken” ?

Flower: naar welke functies solliciteer je? Ik heb helaas geen antwoord op je vragen, ik lees wel goed mee, want ik heb binnenkort misschien ook zelf wel een tp.

Engeltje: goed dat je het nu zeker weet. Het lijkt me heel onzeker als alles nog niet 100 % duidelijk is. Dat het niet op de natuurlijke manier komt is naar, en het lijkt me heel confronterend om dit zelf in gang te moeten zetten. Aan de andere kant gebeurd het dan ook! Je bent er over een paar dagen lichamelijk door heen. Dan kun je verder , natuurlijk met nog heel veel verdriet. Ik wens je veel sterkte…meer kan ik helaas niet voor je doen.

Flora: hoe laat heb je morgen afspraak? Misschien zien we elkaar wel! Ik heb morgen ook een afspraak met dokter M . Voor mij de eerste echo , ik heb nu 9 dagen 300 fostimon gespoten , dus ik ben heel erg benieuwd of er al iets te zien is.

Ik voelde me tot vrijdag heel goed, toen ben ik naar de acupuncturiste geweest, en vanaf zaterdag ben ik helemaal “ingestort” Vreselijk moe en ontzettend emotioneel, pfff zo lastig.
    Weet nu alleen niet waar het door komt : kwamen op vrijdag de hormonen pas “aan “ of zorgde de acupunctuur ervoor.

9. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Engeltje wat verschrikkelijk allemaal.. Veel sterkte in deze moeilijke periode!

Bij mij was het altijd 4 dagen na de punctie terug komen voor evt een terugplaatsing. Dit was in Maastricht flower dus neem aan dat het allemaal wel juist is wat ze doen😊

Ik heb indd testen meegekregen san.. Vandaag was t eitje nog niet groot genoeg, drkdenkt dat ik vrijdag de eisprong heb dus ben benieuwd.. Donderdag extra echo!

10. mnr

mnr Niet meer actief

Heel veel sterkte engeltje!

San: ik heb geen eisprong gehad dus is het geen lf. Anders zou het een lf van 5 dagen zijn en dat bestaat volgens mij niet.

@iedereen ik heb alles gelezen maar niet onthouden. Ben een beetje emo vandaag. Te veel baby's en zwangerschaps nieuws in m'n omgeving.

11. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve San,

Ik ben in bezit van een spw3 diploma alround en heb meerdere verdiepings certificaten gehaald in onderwijs, zorg en vve verdiepings certificaten. Ik solliciteer vooral op functies in kinderopvang en gehandicaptnzorg in Noord Brabant maar ben ook bereid om een andere uitdaging aan te gaan. Als ik maar ets om handen heb. Ik werk momenteel als vrijwilliger in de bejaardnzorg en op mn oude werkplek als peuterleidster waar ik wegens bezuinigingen eruit moest.

xxxx

12. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Zo net mn boodschapjes gehaald en me eigen verwend met een fruit smoothie,
    verse granaatappel kiwi en een banaan. Nu maar iedere dag een
    verse granaatappel eten. En volgende week ook als ik de tp gehad heb.
    de dag van tp spruitjes eten en dan heb ik er toch alles aan gedaan wat ik kon.
    dadelijk nog ff poetsen en dan kan ik vanaf morgen de hele dag plat
    liggen na de punctie. Dan heb ik zaterdag een babyshower en kraamvisitr.

Flore hoe gaat het meis?

Xxxx

13. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve lieke,

Thanx meis dan begrijp ik het. Op frya staat al na 2 dgn maar ik dacht dan kan
    het toch nooit zo groot zijn....we wachten maar af.
    dit weekend wordt gewoon zenywslopend. Vorige icsi punctie samensmelting ging
    allemaal super goed. Er werd gesproken voor tp p maandag en plots alles was overleden. Il ben zo bang dat ik nu zaterdag weer gebeld wordt ohhhh ala ik er aan denk wordt ik misselijk van de zenuwen.....

lieve mnr .... ik wil je een hele dikke knuffel kussies en kracht toewensen meis. Hopelijk mag ook jjj snel positief nieuws vertellen xxxx

14. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Ja Flora ik kan wachten tot het vanzelf losgaat maar ja wanneer is dit? tot 4 weken zeggen zij kan het nog duren. Nu Zaterdag wil Celine op Verjaardagsfeestje is al van laatste week naar nu zaterdag geschoven. En Zaterdag erop lopen wij bij de Kinderoptocht mee, Zondag rijd ml een wagen in de Optocht van Kerkrade-West en Maandag is grote Optocht van Kerkrade waar mijn Schoonvader rijd maar als hij zich niet voelt ml dit overneemt. Dus heel druk weekend en ik heb geen zin als ik dan begin te vloeien.
    Bij ons word echt Carnaval gevierd. Ik heb ook eens 5 jaar in Keulen geleefd dus ik weet hoe dat is.
    En dan kun je ook niet afsluiten.

Ik heb de eersten 4 tabletten om 8:30 uur ingebracht maar tot nu heb ik alleen een beetje Menstruatie Pijn en als ik een uur geleden op WC was, denk van de tabletten iets wit-geel slijm in de Maanverband.
    Ik merk wel dat het nu sinds ongeveer 1 uur een beetje erger word maar nog helemaal geen echte pijn.

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    mnr dat heb ik op dit mom helaas ook, 2 van mijn "vriendinnen" en 2 van vriendinnen de FB vriendinnen. Ik gun het echt iedereen maar af en toe is het toch erg moeilijk.
    Heel dikke Knuffel meis dat die emo tijd vlot weg gaat en je ook zo snel weer verder kunt.
    Zet hem op !!

16. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Ben afgelopen week ook helemaal ingestort hoor, moet kunnen..
    Hier omdat de bevalling van me zus dichterbij komt.

17. Kaslom84

Hier ook ingestort. Net bij dokter m. geweest; 1 heel klein ei te zien. Volgens m. is mijn ei voorraad op. Ik mag nog een week spuiten maar hij acht de kans groot dat er niks bij komt. Dan dus ook geen icsi maar iui en de kans dat dat lukt is natuurlijk veel kleiner. Volgens hem geeft dit ook aan dat ik heel snel in de overgang zal geraken.ben vergeten te vragen of ik dan nog een aantal keren iui zou mogen doen.dat zal dan ook wel niet...als ik al zoveel hormonen nodig heb voor 1 ei...
    ik kon volgende week kiezen voor dokter R , dokter M en de jonge dokter B. Ik heb voor haar gekozen omdat de andere 2 mannen behoorlijk zakelijk zijn. Ik hoop een goede keus...wat denken jullie?

Later meer.... heb voor 13 euro aan chocolade gekocht, dus ben nu even druk.:(

18. mnr

mnr Niet meer actief

Ach San.. Dat is niet leuk om te horen :(

De jonge B vind ik heel aardig. Dr R vind ik ook fijn en is altijd wel van buiten de lijntjes denken en van uitproberen.

Als het nu iui wordt zou ik vragen of je geen menopour mag spuiten. Google dat maar eens op. Ik lees vaak dat dit gebruikt wordt bij vrouwen die wat ouder zijn en minder eitjes hebben.

Sterkte meid!

19. Kaslom84

Mag ik een paar eitjes van jou overnemen mnr??? :D
    cru hè, de een heeft te veel eitjes en de ander weer te weinig :x

ik hoop maar dat ik hierna nog een paar keer iui mag doen. Zullen ze niet zeggen: als icsi niet lukt waarom zouden we dan nog iui proberen?

Ik ga even googlen op menopur, bedankt voor de tip mnr.

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh jeetje san:( wat een rotnieuws! Hebben ze je amh wel eens gemeten?
    Hopelijk gaat het met iui nog lukken! Dikke knuffel.

Ik kom even wat positiever nieuws brengen :) vandaag een ei van 18mm en een van 14mm, bms 11,1mm. Die van 14mm zal het waarschijnlijk niet meer gaan redden. Maar dat is niet erg, eentje moet genoeg zijn;)
    Morgenvroeg pregnyl en vrijdag om 18:00u inseminatie!! Jeeeeej!!

Deel Deze Pagina