Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    San, wat rot! Je mag wel een paar ei blaasjes van mij. Ik heb er 100 per eierstok en met 175 E groeien er heel veel. Was het maar zo makkelijk om weg te geven. Ik hoop voor je dat de jonge dr B. een mogelijkheid ziet voor je. Frustrerend allemaal.

Mnr, Knuffel voor jou. Moeilijk allemaal, meis. Ik heb het ook. En goeie vriendin is zwanger en mijn schoonzusje en die lopen gelijk met de tijd van mijn eerste ICSI poging. Elke keer als ik naar ze kijk dan zie ik hoe ver ik had kunnen zijn.

Flower, succes morgen. En ik hoop dat je een TP krijg.

Hier, gaat het minder goed dan vorige week. Meer buikpijn en nog moeier. Morgen een afspraak met Dr. W. Om te kijken of alles wel goed zit.
    Ik heb ook het idee dat er weer een ei groeit of zo. Ik heb heel dik elastische afscheiding. En dat had ik alleen toen mijn eieren bijna op springen stonden.
    Morgen maar even kijken, maar ook of alles goed zit. En of het normaal is dat ik een terug val kan hebben. Ik ben helemaal futloos.
    En ook nog regelmatig pijnlijke steken. Ben er zo klaar mee, wil graag weer wat energie terug krijgen.

2. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, wat fijn! Hopen op goed nieuws over 2 weken!

3. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

Fijn dat je iui nu wel doorgaat flora!!!
    Hoe laat was jij bij gg? Ik was wel benieuwd of ik je "gezien" heb.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik had om 17:10u de afspraak, we waren er ongeveer van 17:00u tot 18:15u. Het was toen zowat uitgestorven. Hihi. Zo rustig heb ik het nog nooit gezien.

5. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve lei tje,

Poeh loeh wat heftig allemaal. Ik hoop dat dokter w wat voor je kan betekenen.

lieve San als hrt kon had ik je graag wat follikels van mij grgrven. Dokter w zegt altijd dat ik goed in de eieren zit. Tja nu 24 follikes na de punctie hoor ik mrgen hoeveel eicellen er zijn. Ik heb altijd gezecht als ik een wonder mag ontvangen ben ik bereid om eicellen af te staan. Want ik gun iedereen een wonder. Dokter w zegt altijd dat is echt super tof van je maar eerst eerst een eigen wondertje want het mag jullie wel eens tegemoed komen.

meissie je hebt er nu niks aan maar weet dat ik aan je denk. Ik heb mrgn als eerste de punctie. Als ik thuis in mn bedje lig laat ik jullie weten hoe het gegaan is. Ik gloof heus wel dat er bevruchtingen komen maar ben enorm bang emotioneel en zenuwachtig of het nu wel dor gaat groeien en delen en niet plots weer overleid. Ik ben zo bang als mn gsm het weekend gaat...maarja ik kan spe ht heel het weekend mn gsm uitzetten. Toi toi toi dames xxxx

6. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Flora wat super zeg. Zal heel heel hard voor je duimen !!!!!!

7. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Engeltje, wat erg dat je zwangerschap niet goed is gegaan. Ik hoop voor je dat dit allemaal kan verwerken. Knuffel voor jou.

8. Kaslom84

9. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    flower hoop voor je dat t nu allemaal goed gaat! word spannend weekend maar probeer positief te blijven!

flora wat fijn dat je vrijdag je iui hebt! hopelijk met een goede afloop!

san wat balen zeg wat je gehoord hebt! dat wil je dus gewoon echt niet horen.

10. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha lieve dames,

De punctie zit erop, ben weer thuis. Dkt B heeft 26 flllikels aangeprikt.
    ze hebben 19 eicellen gevonden. Nu duimen duime duimen dat alles
    positief en goed verloopt. Wordt heel spannend dit weekend xxxc

11. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flower, wat een mooie oogst! Viel het mee? Ik duim voor je meis.
    En krijg je een TP?

12. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve leintje,

Het was gevoeliger als de vorige keer ja...ik had ook wat gebloed en vorige
    keer niet. Ja in princiepe krijg ik een terugplaataing daar alles goed erit zag xxxx

13. Kaslom84

Flower; wat fijn zoveel! !!! Ik help je duimen! !!
    Deed het erg zeer? Hoe voel je je?

14. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve San, het was wel wat pijnlijker als vorige keer. Maar we doen
    het allemaal voor een goed doel. Nu het ellendige wachten en angsten
    op of ze plots overlijden.

op freya lees je veel dat het zo lukt maar ook veel die geen tp en geen cryos over
    houden. Dus ik blijf het enorm spannend vinden poeh poeh xxxxx

verder gaat alles goed geen pijn ofiets ik voel me goed. Heb wat uurtjes geslapen xxxx

15. mnr

mnr Niet meer actief

Flower: wat een mooie opbrengst! Dat zitten vast wel hele goede bij!
    Hoeveel had je de vorige keer?

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat goed flower!! Lijkt me sterk dat er helemaal niets meer van overblijft toch.
    Hopelijk volgende week de tp.

@mnr: hoe is het met jou meis?

17. mnr

mnr Niet meer actief

Flora: Best wel zenuwachtig voor morgen. Lees hier op het forum bij afgebroken poging verhalen van niemand dat ze verder mochten maar bij allemaal dat ze eerst provera moesten nemen.
    Dan zijn we weer zoveel tijd verder..

En vind het gewoon spannend omdat ik me nog steeds boos over voel over hoe het gegaan is. En ben benieuwd hoe ze daarop reageren.

18. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve mnr en flora. Vorige keer gad ik 17 follikkels waarvan 10 eicellen.
    ik moet wel zeggen dat die eicellen ingevroren zijn daar manlief opeens geen zaad had. Voor ze de eucellen invroren hadden ze de assting hatchibg gedaan en waren er nog maar 5 van over. Alle 5 ingespoten met zaad waarvan 4 samen gesmolten. Dat kreeg ik toen de dag later(vrjjdag) te horen. Maandag zou tp zijn.
    maarvtoen werd ik zat gebeld dat ze alle 4 overleden waren.

ik weet niet of ze de assting hatching nu ook eerst op eicellen doen of eerat inspuiten met zaad. We doen nu icsi met picsi en assting hatching. Dus ik durf nog niet blij te zjjn...bang voor het weekend dat komen gaat.

mnr snap ik meissie valt ook zeker niet mee. En je gevoel kun je niet zomaar uitschakelen.....meissie ik wil je via deze weg veel positieve kra ht en knuffels toesturen.

lieve flora morgen je iui wat zal het spannend zijn. Op goed geluk meis ook voor jiu mega veel kracht en suc6 meis xxx

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Thx flower!!
    Ik duim me ook helemaal suf voor jou:) hopelijk nu een betere afloop dan de vorige keer.

Mnr, snap dat je zenuwachtig bent. Heb je al je vragen opgeschreven, zodat je niets vergeet?
    Wat stom als je eerst aan de provera zou moeten. Of ben je nu al te ver is je cyclus om te beginnen met spuiten?

@vraagje: weet iemand toevallig wie er morgen avondspreekuur doet? In de euforie van gister dat mn ei groot genoeg was, ben ik vergeten te vragen bij wie we de iui hebben:( De verpleegkundige heeft t ook niet gezegd of opgeschreven.

En nog een vraagje.. Stel deze ronde is niet raak.. Welke dosering zou ik dan volgende ronde moeten gaan spuiten? Aangezien ik met 50eh ben begonnen deze cyclus en op cd 13 opgehoogd ben naar 62,5eh. Ik ga het morgen ook nog even vragen, maar ben benieuwd hoe dat bij jullie gegaan is.

20. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, ik hoop voor je dat het niet nodig is. Maar ald het niet raak is denk ik dat je met 62,5 moet beginnen.
    Maar ik blijf duimen voor je dat het niet nodig is.

Bij mij is nu alles goed. De moeheid moet slijten. En komt nu idd een ei van me zelf. En er is er waar schijnlijk 1 gesprongen gisteren. Er was een licht grijs vlekje met een beetje vocht. Was na mijn eerste punctie ook al. De echo van gisteren bevestigde mijn gevoel al. Maar we gaan er nu niet voor. Mijn man wil eerst dat ik helemaal de oude wordt.
    Maar ik moet ook nog een heleboel verwerken. ICSI durven ze niet meer bij mij. En net zo lang spuiten tot er maxium 2 komen loopt bij mij waarschijnlijk ook uit op meer eitjes en dan weer de poging afbreken. Eigenlijk komen we nu op een punt, dat ze eigenlijk niet verder kunnen. Mijn eierstokken zitten zo bom vol met eiblaasjes (hele heftige vorm van pcos) dat het heel moeilijk wordt. Ik reageer met 150E en dan komen ze in een keer allemaal.
    Dr. W zei dat ze er normaal geen onderscheidt maken wat betrefd overgewicht. Maar in mijn geval misschien beter zou zijn. Nou loop ik na 15 jaar dieeten en alles proberen al 3 jaar in mijn hoofd te denken aan een maagverkleining. Het klink misschien heel drastisch. Maar in mijn hoofd was ik er al aan toe. Maar ik hoopte dat ik dat kon doen een jaar na een eventuele bevalling. Nu komt dit in een stroomversnelling. Ik ga vandaag bij het zilveren kruis om informatie te krijgen om dat in brugge te laten doen. Ik ga nu eerst aan mijn gezondheid werken. Ik weet nu wat het is als je lichaam het af laat weten. Verder heb ik nergens nog last van. Ben heel gezond geen suiker en cholesterol. Geen gewricht klachten enz. Ik denk dat het nu tijd wordt voor de problemen wel komen. En met een beetje geluk, hoop ik dat ik bij die 40% hoor van vrouwen met pcos die afvalt, de cyclus weer normaal wordt.
    Ik was gisteren heel verdrietig na het gesprek. En als wil behandeld GG me gewoon verder, maar het risico is bij mij gewoon te groot. De kans op OHSS is nu nog groter. En dat wil ik nooit meer. En ICSI gaan ze voorlopig niet meer doen bij mij. Zwanger worden lijkt nu zo ver weg. Gewoon omdat ik zoveel eiblaasjes heb. Hoe dubbel kan het zijn. De een heeft te weinig ik heb te veel.

Deel Deze Pagina