Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw flower, mooi aantal!! Duim voor je dat er ook een mooi aantal goed bevrucht worden en natuurlijk voor een tp!

Spannend flora.. Dan straks die 2 weken wachten weer, dat is altijd getergde vind ik! Succes, duim voor een positieve test over 2 weken!!

Jeetje Leintje , wat een verhaal weer! Het is idd heel dubbel dat ze zeggen dat je te veel blaasjes hebt, sommige vrouwen dromen daarvan. Het is natuurlijk nooit verkeerd om je gewicht aan te pakken! Ik snap dat een zwangerschap ver weg lijkt Maar misschien is je cyclus na het afvallen zo regelmatig dat het zo gebeurt, daar gaan je iig voor!! Laat je af en toe wel weten hoe het met je gaat?

Hier; gister weer echo gehad. Het eitje aan de rechterkant groeit niet heel vlot door. Mort nu morgen pregnyll spuiten en as woensdag heb ik de tp (mits alles goed ontdooit!) erg spannend weer dus!!

Vorige x groeide mijn eitje aan de linkerkant wel goed door, kan het zijn dat de ene eierstok wat soepeler werkt ofzo en daarom ook een lichte onregelmatige cyclus heb?

2. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Leintje,

Ik had een Maagband en nu heb ik een Maagbypass vraag maar als je wat wilt weten ik moet even Celine naar de Opvang brengen, dan kijk ik nog eens heb nu de 2 x keer 4 Cytotec genomen dus weet nog niet hoe vaak ik kan kijken maar ik antwoord je wel.

Knuffel

3. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Lieke spannend weer voor je! Ik hoop dat alles gaat lopen zoals het zou moeten bij je. En dat je over een dikke 2 weken heel goed nieuws heb.

Natuurlijk blijf in hier mee lezen en laat ik af en toe weten hoe het met me gaat.
    Ik hoop dat iedereen hier snel zwanger mag zijn. Succes allemaal!

4. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Engeltje, bedankt dat ik alles kan vragen aan je. Ik schrijf vandaag wel een prive berichtje naar je. Ik denk dat het handiger is. Omdat het hier niet echt plek is om over maag verkleiningen te hebben.

5. mnr

mnr Niet meer actief

Flora: vanavond werken dokter van H en de oude B. Heel veel succes vanavond!

Leintje: Wat een rot situatie! Heel veel sterkte om dit weer te verwerken.

Maar even een rare vraag misschien. Je hebt nu toch ook een ei uit je zelf gehad dan?

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mnr: hmm dan hopelijk dr. H. Die vond ik iig erg aardig. Jou ervaringen met oude dr. B hebben toch wel een vervelend beeld over haar geschept;) hihi

@leintje: jeetje wat heftig allemaal zeg. Maar ik kan ke voorstellen dat je het allemaal niet meer aandurft en liever eerst aan hezelf gaat werken. Knap!
    Misschien is een LEO operatie ook nog een optie? Dan branden ze de pcos-blaasjes weg. Maar geen idee of ze dat doen met bij overgewicht?

@lieke: wat spannend weer! Ik heb zelf ook een 'dominante' eierstok. Ik heb bijna altijd aan dezelfde kant een blaasje zitten.

@engeltje: hoe is het met je meis? Komt er al wat op gang?

@hier: pff nog de hele dag werken;) hopelijk schiet de dag een beetje op :D

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    flora heeeeel veel succes vandaag!!!

flower duim hier t weekend voor je!

lieke wat fijn volgende week tp!!! spannend! duim ook voor jou!

leintje wat vervelend allemaal zeg voor je! ik hoop echt dat als je afvalt het allemaal weer gewoon opgang komt van jezelf. ik ben zelf ook bezig met afvallen maar niet met dieeten ofzo eigenlijk gewoon door te sporten 3x pre week en wel op mn eten en drinken te letten. heb niet heel veel overgewicht maar maakt de kans op een zwangerschap toch groter en ja voor de bruiloft natuurlijk ;).

mnr ik hoop dat je volgende keer met een fijner gevoel gg verlaat, je zo rot voelen is natuurlijk nooit de bedoeling. ben benieuwd wat bij jou nu verder de bedoeling is

8. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Klopt mnr, maar dat had ik de vorige keer ook na de eerste ICSI poging. Cyclus daarna heb ik een eigen ei. En dan daarna gebeurd er niets meer. Het is net of mijn lichaam even een boost krijg na een punctie. Dat mijn eierstokken dan wel weten hoe het moet. Maar de 2e cyclus na de punctie stopt de boel weer. Als ik denk dat ik wel een ei heb, mag ik altijd een echo komen maken.

Jij heel veel succes vandaag!

9. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Flora, ook heel verl succes vandaag.

Leo operatie doen ze niet als je zwaar overgewicht heb.

Denanja, succes met afvallen. Ik probeer ook veel te bewegen, probeer zo veel mogelijk te lopen en fietsen. En let ook wel op mijn voeding. Het is mij ook verschillende malen gelukt om 20 kilo af tevallen. Maar dan gaat het gewoon niet verder. En dan ga ik jojo-en komt het er weer bij. Met nog een paar bonus kilo's. Met een maagverkleining moet ik het ook zelf doen, maar ik hoop dat het me ondersteunt en niet meer zo ga jojo-en als je een maand stil staat.

10. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    En 20 kilo is nog niets als je 66 kilo overgewicht heb :(

11. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Flora

Ik antwoord je liever in een privé berichtje misschien wil dat hier niet iedereen lezen hoe dat is.

12. mnr

mnr Niet meer actief

Engeltje: wat mij betreft mag je hier ook gewoon je verhaal kwijt hoor..

Maar als je het liever privé houd mag dat natuurlijk ook.
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu met je gaat.
    Veel sterkte!

13. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Alle die het akelig vinden of niet willen weten dan aub NIET verder lezen

mnr A.U.B. verder lezen

Ik had woensdag middag al heel snel naar begin van de bloeding een dooierzakje in de WC, ik moet die dan eruit halen en onderzoeken, zo ben ik. Dus ik heb het "boontje"ook heel duidelijk kunnen zien en weet nu hoe zo een dooierzak uitziet van binnen en buiten.
    Dan kwam nog veel bloed, stolsels en ook grotere "knuppels", bij een dacht ik dat was een klein Placenta daar die nu pas begint met groeien is zij nog niet zoo grot.
    Normaal zal ik morgen pas die 2. ronde maken met de Tabletten maar Celine heeft morgen een verjaardagsfeestje waar zij naar toe wil dus dat zal niet van pas komen als ik het daar doe.
    En op Woensdag op de Controle zal ook geen bloed meer zijn anders doen zij het Echo niet ..... en nu is Celine in de Opvang tot 13.30 dus kan mij nu even leggen. Als het nog te erg is vanmiddag mag zij naar Oma.

De 2. heb ik dus helaas nog niet gevonden maar ja ik moest ook eens poe.... en daar heb ik echt niet in gekeken.
    Nu afwachten.

Ik zeg mij nu: het is beter dat het niet doorgroeide als dat het een zwaar gehandicapte woord en niks van zijn leven heeft. In de Schoonfamilie van mijn Schoonzus zijn daarvan 2 geweest. Dus dat wil ik ook niet.
    Zwaar is het daar ik gisteren alweer van 2 heb gehoord dat zij gelukkig zwanger zijn. Dat doet pijn.

14. mnr

mnr Niet meer actief

Engeltje: het lijkt me vreselijk om dit mee te maken.

En ik snap wel dat je geen zwaar gehandicapt kind wil.
    Weten ze ook hoe het komt dat je nu 2 miskramen hebt?

Ik kan me ook voorstellen dat je hoofd niet naar nog een poging staat.
    Het is ook zo vervelend dat je door je leeftijd nog zo weinig tijd hebt.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte. Ik hoop voor je dat het snel uit je lichaam is zodat je het kan afsluiten.

Vergeten zal je het natuurlijk nooit. Knuffel voor jou!

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Dank je mnr

Nee zij kunnen het niet verklaren hoezo of van wat precies de Miskraam komt. Zij zeggen, op internet, dat het een fout in de Celdeling is of dat het niet goed is en moedernatuur zegt het haalt het niet. Dat is ook als je leest bij de bevruchting voor een terug plaatsing dat zij alle overlijden of bij het ontdooien, daar denk ik dan gewoon als zij al terug geplaatst zijn dan word het ook een mk en dat kunnen zij ook niet verklaren hoezo dat gebeurd.
    Ik had het een week terug met een vriendin erover zij zei kan je man niet even van het werk terugkomen dat je niet alleen bent, hij is 10 dagen weg, maar dat wil ik niet en ik kan hem daar ook niet gebruiken. zoals ik het daar heb gehoord moet ik het met mij zelf uitmaken en ik ben helaas heel hel in zulk dingen. Ik wilde helemaal niet dat hij de eersten 2 dagen naar de nieuws heem is of mij in de arm neemt. Dus ik verwerk dat voor mij alleen en geef hem ook een plekje, zeker zal ik het nooit vergeten maar het maakt mij alleen nog iets heller.
    Ik weet het nog altijd niet of wij nog pogingen doen. ik wil nu eerst Woensdag afwachten of alles eruit is of niet.
    Daarna kan ik afsluiten en beginnen naar te denken.
    Ik moet wel zeggen ik heb hier heel veel steun van jullie en dat vind ik heel mooi. Dank je

16. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Engeltje, wat heftig. Hele dikke knuffel vanaf hier.

Hier : we gaan zo op naar Brabant. Voor de eerste fm.

Verder voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel

17. mnr

mnr Niet meer actief

Vanmiddag naar gg geweest. Wat is dr Mi aardig!

Eigenlijk zei hij al wat ik dacht.. De oude B had niet hoeven te zeggen dat we moesten stoppen. Het kwam er op neer dat we gezien onze geschiedenis wel door hadden gemogen.

Ene kant ben ik blij dat hij dat zegt omdat ik bang was dat ze elkaar de hand boven het hoofd zouden houden. Andere kant geeft het me daarom des te meer het gevoel dat ons een kans is afgenomen en dat we nu een maand verloren hebben.

Het goede nieuws is dat ik niets voor niets al bijna een week ongesteld ben. Alles was schoon en m'n eierstokken zijn rustig dus ik mocht vanavond alweer spuiten! Daar ben ik echt blij om :)

Wat ik ook wel raar vind is dat alle dokters iets anders zeggen over onze kansen. Dr W zegt 20% per ronde. Dr R zegt ongeveer 10% en Mi zegt maar 5%. Dat zijn toch best grote verschillen..

Maar deze ronde gaan we er weer voor!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat heftig engeltje! Ik snap dat je zegt liever een miskraam dan een zwaar gehandicapt kindje. Hopelijk kunnen jullie het een beetje een plekje geven, neem de tijd ervoor meis. En tuurlijk mag je je hart hier ook luchten!

@mnr: fijn dat je je gehoord voelde door de arts en dat jullie weer meteen door mogen!
    Idd vreemd van die kansen:( Waar baseren ze die kansen dan op?
    Dr. W. zei ook dat we een kans van 30% hadden met iui:( Dat vond ik een beetje bizar hoog en lijkt me niet kloppen..

@hier: iui nr. 1 achter de rug!! Pff wat was het spannend zeg! Hihi. Het is allemaal goed gegaan, nu nog wat krampen. Nu dus weer op de wachtbank! Spannend!!
    Dr. Ruis heeft trouwens de iui gedaan, aardige man en stap voor stap wat ie ging doen.

19. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Spannnend flora...heel spannend. Toi toi toi zet hem op meissie...idd dokter R is een lieve man. Ala ik het goed heb mag je testen op 9 maart? Als ik een tp krijg dan zou ik ook die dag mogen testen. Alleen is het voor mij nog heel inzeker en spannend xxxx

20. mnr

mnr Niet meer actief

Flower: wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn?

Flora: dr R vind ik ook fijn!
    Fijn dat het achter de rug is en dat het goed ging.
    Volgens mij is W altijd weer erg optimistisch. Wat ook wel heel fijn is maar niet altijd realistisch.

Vind je het nu extra spannend op de wachtbank?

Deel Deze Pagina