Geertgen kliniek deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mnr, 16 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bolcol

bolcol Actief lid

28 sep 2012
    109
    0
    16
    Flora01: Ga voor je duimen dat je over goeie 2weken een mooie positieve test in de handen hebt. En inderdaad dokter R is een fijne arts. Plan graag de afspraken bij hem.

Mnr: Fijn dat je je gehoord voelt.

Hier: Vandaag de FM gehad. Was er geen 1 die echt gegroeid was :(. En baarmoederslijmvlies was ook nog vrij dun. Nu moeten we over 5 dagen terug komen en hopen ze dat er wel wat gegroeid is. Alleen wij hadden vandaag een afspraak bij dokter Me. Vond het niet prettig. Alles bij elkaar zijn we nog geen 5minuten binnen geweest ! We hadden de echo gehad en konden weer gaan. Was geen tijd om een vraag te stellen. Over 5 dagen hebben we gelukkig een afspraak bij dokter R staan. Dan onze vragen maar stellen.

Nou dames wens jullie allemaal een fijn weekend.

2. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve mnr,

dat heb ik vandaag gehoord. Maar vorige icsi was er ook bevruchting en dag etna plots overleden dus we houden onze harten nog vaat. We zutten intens in spanning en angsten....maandag weten we meer. Xxxx fijn weekend

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @flower: 9 maart is idd mn testdag, heb zelf een wat langere lf. Dus testdag is ook mn nod:)
    Hopelijk kunnen we die dag samen testen, en géén rood meer de komende 9 maanden:D

@mnr: ja vind het nu wel extra spannend:) het idee dat er al zaadjes in mn bm zitten is toch anders dan gewoon klussen. Geen idee of het zaad überhaupt al ooit zo ver is gekomen ;)
    En dr. W. is idd soms overdreven optimistisch, soms kan het ook wel even een oppepper geven. Maar liever wel wat dichter bij de realiteit:D verder een top-arts!

@bolcol: wat balen zeg:( vorige ronde ging het heel snel toch? Maar kan nog alle kant op! Hopelijk is er over 5 dagen wel een mooi ei te zien.

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, 9e ronde mmm
    afspraken: Te veel eitjes, geen pregnyl
    nod:

leintje =>30 jaar 2e icsi poging begonnen met 150 eh gonal-f
    afspraken: 28 januari 20:00u belafspraak
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    afspraken: 17 feb fm
    nod:

noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad
    afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing waarschijnlijk januari
    nod: Nog onbekend

flora01 => 25 jaar, iui met gonal-f 62,5eh ronde 10 mmm, ronde 15 totaal, iui 1
    afspraken: 21 februari iui gehad
    nod: 9 maart

frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, kid of iui met donorzaad, binnenkort 1e ronde
    afspraken: Wachten op ovulatie
    nod: 27 februari

xdanielle => 23 jaar, iui, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring.
    Afspraken: 08/02 bloeprikken, 24/02 evaluatie
    nod: 15/02

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste iui vanwege bruiloft juli
    afspraken: Wachten op menstruatie
    nod:

lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig.
    Afspraken: wachten op eisprong en dan hopelijk terugplaatsing
    nod:

bolcol => 26 jaar, pcos, Clomid 100mg
    afspraken: 21 februari eerste fm
    Nod:

san1971 => icsi met triptofem en fostimon(300), flared schema
    afspraken: 19 februari eerste fm
    nod:

engeltje1972 => 41 jaar, februari miskraam :( even rust
    afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd
    lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014

5. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    nod:

leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt en fikse overstimulatie gehad met ziekenhuisopname. Nu eerst voor een maagverkleining. En dan hopen over ander half jaar verder kijken.
    afspraken:
    nod:

flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema
    nod:

frummeltje13 => 24 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, kid of iui met donorzaad, binnenkort 1e ronde

xdanielle => 23 jaar, iui, 2 jaar geprobeerd afwachtend op plan wegens geen verklaring.

nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging
    afspraken:
    Nod:

denanja => 26 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, in april eerste iui vanwege bruiloft juli
    nod:

lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig.
    Afspraken: wachten op eisprong en dan hopelijk terugplaatsing
    nod:

Nod:

nod:

afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd

6. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    vroeg me vorige week iets af. Ik heb een week gereden eerste iui gehad, toen kreeg ik allerlei kwaaltjes, obstipatie, opgeblazen gevoel, misselijk de eerste dagen na de iui, rare rommelende gevoel in mijn buik. Nu heb ik gelezen dat het kan komen door bevruchting, door de hormonen die dan vrij komen. De kwaaltjes zijn nu bijna weg, dus ik ga van uit dat deze iui uiteindelijk toch niet is gelukt, maar mijn vrouw heeft dus al vanaf dag 1 precies dezelfde kwaaltjes. Zou dat komen, omdat vrouwen elkaars hormoon huishouding over nemen(zoals het verhaal dat je hoort als meer vrouwen in een huis wonen, hun cycli tegelijk gaan lopen). Was er benieuwd naar heb er niks over op internet kunnen vinden.

7. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ha lieve dames,

Gg heeft net gebeld...van de 3 embryo's die in het gg verder moeten ontwikkelen zijn er 2 4cellig en 1 2cellig. Ze vertelde dat het er voor nu uit hoort te zien volgens de bevruhting dag. Maandag wordt ik gebeld.

Kan uemand mij wat meer uitleg geven over de celligheid?

Ik snap er niks van maar vertrouw erop dat t goed komt. Nu mag t voor mij wel maandag zijn.
    @flora ik heb ook altijd een lange lf dus ben benieuwd meis ik duim voor je xxxc

8. mnr

mnr Niet meer actief

Frummeltje: geen idee. Ik herken die klachten ook niet.

Flower: volgens mij is het hoe meer vellig hoe beter de kwaliteit is.

Het klinkt heel goed in ieder geval!

9. leintje1983

leintje1983 Actief lid

8 aug 2013
    221
    0
    0
    schipperse
    oud-beijerland
    Frummeltje, helaas kan ik je geen antwoord geven.

Flower, die ene van 2 cellig ligt achter. Die van 4 cellig lopen mooi met de tijd. Morgen moeten ze 8 cellig zijn en dinsdag als ze het overleven zijn het blasto's en dat zijn super embryo's. Maar dat halen niet veel embryo's. Deze zijn eigenlijk klaar om gelijk in te nestelen na de tp.

Ik hoop dat je hier wat aan heb, Flower.

10. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Thanx mnt en leintje,

Dat heb ik zekers.....we wachten dus netjes af xxxxx

dus als ze maandag me bellen kan ik beter maandagmiddag de terugplaatsing doen? En een 4 deligcrl laten groeien tot dinsdag en dan invriezn?

ja is heel spannend sorry maat bij ons is het nog nooit tot zover gelopen. Ik lig nu lekker te relaxen in badje ...ff lekker niks...muziekje aan en lekker luieren xxxc

11. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Frummeltje ik had op 2. januari in een andere forum volgend geschreven:

Ik had op Zaterdag 28-12 mijn eerste IUI, op Zondag had ik een trekken op hoogde eileider of eierstok aan de linker kant, Maandag voelde ik het heel weinig, Dinsdag was het rond 3 uur alles in een te voelen, woensdag was het echt de hele dag en ook pijnlijker dan de anderen dagen en vandaag is het ook weer veel minder maar wel voel ik het de halve dag al weer. Rechts voel ik sinds woensdag ook vaker iets maar minder.
    Mijn grootste follikel was wel aan de rechter kant.

En ik weet nog dat ik vanaf middags een opgeblazen gevoel had en veel naar WC moest. misschien helpt dit iets !!!
    En dan was het van een dag op de andere allemaal weg en 2 dagen later weer da.

12. Frummeltje13

Frummeltje13 Actief lid

11 dec 2013
    329
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje, dankjewel. Maar ik ga er van uit dat misschien wel een bevruchting heeft plaats gevonden, waardoor er hormonen aan zijn gemaakt. Maar omdat ik er nu geen last meer van heb, zal het eitje niet zijn gaan innestelen denk ik. Zou ook weel heel bijzonder zijn geweest als het de eerste keer meteen raak was. Ben nu alleen even aan het bedenken hoe ik dat straks moet doen met de ovu testen. Ik werk tot vijf uur, dus als ik daarna zou testen, dus bij thuiskomst en hij is positief, kan ik GG niet meer bellen voor een afspraak de dag er na. En als ik de dag er na bel, ben ik misschien al te laat, want dan moet je nog een dag extra wachten voor de afspraak. Dus misschien beter op het werk te testen. Maar niemand weet dat wij bezig zijn met zwanger proberen te worden, kan het ook niet zeggen op werk, omdat ik nog in proeftijd zit. Hoe doen/deden jullie dat? Ok doe normaal mijn urine opvangen en daar mee testen, ook omdat ik dan bij een positieve test een clearblue digitale test kan doen op dezelfde urine. Maar als ik een bekertje meeneem naar het toilet zullen ze me wel raar aankijken haha

13. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Lieve frummeltje,

Ik st ook op een andere forum...en daar is nu en meis zwanger van haar eerste kindje eerste iui. Het kan dus echt. Ook zij had vanaf iui symptomen....dus ik zou zeggen houd moed en vertrouwen!

xxxx

14. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Frummeltje

Het was ook mijn eerste IUI dus het kan.
    Helaas is het bij mij nu niet goed afgelopen maar ik was wel zwanger.
    Ik had wel ook van een dag op de andere geen pijn of tekens meer dat vond ik ook heel rar. Ik had wel vanaf de eerste dag dus vanaf IUI in een klein boekje geschreven hoe ik mij voelde om achteraf bij de volgende rondes verschillen te vinden of dan het kindje later te zeggen ik voelde dit of dat van begin aan dus.

Maak je niet zo druk ermee schrijf je pijn, teken, gevoelens eens op en helaas die heel lange wachttijd kun je niks tegen doen.

Het komt vast wel goed.

Ik heb niet met ovu test gewerkt alleen om te zien of Pregnyl uit mijn lichaam is, hihi

Ik heb in de thuiszorg gewerkt dus meerdere klanten en de ene wist het wel en de andere niet in de vorigen rondes voor de eerste mk.

Ik zal als ik jouw was een klein potje halen (volgens mij in de apotheek of Kruidvat of Etos of zo om de urine op te vangen)en deze mee in de broekzak op de WC en daar een ovu test doen. Daarna kun je het weer leeg maken het gaat alleen erom dat het makkelijker is om de test te doen vind ik. Probeer het eens of je dit kunt doen met in de broek te doen.

Succes ik duim voor je dat je het helemaal niet meer nodig hebt en het toch raak is.

15. engeltje1972

engeltje1972 Bekend lid

7 dec 2013
    534
    0
    0
    Kerkrade
    Hey Dames, ik weet ik maak op dit mom een pauze of helemaal einde maar kunnen jullie de Lijst even bijwerken?!?!?!?! Heel veel afgelopen datas ik houd het op dit mom niet in mijn hoofd en moet vaak naar kijken maar helaas...........

Dank je

16. Lieke1990

Lieke1990 Lid

27 nov 2013
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    nod:

nod:

nod:

afspraken:
    Nod:

nod:

Afspraken: 22-2 pregnyll, 26-2 terugplaatsing
    nod: 12-3

Nod:

nod:

afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd

17. Kaslom84

Kaslom84 Niet meer actief

nod:

nod:

nod:

afspraken:
    Nod:

nod:

Nod:

afspraken: 26-02-2014 tweede FM , bij eerste nog niks te zien dus waarschijnlijk escape naar IUI

afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd

18. mnr

mnr Niet meer actief

mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM
    afspraken: 4-3 fm
    nod:

nod:

nod:

afspraken:
    Nod:

nod:

Nod:

afspraken: 26-02-2014 tweede FM , bij eerste nog niks te zien dus waarschijnlijk escape naar IUI

afspraken:
    Nod:

zwanger!
    iefje -> icsi ecd

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @frummeltje: wat ontzettend spannend meis. Maar laat je niet gek maken door kwaaltjes:) het zegt echt helemaal niets.. Het wil helemaal niet zoveel zeggen dat je nu niets meer voelt. Je kunt net zo goed hartstikke zwanger zijn;) maar jammer genoeg kan je lijf je ook flink voor de gek houden... Het is zo spannend allemaal.

@flower: dat ziet er goed uit meis, hopelijk delen ze mooi door:) ik duim nog even voor je verder!

@hier: vandaag nog een beetje krampjes na de iui gehad. Maar verder voel ik me oke:) hopelijk gaan de komende 2 weken een beetje snel voorbij!

20. flower1983

flower1983 Bekend lid

22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ik wil de lijst bijwerken maar herrinner dat ik dan iets moet erbij typen anders neemt hij het niet over. Sorry dames kan iemand mij ff helpen? Xxx

Deel Deze Pagina