San: jammer dat er niet meer groeien en vervelend dat je nog maar zo weinig tijd hebt. Leintje: hoe gaat het nu met je? Flora: voel je al iets? Is het vol te houden op de wachtbank? Engeltje: veel plezier! Hier doen ze niet aan carnaval dus ik krijg er weinig van mee. Noeky: heel veel succes! Bolcol: dr R kan soms nogal warrig zijn vind ik. De volgende keer gewoon bespreken. Ik zou dan een afspraak plannen bij dr W of Mi omdat je daar wel goed mee kan overleggen vind ik. Maar er zijn nog vele opties hoor! Verder hoop ik dat ik niemand vergeten ben! Hier: het begint nu eindelijk op te schieten naar dinsdag. Ik hoop dat er dan iets aan het groeien is. Verder ben ik druk bezig om m'n gezondheid te verbeteren om zo hopelijk iets meer kans te krijgen op een zwangerschap. Ben nu begonnen met een nogal drastisch dieet. Ik wil weer op het gewicht komen van voor mijn zwangerschap en dan moet er heel wat van af. Gewoon gezond eten en bewegen helpt niet dus heb nu gekozen voor een andere methode die hopelijk wel werkt. Het begint nu wel weer spannend te worden. Het lijkt zo lang geleden dat ik een fm heb gehad. Ik hoop dat er 2 mooie eitjes groeien, en niet te veel maar hoop ook niet dat er nog niks groeit. Fijne zondag allemaal!
Ahhh Engeltje jullie meissie ziet er leuk uit...jullie ook n fijne carnaval... Lieve Flora en Noeky beuden tellen we af na o ze nod...hebben jullie al wat andere symptomen etc? Xxxx fijne zondag allemaal xxxx
Hee Flower, Wat is dit spannend zeg! Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar ik denk stiekem toch steeds dat ik iets voel gebeuren. Ik merk er eigenlijk nog niks van, maar de TP is ook nog maar twee dagen geleden. Hoe is het met jou?
Lieve Noeky, ik voel idd ook eigenlijks niks. Soms heb ol ff n pijnthe of een steekje. Maar heb dat wel vaker zonder reden dus denk idd ook steeds t kan niet van de tp komen. alleen afgelopen vrijdag avond (3 dgn na tp) had ik echt rnorme pijn in mn onderbuik dat door trok diep in mn buik/bekken werd misselijk van de pijn. Verder voel ik ook niks...over n week zou ik als ik nog niet ongie ben mogdn testen.....poeh ooeh t worden zenuw slopende dagen aan t eind van de week xxxx
MNR : klinkt niet echt heel gezond ,een drastisch dieet? Wat doe je dan? Noeky : ik kom net van de acupuncturiste af ,zij gaf me een briefje mee voor na mijn iui: -geen uitputtende sporten -geen koffie -geen stress -genoeg slapen -warme voeten houden Vooral die laatste blijft ze maar herhalen : warme voeten is een warme baarmoeder
Sorry, ben niet heel fit , heb de onderste regel gemist , zie ik nu. Bij ons zijn er twee problemen : ook het zaad was de afgelopen keer zo slecht dat dit niet eens ingevroren kon worden. Het ligt dus niet alleen aan mij. Ik weet niet of het dan erg uitmaakt waar ik heen ga , belgie of duitsland , en in duitsland kon ik voor mei(wordt ik 43) nog een afspraak overnemen van mieksel.
Lavendel : ik zat te googlen op DHEA pillen, en kwam jou daar ook tegen. Kun je me jouw ervaringen hiermee vertellen?
@san1971 klopt, DHEA heb ik ook geslikt. Dr. S raadde 75 mg aan maar ik verdroeg niet meer dan 20 mg. Bij een hogere dosering bleef mijn menstruatie weg, dus geen goede toevoeging voor mij. Of mijn eieren van betere kwaliteit werden erdoor weet ik niet, want de enige icsi met tp in Duitsland werd alsnog een vroege miskraam (chemische zwangerschap noemden ze dit)
Hallo Dames, Allemaal een goed weekend gehad? Wij hebben het weekend gebruikt om het er is even goed over te hebben. En we waren er samen heel snel uit dat we het ivf traject nog niet willen opstarten. Wij willen eerst nog een tijd proberen met spuiten en zelf klussen. Ben nog jong zat om het eerst zo te proberen. En wij willen van Dr. W eerst weten of ivf echt alleen nog de enigste mogelijkheid is. Voor iedereen die het nodig heeft sterkte en ga duimen voor die genen die dat kunne gebruiken .
Lieve Bolcol, heel verstandig dat jullie samen tot een conclussie zijn gekomen. Ivf en icsi is lichamelijk en geestelijk veel zwaarder. Bij ons kan het helaas niet anders....maar zijn toen ook eerst met iui gedtart. Ik zou idd zeggen geniet van het klussen meis. lieve Flora en Noeky hoe gaat het dames? Al wat symptomen? Xxxx
Lijkt me een goede beslissing , bolcol. Ivf kan altijd nog hopelijk hoeft het zover niet te komen. @hier: weinig kwaaltjes, soms een beetje een gevoelige baarmoeder. Vanaf 7 dpo alweer een beetje hoofdpijn. Normaal is dat vanaf 9-10dpo. Beetje vroeg dus deze keer Durf niet zo goed te hopen, dus ik wacht maar gewoon rustig af tot zondag... Maar ik neig meer naar niet zwanger eigenlijk..
Bolcol: ik zou ook nog geen ivf doen. Wanneer moet je naar geertgen? Flora: ik werd na de iui eerder ongesteld dan anders, maar hoop voor jou dat dat natuurlijk niet zo is en je zwanger bent! Hier: morgen de fm! Ben benieuwd! Heb nog nooit zo lang gespoten zonder fm maar voel nog niet heel veel.
Lieve flora, Das idd niet mooi totaal niet.... ikzelf werd altijd pas op de testdag of erna ongie na iui. Nu met de tp weet ik t ook niet....ondanks ik de bolletjes utrogestan gebruik temp ik iedere dag. En hij is vanaf vrijdag net 0,1 gr gezakt vandaag ook wddr 0,1 gr. Ik weet dat tempen niet veel zin heeft daar ik progesteron dus toegediend krijg en daardoor een hoge temp zou hebbrn maar waarom dan de temp daling??? Ik heb verder ook geen kwaaltjes dus nijg net zoals jou dat ik ook onhie wordt..... De tijd zal het leren maar pffffffff lieve mnr, Wat spannend meissie ..... ik wens je mega veel suc6 en duim voor je. Laat je wetwn hoe je fm echo was gegaan? Xxxx
Flower, temp kan altijd wel wat schommelen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken meis. Mnr, lijkt me dat iui verder geen invloed heeft op de lf? Hormonen ed zijn immers allemaal hetzelfde als in een cyclus zonder iui Maar wie weet, kan ook toeval zijn natuurlijk.. Als ik niet zwanger ben, dan graaaag wat eerder ongi.. Pff ben die lange lf wel een beetje beu aan het worden.