Mnr, das idd enirm balen....hoelang moet je nu spuiten voor nieuwe echo? Verhoging van medicijnen? Toi toi toi meissie xxxx
Wat balen mnr ook al zo'n eigenwijs lijf.. De ene keer te veel eitjes en nu weer weinig reactie. Dikke knuf! Ik heb inmiddels weer knallende hoofdpijn, denk echt dat het einde oefening is en ik ook weer door kan naar de volgende ronde. Pfff...
Lieve MNR ik hoop echt van hartr dat je zaterdag positief nieuws te horen krijgt meis. Het is je zoooooo gegunt xxxx hier alles rustig.....zo nu en dan echte buikpijn diep van binnen maar haast geen stekende pijn. Tja het is afwachten .... mn temp is nog redelijk hiog maarja dat komt dan ook door de utrogestan. Wanneer kan ik mn menstruatie verwachten na een verse tp blastocyst? Engeltje heb je n fijne carnaval gehad? Flora hoessie met je hoofdpijn meis? Noeky hoe gaat t met jou? Hoe gaat het met de zwangere dames leintje en lavendel? Hoessie met alle andere dames? Xxxx
Hier is het vandaag een week na de tp.. Erg spanend allemaal! Vorige x begon het met bruine afscheiding op vrijdag en brak zondag de menstruatie door dus heb ik geen test hoeven doen.. Nu hopen dat dat uitblijft natuurlijk!!! Verder voel ik hier en daar t een en ander maar durf gewoon niet te denken dat dat van de tp is. Kan dit x makkelijk m'n hoofd eraf houden en de week is dus ook voorbij gevlogen, hopelijk gaat de laatste week ook snel 😊 Is het niet zo dat die bolletjes je menstruatie tegen houden?? Ik gebruik ze niet hoor flower, maar dat lees ik hier en daar wel eens! Balen flora! Hoop dat de hoofdpijn Iers anders betekent! Balen mnr, even zaterdag afwachten maar hoop dat er wat meer gegroeid is nu!!
Lieve lieke, Wat gaat t snel joh meissie .... nou ik heb wel eens eerder utrogedtand gehad na iui maar werd ten 16 dgn na pregnyl ongie...tja we wachten dan maar weer af xxxx
Spannend lieke! Flower: waarom kreeg jij ustrogan na je iui? Ik wil het ook graag gebruiken maar va dr van H mocht het niet. Nou denk ik dat dr W niet moeilijk zou doen maar die heb ik de laatste tijd niet gehad. Als ik nu een groot ei heb wil ik het weer eens gaan vragen.
Lieve mnr, Ik heb het een keer mogen gebruiken daar ik altijd aan de dunne kant zit met mn bm slijm zo toen ook en ik ze van de icsi over had waar toen geen bevruchtingen waren. Anders kon ik ze weg gooien...baat t niet schaat t niet werd me toen verteld....xxxx
Flower1983 Fingers crossed!! Toen ik mijn tp had gehad heb ik een paragnost geraadpleegd en hij zei dat als je doet alsof je zwanger bent! dat je dat uitstraalt naar "de cosmos" en het ook zo gezien word en er dan een grote kans is dat het aanslaat....dus positief blijven denken (en dat viel bij mij niet mee met al het bloedverlies dat ik gehad heb met stolsels en al) Dus blijf positief!!! Hier: ik zit in week 19 alles gaat prima (geen kwaaltjes) en heb een heel klein buikje (maar als je het niet weet zou het ook bij mij kunnen horen) Ik had graag jullie mening wat betreft namen willen vragen, maar aangezien ze ook bij mijn andere twee kindjes moeten passen zou ik hun namen prijs moeten geven en dan word ik zo herkend! Liefs Lavendel
Hallo allemaal, Wij zijn ruim 1,5 jaar bezig en nu sinds 5 maanden bij Geertgen en nu voor de vierde keer iui. Wij hebben vorige week donderdag een meting gehad waarbij ik 2 eitjes had van 12 mm... Nu zijn wij maandag weer geweest voor een meting en voor de pregnyl (verwachtte ik) zodat we dindag de iui zouden krijgen... Wat blijkt, het baarmoederslijm is van 7.8 naar 3.7 gegaan! Dit kan toch niet!? De eitjes zijn niet gegroeid, maar aan de andere kant waren 2 kleintjes erbij gekomen.... Die eerste echo was bij dokter W (was nu helaas op vakantie) en die van maandag bij dokter B, morgen heb ik dokter M... Ben benieuwd Succes allemaal!
Wat vervelend zeg dat je bms minder was geworden! Hopelijk groeit nu alles snel Door zodat je snel je iui krijgt. Heel veel succes!
Hoi Flower, Gekmakend is dit he? Zo moeilijk om niet de hele tijd van alles te voelen en te denken! Het blijft afwachten! Lieke, ook al zo'n spannende tijd! Nooit gedacht dat twee weken zo lang konden duren. Op mijn werk weet niemand hier iets van dus dan is het een stuk makkelijker om nergens aan te denken, maar zodra ik thuiskom ben ik er toch wel mee bezig. Elk buikpijntje of dingetje voel ik. Ergens weet ik dat dit natuurlijk niets betekend, maar ik blijf natuurlijk hopen op een goede afloop! Heel veel succes met wachten allemaal!
Dankje, maar ik wist helemaal niet dat dit kon, ik dacht dat het juist steeds dikker werd kan het zijn dat er verkeerd gemeten is? Dokter w geeft me altijd foto's mee en dokter B gaf een opmerking dat ze niet wist of dokter W wel goed gemeten had... Heeft iemand nog tips voor na de iui? Houd de pregnyl het baarmoederslijmvlies wel dik voor innesteling? Excuses voor alle vragen, maar m'n gedachten draven een beetje door.. Veel succes en sterkte allemaal
Sharon, toevallig heb ik dat de vorige ronde ook gehad.. Heel vreemd. Toen vroeg dr W. ook of ik bloedverlies had gehad, want hij vond het ook vreemd. Vervolgens ben ik doorgegaan met spuiten en de fm 4 dagen later had ik weer een ei van 15mm en dikker bms.. Vrouwenlichamen kunnen soms gekke fratsen uithalen
Flower en Lieke spannend hoor , ik da maar in de duimstand voor jullie!! Sharon : vreemd , misschien verkeerd gemeten, 1 ste of 2 de keer, of inderdaad foutje van je lichaam. Ik hoop voor je dat de volgende keer weer dikker is. Ik heb ,omdat mijn icsi een escape IUI is geworden pregnyg, voor de eisprong , maar ook op dag 4 en 8 na iui om het bms te behouden, Maarja , bij mij hebben ze de cyclus stil gelegd dus was het anders sowieso niet goed gegaan. Hier zijn alle bijwerkingen weer redelijk over,na de IUI van maandag. Was wel bekend : heb de vorige keer na iui ook last gehad van de vloeistof waarmee ze het zaad vermengen. Nu maar weer afwachten. Ik werd vandaag door DD gebeld voor bevestiging van de afspraak. Ik mocht vast via de huisarts AMH prikken en dat meenemen. Bel ik de ha , moest er weer eeuwen overlegt worden. Ze wilden geen doorschuifluik worden voor onderzoeken voor een buitenlands zh!!! Toen werd ik zooo boos . Heb gezegd dat ik er scheitzat van werd dat ze me op allerlei manieren probeerden tegen te werken omdat ze het niet eens zijn met mijn wens. Assistente was helaas doelwit want een arts krijg je nooit te spreken. Maar die begon meteen te stamelen dat ze de verwijzing wel mocht uitschrijven. Toen had ik helemaal zoiets van wat zit je dan te zeiken, schrijven miep!!! Enne , nog een bijwerking : ik ben niet meer verlegen en subtiel ,komt door de hormonen, handig he!! Ik bel en ik mopper iedereen af , geen probleem meer , zo prettig... voor mij dan Vanmiddag gelijk geprikt ...zegt dat mens daar; kan wel 6 weken duren...we doen dit niet zelf maar sturen het op . toen ik later aan de prikvrouw vroeg of het niet met spoed kon brulde diezelfde opeens dat het ook misschien wel in 3 weken terug was. Pffff wat een gezeik zeg, laat ze gewoon eens goede, kloppende info geven... En verder natuurlijk ook maar lekker blijven zitten op het wachtbankje.... Engeltje , hoe is het met jou????
haha san geweldig! lekker op blijven komen voor jezelf hoor andere doen t niet . wel vervelend dat ze je niet gewoon in 1x kunnen helpen zeg pff
Lieve dames, Ik denk dat het voor mij game over is....vannochtend met wc bezoek wat bruin verlies. Denk dat mn ongie vandaag door zet. Gis avond had ik ook enotme buikpijn wat ik normaal niet heb...... Voor alle andere dames ik denk en duim vokr jullie xxxxx