Precies San, zo gaat het mij ook. Daardoor heb ik de Punt ook gezet en wij worden niet jonger !!! Daarom gaan wij "nu al" weer verder anders word het nog later. Ik had al gekegen hier in de Calculator als het bij de 3. Poging gaat lukken is Celine 4 Jaar en 1 week op de uitgerekende datum en ik dus 42 en 2 maanden dus beide moeten niet ouder !!! Ik spuit 150 Fostimon. Pregnyl kun je wel testen met ovu test (action 5 v 2,50) als die negatief is is pregnyl uit je lichaam en dan is de zw ook betrouwbaar. Ik heb geen probleme met de Pregnyl, ik pak voor het openmaken een zakdoek dan kan je je niet zo snel pijn doen. de punt aan de duim en en dan naar achter kraken. Duim duim duim xxx
Hier is helaas m'n menstruatie doorgebroken.. Pff😔 houd t ooit op?! Word echt een beetje moedeloos van alles. Hebben nu nog 2 embryo's in de vriezer, onze hoop is helemaal daarop gevestigd.. Maar als t niet lukt zou ik even niet weten wat we dan moeten doen.. Dit is onze 4e behandeling en ben nog niet zwanger geweest..... Pff😔 San; ze hebben bij de apotheek in gg een handig hulpstukken waar je ze mee open kan maken!! Spannend engeltje.. Hoop dat het zeker gaat lukken!! Duim voor je😊 Spannend denanja !! Succes! Hoop dat je menstruatie uitblijft en je nog te weinig hormoon in je urine hebt flower!! Zou erg mooi zijn!!
Thanx engeltje.... Dat geeft hoop hihi...we gaan het zien....heb mega hoofdpijn....en met vlagen misselijk. Maar kan van de honger zijn dus ga nu maar eerst eens ff eten. dames fijne dag xxx
Hallo allemaal, @san1971 de iui ging goed. Ik had het idee dat m'n eitje sprong toen ik aan het wachten was, dokter Mi liep een half uurtje uit. Vaak denk ik dit precies te voelen, maar of dit ook echt zo is... ik spuit 1 keer 5000 en nu 3 dagen en 6 dagen na de iui een halve. Ze hebben een heel fijn plastic dopje om de ampul open te maken. Vraag maar even bij de apotheek. Ik duim voor jullie allemaal en steek bijna iedere avond wat kaarsjes aan. Succes ladies en geniet van het mooie weer.
@san: die ampullen moet je in een ruk open maken, als je t te langzaam doet dan breken ze. Maar ik heb de vorige keer bij GG ook een ampulbreker meegekregen. Dat werkt wat handiger.. @engeltje: wat dapper van jullie om zo die beslissing te nemen! Heel veel succes de komende ronde(s). Ik hoop echt dat jullie nog een wondertje gegund is! @lieke: dikke knuffel meis wat ontzettend klote.. Pff.. @hier: ik verwacht vandaag/morgen ook mn ongi.. Temp is weer wat gezakt, dus alle vermoedens worden nu wel bevestigd het was ook te mooi om waar te zijn, dat het nu met iui wel ineens raak zou zijn..
Dag meiden, Ik heb alles wel gelezen de afgelopen dagen maar ik was even super druk dus heb weinig gereageerd Engeltje: wat dapper dat je nog verder durft na alle ellende. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn. Flora: balen meis, je blijft toch stiekem altijd een beetje hoop houden. Blijf je wel gewoon verder gaan met iui? San: inderdaad om een ampullenbreker vragen. Meestal vragen ze ook wel of je die er bij wilt. Lieke: wat vreselijk meid! Ik kan me voorstellen dat dit extra veel spanning geeft. Ik hoop zo dat de 2 in de vriezer jullie wonder gaan zijn. Worden er dan ook 2 terug geplaatst? Sharon: succes met wachten! Denanja: wat spannend voor jullie meiden! Heel veel succes! Flower: zolang je niet ongi bent is er nog hoop! Ga je morgen testen? Ik hoop dat ik verder niemand vergeet! Hier: vanochtend weer geweest. 1 groot ei en ik mag morgen de pregnyl zetten. In ieder geval weer een kans dus daar ben ik heel blij mee Ook al is het maar 5% het is beter dan niets. Geniet allemaal van het mooie weer!
Hanr, dat klingt erg goed...zet hem op meis!!! ja als ik morgen niet mn ongie heb ga ik idd testen. Maar dat moeten we ff bekijken of ik de aankomende 20 uur ongie wordt xxxx
@mnr: jeej weer een kans! Toch nog snel gegaan ineens had je nou opgehoogd na je eerste fm? Klusze! @flower: toch nog spannend, hopelijk is je eerste testje gewoon te vroeg geweest. @lieke: doen ze dat ook niet bij de laatste kans, zeg maar? Ik hoop zo dat het nog met die 2 emmy's gaat lukken! @hier: inmiddels bruin gespot en flinke ongi-krampen. Echt game over dus:x bah.. Hopelijk zet net zometeen nog goed door, zodat dit cd 1 is dan ook zo snel mogelijk verder als het toch niet is gelukt En we gaan nu idd gewoon verder met IUI, al is het alleen maar voor mn eigen gevoel dat we dan toch net wat meer kans hebben, omdat de zaadjes al dichterbij zijn
Lieke: gewoon nog eens vragen als je dat zelf wel wilt.. Flora: dan idd maar hopen dat het doorzet. Dat heb je goed dat je met iui door gaat! Je moet altijd doen wat het beste voelt. Flower: succes morgen! Hopelijk een posi test! Flora: ik was idd opgehoogd en gelukkig met resultaat. Moet de volgende keer wel weer een stapje lager beginnen.
Hallo allemaal ik ben ondertussen nog ah lezen. Wil iedereen wel heel veel succes wensen en een hart onder de riem steken! Ikzelf ben nog bezig met alle vragen die ik heb opschrijven. Begrijp dat geertgen niet meer met Genk samenwerkt en mijn laatste cryo ligt nog in Genk... En zo nog veel meer vragen. Is er hier mss iemand die voor een tweede kindje gaat bij geertgen en de eerste x ruildonatie hebben gedaan?
Ha lieve dames Net n test gedaan en die blijft negatief...mn temp is nog steeds aan de hoge kant maar geen ms te bekkennen...baal enorm maarja
Lieve mnr, Das lief....na de laatstw neg testen had ik eerlijk gezecht niet anders verwacht. Ik had n beetje op me ingepraat om de teleurstelling te laten meevallen. Als ik niet zw ben laten dan maar die rode duivels komen want wordt hier gek van. Blijf ook veel buikpijn houden maarja dat zal toch echt van de ultro bolletjes zijn. Ik had afgelopen donderdag 2 x gis ook 2 x en net 1 x met plassen dat ik roze afveeg. Ik weet niet wat t te betekenen want normaal heb ik hoppa mn ms gee voor tekenen of iets. Maarja die verdomde bolletjes....we wachten maar af xxxx fijne zondag allemaal
Ik ben nieuw hier, heb al wel het 1 en ander gelezen. Wat een spanning en een berichten allemaal, als ik alles wil lezen mag ik wel een week vrij nemen denk. Ik ben best wel gespannen vandaag wij zijn bezig met icsi behandeling en heb gister de laatste spuit gehad, morgen de punctie !!! Nou was is er woensdag en daar zei de gyn. tegen ons dat ze na de punctie alles invriezen, en over 6 weken terug plaatsen. Heeft iemand dit ook gehad ? Veel succes allemaal !!
@clara: welkom spannend, bijna punctie! Hoeveel eitjes had je? Het kan zijn dat ze bang zijn voor overstimulatie, en daarom alles in willen vriezen? @flower: dikke knuffel, wat balen van je test zeg ben je nu ook klaar met de utro? Want ik denk dat die je ongi tegenhoud als het niet raak is.. Ik duim voor je, dat er toch nog een wonder gaat gebeuren en je nog positief test! @hier: ongi is inmiddels helemaal doorgezet morgen weer bellen voor een afspraak en nieuwe gonal, heb nog voor een paar dagen liggen.. Ik moet nu weer beginnen met 50eh, terwijl ik vorige ronde dus van reageerde op 62,5eh. Dus zal me benieuwen of 50eh nu wel wat gaat doen..
mnr => 30 jaar, ovulatie-inductie met 250eh gonal-f, sinds april 2013 in MMM afspraken: 4-3 fm nod: leintje =>30 jaar 2e icsi mislukt met heftige overstimulatie en ziekenhuisopname. Nu eerst voor mijn gezondheid en intake voor een maagverkleining. afspraken: nod: flower1983 => 30 jaar, vanaf juni 2011 bezig. Nu bezig met icsi 2 kort protocol vub schema afspraken: 25-2 een verse tp van een blastocyst-cel, graad 1 nod: 9-3 mag ik testen noeky => 26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, icsi met donorzaad afspraken: Punctie eind oktober gehad, terugplaatsing 28 februari nod: 14 maart flora01 => 25 jaar, iui met gonal-f 50eh, ronde 11 mmm, ronde 16 totaal, iui 2 afspraken: rond 17 mrt eerste fm nod: frummeltje13 => 25 jaar, lesbisch paar -> wederkerigheid, iui met donorzaad afspraken: wachten op ovu nod: 5 april nursje =>26 jaar, alleenstaand -> wederkerigheid, ivf/icsi met donorzaad, volgende cyclus 1e poging afspraken: Nod: denanja => 26 jaar, lesbisch -> wederkerigheid, iui vanaf maart 2014. afspraken: 17 maart 1ste fm nod: 7 april lieke1990 => 23 jaar, gebalanceerde translocatie -> wederkerigheid, icsi mbv eiceldonor, 2 jaar in mmm, 4 jaar totaal bezig. Afspraken: 22-2 pregnyll, 26-2 terugplaatsing nod: 12-3 bolcol => 26 jaar, pcos, Sinds februari 2013 in mmm afspraken:menstruatie afwachten en 13 maart gesprek welke richting we op gaan. Nod: san1971 => icsi met triptofem en fostimon(300), flared schema afspraken: 26-02-2014 tweede FM , bij eerste nog niks te zien dus waarschijnlijk escape naar IUI engeltje1972 => 41 jaar, Wij gaan voor een Brusje voor Celine afspraken: 14-03 1.FM Nod: Sharonmenzo => afspraken: Nod: Wish01 => afspraken: Nod: Lola1979 => 34 jaar, diverse IUI en IVF behandelingen en operaties gehad. In mei starten we voor het eerst in de Geertgen kliniek!En gaan we voor ICSI met Fostimon afspraken: mei Nod: 07-03-2014 mb82 => 31 jaar , 2 jaar bezig, 1e IUI MISLUKT afspraken: 11 maart echo stg geertgen Nod: 26 maart Mylo03 => wederkerig proces, BAM afspraken: 18 maart intake Nod: zwanger! iefje -> icsi ecd lavendel -> icsi ecd met wederkerigheid || 05-08-2014